Ik kon deze symptomen niet direct terug vinden, vandaar dat ik een nieuw topic open. Op dit moment zit ik in de tweede ronde.. Het voelt allemaal zo anders dan de vorige maand. Eerst wat meer cyclus info: afgelopen maanden zit ik standaard rond de 25/26 dagen. Vorige maand was na de eerste serieuze poging de cyclus 23 dagen. Daarom durf ik niet echt er vanuit te gaan wat de lengte nu zou kunnen zijn. De LF was vorige keer 13. De huidige cyclus begon op 19 feb. Ik heb allerlei berekeningen gemaakt met de cyclus dagen en dezelfde lf. Zodoende weet ik zeker dat we in de goede week flink bezig zijn geweest. Vorige week woensdag/donderdag heb ik mijn ei gevoelt. Heb altijd wat krampen rond die periode. Nu kreeg ik afgelopen donderdag een bizar gevoel in mijn buik ter hoogte van mijn BM: kriebels!! Ik had geen stress/zenuwen maar het voelde alsof en een dozijn vlinders zijn losgelaten. Dit was vrijdag weer over. Ook nam die dag de afscheiding toe tot gisteren. Gisteren heb ik de hele dag zeurende menstruatie krampen gehad. Deze heb ik normaal gesproken op de eerste dag dat de menstruatiebloeding goed doorzet.. Deze bloeding blijft nog steeds uit. Het zou anders ook wel heel vroeg zijn voor mijn doen. Ook heb ik sinds gisteren een warm gevoel ter hoogte van de bm en vandaag weer. soms trekt het weg, soms dan "vlamt"het op ... het is overigens een aangename warmte. Het voelt aan als de lokale warmte die je hebt in je spieren na het sporten. Soms ben ik ook bij vlagen misselijkheid. bijv. hoesten in bed tot kokhalzen aan toe. Ook heb ik gisteren pittige steken in mijn lies gehad. Zou het dan zo kunnen zijn dat het raak is?Ik weet dat een test dit kan uitsluiten of kan bevestigen. Ik heb geen idee wanneer ik echt zou kunnen proberen te testen. Ik ga zelf van donderdag uit, wat het langste gemiddelde is van de afgelopen maanden. Het geeft mij in elk geval een heel erg onzeker gevoel. Is er iemand bekend met deze symptomen? Veel liefs Bianca
Hoi Bianca, Ik herken een aantal van deze symptomen wel hoor. Misselijkheid, raar gevoel onder in je buik, af en toe wat krampjes (alsof je ongesteld moet worden maar toch anders). Ook de steken in je lies herken ik. Ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest en deze was negatief. De test op mijn NOD was echter positief. Dus ik weet hoe moeilijk wachten is. Je kan wel voor de NOD testen, als je je maar instelt op de uitslag: negatief zegt nog niets en bij positieve test is het nog heel vroeg en kan er nog van alles gebeuren. Succes met wachten en ik duim voor een positieve test. Groetjes Saartje
Ja heel herkenbaar, vooral de steken in liezen, zeurende krampen in onderbuik. Maar net als jou zit ik ook in grote onzekerheid! Ik heb gisteren een paar druppels bloed verloren, dus toen dacht ik eigenlijk dat ik gewoon ongi werd. Maar daarna totaal geen bloed meer verloren.. Ga denk ik morgen of overmorgen een test doen, dat bied denk ik de meeste duidelijkheid. Voor jou ook, afwachten en donderdag dan een test doen..! Succes!
Spannend voor je, Biancs!! Wel een bijzonder gevoel, vlinders in je buik! Ik denk dat het wel wat is eigenlijk, maar pin je er niet op vast! Ik hoop ook één dezer dagen een innesteling te hebben. Mijn temp zit in ieder geval lekker hoog boven de coverline op 6 dpo. Ik kan zaterdag testen als ik nog niet ongi ben. Wachtbankje = ongeduld! @Nayr. Spannend voor jou ook. He wat raar, ik klik op jouw grafiek en ik zie die van mijzelf!!?? Niet die met mijn grafiek van vorige maand eronder, maar gewoon een kopietje van vandaag. Terwijl ik alleen deze zw-pagina geopend heb op internet. Huh?
