hello meiden, sorry beetje druk sinds ik weer aan het werk ben.. nog geen ongi te bekennen, als die al komt denk ik pas volgende week ofzo? dan is het 5 weken na de operatie.. Trouwens ook mega ziek, maar toch doorgaan werk op hogeschool en dit zijn de twee drukste weken van het jaar.. vogende week nog 1 week! oleeeee Hebben de dames hier al hun ei gespot?
Yes Elvje, genieten nu! Zooooo, eisprong is pijnlijk, NIET normaal meer. Voor de zekerheid alle dagen sex, want heb vanaf dinsdag tot nu (vandaag het ergst) eipijn. Fijn weekend!
das schitterend nieuws elvje!!! dikke proficiat heb deze week ook enorme steken gehad ( van eisprong???) ik ben totaal clueless op dat gebied *bloos*
@Elvje verontschuldig je niet voor je ego-bericht meid, ik vind het alleen maar fijn om te horen dat meiden weer zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap, geeft toch weer moed he. Hier nog geen eisprong gespot, ovulatietest was gisteren nog negatief, maar had vandaag wel een flinke temperatuurdip en dit had ik vorige maand ook een dag voor mijn eisprong dus ben benieuwd wat ovulatietest vandaag gaat doen. Heb ook al wel lichte menstruatiekrampjes steeds maar dat kan ook de aanloop van de eisprong zijn. Fijne dag allemaal!!!
Elvje gefeliciteerd fijn dat t nu goed zit. Hier enorm zwanger gevoel met naar mijn gevoel cup z. Helaas zal dit van de utrogestan komen, Nod dinsdag of woensdag en inmiddels al een omo witte test rijker
Elvje gefeliciteerd dat is fijn. Jane oh dat is balen meis. Weer wachten op je ongi. Grrr Minni ik hoop dat hij springt. Duim duim Wendykl. Jij gebruikt geen ovutesten? Hoeft ook niet hoor maar is wel handig. Themar auwwie dat is niet top dat het zo'n pijn doet. Hopelijk is het snel over. Ik duim dat je over 2 weken een roze test hebt. Suuskie beterschap en doe rustig aan. Hier bijna mijn ongi voorbij gelukkig. Woensdag afspr met gyn. Controle na operatie. Ben benieuwd.
He bah Jane, je eigen zwanger voelen en het (waarschijnlijk) niet zijn. Is heel vervelend, ik heb mijn eigen ook al een paar keer flink zwanger gevoeld maar helaas wer iedere keer gewoon ongi. Ooit komt het goed meid, misschien wel sneller dan je denkt
@jesse, nee ik gebruik dat nt, vind dat verschrikkelijk duur eerlijk gezegd, meer dan 30 voor zo'n test hier bij apotheker..
Ik bestel mn ovu-testen gewoon op internet bij Zwanger & Kids daar zijn ze heel betaalbaar. Ik ga ook echt geen 30 uitgeven voor zoiets.
oee er zijn dus eitjes gespot! spannend! jullie wachten gaat weer in! @jane: nog getest?? Hier nog niet ongi.. oke het is *pas) 5 weken geleden.. Wat is normaal? wanneer werden jullie weer ongi? Ik maak me ineens druk, vraag me niet waarom maar heb ineens een knoop in mn maag... Heb al zw test gedaan dies negatief.. dus goed.. krijg wel pukkels en ben 1 kilo zwaarder maar temp is nog 37+ en geen bloed te bekennen... pfff laat me gewoon ongi worden! Volgende week ma naar gyn, ben benieuwd!
@Suuskie, mn gyn zei toen die tijd dat ongi na ongeveer 6 weken weer op gang moest komen. Als je volgende week nog niet ongi bent zou ik toch nog maar eventjes een testje wagen, je weet het nooit bij mij was het toen ook gelijk weer raak.
