Vanmorgen een vroege miskraam gehad. Dacht gisteren gewoon ongi geworden te zijn na een mooie licht positieve test. Vannacht krampen gehad, en toen ik vanmorgen mijn bed uitstapte zat ik onder het bloed. Op de wc hele dikke stolsels.. Erg geschrokken, evenals mannetje.. We wilde vandaag nog een keer gaan testen. Dag lieve kleine.. Nog even een vraagje, hoe zit het met je cyclus na een vmk? Liefs
ik had precies 14 dagen na mijn vmk weer een eisprong, dus precies op schema,maar dat zal per persoon verschillen denk ik. Aangezien jij een hele vroege miskraam hebt gehad, denk ik dat je wel weer snel gewoon een eisprong zult hebben.
Veel sterkte ik weet helaas ook wat het is,heb het in Dec,Jan en Feb meegemaakt..en nu weer zwanger met een knalposi test,dus voelt goed deze keer...en na me vmk's had ik bij alle keren na 14 dagen me ei. Liefs S
Sterkte meis!!! Heb van de VK op ZP begrepen dat je bij een vroege mk (max 6 weken) de dag van vmk kunt aanhouden als 1e dag van je cyclus.. Dus zodra je je weer goed voelt en er aan toe bent kun je er gewoon weer voor gaan. Er is mij wel aangeraden om een echo te laten maken om te kijken of alles inderdaad weg is. Geeft mij ook wel rust, en ze kunnen meteen kijken of er alweer eitjes rijpen. Misschien tip? xleo (vmk op 5 maart jl met 5.3 wkn)
Dank jullie wel voor de antwoorden meiden ! Ik heb een vmk gehad bij 4 weken en 2 dagen. Dus ik denk dan ook dan ik mijn ei weer na 14 heb, want ik had mijn ei deze keer gewoon op dag 14. @ Speransa, gefeliciteerd meis ! En vloeide jullie langer als normaal? Liefs, sorry voor de vele vragen meiden ..
Vraag maar raak hoor, heb ik ook gedaan vlak na mk!! Ik vloeide 5 dagen, exact zelfde als normale menstruatie. Wel 10 x zo heftig en nu nog ietsiepietsie bruinverlies in de 4 dagen erna. xleo
@ Leonieke, ik vloei idd heel veel meer dan normaal. Normaal kon ik zeker 3 uur ben een tampon doen, en nu is die na 1 uur al vol.. Ben blij als het vloeien over mag zijn Dank jullie wel allemaal.
Heey dames, ik heb ook een vmk gehad 10 maart. Ik baalde er heel erg van. Maar gelukkig na alle pijn en slijm en hevige bloedingen was er 1 lichtpuntje! Ik heb gelezen dat je je ei gewoon weer 14 dagen daarna hebt, dus we hoeven gelukkig geen weken te wachten tot de volgende ronde!Hopen dat als het deze maand raak is hij of zij blijft plakken! Heb jammer genoeg wel nog steeds hele zere borsten. En ben nog steeds wat emotioneel. Sterkte nog voor iederen hier!
@ Zina, jij ook heel veel sterkte meis. @ Leonieke, dank je dat je de vragen zult stellen ! @ All, hier al bijna geen bloedverlies meer, dus hopelijk kunnen we morgen of overmorgen weer beginnen met klussen ! We gaan er weer voor
Ow, is dat zo ????!! Ik heb gewoon elke dag een tampon ingehad? Is dat nu schadelijk of iets? @ Leonieke, succes vandaag !
@ Firefly, dankje Of een tampon schadelijks is lijkt me sterk, maar ik kan me voorstellen dat het de uitgang blokeert voor stolsels en evt vruchtje.. moet er wel uit kunnen.. x