Ben erg benieuwd wat jullie allemaal doen of laten om de kans op een zwangerschap te bevorderen en om zo gezond mogelijk een eventuele zwangerschap in te gaan?
Ik deed zelf granaatappelsap maken, zorgen dat ik altijd warme voeten had en na de daad 20 minuten blijven liggen met een kussentje onder de billen
Het wordt aangeraden om foliumzuur te slikken. Foliumzuur | Voedingscentrum Verder kun je als je wil multivitamines slikken voor zwangere vrouwen. Kan nooit kwaad
1e zwangerschap herl nuchter ingegaan. Met foliumzuur van t Kruidvat 2e minder nuchter rest hetzelfde 3e en 4e alles uit de kast getrokken aan vitamines etc 5e minder panisch. Solgar zwangerschapsmulti en rest obv Gent.
Eigenlijk alleen foliumzuur geslikt. Dus nog een paar wijntje een week na de eisprong, lekker nog carpaccio op 2 dagen voor positieve test etc etc. Enige wat ik deze keer heb gedaan in de paar dagen voor de positieve test geen alcohol gedronken ondanks dat we op vakantie waren en ik s avonds een wijntje dan normaal gesproken lekker vind. Wel direct de regels rondom leefstijl zwangerschap in acht genomen zodra ik de positieve test in handen had.
Ik slikte alleen foliumzuur en lette op mijn eten, nog maar heel af en toe een wijntje. Na 5 maanden zonder resultaat Solgar Nutrients gaan slikken
Orthica Prena Fem, al toen ik stopte met de pil. Ronde 3 was ik zwanger en heb een zorgeloze zwangerschap gehad! Na de eisprong geen alcohol meer gedronken
Sowieso slik ik foliumzuur,vitamine c (deze slik ik altijd al) en vitamine b daarnaast eten we gezonder, minder zout en suiker, meer groente etc. en ben ik vorige maand begonnen met m'n doorbloeding te bevorderen (ivm innesteling) voeten warm houden, en elke dag een half uurtje yoga. die maand ook zwanger geraakt maar is helaas op een miskraam uitgelopen, maar nu deze maand (ronde 1 na miskraam) doe ik die dingen hetzelfde.. hopelijk over 2 weken weer positieve test
ik rook en drink nooit ik ben begonnen met foliumzuur en ben wat meer gaan sporten schijnt goed te zijn. verder een feestweek ingelast rondom eisprong zie banner
Leuk om te horen... En verschillend ook. Wij zijn net begonnen met onze kinderwens maar had nog niet eerder gehoord van het effect van granaatappelsap? En voeten warm houden voor de doorbloeding?