Zwanger worden na curretage

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nicolletjuh, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hallo dames, 14 augustus heb ik mijn 4de miskraam gehad ,ben gecurreteerd en merk dat ik er toch meer moeite mee heb dan ik dacht, we willen het graag weer opnieuw proberen maar afgelopen vrijdag stond het hcg nog op 11,5 dus zolang die nog niet op 0 staat kunnen we niet verder.. Ook blijf ik zo moe.. Herkent iemand zich hierin en misschien kunnen we een leuk clubje oprichten waar we onze ervaringen kunnen delen?

2. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    niemand?

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hoi Nicolletjuh hier 11 augustus gecuretteerd, ik herken de vermoeidheidklachten. Ik ben ook nog steeds erg moe en heb het er moeilijk mee gehad na de curettage. Ik ben echter wel al ongesteld geworden vorige week zondag, nu is het hopen dat ik een eisprong heb deze maand en kunnen we gaan proberen.

Heel veel succes en sterkte, en als je er behoefte aan hebt kun je me altijd een pb sturen...

Liefs

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Hallo Nicolletjuh,

Er zijn hier twee clubjes 'zwanger worden na een miskraam' en 'zwanger worden na één of meerdere miskramen (2015)'. Hier zitten allemaal dames die ook een miskraam hebben gehad en er zijn daar dus ook wat meiden die een curretage hebben gehad. Misschien dat je er iets aan hebt om mee te kletsen in 1 van de groepjes?

Deel Deze Pagina