Mmm das raar haha! Ik ben net pas begonnen met FF en weet niet zo goed hoe ik een link moet maken in mijn handtekening. Misschien weet jij hoe dit moet?
Tnx voor jullie reacties.. Vreselijk he dat wachten. Ik maak mijn man ook helemaal gek, en zeg tegen hem dat het niets is.. maar ik twijfel zo! Vooral na dat gevoel in mijn buik! Ik heb ergens gelezen dat de warmte kan ontstaan door de ontwikkeling voor een goede doorbloedde bm. Heb manlief ook al gezegd dat ik het niet snap dat alles zo ingewikkeld is gemaakt en dat het niet op een andere manier duidelijk kan worden wat er nou precies in je lichaam aan de hand is. Ik heb al een poging zwtest gedaan. Omo-wit.. dus een gezonde dosis verstand en geduld zijn de kernwoorden voor de komende week. Heb er nog 3 testen van 2v5 van de kv liggen... gisteren ben ik net voor de sluiting nog ff snel er om geweest, want heb ze liever achter de hand dan dat ik zonder zit hahaha. Misschien dat ik morgenochtend een poging waag. @saartje: het waren beginnende ongi-krampen.. Normaal gesproken moet ik op de eerste ongi-dag binnen een uur naar de feminax grijpen anders wordt de pijn onhoudbaar! Daarom weet ik dat er iets anders is deze keer. En het zou te vroeg zijn voor ongi. @nayr: wat spannend!! @wannabemum: ik temp dus niet, maar mocht het deze ronde niet lukken, dan zal ik dat ook eens gaan proberen. Ik heb zelf niet echt het idee dat de innesteling laat is ofzo.. Dat dacht ik vrijdag wel en toen was mijn hoop eigenlijk al weg. Maar sinds gisteren... Oh man!! Wachten is echt killing! Ik werk ook niet, ik studeer nog, dus hoop de komende week goed door te komen met studeren.
@Nayr: Je moet op FF pagina naar 'sharing' 'charting homepage' 'get code'. Die code kopieer je en plak je in je handtekening! Had je soms mijn link geplakt ofzo in de hoop dat 'ie op die van jou zou springen? Haha toevallig. @Biancs: megaspannend! Hopelijk kun je nog je gedachten bij je studie houden!!
@biancs Heel herkenbaar heb nu precies het zelfde... word er helemaal onzeker van want verlies wel wat bruin bloed maar het zet niet door en dat heb ik al met vlagen vanaf vorige week. maar die vlinders/warm gevoel heb ik ook en af en toe krampen
@wannebemum: thnx! nee heb niet jouw link geknipt en geplakt. Gewoon t adres van mijn chart wat bovenin staat/ Ga het zo ff proberen
Hey Nayr: Gelukt! Ik kan je grafiek zien... maar heb jij wel een eisprong gehad? Je temp is nu niet hoger dan in de eerste helft van je cyclus, zoals bij mijn grafiek bijv wel te zien is? Je moet echt een stijgende lijn zien vanaf je ei hoor. Mijn ei was deze maand ook later dus dat zou best kunnen.
Het is nog steeds rustig aan deze kant. En de omo-witte vlag hangt nog steeds uit. Gisteren onwijs veel last van mijn liezen en toch nog wel wat krampen in mijn buik. Geen bloed geeft weer moed . Moet wel zeggen dat ik met de nacht steeds onrustiger slaap. Ik word steeds wakker en droom veel. Ik was erg blij dat de nacht weer voorbij was. Zo ff lekker douchen, wasjes doen en dan aan de studie. @nayr: 1 dag overtijd.. spannend!! Heb je al getest?
@biancs: spannend zeg! geen bloed geeft inderdaad moed! Hier gisteren klein beetje bloed verloren, vandaag ook.. dus denk dat het mijn ongi is. Tis wel echt héél weinig, maar wel zo de hele dag door een paar druppels... Ga er maar vanuit dat ik de volgende ronde inga. Gisterochtend een test gedaan, die was negatief. @wannebemum: ja begin van mijn (vorige) cyclus heb ik niet op dezelfde tijden getempt (was net begonnen met tempen) dus niet heel betrouwbaar..
