Hallo Meiden, Misschien een domme vraag hoor, maar ben ff benieuwd. Kregen jullie na de miskraam jullie eisprong net zoals bij je normale menstruaties?? Ben benieuwd!!! Liefs
Ik heb drie mei een miskraam gehad en heb pas op 28 juni mijn eerste eisprong gehad. Hopelijk gaat het hierna wel als "normaal", maar dat kan ik je dus nog niet vertellen. Ieder lichaam reageert anders, dus ik hoop voor jou dat je niet ook zolang hoeft te wachten...
ik had na de curretage gewoon 30 dagen later een menstruatie,...Zit normaal op 28 weken,...heb geen eisprong getest die maand, dus weet niet of die geweest is, maar moet volgens mij wel om ongesteld te worden toch? Nu 21 juni weer gecurreteerd en moet als het goed is rond/na dit weekend eisprong hebben en ga vandaag ook beginnen met ovulatietsten.... succes meis!
Ik heb bij mijn laatste mk een eisprong gehad na 6 weken werd pas na 8weken weer ongesteld. Ik hoop dat het bij jou wat sneller zal gaan.
bij mij was de eisprong de eerste keer een week te laat, en de afgelopen ronde 4 dagen te laat dus begon zich al te normaliseren.. en nu kan ik je niet vertellen hoe ie zou zijn want ben zwanger .