Hoi allemaal, Vorige week heb ik helaas tijdens onze vakantie in Portugal een miskraam gekregen. Na een paar ochtenden met wat lichte bruin/rode bloedingen is het donderdagnacht helemaal op gang gekomen en had ik een vruchtzakje in mijn maandverbandje Ik blijf bloeden, hoewel het allemaal wel wat minder schijnt te worden, maar soms zit er een golfje met wat stolsels bij en af en toe menstruatie krampen. Hoelang duurt het voordat de bloedingen over zijn? Ik weet natuurlijk wel dat het niet in een paar dagen over is (zeker niet mentaal ben ik achter ), maar ik zou graag willen weten waar ik op moet rekenen Alvast dank!
In principe moeten de krampen na een miskraam verdwenen zijn. Ben je nog bij de gynaecoloog geweest? Misschien dat er nog restweefsel zit? Je kan altijd bellen als je twijfelt...
Hey Meis, Ik heb ook een miskraam gehad van de week Ik moet wel zeggen dat de krampen bij mij na 3 dgn weg zijn. Verlies nog wel veel stolsels maar ik voel niets meer. Misschien is het toch goed om je even door de gyn te laten checken? Sterkte....de leegte is echt een rot gevoel. liefs
Ik zou het ook even laten checken. Met een 'gewone' miskraam is het volgens mij met een paar dagen over. Ik heb nu al meer dan 2 maanden bloedverlies. Nu niet veel meer maar toch nog wel wat. Bij mij komt het waarschijnlijk door een stolsel en vocht wat ik in mijn buikholte heb. De gyn kan je meer duidelijkheid geven! Als je nog niet geweest bent heb je een verwijzing van je verloskundige of huisarts nodig. Sterkte!!
Dank jullie voor de reacties. We zijn vandaag pas teruggekomen van vakantie, dus ik heb nog helemaal niemand gesproken. We hadden sowieso een afspraak voor maandagavond met de vk en de dokter kon ik vandaag niet bereiken. Ik moet met de dokter praten over mijn schildklierwaarde, die blijkbaar op de onderste grens zit, en ik wil weten of dat er iets mee te maken heeft. En ik blijf maar opgeblazen kuiten en voeten houden, maar dat kan ook door het extreme weer komen ... overigens was het in Portugal "kouder" vanochtend pfff, wat een hitte zeg. @pally: jullie ook sterkte. Heb jij ook dat je het eigenlijk niet uit durft te spreken, omdat het dan zo "echt" dan wordt. Ik kan echt om de stomste momenten in huilen uitbarsten, dit kindje was zo verschrikkelijk welkom.
Ik ben na een zwangerschap van bijna 9 weken ons kindje verloren vorige week dinsdag. Het vruchtje lag in de wc en zag er perfect uit Maar daarna begon bij mij het bloeden pas echt. Je baarmoeder is nog niet leeg als het vruchtje eruit is. Dan begint het opruimen pas echt. Bij mij is het bloeden pas gestopt sinds gister. Heb af en toe nog wat licht bloedverlies, maar alleen met afvegen. Het kan dus best nog even duren... Ik wil jullie in elk geval veel sterkte wensen, het is een vreselijk verlies!
Strijkkraal: ik wil je voor nu heel veel sterkte wensen! Ik ken je gevoel... En als je dit weekend denkt: dit is niet goed, dan kan je altijd de spoedpost bellen! In Portugal zal het wel minder benauwd geweest zijn.
Hey hey, Het woord miskraam maakt echt een diepe impact ja. Je weet dat het kan gebeuren, maar daar ga je gewoon niet van uit. Dus zwanger en helemaal blij (super welkom) en dan inneens is het weg. Ik weet dat het absoluut niet zo is en dat ik zo niet moet denken. Maar soms voelt het welleens als falen met al die perfecte vriendinnen en zwangerschappen om me heen. Maar dan denk ik maar het gebeurt bij 1 op de 10 dat is echt veel. Dus de volgende keer gaat het goed komen Maar ik begin me nu al beter te voelen. We gaan er weer voor en huilen is alleen maar goed hé! Echt rot van je vakantie zeg.. Veel sterkte meis, Liefs