Ik koop ze ook bij sensitest hebben ook vaak aanbiedingen en je krijgt een kortingscoupon voor de volgende aankoop
Suuskie oh dt zal toch fijn wezen als je Miss weer zw bent. Zit jij maar op je ongi te wachten en komt hij niet
Dat had ik dus de vorige keer ook, t was 5 weken na de operatie en ik had echt het gevoel ongi te worden, had echt telkens ongi krampen maar het kwam maar niet. Toen kreeg ik ineens donkere tepelschijven dus ging er een lichtje branden. Ga duimen dat het bij jou ook zo is.
minnie je maakt me helemaal zenuwachtig!!!!!! Ik heb vanmorgen weer een zwtest gedaan: omowit.. Voel me verder niet zwanger of zo terwijl ik dat de vorige keren wel voelde.. maja elke zw is anders.. Denk zelf dat ongi gaat komen. VOlgende week ma afspraak gyn, dan 6 weken na operatie: als ik dan niet ongi ben ga ik vragen of ze wil kijken haha ik zet mn geld op morgen ongi, heb zoveeel pukkels weer! grrrr
hoi! Ik ben in februari geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hierbij is mijn rechter eileider verwijderd. Heb eerste behoorlijk last gehad van de littekentjes (ben ruim een maand bij huis geweest) maar vanaf april zijn we weer aant proberen. Sterkte ermee!
Suuskie, jammer zeg! Je zal zien dat je lichaam het toch zelf in de gaten krijgt. Hopelijk snel die menstruatie en kun je door. Minnie, jij weer bijna je ei... Succes vrouw! Jacqotter, welkom hier en spannend dat jullie het weer gaan proberen. Succes! Jesse, waar sta jij nu? Kan even niet verder dan 1 pag terugzien. Hier vandaag een mega kut dag. Zou vandaag 16wkn zwanger zijn, blehhh. Zojuist op fb gezien dan een kennis vader is geworden van een meisje Lauren. Die naam hadden wij dus ook, alleen anders geschreven dus dat raakt me even. Vanmorgen bloed laten prikken en morgen de uitslag van progesteron waarde. Dan weten we dus of ik een goede eisprong heb gehad. Ik zou dit weekend al kunnen testen. Voel me dus moe, hele pijnlijke tepels en witte afscheiding. Ben niet te genieten vandaag en kort lontje. We zullen zien. Dit weekend verjaardag van man, dus zou mooiste kado ter wereld zijn! Bye!
Hier ook weer lekker vaag, zondag in 1x positieve ovutest op cd 24/25, gister fa geweest en die vermoed dat mijn ei toch niet gesprongen is Dus weer gestopt met de utrogestan. Maar mijn ovutesten blijven maar donker Snap er echt niets meer van. Ik had vandaag 2 weken geleden positieve ovutest, moet ik dan uitgaan van nod vandaag of moet ik toch nog een dag of 2 aanhouden? Zwtest ook gedaan maar die is omo wit.
@Suuskie, niet zenuwachtig van mij worden hoor!! haha @Jacqotter, (helaas) welkom hier, hopelijk hebben jullie het een plaatsje kunnen geven en heb je weer snel een posi zwangerschapstest!!! @Themar, ja die dagen heb ik ook achter de rug ( een aantal keren) Eerst half maart want toen zou ik zijn uitgerekend van buitenbaarmoederlijke zwangerschap, toen in mei want toen zou ik zijn uitgerekend van miskraam, en als klap op de vuurpijl werden er rond diezelfe periode 2 baby's geboren van vriendinnen ( we waren samen zwanger). Nou toen daar de ooievaar voor het huis stond had ik wel even een paar dagen, en de laatste moeilijke dag had ik op 1 juli want toen was het een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had. En had zo gehoopt voor de tijd weer zwanger te zijn maar goed dat zal vast nog wel komen. Het enigste wat je op zo'n dag kunt doen is goed aan je eigen denken en toch proberen positief te blijven, is wel moeilijk maar ja het is niet anders. @jane, wat vreemd dat de gyn geen antwoord op je vragen heeft??? Het enigste wat ik kan bedenken is dat je ei niet wil springen, maar dan moet die gyn toch zien dat ie er nog zit??? Tja en als je een negatieve zwangerschapstest hebt denk ik niet dat je zwanger bent helaas, ik hoop het natuurlijk wel voor je hoor. Hoop dat je ei dan snel springt of binnenkort een positieve zwangerschapstest hebt.