Hallo Pff ik weet t allemaal niet meer ben ik al 4 dagen overtijd. Heb op mijn nod positief getest. Met benu eigenmerk. Maar hij werkte ook super goed bij mijn dochter. Daarna action.. predictor of zoiets en clearbleu getest allemaal negatief. Maar die van apotheek van early zwangerschapstest. En lijntje was dun maar hij was zeker wel te zien. Hoe kan ik een foto plaatsen. En wat denken jullie. Heb bestand toegevoegd.
Lastig die onzekerheid! Maar hoe weet je dat je 4 dagen overtijd bent? Heb je regelmatige cyclussen? Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad door middel van temperaturen of ovulatietesten?
Predictor early zou ik niet meer doen... lees er veel negatieve verhalen over... zou en kruitvat test 2 voor 5 doen daar ben ik nog het meeste tevreden over.
Ja heb geen regelmatige cyclussen maar ik weet altijd wanneer mijn eisprong is geweest en daarna word ik precies 13 a 14 dagen later ongesteld. Heb t altijd goed gehad. Nu heb ik voor zekerheid ook mijn temperatuur opgenomen. Ik doe dat niet elke dag. Maar alleen om te kijken of mijn ei zeker was geweest.. Mijn temperatuur is na mijn ei meestal boven de 37. Graden. En idd dat was hij dus ook 2 weken en 4 dagen geleden. 37.4 graden.
Ja dat klopt dat heb ik ook gehoord maar me onervaren zusje had hem voor me gekocht haha. En ik had clearbleu gehaald waar je dus kon zien hoelang je bent zogenaamd. .. en opeens stond er niet zwanger