Nou meiden, daar ben ik dan weer ff.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er erg ondersteboven van was dat ik ongi werd. En nog wel na een mogelijke innestelingsbloeding... Maar nee, ik had me weer eens teveel mee laten slepen! Ik begon goed, heel goed...bleef op de vlakte. Tot het roseverlies op dag 10 na mijn ei... Toen was het hek van de dam, zelfs mijn nuchtere hubbie begon het idee toch wel errug leuk te vinden... Maar wederom ben ik door mijn eigen lichaam voor de gek gehouden...want ik werd gewoon netjes op tijd ongi... En ik kon er eventjes niet goed mee omgaan hoor...had even geen behoefte aan het forum... Ik heb echt even tijd nodig gehad...twijfelde ook....ga ik door...stop ik ermee...alles lag even overhoop. Maar ik ga er toch weer voor. Alleen wel op een andere manier, dat moet...anders trek ik het niet. Ik ga proberen om me niet mee te laten slepen als ik wat voel....en ik ga me niet meer druk zitten maken wanner mijn ei er is, maar gewoon lekker met mijn hubbie vrijen als ik dat wil.....en niet omdat ik nou een ei krijg ofzo... En niet hele dagen hier op het forum rondhangen.....
Hey Sandrak, Ik miste je inderdaad al op het forum. Mede omdat we gelijk opgingen.. Ik zie dat je ongi bent geworden, balen meid! Het is steeds weer zo'n teleurstelling Nou meid, je ziet het ook aan mijn banner, ik ben ook weer ongi geworden.... Pfff..... Een lichaam kan je idd goed voor de gek houden, gek is dat eigenlijk Lieve San, een hele dikke knuffel voor jou omdat je het even moeilijk hebt.... :cheers: Veel liefs An
Nou meid succes deze ronde, enn blijf de hoop houden.. als je weer gaat zweven trekken je wel weer naar beneden. Vorige maand werd je ook een beetje omhoog getrokken.
Sandra, heel veel succes in deze ronde. Ik kan me voorstellen dat je door je ongi even van slag was. Toi, toi, toi!!!!
Ik kan me voorstellen dat het toch even een teleurstelling was. Soms zijn alle tekenen er, dan wil je wel net doen als of je er niet aan denkt en jezelf voor de gek houden om teleurstelling te voorkomen maar dat lukt dan toch niet zo goed als je zou willen. Heel veel succes in de volgende ronde meid !
Hey Sandra, Volgens mij ben je niet de enige die zich de zo'n beetje de laatste twee weken van haar cyclus laat meeslepen.....we willen allemaal zo graag. Zou het knap vinden als je een knopje om kon zetten...laat me even weten als die gevonden hebt, kan ik bij mezelf ook gaan zoeken. In ieder geval veel
Hoi SandraK Ben deze maand idem dito met hetzelfde gedacht begonnen! Behalve vorig weekend, toen ik voelde dat mijn eitje eraan kwam én mijn vriendje na een weekje in het buitenland, toch niet wou klussen (was terug -niet expres- op de zetel blijven slapen). Heb toen gedacht.. FOERT (zoals ze bij ons in het Belgenland zeggen)... ik focus me er niet meer op én we klussen alleen nog maar als we zin hebben. Die baby komt wel als mijn lichaam het wil en als de tijd rijp is. Zullen we er ons samen doorspartelen? groetjes x
Hey meis, Kan me voorstellen dat je even goed van slag was en aan alles bent gaan twijfelen. Goed van jullie dat jullie toch door willen gaan, maar op een rustige en leuke manier. Soms wordt het ongemerkt toch een soort 'obsessie' he, vooral die laatste dagen voor NOD. Het is allemaal zo herkenbaar. Ik wens jullie veel geluk voor deze ronde en wie weet, als je er iets minder mee bezig bent...... Liefs, Daan
ik denk dat heel veel meiden hier je kunnen bijtreden in je gevoel. Je wil zo graag een baby en hoe nuchter je je op voorhand ook opstelt, eens de eisprong geweest is en je voelt hier en daar een mogelijk "symptoom", dan ga je op den duur toch ergens wat hopen é. Ik zeg ook elke maand dat ik er niet ga intrappen maar het is sterker dan onszelf... Dikke knuffel en heel veel succes
Kan het me helemaal voorstellen dat je even geen behoefte had aan wat dan ook Ik hoop van harte dat deze ronde meer geluk voor je mag mee brengen [-o< Veel liefs kreeftje
balen hoor sandra. Zeer begrijpelijk dat je even geen zin in het forum had. Je had ook wel allemaal aanwijzingen dat het raak zou zijn hè, dan komt de klap wel hard aan. Laat je niet gek maken! Ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt.
