Niet meer leeglopen na de seks??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik zit nu dus 5 a 6 dagen voor mn nod en heb gister seks gehad. Ik loop altijd 2 dagen erna nog steeds leeg, maar nu had ik helemaal nergens last van. Kan dit met een zwangerschap te maken hebben dat t goed dichtzit daar ofzo zodat er niks uit kan lopen of is dat niet mogelijk?

2. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Ik geloof het niet. Tenminste, mij is dit bij mezelf ook opgevallen, maar dan sinds ik gestopt ben met de pil. En tot op heden nog niet zwanger, dus dat is het bij mij in ieder geval niet.
    Meer kan ik je er niet over vertellen!

3. Patricia T

13 okt 2013
    30
    0
    0
    Hoi,

Ik merk wel degelijk verschil ja. Als ik nog niet in mijn vruchtbare periode zit, loop ik sneller leeg. Zodra ik in mijn vruchtbare periode zit, lijkt er minder sperma uit te lopen. Alsof er meer wordt opgenomen.

Is dat wat je bedoeld?

4. Sarahhhh

Maar ik zit 5 dagen voor mn nod dus niet vruchtbaar dus dscht miss door innesteling

5. Patricia T

13 okt 2013
    30
    0
    0
    Oh zo! Nee, dan loopt het er weer net zo hard uit bij mij. Ik denk omdat het dan weer een soort 'vijandelijke omgeving" wordt en het sperma wordt afgestoten.

6. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Weet je zeker dat je niet in je vruchtbare periode zit?
    Want klinkt alsof je er wel in zit namelijk..
    Bij mij bleef er dan ook altijd meer binnen.. Heb geen verschil gemerkt na mijn eisprong toen ik zwanger werd..
    Maar zoals je zegt als je zwanger bent zit alles goed dicht dus zou het eerder juist sneller eruit lopen dan minder snel..
    Maar misschien heeft je vriend deze keer minder sperma geëjaculeerd en loopt er daarom minder uit...

In ieder geval heeft het niets te maken met of je zwanger bent of niet..

7. Logan

Logan Niet meer actief

Dat klinkt meer als een vruchtbare periode dan een zwangerschap eerlijk gezegd. Als het door zwangerschap potdicht zou zitten, kwam het sperma er ook niet binnen. :)

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nee, sorry, dat heeft er niets mee te maken. Als er niks uit kan omdat het dicht zit, kan er ook niks in. Als de baarmoeder een beetje open staat en het zaad blijft 'zitten', dan kan je nog niet zwanger zijn en zul je óf bijna menstrueren (want dan gaat de baarmoedermond toch ook een beetje open staan?), óf nog in je vruchtbare periode zitten.

9. Sarahhhh

Wat raar want ik dacht dat ik mn eisprong al gehad had op twee mei?

10. Sarahhhh

Nu ben ik zo erg in de war. Ik dacht echt dat ik mn eisprong al had gehad. Maar dat betekend dus als nu mn eisprong eraan komt dat ik die pas rond dag 24 krijg ipv 14? Heb ook helemaal geen symptomen van eisprong gehad terwijl ik er twee mei ( de dag dat mn ei voorspeld was) wel veel had inclusief veel slijm

11. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Als ik bij mezelf kijk bij mij komt me eisprong ook niet specifiek op dag 14 heb m al is op dag 20 gehad keer dag 14 dit verschilt bij mij per cyclus dit kan bij jou misschien ook wel zo zijn aangezien je net gestopt bent met de pil kan je cyclus ook in de war zijn he ;) scheelt als je in je vruchtbare periode zit je in ieder geval wel geklust heb ;)

12. Sarahhhh

Jaa das waar hahah maar had precies dezelfde pijn als 2 mei dus daarom ben ik zo in de war haha mja ik heb geklust. Alleen ff een tegenslag want dit betekend dat ik niet over 7dagen kan testen maar over een dag of 15 pas ( ik wil testen na nod)

13. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Als je dan uiteindelijk positief test is t t wachten waard ;) ga dingen doen om jezelf af t te leiden misschien dat de dagen dan sneller gaan ;)

14. Sarahhhh

Dat is zeker waarr ! Jaa ik zal t proberen, maar of het lukt ? Hahaha

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Goed dat jullie gezellig zijn geweest. Hier toevallig gister nog van bil gegaan en het liep er net zo hard weer uit.
    Maar omdat je pas kort geleden gestopt bent met de pil kan het even een paar rondes duren voor je cyclus op de rit is. Mijn cyclus is (na de prikpil dan...) niet echt regelmatig meer geweest. De maand dat k zwanger raakte was helemaal kort want op cd 9 had ik al een knal ovulatietest haha en andere maanden pas op cd 18 of 19.
    Gewoon regelmatig sexen dan kan je je ei zoiezo niet missen.. en symptomen zeggen helaas niks. Je ei kan zelfs meerdere pogingen doen om te springen. Alleen door te temperaturen weet je het zeker maar ik kan me enigszins voorstellen dat je daar nog niet mee wil beginnen

16. Sarahhhh

Hhaah nee ik wil het wel heel graag maar mijn thermometer is stuk dus moet ik even een nieuwe kopen maar hoe doen jullie dat? Doen jullie hem in jullie mond of onder de arm of recraal want dat lijkt mij namelijk niet zo lekker hahaah

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    je kunt zelfs vaginaal meten. rectaal is wel de beste manier.

Die pijn die je voelt is het groeien van een eitje en geeft geen zekerheid over het springen. Het springen zelf kun je niet voelen namelijk en gebeurt meestal een dag of twee na de pijn die je voelt!

18. Sarahhhh

Vandaag misselijk in de ochtend en wat steekjes in baarmoeder. Ben veel energieker in de middag maar word in de avond sneller moe en val snel in slaap terwijl ik altijd twee uur wakker lag. Word ook voor de wekker wakker rond n uur of 6. Zou het raak zijn?

19. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik heb dit iedere maand en nog steeds niet zwanger dus of t raak is pf niet weet je pas als kr test

Deel Deze Pagina