Ff een vraagje.. allereerst wat info.. 10 nov een positieve ovutest in de ochtend en middag..geinsemineerd.. Zondag en maandag was de ovu test niet positief meer. Zaterdag 10 nov op zondag 11 nov nacht krampen gehad.. Als ik vanaf zondag tel als 1dpo dan heb ik woensdag 14 nov (4dpo) op donderdag15 nov (5dpo) nacht steken gevoeld en had donderdag had ik bruin bloedverlies . Dit hield 4 dagen aan. Daarna niets meer dan veel afscheiding wat waterig en/of wit was. Nu inmiddels dagen verder..geen ongi. Donderdsg voor het laatst een zw gedaan..negatief.. Nu is dus mijn vraag. Als ik eventueel 5dpo innestelling heb gehad..kan ik dan nog een positieve zw krijgen of had ik die dan al moeten hebben?? Ik heb het idee dat ik geen ongi ga krijgen komende dagen..als ik mijn eisprong 10-11 nov zou hebben gehad zou ik toch ook ongi moeten worden?? Wie heeft er advies voor dit onzekere meisje?
Hey meid, ik hoop natuurlijk dat het goed nieuws is dat je nog niet ongi bent, maar over zw is heel verschillend, sommige hebben een week voor nod als positieve test, sommige 2 dagen voor nod, sommige op de nod pas en sommige pas dagen na nod , dus er is geen touw aan vast te knopen met die testen, het verschilt per persoon en per zwangerschap
Het kan nog hoor, na posi ovutest kan het 24-48 uur duren voor je ei springt. Uitgaande van posi ovutest op 10 nov..is je ei op zijn laatst 12 nov gesprongen. Tel daarbij 14 dagen op dan zit je op 26 nov als testdatum. Dat is vandaag. Maak je traag hcg aan dan kan het maar zo zijn dat je morgen of overmorgen nog positief test. öf ongesteld word...
Ik kan je helaas geen advies geven, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Je hebt al een enorm lange cyclus!
Bedankt allen voor het advies!! Nog steeds geen ongi hier.. wil jet liefst morgen testen.stel het toch nog even uit..zo bang voorveen negatieve test... Weet niemand dat als ik mjjn innesteling heb gehad rond 5dpo en weinig hcg maak.. volgende week nog zou kunnen testen als er geen ongi is? @ grace. Verschrikkelijk zo n lange cyclus... hoop dan ook snel op een positieve test of ongi..