Zwanger worden na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ago, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff hier nog steeds niet ongi... ik wil ongi worden ! Zit dus niet meer op mijn oude cyclus van 25. Voel me ook helemaal niet als alsof ik ongi moet worden! Ja van de week wel ongikramp maar verder niks.. Vandaag dag 27.

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    @ Renkje. Fijn dat je nu ongi bent geworden, dan weet je in elk geval weer een beetje in welke richting je cyclus gaat. Wel balen dat het 'veel' is, volgens mij is dat wel normaal na een mk. Nu hopen dat er snel een eitje komt! :D

@Rianne: hopen dat jij ook snel ongi gaat worden, of (nog beter) dat je net als ik niet ongi wordt en zwanger blijkt :)

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey Ago Gefeliciteerd had al ergens anders gelezen dat het weer raak is super meid wanneer heb je je echo spannend weer.

Ik ben ook weer een paar dagen misselijk ondanks dat het niet helemaal is gepland om nu zw te raken maar als het gebeurd zijn we erg blij als het wel zo is en weer een wonder dat het toch weer mag gebeuren.

@ Rianne1984: Vervelend he dat wachten. mijn eerste ongie verliep heel raar af en toe wat bloed dan weer een dag niks dan weer wat oud bloed. Maar wel de buikpijn en vreselijke rugpijn hebben.Het was wel precies 28 dg net als vroeger.

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    @ Snelly. Volgende week woensdag heb ik de echo, dus ik moet nog een weekje afwachten. Erg spannend! Ik probeer nu zoveel mogelijk de zorgen opzij te zetten en te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Ik lees dat het bij jou dus ook wel spannend is! Ben benieuwd!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Hoe is het hier? Hier nog steeds niet ongi.. vandaag dag 34 :(
    Voel ook helemaal niks!
    Vandaag even voor de zekerheid test gedaan en is negatief..

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hey..
    nog steeds niet ongi? en een negatieve test.. balen!!

ago: suc6 met je echo morgen;);)

bij mij was een heftige maar voor mij normale duur ongi.. nu weer aan het klussen geslagen... afwachten dus.

groetjes

7. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ha Dames! :)

Rianne wat balen dat er nog geen ongi is en een neg test... Hopen dat daar snel verandering in komt!

En Rinke doe maar goed klussen, haha!

Vanochtend de echo gehad, ik was echt enorm zenuwachtig! Maar... het hartje klopt, nog wel wat traag, maar dat zou normaal zijn voor nu. Ben nu volgens de echo 6 weken en 2 dagen zwanger.
    Ik zit nu de hele ochtend naar de foto van de echo te staren, haha! Het is nog zo onwerkelijk!
    Over 3 weken mag ik weer. :)

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ago:
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

gaaf hoor.. fijn dan zo'n echo!

geniet er lekker van!!!

9. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hé Meiden,

Ik zit momenteel weer in de stress... Had sinds zondag al een heeeeel klein beetje bruinverlies, maar sinds gisteren en vandaag is dat weer veel erger/meer geworden. Ik voel het er af en toe gewoon uitlopen... Weet niet wat ik nu moet doen. Kan wel weer om een echo vragen, maar het geeft toch geen zekerheid zolang ik bruinverlies blijf houden. Moest het gewoon even kwijt....

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    och jee toch... kan je geen advies geven meis, ik zou zelf de vk/gyn bellen..
    sterkte en een knuffel

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje.. das niet fijn!!!

ik zou toch wel even om een echo vragen... en de vk/gyn even bellen.. dan kan je wel voor extra controle komen..

blijft het trouwens bruin?

sterkte ene kleine BLIJF PLAKKEN!!!!!!!

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ago, hoe is het met je?

13. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Thanks voor jullie reacties. Hier nog altijd bruinverlies, lijkt ook meer te worden... We kijken het dit weekend nog even aan en anders ga ik maandag weer bellen voor een echo.

Het is zo lastig nu. Hoop, angst en frustratie, alles loopt door elkaar...

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje meis.. wat een narigheid!
    veel hoop en een knuffel toegewenst!!

15. Wedny

Wedny Lid

16 aug 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben een tijdje niet aktief aan het mee lezen geweest.
    Maar denk kom ook weer even op het forum langs.
    Ago spannende tijd weer lees ik.
    Ik heb een vraagje voor jullie.
    21 Oktober heb ik een curretage gehad. De 2e miskraam en 2e curretage binnen een half jaar :(
    We zijn na de 1e miskraam na een ongesteldheid gelijk weer zwanger geworden. En die zwangerschap ging helaas ook weer over in een miskraam/curretage. En nou wouden we graag 2 ongesteldheden minimaal afwachten voor we het weer zouden proberen.
    Maar mijn afgelopen ongesteldheid die 5 weken na de curretage kwam was eigenlijk een flop..
    Ik heb maar 1 dag wat bruin slijmerig bloed verloren en voor de rest alleen slijm. En nu 1,5 week 2 weken na die 'ongesteldeheid' voel ik mijn eierstokken erg vaak. Denken jullie dat dit de eiersprong is??
    Want ik voel het nu al een halve week.
    Ik kan nog niet weer zwanger zijn maar maak me zorgen om wat er binnen in allemaal gebeurd! Hadden jullie na de curretage ook minder bloed verlies??
    Sorry voor het lange verhaal.
    En voor iedereen die het weer aan het proberen is succes:D

16. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Ik had wel bloedverlies na mn curettage, maar wilde even zeggen dat ik sowieso een veel onrustiger gevoel in mn buik heb na de curettage.. En die is nu al bijna een half geleden!
    Dus misschien dat je dat voelt? Heb op dit forum wel vaker gelezen dat men daar last van had.
    Sterkte en succes allemaal met oefenen, wij zijn ook weer druk aant proberen om zwanger te worden! :)
    Groetjes pasjuh.

17. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Sterkte lieverd !!

Duim Duim Duim !!

XXX

18. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik haak even in, ik heb in mei van dit jaar een curretage gehad na 11 weken. Het wrange was dat ik bijna tegelijk met een goede vriendin uitgerekend was en die moet +/- over een week bevallen. Maarja we gaan nu gewoon voor poging twee. Ik bleef na de curretage ong. 1 dag veel bloeden daarna was 't over en voelde ik mij weer goed. Ben de maand daarop op weer ongesteld geworden zoals voorheen alleen is mijn cyclus nu heel onregelmatig; om de 24 a 34 dagen. Wil iedereen succes en sterkte wensen, ga voorlopig dus meelezen :)

19. Wedny

Wedny Lid

16 aug 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esthertie, ik herken het een beetje met je. Een kennis van ons is ook ongeveer dezelfde data als dat wij waren uitgerekend. En met mijn eerste curretage lag ik samen met een collega die ook dezelfde data was uitgerekend en we zijn toen beide op hetzelfde moment gecurrateerd. Het is allemaal zo wrang. Wij gaan nu voor ronde 3! Hopenlijk mag iedereen een mooie zwangerschap gaan krijgen binnenkort.
    Ik ben inmiddels weer ongesteld geworden..
    Dus vandaar de pijn aan mijn eierstokken denk ik!

Ago hoe is het nu bij jou??

20. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Jeetje da's naar, maar misschien wel fijn dat je het met die collega kon delen..? Jamer dat je nu ongesteld bent geworden :( Op naar de volgende ronde.

Wij hebben het na de curretage even 'op een laag pitje' gezet omdat ik mijn baan op had gezegd. Maar vorige week toch maar besloten om er weer voor te gaan.

Deel Deze Pagina