Zwanger worden na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ago, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh nee... :(

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Rianne, sterkte ermee! En echt bellen hoor, liever een keer teveel dan te weinig!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja kijk het morgen wel even aan ...
    Ik dacht dat het er wel bij hoorde..
    Of zou het al een ongi kunnen zijn?

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi Rianne,

Ik had na mijn curettage eerst een paar dagen bloed verlies en toen was het weg. Maar een paar dagen daarna begon het weer een klein beetje. Maar zo heftig als jij het hebt lijkt me echt niet de bedoeling. Ik zou gelijk bellen morgen ochtend.
    Een ongi lijkt het me niet, zou wel heel snel zijn.

5. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hey rianne

het feit dat je nog doorbloed met stolsels kan er op duiden dat niet alles weg is ...ik wil je niet bang maken echt niet alleen ik zou toch even contact met je gyn opnemen succes en sterkte meid xxxx

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    :( oh nee he ... dacht dat ik het kon afsluiten...

7. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    He Rianne,
    Misschien was dit ook wel het laatste. Maar zou toch even de gyn bellen. Wie weet kunnen ze voor de zekerheid toch nog een echo maken om te kijken of nu dan echt alles weg is en je het echt af kunt sluiten.
    Sterkte!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja maar die kan ik nu natuurlijk niet bellen. Morgen heb ik cursus, en in het weekend kan je vast niet komen..

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Rianne, ik lees toevallig even mee in dit topic en zie dit verhaal. Echt even de gyn bellen, dit kan duiden op een restweefsel, en helaas heb ik dat twee keer moeten meemaken dat ik dus voor 1 miskraam 2 keer op de OK ben beland. Afgelopen keer zelfs zaterdagochtend op gyn.afdeling beland en 's middags op OK. Dus ook in de weekenden is er een gyn. en anesthesist aanwezig..

Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb en dat het niets is, maar voor infectiegevaar is het niet goed om ermee door te blijven lopen...

Sterkte...

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Vanmiddag enorme stolsels verloren en nog steeds veel bloed. Ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen. Heb een echo gehad en bloed geprikt. Ze konden het nog niet zo goed zien, er zat iig nog wel bloed en stolsels in. Nu afwachten, morgen om 10u word ik gebeld door de gyn hoe het is. Als het nog niet minder is moet ik weer richting OK voor een curretage...

Pff hoeveel kan een mens hebben ... ?!

11. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Jeetje Rianne, wat enorm klote is dit zeg! Ik ben even offline geweest en ik schrik van je berichtjes. :$

Het is allemaal al vervelend genoeg en als dan ook nog eens blijkt dat de curretage nog een keer over moet... Verdorie zeg!:( Ik hoop voor je dat het morgen beter met je gaat en dat je niet opnieuw naar het ziekenhuis hoeft. Ik ga hier echt heel hard voor je duimen!!!

Bij deze stuur ik je even een digitale knuffel toe en vooral heel veel good luck!!!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx, lief van je!

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O Rianne wat rot zeg. Ik hoop voor je dat je niet nog een keer gecurreteerd hoeft te worden!

14. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    @ Rianne, Pff. wat een gedoe.! Sterkte. Dat ze het toch gewoon in een keer goed doen..
    Ik vond een curretage al genoeg geweest, wat een shitnieuws!!

Ik zit vandaag op dag 30...mijn temp is wel hoger net 36,8..vorige dagen rond hetzelfde tijdstip 36.1 t/m 36.4... Vorige keer was ik na 32 dgn ongi geworden..spannend dus!

15. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi Rianne,

Hoe is het nu? Hoop dat je nu lekker thuis bent en niet naar het ziekenhuis hoeft!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gelukkig goed nieuws hoor..
    Bloedden is een heel stuk minder en de krampen zijn ook weg.
    Waarschijnlijk heeft die grote bloedprop dagen zitten broedden, en gister kwam hij eruit.

17. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi Rianne,
    Dat is wel een hele opluchting kan ik me zo voorstellen.
    Nu hopen dat het vloeien snel stopt en je weer vooruit kunt gaan kijken.

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Rianne, gelukkig dat het nu goed is en dat je geen na curretage hoeft.

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja ben wel blij!
    Het bloed wordt zelfs al een beetje bruinig. Goed teken volgens mij :D

20. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    @ Rianne: hoe is het nu? Bloeden helemaal gestopt?

Hier ook nog wat goed nieuws. Afgelopen maandag bij de gyn. geweest voor controle omdat eerder bleek dat er een grote cyste op de rechter eierstok zat. Maar.... deze is vanzelf weggegaan! Verder is alles nu helemaal rustig en lager er nog heel veel eitjes klaar!

Deel Deze Pagina