Hee, misschien een stomme vraag maar voelt elke ovulatie hetzelfde of kan dat per maand verschillen? Heb nou 2x een eisprong gehad en die voelde exact het zelfde; zere tepels, veel slijm. Nou lopen mijn ovulatietesten in een rap tempo op. Ik heb 20 november een miskraam gehad en weet niet of dat invloed heeft? Ik voel namelijk niets haha..
Volgens mij is niet elke ovulatie hetzelfde, normaal toen ik aan kids begon merkte ik er niet heel veel van wel meer slijm enz maar verder niet echt. Wel weet ik dat toen ik mn eisprong had toen ik zwanger wilde worden van m'n jongste dat ik snachts echt mega steken had normaal echt nooit, toen ook zwanger geworden bij m'n oudste was dit heel anders echt niks van gemerkt.
Ik hou het nu een kleine 2 jaar bij en het verschilt eeeenorm. Ene keer kan ik amper lopen van de ovulatiepijn en de andere keer voel ik niks. Ook afscheiding is geen touw aan vast te knopen.. Slierten van 20cm tot een mini sliertje.
Nee verschilt enorm. Soms kan ik amper zitten of lopen van de pijn. De andere keer voel ik eens een onaangenaam krampjes of steekje en thats it.
Verschilt idd per keer. Soms voelt het alsof er een groot kindersurprise ei zit en soms voel ik helemaal niks.
Inderdaad verschillend. Soms kan ik amper lopen van de eipijn en de afgelopen rondes amper iets gevoeld!