Wanneer kan ik testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door valentijntje, 8 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijntje

    valentijntje Actief lid

    17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

    Ik had mezelf nog zo voorgenomen om niet te gaan testen voor mijn NOD. Maar ik ben te nieuwsgierig !!
     
  2. valentijntje

    valentijntje Actief lid

    17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb te snel op enter gedrukt!!
    Ik voel mijn eisprong altijd. Dat was dit x de 29e. Vanaf wanneer kan ik nu testen? Ik word altijd 14 dagen na de dag dat ik mijn eisprong voel ongesteld... bedankt voor jullie hulp!
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Er vanuit gaande dat dat voor jou dan betrouwbaar is ;) zou je nu schat ik op 9/10 dpo zitten. Je zou vanaf morgen een poging kunnen wagen :) maar hij hoeft dan echt nog niet positief te zijn. Hou daar dan in ieder geval rekening mee :) en probeer het gewoon 2 dagen later dan weer.
    En ach bijna iedereen denkt ik test niet voor nod, maar eindigd vaak foch weer in de voor nod testen, dus je bent niet alleen ;)
     
  4. valentijntje

    valentijntje Actief lid

    17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik heb geen testen in huis. Partner raad het me af haha..
     
  5. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    14e dag dpo
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    " ik voel mijn eisprong altijd en wordt 14 dagen later ongesteld".

    Hoe kan dat als je net 8 januari pas gestopt bent met de pil?
    Je weet dat je tijdens pilgebruik geen eisprong hebt en dat er dan dus ook niks valt te voelen?

    Overigens dacht ik ook altijd mijn eisprong te voelen, maar zat ik daar even mooi naast. Het gevaar er maar van uit te gaan dat ht je eisprong is dat je voelt, is dat je juist op de verkeerde momenten sex hebt waardoor een zwangerschap uitblijft. Vaak voel je de laatste groeispurt van je follikels en vindt een paar dagen later pas je eisprong plaats waar je niks van voelt.
    Er zijn verder maar weinig vrouwen die elke cyclus een keurige gemiddelde luteale fase hebben van 14 dagen. De luteale fase verschilt van vrouw tot vrouw en kan per cyclus verschillen. Een luteale fase is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt.

    Heb je na je pilbloeding na je pilstop op 8 januari al een natuurlijke menstruatie gehad trouwens?
     
  7. valentijntje

    valentijntje Actief lid

    17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik weet dat wanneer ik deze stekende pijn voel mijn eisprong kort daarna komt. Ik ben eerder bezig geweest met zwanger worden en deze pijn kwam overeen met de ovulatie testen. Ik vrij niet perse op de dagen dat het ‘moet’ daar ben ik niet echt mee bezig maar omdat ik tijdens ovulatie altijd een hoog libido heb is dat nooit echt een probleem, Haha.

    En nee als je de pil gebruikt heb je geen eisprong. Zover was ik ook wel ;) ik heb die stekende pijn dus ook niet als ik de pil slik.

    Ik Had 8 januari laatste pil. 12 tm 17 januari ongesteld geweest. 29 januari de stekende pijn en andere symptomen van eisprong . Dus nog geen natuurlijke bloeding gehad. Ik besef me daarom ook dat het een hele lucky treffer moet zijn mocht t zo snel raak zijn. En daarom wil ik er nog niet teveel mee bezig zijn en heb ik ook besloten niet te testen want ik begin pas netttt dus laat staan hoe ik me de volgenden maanden dan gek ga maken
     

Deel Deze Pagina