Goede morgen allemaal, Ik zal mij even snel voorstellen. Ik ben moeder van inmiddels al twee toppertjes, zoon van 6 en dochter van bijnaaaaa 5. Mijn man en ik hebben sinds april de wens om zwanger te worden dus ik heb op 12 april mijn mirena spiraal na 4 jaar laten verwijderen. April tot nu is "om de hoek" maar toch ben ik al een beetje teleurgesteld dat het inmiddels augustus is. Nu lees ik net dat veel van jullie al een stuk langer bezig zijn en dan voel ik mij bijna schuldig, dat ik me nu al zo voel. Ik weet dat ik mezelf al hartstikke gelukkig mag/moet prijze met 2 schatjes en dan toch dit tegestrijdige gevoel. Dit gevoel komt denk ik doordat ik mijn eertse zwangerschap niet had gepland ( nog aan de pil) en mijn tweede wel en toen had ik na het verwijderen van mijn koperspiraal al binnen 1 maand de zege om zwanger te zijn van mijn dochter. Ik denk dat ik daarom het gevoel al heb van, zal het wel lukken en is er geen medische oorzaak. Wat mij deze twijfels geeft is omdat ik sinds juni getrouwd ben met mijn man en mijn kinderen van uit mijn vorige relatie zijn. Nu gaat dus soms door me hoofd van , tja hij heeft nog geen kinderen, geluk of ongeluk of misschien zijn wij die 1 op de zoveel waarvan de ei en de zaadcel zich niet aan elkaar "kunnen" binden.... En na uit elkaar gaan met me ex bleek ik chlamydia te hebben ,waar ik me natuurlijk gelijk aan heb laten helpen. En zo geloof ik nog wel tig dingen. Heel veel onzekerheden in iig. Heeft iemand een idee waar ik me mee kan geruststellen... ondanks dat ik nog lang niet mag klagen.
hey meid, als je het niet vertrouwd dan vaar gje het toch gewoon even aan je huisarts. je moet je niet onnodig zorgen maken. misschien hebben jullie met z'n tweeen nog wat meer tijd nodig. ik was binnen 2 maanden zwanger en toen kreeg ik een miskraam en nu ben ik alweer 4 maanden bezig, dus het kan altijd wat langer duren. maar ik snap het wel. ik was na mijn miskraam ook een beetje teleurgesteld datik na 2 maanden nog niet zwanger was. ik denk dat je op dit moment nog wat geduld moet hebben. sterkte ermee. gr tascha
Bedankt voor je reply we wachten het maar gewoon af. we weten dat het gemiddeld 6 mnd duurt dus we gaan ons denk ik pas echt een beetje zorgen maken als het dec nog niet heeft mogen lukken, is misschien snel maar met mijn verleden, van twee hele snelle zwangerschappen, denk ik dat het wel redelijk is. ik moet iig 2 sep ongi worden, dus deze poging is nog ff afw88.