Hoi dames, dit onderwerp zal vast wel vaker aan bod zijn geweest, maar inmiddels beland in ronde 8 stop pil augustus 2014, en wil graag beginnen met tarwekiemolie, misschien dat het helpt??? Hoor graag jullie ervaringen,zijn er ook nog tips voor mannen qua vitamine?
Hallo! Over tarwekiemolie heb ik wisselende verhalen gelezen. Tweede rondes terug heb ik capsules geslikt na eisprong tot menstruatie. Voor mij had het geen effecten, zowel positief als negatief. Vorige maand door drukte helaas vergeten, maar ik ga het deze maand toch weer innemen. Mijn huid was namelijk wel een stuk rustiger in die twee weken. Mijn man slikt (nog) geen extra vitaminen, maar ik heb ergens gelezen dat zink goed schijnt te zijn.
Hier vorige ronde ook tarwekiemolie gebruikt. Blijdschap van een positieve test alleen was van korte duur is helaas uitgelopen op een mk. Zelf heb ik het idee dat het bij mij wel iets geholpen heeft
Om nog even terug te komen op het gebruik van tarwekiemolie... Ik ben er deze cyclus ook voor de 1ste keer mee gestart na mijn eisprong... Maar wat als je zwanger bent? Neem je dan gelijk het potje leeg of stop je er meteen mee? Wat deden jullie?
Hey meiden, Ik heb deze ronde ook voor het eerst tarwekiemolie gebruikt, vanaf 1 dpo, dus na de eisprong. Normaal heb ik altijd netjes een cyclus tussen 26 en 29 dagen, met een lf van 14 of 15 dagen. Wordt dus altijd op 14 of 15 dpo ongesteld. Deze ronde werd ik opeens op 12 dpo ongesteld. Ik snap er niets van, heb ik normaal gesproken nooit. Maat ik denk dat het door de tarwekiemolie komt. dus ik weet niet of ik het nog een ronde ga gebruiken.... is er nog iemand bij wie het de cyclus heeft verstoord?
Ik heb het twee rondes gebruikt en in beide rondes zwanger geworden. Eerste was een miskraam en tweede zwangerschap is nog pril. Geen idee of het aan de tarwekiemolie lag maar wie weet. Volgens mij maakt het niet uit wanneer je het slikt. Voor de eisprong en/of na de eisprong en/of als je zwanger bent. Tarwekiemolie bevat veel bestanddelen die ook in het menselijk lichaam voorkomen en is daardoor een uitstekend voedingssupplement, goed voor de bloedsomloop en zenuwstelsel. Tarwe is een belangrijk voedingsmiddel met een hoog gehalte vitamine E. Rijk aan Omega 6 vetzuren, rijk aan vitamine E en goed voor hart & bloedvaten. bron: de tuinen
Hi! Ik heb in ronde 7 tarwekiemolie geslikt. Vanaf de 1e dag dat ik ongesteld werd tot tja mijn positieve test! Ik heb het potje opgemaakt en zie mijn banner Bij mij was het dus een succes! Ook heb ik veel granaatappelsap gedronken van POM. Schijnt ook goed te zijn voor je baarmoeder Succes! Liefs
Hier een maand of 2 geslikt en ineens had ik een cyclus van 16 dagen en daarna 13 dagen. Of ik dat echt kan wijten aan de tko durf ik niet te zeggen, maar ik ben er wel mee gestopt. Afgelopen keer weer netjes een cyclus van 25 dagen en ook deze maand lijkt weer normaal te zijn. Dus nee, ik hoef het niet meer.
Ik heb h de derde ronde geslikt en toen was het ook raak Ik durf niet te garanderen dat het daar aan lag hoor maar merkte bij mijn eisprong al veel meer slijm en veel kleveriger als de andere keren dus het zal wel goed zijn geweest denk ik dan maar hahaha Bijmn volgende poging ga ik het weer vanaf ronde 3 gebruiken mocht het nodig zijn
Ik wacht hier mijn komende menstruatie nog af... Nog 4-5 dagen te gaan, dus ik zal je op de hoogte houden over mezelf Ik twijfelde er eerst ook aan om het te beginnen nemen omdat ik erg verschillende verhalen las op dit forum, zowel positief als negatief... Er waren veel mensen bij waarbij de cyclus ineens korter/langer werd... Maar dat is voor iedereen anders waarschijnlijk, bij mij voorlopig nog geen problemen ervaren!
Je mag het gewoon heel je cyclus door slikken hoor, dus ja kan gewoon beginnen. Het is niet alleen goed voor de innestelling maar ook voor het produceren van baarmoederslijm e.d. Slik het sinds deze cyclus en merk dat slijm wel meer is als voorheen.
Baat het niet dan.. Ik ben het in januari gaan gebruiken, eerste ronde pas rondom de eisprong. Die ronde niet zwanger. Ronde daarna rond dag 10 begonnen en wel zwanger, heeft het er iets mee te maken gehad? We zullen het nooit weten
Hier eerst teunisbloemolie gebruikt en na eisprong de tarwekiemolie... En die ronde raak! Daarvoor een half jaar zonder succes met hele rare cyclussen. Voor mij is het dus echt goed geweest dat ik het gebruikt heb!
hier ook tarwekiemolie gebruikt wel de capsules die hebben niet die nare smaak wat de flesjes olie wel hebben, maar na een half jaar raak ,het is in ieder geval wel goed voor je lichaam.