Wilde even met jullie delen dat wij voor een tweede gaan Ben al een tijdje geleden gestopt met de pil, maar nog wel opgelet. vandaag ben ik ongesteld geworden, en na de menstruatie gaan we dus ECHT beginnen Spannende tijd weer, zeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. We willen ook met ovulatietesten aan de gang gaan, maar wanneer moet ik dan beginnen? ( gezien zooo onregelmatig) 70-44-38-42
Super spannend! Hoop dat je snel verblijd wordt met een mooie positieve test. Ik zou voor de zekerheid uitgaan van je kortste cyclus. Die van 38 en dan een lf rekenen van 14 dagen. Kom je zo ongeveer op cyclus dag 24. ( als ik het goed bereken)
Hier ook voor een 2e en erg onregelmatig. Ik start gewoon met testen zo'n 10 dgn na 1e dag menstruatie en test dan elke dag tot ik een knaller heb. Hopelijk hebben we beiden snel een positieve test in handen!
Wij zijn,ook bezig,voor een 2 de. Ik heb,ook,ovulatietesten gebruikt en ze waren op cyclusdag 21/22 positief (ben op cyclusdag 6 begonnen).. Goed ons best gedaan maar jammer genoeg was Ik gisteren ongesteld geworden Hoop,dat je snel zwanger word succes xxxx
Ik zie dat jou eerste ook van eind 2013 is. Grappig! Ik ben gistermorgen ongesteld geworden. Denk dat ik over 2.5 weken begin met testen! Jij ook succes!
Haha ja jouwne is 12 dagen eerder geboren hihi 2,5 week is te laat volgensmij? misschien heb je nu deze keer een vroege eisprong..? Voel jij je ei? Ik wel, maar ik wist dat niet, toen ik deze maand ovulatietesten aan t gebruiken was kwam Ik pas erachter dat, dat mijn ei was, nu weet ik hoe,die voelt zo,Handig je kunt bij Amazon bestellen 40 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten. Daar heb ik ook besteld succes xx
Zou wel Leuk zijn als we samen zwanger zijn deze keer haha , jij was 26 ste ongesteld geworden en ik 25ste, jouwne is in Nov geboren de mijne ook
laten we het hopen! en snel ook Dan start ik met testen op dag 14 ofzo. maar heb je eigenlijk altijd je ei 14 dagen VOOR menstruatie? Ik bedoel... als je een lange cyclus hebt ligt dit toch aan de tijd tussen menstruatie en eisprong? toch niet de tijd Na eisprong en vlg menstruatie?
Bij mij is vanaf eisprong tot Menstruatie 14 dagen.. Dus na eisprong word ik dan precies 14 dagen later ongesteld. En van menstruatie Tot begin eisprong duurd bij mij 3 weken.
Nee mijn cyclus is inderdaad ook niet stabiel, dat is wel lastig. Ik ga uit van mijn kortste cyclus, 25 dagen dus, en dan moet ik 29-2 starten met ovulatietesten, dan mis ik mijn LH piek sowieso niet. Dit is voor jou misschien ook een handige site: Ovulatie berekenen. Bereken je eisprong. Wanneer ben ik vruchtbaar. Wanneer zijn mijn vruchtbare dagen. | Sensitest Niet iedere vrouw heeft precies 14 dagen voor de volgende menstruatie haar ovulatie, sommige eerder of juist later. Gelukkig kun je via internet goedkope ovulatietesten halen dus dan maar meer testen er tegen aan gooien dat ik de ovulatie in ieder geval niet mis!
Ik doe met jullie mee voor nummer 2. Ook een onregelmatige cyclus. Ben nu al een week bezig met ovulatietesten met helaas weinig succes. Succes jullie!
Ook hier nummer 2 & onregelmatige cyclus (zoals je wel kunt zien aan mijn onderschrift). Deze ronde is het helemaal bizar; ben nu al op 8 weken... Voorheen was het meestal 5 of 6 weken er tussen. We'll see...
Lieve meiden! Wil jullie even een hart onder de riem steken. Zie mijn onderschrift! Ook met een lange onregelmatige cyclus kan je zwanger raken!