Voor het eerst baal ik dat ik geen ovu testen in huis heb. Normaal hoef ik die niet te hebben want dan voel ik precies wanneer het begint. De "wandeling"door mijn eierstokken en uieindelijk de "sprong". Vrijdag begon de "wandeling ook" dus flink aan de klus gegaan. Ook het slijm gaf aan dat het tijd was en gisteren en vannacht lekker misselijk geweest zoals ik altijd ben wanneer het eitje springt.. alleen... geen pijnscheut die ik normaal altijd heeeeeel erg heb. Vanmorgen wel een zeurende druk in mijn onderrug en een gevoelige "spierpijn" in mijn onderbuik. Dit heb ik meestal nadat het eitje gesprongen is, maar ik voel um altijd zo duidelijk en nu ineens niet Wat zouden jullie doen, voor de zekerheid nog 1 of 2 dagen achter elkaar klussen of om de dag???
de wandeling door de eierstokken? je bedoelt het groeien van het follikel en dan het knappen ervan? Ik zou inderdaad 2 daagjes achter elkaar klussen, kijk als je dat een week doet is het niet zo bevordelijk maar 2 dagen achter elkaar kan
Lol, ja ik noem dat de wandeling omdat het zo voelt Maar idd dat bedoel ik. Maar wat ik bedoelde, we hebben nu vrijdag en gisteren geklust. Zal ik dan vandaag overslaan en maandag weer, of voor de zekerheid vandaag ook nog, maandag niet en dan dinsdag wel weer? Of iets in die richting
Haha, volgens mij springt het eitje eerst en wandelt het daarna via de eileiders naar de baarmoeder....Het leest nogal komisch zoals je het schrijft. Ik zou om de dag klussen. Mij zou het vandaag overigens veel te warm zijn.
Ik wou dat ik zoveel kon voelen zeg Wandelingen enzo... Ik merk het alleen aan afscheiding en mijn moodyness op de dag van de eisprong Maar ik zou altijd lekker lang doorgaan!