@Rinke: Wat vervelend dat je er duizelingen bij hebt. Denk idd ook dat het zou kunnen komen door het bloedverlies, al heb ik zelf geen last van duizelingen en ik vloei inmiddels al een week of 7. Wanneer ik veel stress heb, krijg ik soms wel last van duizelingen. Maar ik weet natuurlijk niet of dit voor jou ook geldt. Hoop dat je er snel vanaf bent!
nou even een snelle reactie van af het werk2. @ Puella: ga zo maar even aan een broodje met appelstroop.. @ ago: stress is ook heel goed mogenlijk! ben naast mijn werk bezig met een opleidinge. en heb daar een toets van.. moets ook nog een casus uitwerken die ik daarna met een acteur moet uitspelen. en dit over de psychiatrie..... nou ga weer even verder met werken.. ander deknen mij collega's ook van die doet niets.. groetjs
Ik mag een 'leuke' update doen! Sinds gisteren heb ik alleen nog bruinvloei en geen bloedverlies meer! Pfff, zou tijd worden na 7 weken vloeien! Hoop dat het nu snel helemaal stopt zodat we weer vooruit kunnen kijken! @ Rinke: Spannend zo'n toets! Wat voor opleiding doe je (even offtopic) Heb zelf social work gestudeerd en toen ook veel rollenspellen moeten doen als toetsmomenten.
Hoi dames Mag ik jullie hier even een vraag stellen? Ik heb gisteren definitief te horen gekregen dat ik een miskraam heb. Ik krijg morgen al mijn curretage. Ik ben alleen zo bang !! Wat kan ik verwachten? En als ik wakker word, moet ik dan dagen plat? Doet het zeer? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wilde jullie alleen even heel veel sterkte wensen en heel veel succes wensen met een nieuwe zwangerschap. Ik heb op 24 juni gecurreteerd en heb het vooral emotioneel heel zwaar gehad. Na mijn curretage werd ik na 36 dagen weer ongi en in de 3de ronde weer zwanger! Sterkte voor jullie allemaal!!!!
Hi Rianne, Wat balen meid! Wel fijn dat je morgen al de ingreep hebt. Ik heb een curettage zonder verdoving gehad, dat zou ik je niet aanraden! Volgens mij is een plaatselijk verdoving het fijnst. Ze doen het ook wel eens onder algegele narcose, maar een narcose kun je lang last van hebben en is tock ook iets meer risico. Na de curettage is mij 100% meegevallen. Een paar uurtjes daarna had ik nog wel wat last, maar daar hebben ze me pijnstillers voor gegeven. (met plaatselijk verdoving misschien niet eens nodig). Maar diezelfde avond had ik eigenlijk nergens meer last van. Ik had nog een paar dagen wat bloedverlies (als een ongi). 26 dgn later werd ik alweer ongesteld. Dus lichamelijk viel het allemaal reuze mee en hoef je in principe geen dagen plat. Ik had mijn curettage op vrijdag, dus daarna het weekend om beetje bij te komen. Het lichamelijk is natuurlijk 1 ding, maar emotioneel is het natuurlijk wel heftig. Heel veel succes meid! x
Hoi Rianne, Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad en nog gecurreteerd moet worden. Op de eerste plaats dus sterkte! Ik vond de curretage lichamelijk gezien heel erg meevallen. Bij mij is het met een ruggeprik geweest, maar ik had het achteraf gezien liever onder gehele narcose gehad (omdat je toch meekrijgt wat ze aan het doen zijn), maar ik begrijp dat dat bij jou ook het geval is. Ik ben 's middags geholpen en 's avonds mocht ik gewoon weer naar huis. Je hoeft normaal gesproken niet plat te blijven liggen of zo.De dag erna heb ik veel geslapen en heb ik nog wat mensturatie-achtige krampjes gehad, weer een dag later op geweest en wat boodschappen gedaan, de krampjes waren toen al weg, de dag daarna heb ik alweer een halve dag gewerkt. Ben wel een weekje wat moe geweest, maar dat komt denk ik vooral door de emotionele impact van de MK en curretage. Vloeien duurt bij mij wel wat langer dan normaal, maar ik geloof dat de meeste er binnen 2 weken vanaf zijn. Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen.
