Vorige week zondag een vmk gehad met 5 weken. T/m vrijdag nog duidelijk positieve test en vrijdag ook een echo gehad om te checken. Alles was schoon en zag er goed uit en er stonden alweer eitjes klaar. Nu zit ik op dag 8 en zou eisprong wel erg vroeg zijn maar ze zei het alsof het de normaalste gang van zaken was terwijl ik me afvraag of je een eisprong hebt met nog hcg in je lichaam. Ik moet morgen weer testen op hcg om te kijken of de test nu wel in iedergeval lichter is geworden anders moet ik naar de gyneacoloog. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij lichter of zelfs negatief is. Geen kwaaltjes meer en ik voel me goed. Ik ben vrijdag gelijk begonnen met ovulatietesten maar die zijn met nog hcg in mn lijf natuurlijk niet echt betrouwbaar. Wie kan me hier meer over vertellen?
Mijn verloskundige zei dat je wel weer een nieuwe eisprong kunt hebben ondanks restHCG in je lijf. Dus daar vertrouw ik maar op. Hier vandaag een witte zwangerschapstest gelukkig.
Hoelang na het bloeden/curretage? Hier dus vrijdag na 5 dagen een onveranderlijke test bij een vmk met 5 weken vind ik dat best lang.
Bij mij zag ze ook dat de eitjes al mooi klaar stonden, ik dus ook al helemaal hoopvol meteen aan de ovulatietesten.. helaas waren dat trage eitjes en pas 10 weken na de mk een menstruatie. Hopelijk duurt het voor jou niet zo lang! Sterkte!
Vorige week op 1 november na tabletten het vruchtje verloren, 1 dag later de placenta. Daarna liepen de testen na 5 dagen al terug. Heb 9 november een curretage gehad waarbij ik vrijdag de 10e nog een tuurstreepje had en nu een witte test. Dus uiteindelijk witte test 11 dagen na verlies vruchtje.
Wat vervelend! Hier precies 4 weken na de mk weer een menstruatie gehad. Dus de eitjes zijn eigenlijk zo goed als gelijk weer gaan groeien. Hou er overigens wel rekening mee dat je lichaam nog van slag kan zijn. Volgens mijn gyn maakte rest hcg niet uit.