heb in jan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en hebben ze 1 eileider moeten verwijderen en was er helemaal klaar mee het had me zo diep geraakt zou vandaag 18 weken zwanger zijn. was van plan om een half jaar rust te nemen maar kan het gewoon niet omdat het toen ook 10 maanden duurde voordat ik zwanger was. ben gisteren voor de tweede keer ongesteld geworden en als deze dagen voorbij zijn gaan we vol goede moed voor een kleine baby. maar wel extra spannend maar word gelukkig deze keer wel goed in de gaten gehouden. zijn er meer meiden hier die na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zwanger zijn geworden zou wel wat positieve verhalen willen horen ? dat zou me namelijk erg goed doen!
Ten eerste wat naar dat ook jij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt gehad. Ik ben in februari 2012 geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Bij mij bleek mijn overgebleven eileider niet goed te zijn. Na 8 mnd zelf geprobeerd te hebben zijn we gestart met ivf. Nu zwanger van onze cryo. Dus uiteindelijk wel positief nieuws maar anders dan gehoopt.
Meis, wat naar voor je. Ik zelf heb in november 2012 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Cyclus weer gelijk netjes en deze maand een hsg gehad. Ik ben dus nog niet zwanger (of het moet nu gelukt zijn), maar ik heb hier al meerdere positieve verhalen voorbij zien komen. Hou de moed en hoop vast meid. Het is enorm moeilijk, dat weet ik helaas, maar geef het niet op. Ik duim voor je!!
in juli 2011 buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad rechter eileider verwijderd. 3 maanden later weer zwanger en nu hebben we een gezonde zoon!
hey hier ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehaad. Daarna na een half jaar weer begonnen direct weer zwanger geraakt. Toen wel een miskraam gehad met 11 weken. EN nu weer zwanger als dik 18 weekjes. heel veel succes.....
zo fijn om te horen! de eerste van de buitenwereld die ik het vertelde kwam met een verhaal aan zetten dat haar tante het heeft gehad 2x achter elkaar en dus beide eileiders kwijt geraakt ben ik erg van geschrokken dat was denk ook dat ik niet meer durfde omdat de kansen dan op zijn. heb wel 2 gezonde kinderen van een andere man maar daar word de wens niet minder om wil mijn partner ook graag laten voelen wat papa zijn is. wil jullie graag feliciteren en succes wensen liefs sabrina
Ik heb 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, de 3de zwangerschap ging goed nu een dochter van bijna een jaar en we gaan nu voor de tweede maar het blijft altijd spannend!
Vriendin van mij heeft ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en een eileider is verwijderd. Toen ze besloten zwanger te willen worden was ze direct de eerste ronde zwanger, nu ruim 12 weken.
Hoi, Ik heb ook een buitenbaarmoederlijk zwangerschap gehad. Vond het wel heel eng om weer te mogen beginnen. We zijn in januari weer begonnen en in februari zwanger geraakt. Alles zit nu op de goede plek.
begin hem nu toch weer te knijpen heb vorige maand 2 dagen ook sex gehad zonder condoom op de vruchtbare dagen maar nu was ik toch ongesteld geworden en zouden we er echt voor gaan ,maar nu ben ik maar 3 dagen ongesteld geweest normaal 6 a 7 dagen dat was ook zo met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook al 1x een menstruatie van 7 dagen gehad. help begin nu alweer paniek te zaaien
Hoi Sabrina, Ik snap je helemaal dat je het super eng vindt. Ik ben zelf ook net geopeerd van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en we proberen nu ook weer zwanger te raken. Doodeng! Waarom doe je geen test als je het niet vertrouwd? Toevallig heb ik net een onderwerp geplaats onder zwanger worden club met dit onderwerp. Misschien kunnen we daar verder kletsen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb hier al meer verhalen gelezen en er zitten ook heel veel postieve verhalen bij. Misschien is dit ook ons we gegund. Let's hope zo!!! Groetjes, Diana