Wat balen nayr! Aan de andere kant weet je dan wel waar dat je aan toe bent, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan heeft een kortere cyclus toch weer zo z'n voordelen. Ik was vorige maand ook blij dat ik eerder ongi was geworden, des te sneller kunnen we weer aan de slag. Sinds een paar uur ben ik erg emotioneel.. echt out of the blue.. Kan om ieder dingetje wat ik lees wel janken of bij elk liedje dat ik hoor.. Zo ken ik mezelf niet.... Zei gisteren tegen manlief dat ik het liefste mezelf onder de dekens verstop tot donderdag.. Of gewoon lekker door blijf slapen. Ik hoop zo dat het raak is en zo niet: dan wordt ik liever vandaag dan morgen ongi.
@Biancs: Jeetje alle kwaaltjes aanwezig bij je: emo, slecht slapen, dromen, krampen.. Geen zere borsten of donkere tepels/grote bobbeltjes op tepelhof? Pin je er toch niet teveel op vast he, heb genoeg meiden gezien die de mist ingingen. Ik heb vanmiddag de eerste krampjes gevoeld, en ben een beetje slap maar dat kan ook omdat ik een drukke dag had. Verder nergens last van. Het is wel spannend he! @Nayr: Ja ik zie nu de witte bolletjes, waarschijnlijk hadden die veel lager moeten staan.. jammer voor je meid! Altijd balen maar volgende ronde meer geluk!!
Niet normaal he! Mijn lijf ken ik eigenlijk veelste goed. Dit is absoluut niet normaal. Vooral die krampen en pijn in mijn lies. Ik voel mezelf goed, geen stress if wat dan ook. hoop dat het maar snel donderdag mag zijn. Denk dat ik morgenochtend na opstaan direct ff een test er tegen aan gooi. Van mijn borsten heb ik geen last. Beetje tintelend gevoel, maar heb het ook met vlagen koud. Helpt er dan ook niet bij haha.
Tja je hebt wel gelijk, als je je lijf goed kent en dit had je de vorige cyclussen helemaal niet... oeoeoeoeh zo spannend!!! Tja als de hormonen door je lijf gieren zal die test zomaar 'ns positief kunnen uitslaan! Ik hoor het wel morgenochtend, veel geluk meid!!!
Nog steeds niets.. omo-wit overheerst.. ook geen drup bloed te bekennen. Was vanmorgen al om half 6 wakker, weer onrustig geslapen en raar gedroomd.. Ik ben uit bed gegaan. Voel me nu super gaar. Alsof ik al een hele dag erop heb zitten. Ik zal nu toch wel mijn nod af moeten wachten. Krampen zitten niets hoger onder mijn navel en de liespijn blijft wel aanhouden. Ga er mee naar bed en sta er mee op. De afscheiding is wel minder geworden, maar soms heb ik het gevoel dat het "loopt" maar dan is er niets te zien ofzo. Van misselijkheid heb ik weinig last..totdat ik in bed lig. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik anatomisch wat anders in elkaar zit.. heb geen onderste maagklep ivm maagverkleining. Zo ff douchen en dan de studie boeken opsnorren. Moet er nu toch echt aan gaan geloven. Ergens ga ik er vanuit dat ik gewoon ongi word. Maar dat idee wil er nog niet helemaal aan gaan hahahaha. Ik laat het weten als ik wat meer weet
Ik meld me ook maar even...zit nu op dag 35 en nog geen druppel bloed te bekennen. Wel al 2 weken zeurende buikpijn, liespijn, steekjes, hoofdpijn, slecht slapen en heel veel dromen. Ik had zelf zo het idee dat het deze ronde niet raak was en ben er ook heel weinig mee bezig geweest, maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen. Mag van mezelf pas zaterdag testen. En wat je al zegt: ik hoop zo dat het raak is en anders wordt ik het liefste meteen ongesteld, want dit wachten is zooooo vreselijk.