wat onwijs lekker voor je!! eindelijk een einde inzicht (offtopic) ik ben zelf verzorgende IG en konden van af mijn werk een deelcertificaat 409 doen (psychiatrie) ben hier een jaar voor naar school geweest 1x per 2 weken een dag. en had gister de eind toets, en geloof ik wel gehaald! verder moetsten wij een casus maken over een bewoner van ons,en die moeten we dan op de cursus "na spelen" ze gaan dan allemaal vragen stellen over dat ziekte beeld en of je juist handeld. ( het kan ook zijn dat je niet "goed" handeld maar als jij goed kan onderbouwen waarom je het zo deed is het toch wel weer goed. dit heb ik 7december! maar eerst ff rustig genieten van mijn vakantie! die is vandaag begonnen! @ rianne, ik heb zelf geen ervaring met een curage. maar wilde je wel even heel veel sterkte wensen!!
@ Rinke: Leuk zo'n opleiding kunnen doen binnen je werk! Fijn dat de 1e toets al goed gegaan is! Hoe staat het met jou 'vloeien'? Hoop dat het gestopt is en je zorgeloos op vakantie kunt zwemmen en zonnen! Geniet in elk geval van je trip naar Mexico!
Ik geloof ook dat het bij mij echt aan het einde is..... is net als bij jou alleen maar bruin.. geen vers rood bloed meer. (maar dat heb ik vorrige week ook een keer gehad dus juig nog niet te hard.) bij jou alles al gestopt?? vandaag lekker mijn koffer in pakken en de laatste dingetjes in huis opruimen ik hoop dat ik als ik thuis kom over 16 dg dat ik hier alleen maar positief nieuws van jullie kan lezen zou geweldig zijn als we allemaal weer een stapje verder kunne! kus rinke
nou nog een snelle update..... vliegtuig heeft 24uur vertraging!!! gvd.. lekker jaar dit voor ons!!! bah.. dag langer thuis met dit rot weer..
Zo, dat is niet een beetje vertraging... Mag je dan ook een dagje langer blijven? Hoop het voor jullie! Alsnog een fijne vakantie in elk geval!!! Hier lijkt het vloeien rood/bruin echt gestopt te zijn, gisteren had ik normale afscheiding. Ik kan daar nu echt van genieten (en mijn man ook hahahaha), het geeft weer toekomstperspectief en niet meer elke keer de confrontatie.
Hoi dames, Het zit erop.. Was een erg zware dag gister, emotioneel gezien. Heb tot nu toe niet veel gebloed en een klein beetje buikkramp gehad.
@ ago. wat super dat het helemaal gestopt is!!! ga idd maar lekker genieten samen met( en van) je man! hihi... we mogen geen dag langer blijven.. zou wel leuk zijn, maar zal het niet worden. geloof dat wel wel kunnen claimen hihi misschien een geluk bij een ongeluk. @ rianne: sterkte de aankomende tijd!!
Succes allemaal dames, ik zit nu op dag 22 maar nog geen eitje te bekennen... temp. blijft laag..dus binnenkort maar eens met ovutesten beginnen, het is in iedergeval weer een spannende tijd! xx
Sterkte Rianne. Fijn dat je er lichamelijk niet al te veel last van lijkt te hebben. Emotioneel is een ander verhaal inderdaad. Hoop dat het bloeden bij je snel stopt. Neem de tijd.
Weten jullie vanaf wanneer mijn cyclus weer gaat beginnen? Is dat vanaf gisteren? Ik weet dat ik de 1e menstrustie moet afwachten, maar ben toch benieuwd. Ik ga natuurlijk niet weer beginnen met anticonceptie.