Zwanger worden na Curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiSSluNa, 25 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiSSluNa

    MiSSluNa Nieuw lid

    25 sep 2005
    3
    0
    0
    Hoi hoi,

    Ik wil graag me verhaal even kwijt...

    Op 15 oktober 2004 heb ik curretage ondergaan, het vruchtje bleef steken op 6 weken en 2 dagen terwijl ik 8 weken zwanger was

    Na de curretage heb ik hele erge bloedingen gehad van ongeveer 2 maanden daarna heb ik me eerste echte ongesteldheid afgewacht en daarna zijn we weer begonnen...

    Alleen ik ga me nu zorgen maken omdat het nog steeds nie gelukt is.
    Ik ben benieuwd of iemand van jullie misschien het zelfde heeft meegemaakt.


    dikke kus Luna
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, het enige wat ik erover weet is dat hoe langer je bloeding na een curretage hoe langer je lichaam moet herstellen. Ik zou het anders gewoon even navragen bij de gyn. Hopelijk heb je snel goed nieuws.
    Groetjes Jenny
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb vorig jaar april ook een curretage gehad. Zelf was ik een klein jaar later zwanger. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn in je hoofd (hoe moeilijk dat ook is!).
    Probeer een beetje te genieten van alle fijne dingen om je heen. Teleurstellingen kunnen nu gewoon extra hard aankomen. Elke maand krijg je natuurlijk weer te maken met wel/niet ongesteld worden.
    Succes!
     
  4. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi luna,

    allereerst hier mijn medeleven, het is rot zo'n missed abortion. ook ik heb hier jammer genoeg ervaring mee.
    mijn vraag aan jou is, wat zei je vk/gyn. ervan dat je zo lang hebt gebloed? is er nog controle geweest ofzo?
    mijn gyn. zei idd hetzelfde als wat jenny zei;hoe langer je bloed hoe langer je moet herstellen, daarom deze vraag aan jouw.
    enne als je je er nou ongerust over voelt zou ik gewoon ff bellen met je ha of met de vk/gyn die je toen had.
    succes en ik hoop dat alles goed komt.
    gr mij
     
  5. MiSSluNa

    MiSSluNa Nieuw lid

    25 sep 2005
    3
    0
    0
    HOi hoi,

    bedankt voor de antwoorden, misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig....

    Na de curretage zei de arts dat alles goed was gegaan, toen ik nog zo bloeden na 4 weken heb ik nagevraagd maar ze zei dat het voorkwam
    Ik wacht nog 3 maandjes en probeer er nie te veel aan te denken het is moeilijk maar misschien helpt het ;)

    nogmaals bedankt we gaan gewoon verder en wie weet deze maand..
    Deze week kan het raak zijn ;)

    Kus Luna
     

Deel Deze Pagina