hey san ik wens je veel succes in de volgende ronde. mijn lichaam gaf ook van die symptomen en ben ook op de goeie dag ongi geworden (na 28 dagen) maar niet echt veel.maar ik voel nu nog steeds van die zelfde symptomen. ik ga van de week nog een keer testen. liefs san.
Hey sandra, Leuk dat je er toch weer bent. Het is inderdaad enorm balen als alle tekenen zo duidelijk zijn en je toch ongi wordt. Ondanks dat is het goed dat je je weer herpakt hebt. Want als je zo graag wil, moet jer gewoon voor gaan en niet bij de pakken neer blijven zitten. En gewoon met het mannetje blijven oefenen niet alleen als het ei rijp is, maar ook uit liefde voor elkaar. groetjes hielkje
Hoi San..... Ik had vorige maand hetzelfde probleem met een lichaam die me voor de gek hield. Heel begrijpelijk dat je het nu rustiger aan wilt doen. Ontzettend veel succes in deze ronde, duim duim... Dikke cyber knuf van Ingrid
Heel herkenbaar hoor! Ik heb ook wel eens een bloedinkje gehad op de zogenaamde innesteldag, maar werd gewoon ongesteld! Dat is inderdaad dubbel teleurstellend. Ach meid, jij tijd komt ook, echt!!
Hi San, welkom back, had je gemist Goed van je hoor een beetje afstand nemen en een nieuwe balans vinden. Dan komt het allemaal op z'n pootjes terecht. Ik probeer ook zo veel mogelijk als voorheen bij beide zwangerschappen, gewoon te klussen wanneer ongeveer mijn eitje er moet zijn, gewoon op de gok want is vorige keren ook zo gelukt en waarom nu niet? Kan toch niet volgens een wiskundige planning (ben slecht in cijfertjes ), het komt zoals het komt, gewoon een beetje relaxer en proberen niet te veel te denken en "voorvoelen" maar meer vertrouwen kirijgen. Moed houden en gewoon doorgaan, vooral met jou gevoel van humor We slepen je door de dip heen liefs
Ik kan me het voorstellen hoor! Ik miste je al.. Doe maar rustig aan en dan komt het vanzelf! Succes meisje!!
Welkom terug SandraK! We gaan net zo lang door tot het gelukt is.. Maar ieder in haar eigen tempo. Toch? Neem het er lekker van. Aoife
Hoihoi, Fijn dat je er weer bent hoor, ik kan me voorstellen dat je flink de balen ervan had! Oh, wat willen we allemaal graag......en oh wat maken we onszelf toch gek met onze lichamen die ons zogenaamd van alles vertellen.... Dit is bijvoorbeeld ook een reden waarom ik niet voor me heb laten pendelen, ik denk dat ik mezelf dan helemaal gek laat maken Nou meid, welkom terug, hoofd omhoog, positieve blik en GEDULD..(hoor mij... de ongeduldige )
Heej, je bent er weer! Ik dacht al wel dat je een dipje zou hebben, al die voortekens (pendel, lichamelijke kenmerken...). Dan is de wens de vader van de gedachte. Ik vind het verstandig als je je niet meer zo laat meeslepen. Naast alle positieve kanten van dit forum is dat een nadeel. Het werkt verslavend en al snel ben je met niks anders bezig dan zwanger worden, springende eitjes en klapperende eierstokken. Nou succes en ondanks dat je minder komt hoop ik je nog wel regelmatig op dit forum tegen te komen! Mummy