Echt zo door de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog steeds niet ongesteld... Ik voel af en toe wel dat ik misschien ongesteld ben geworden sinds 2 dagen maar dat natte gevoel is niet van de menstryatie maar witte afscheiding.. Ik heb hierbij eigenlijk geen menstruatiegevoel.. Normaal voel ik het gewoon aankomen, maar ja ik weet het niet

2 dagen terug heb ik in de avond ook een goedkope test gedaan en die was binnen 3 minuten negatief maar na 8 min zag ik een hele lichte 2e lijn... Die tot de ochtend duidelijker was (alleen te zien met blote oog)

Nou heb ik net weet een test gedaan van Clearblue, kon niet wachten... Ik heb hiervoor wel veel gesnoept enzo en ben naar de wc gegaan wanneer ik veel moest plassen, toen had ik de test nie gebruikt.. Maar ben net na een half uur weer gegaan en nu dus wel getest

Ik moet eerlijk zeggen, ik moest niet veel plassen, ik heb in totaal maar 3/4 seconde misschien de stick onder mijn urine gehouden, waarvan op laatste 2 seconde de plas heeeeeel weinig was...

De tesst was NEGATIEF... Dit zijn de digitale dus kan ik ook geen tuurstreep hebbben... Kan het zijn dat ik met te weinig urine heb getest of ben ik gewoon niet zwanger:(

Ik heb wel symptomen waarbij ik denk dat het raak is maar de negatieve test breekt mijn hoop weer

Na mijn miskraam ben ik ook bang dat iets niet goed is misschien.. Waarom word ik nie ongesteld;( terwijl ik bijna zeker ben dat mijn eisprong wel geweest is, want had op normale verwachte ovulatiedagen gewoon de afscheiding wat ik normaal heb

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 2 dagen ga ik weer testen, maar dan dus gewoon in de ochtend:( echt onzekere dagen.. geen ongesteldheid, geen positieve test:(

Na de miskraam ben ik gewoon te gevoelig geworden met deze dingen, ik goop dat alles oke is.. Nu wil ik duidelijkheid, als ik nie zwanger ben, wil ik dat ik ongesteld word hoor... Ik kan deze onzekerheid niet aan;(

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Cb heeft wel veel hcg nodig. Als je die van de kruidvat hebt gebruikt zou het heel goed kunnen dat ze pas na afleestijd een streepje geven want ze drogen langzaam op. Zou morgen ochtend als je kruidvat 2v5 in huis hebt die doen, of die gaan kopen en de ochtend erna doen. Deze zijn wel gevoelig. Vervelend die onzekerheid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik duim voor je voor een positief resultaat!

4. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in engeland en hier heb je geen kruidvast testjes natuurlijk, anders zou ik die gelijk halen.. Ik heb nog een clearblue digitale test liggen, ik ga die maar na max 2 dagen proberen:/

Ik vind deze testjes met zwanger/niet zwanger maar niks.. Met streepjes heb je wat duidelijkheid.. Soms heb je van de lichte 2e streepjes maar nu zie je gewoon een NIET ZWANGER staan

5. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Oh sorry! Nee dan word dat lastig inderdaad. Ik denk dat je over 2 dagen dan inderdaad beter weer kunt testen, en dan de urine in de ochtend opvangen in een bakje. Dan kan je de stick er goed inhouden en zit je ook niet met het probleem als je ineens heel weinig hoeft te plassen terwijl je al voor de helft over de stick heen hebt geplast. Om ineens heel groot niet zwanger te zien staan lijkt mij ook pijnlijker als de streepjes..

6. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dus... Maar is het mogelijk dat door weinig urine de test negatief aangeeft?

7. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ja als je veel geplast hebt van te voren, en de stick heeft te weinig urine opgevangen kan het heel goed dat je test daardoor negatief uitslaat.

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer 2 dagen afwachten is zo moelijk.. Maar hopelijk heb ik verkeerd getest, dan dat ik binnen deze 2 dagen ongesteld word:/

9. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iemand ervaringmet dit?

10. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik denk toch dat je niet zwanger bent, afscheiding is niet betrouwbaar dat je eisprong geweest is, na een mk kan het sowieso een tijdje duren voordat je weer een cyclus hebt dus ik zou niet uitgaan van je normale cyclus lengte nog.

Succes, hoop dat je snel zwanger bent!

11. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ja afscheiding zegt niets maar ik voelde mijn eisprong, tenminste zo heb ik eerder ook mijn eisprong gevoeld en toen was het zo.. De afscheiding was ook te vergelijken met mijn normale ovulatiedagen...

Maar goed, overmorgen ga ik nog eens testen in de ochtend...

12. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat ik al eerder zei, ik weet bijna zeker dat ik niet met voldoende urine heb getest, het was weinig.. In totaal maar 2 seconde was het veel maar daarna weinig en ik bewoog de test om de urine straal te volgen..

Op zich zou de test dan niet moeten werken maar bij de digitale testjes doet hij het gewoon... Hier was geen controle streep dus ja het kan van alles betekenen

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Eventueel wat urine opvangen in een bekertje en daar de test in dippen? Ben je zeker dat je voldoende urine erop hebt!
    Ik doe dat ook altijd zo, op stikjes plassen is niet echt mijn ding ;)
    Ik duim allesinds voor je!

14. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik overmorgen wel doen.. Na een miskraam ben je natuurlijk gevoeliger met zulke dingen, je weet niet wat er gebeurt... Geen menstruatie, geen positieve test... Achhh

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Tuurlijk, ik kan je bezorgdheid wel begrijpen hoor!
    Ik hoop mee op goed nieuws voor je!

16. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor de hoop... Ik voel al sinds een week af en toe wat steken in mijn buik en heb ook zichtbare aders op mijn borsten, dat heb ik al langer, maar nu zijn ze duidelijker

Voor de rest heb ik sinds paar dagen ook meer honger... Ik weet niet of ik dit als zwangerschapssymptomen moet zien, maar uitblijven van menstruatie liet mij wel hieraan denken..

Maar dan aan de andere kant kan mijn cyclus natuurlijk ook langer zijn door de miskraam, normaal heb ik altijd een regelmatige cyclus.. Dus dit is echt nieuw voor mij....

Ik wil dat ik snel duidelijkheid heb.. Als ik niet zwanger ben, wil ik dat ik snel menstrueer want het is echt irritant dit:/

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je met te weinig urine test krijg je een ongeldige test. Geen niet zwanger.. Je urine kan wat minder geconcentreerd zijn waardoor je een negatief krijgt.. Afscheiding en symptomen zeggen niks over een eisprong. Na een mk kan je cyclus lang van slag zijn. Wat je zeker weer is dat je geen hcg van je mk meer in je lijf hebt.

18. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Anders de first response kopen, deze zijn ook erg goed en gevoelig. & met streepjes haha.
    Duim voor je!

19. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal als je je eisprong bijhoudt let je natuurlijk ook op de afscheiding of je gebruikt testen, dus dat deed ik nu ook.. Maar natuurlijk na een miskraam kan het andes zijn

Ik heb wel in deze cyclus vaker last gehad van witte afscheiding, dus kan best zijn dat ik verkeerd ben met inschattwn..

Op 21 okt had ik een inwendig echo en toen was mijn baarmoeder goed schoon en de test was ook negatief toen.. Ik dacht al daarvoor mijn eisprong te hebben gehad, maar blijkbaar kan ik ook fout zitten...

Maar goed ik kijk even aan wat de test overmorgen aangeeft en of ik ongesteld word of niet

20. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die had ik al 3 dagen terug gebruikt, na 7 min zag ik een heel licht 2e streepje.. Ik weet ook niet wat dat betekende maar goed.. Over 2 dagen zal ik jullie op de hoogte houden met welke uitslag ik heb getest

Deel Deze Pagina