@Tina, -10 gehaald zie ik, goed zo meis *geeft Tina groot applaus*!!! Daar moet de gyn toch ook heel tevreden over zijn. Nog even en je mag! Heb je trouwens het idee dat je deze cyclus een ei hebt gehad of weer niet? @Juulzon, helemaal mee eens . Tijd voor meer roze! Heb ook jouw verslag gelezen. 12 oktober klinkt nog wel ver weg, maar wel fijn dat ze uitgebreid gaan onderzoeken. Hoop dat de verzekering alles vergoedt. Weet niet of je op verhalen van anderen zit te wachten, maar wou toch even een positief verhaal over Gent melden: de zus van een goede vriendin heeft na drie mislukte ivfs in Ned. inmiddels twee kinderen via icsi in Gent, allebei bij de eerste behandeling succes. Dat zegt natuurlijk nog niet veel voor jou, maar ze zijn daar wel echt veel verder dan hier. Hoop heel erg dat jij ook zon positief voorbeeld gaat worden!! @Minnie, a je hebt ons gevonden . Ik had de eerste weken ook helemaal geen behoefte aan seks (en al helemaal niet aan weer zwanger worden). Maar dat komt wel weer hoor. Ik had ook echt een aantal weken nodig om te herstellen, het is wel een buikoperatie he, ook al zijn de littekens maar klein. Als ik te veel deed kreeg ik ook last van mijn buik. Doe rustig aan en neem alle tijd die je nodig hebt! @Kweenie, kan me wel voorstellen dat je baalt als je ei aan de goede kant was. Gaat het alweer wat beter met je? Ik blijf iig toch duimen dat 1 keer genoeg was! Voel jij dat goed trouwens, welke kant? Ik heb meestal aan beide kanten last, dus kan nooit met zekerheid zeggen welke kant het is. @Bellarose, elkaar heel lief vinden is een veel leukere term dan klussen, die ga ik onthouden. Ene veel plezier dit weekend samen . En met jouw cyclus zou het nog net kunnen voor jullie afspraak, ik duim daarvoor! @Majo, dan gaan we duimen voor een vroeg ei voor jou dit keer! En lekker uitrusten dit weekend. De 1e week werken valt altijd weer tegen he. @Ona, jij ook weer op het wachtbankje. En inderdaad veel geluk hebben we allemaal wel verdiend hier, met het ongeluk dat we tot nu toe gehad hebben! Heb jij al kinderen als ik vragen mag? @Danabelle, hopelijk voel je je in het 2e trimester beter dan. Was je bij je dochter ook zo misselijk? @ All, mijn ei was dit keer op dag 13 al, meestal is het op dag 16 af en toe op 13. Ik had dit keer voor de 1e keer ooit een smiley op een CB digitale ovutest. Ik dacht dat ze bij mij niet werkten, maar ik deed ze altijd s ochtends en nu s avonds. Ik had deze juist gekocht omdat je ze volgens de handleiding ook met ochtendurine kan gebruiken, maar dat werkt bij mij blijkbaar niet. Erg fijn om eindelijk eens zon te zien! En goed lief geweest voor elkaar ook, op de dag zelf en 2 dagen ervoor. Misschien vanavond nog een keer voor de zekerheid en gewoon voor de gezelligheid . Lf zal dan wel weer 16 dagen zijn, dan kom ik waarschijnlijk weer op 29 dagen uit en NOD op 27 aug. Dat is midden in onze vakantie, dus ik hoop dubbel op geen ongi. Ik heb igg genoeg afleiding in de laatste week! O, heb echt zin in vakantie, nog 1 weekje! O en huizenjacht gaat goed, we hebben 2 goede kandidaten. Dit weekend eens goed over nadenken en vergelijken. Fijn weekend alvast allemaal!
Mar76, ja heb jullie topic gevonden hihi, wel fijn om met meiden te "praten" die helaas hetzelfde hebben meegemaakt. Wat me wel opvalt hier is dat de meeste in de mmm zitten, klopt toch he?? Ik zie dat je na je bbz 2 rondes tussen haakjes hebt staan, betekent dat dat je toen niet bezig was om zwanger te worden?? Ben zo benieuwd wanneer ik weer ongesteld word en of alles nog werkt, is toch spannend he.
Minnie, ja dat klopt en de 3e ronde was eigenlijk ook nog maar een halfslachtige poging . Ik had er de eerste maanden even helemaal geen behoefte aan, het hele gebeuren had er behoorlijk ingehakt. De 1e ronde was trouwens ook verplicht rust van de gyn. Ik vond het idd ook erg spannend of alles meteen weer werkte zoals het hoort, en dat was bij mij gelukkig wel het geval. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi als die 1e keer . Hoop dat het bij jou ook snel weer op gang komt. Bij mij duurde de 1e cyclus gerekend vanaf de operatie een week langer dan normaal. Jouw operatie is nu ruim een week geleden he. Hoe voel je je? Jij hebt al een dochtertje zie ik. Heb je nog een beetje hulp met haar en in huis? o, ik zit nog niet in de mmm, manlief en ik hebben afgesproken om het nog tot het eind van dit jaar zelf te proberen.
Ja ik wacht ook zeker nog totdat ik weer ongie wordt voordat we er weer voor gaan. Ik heb nu geen extra hulp meer in huis, de 1e paar dagen was mn dochter bij mn moeder omdat mn man vaak laat thuis is ivm werk. Dus heb vrij snel alles weer opgepakt, ik moet zeggen dat ik vandaag een goede dag heb (lichamelijk) bijna geen last meer, maar ik slik nog wel pijnstillers zo nu en dan. Emotioneel gaat het redelijk, maar dat gaat hopelijk ook helemaal goed komen, af en toe een huilbui moet kunnen toch?? Hopelijk blijft de mmm voor jullie bespaart en test je snel positief, geldt natuurlijk voor alle meiden hier!!!!!!!!
Hallo Meiden, Nou, ik ben weer van mijn chagi bui af hoor haha. Had even wat tijd nodig om er overheen te stappen. Want man, heb je een ei aan de goede kant... Toch maken we nog wel een klein kansje natuurlijk dus ik houd me maar aan de regel 'geen bloed geeft moed'. @Mar: Ik voel het inderdaad, of denk het te voelen. Volgens mij heb ik redelijk afwisselend een eisprong. Behalve dan de BBZ's en de keer erna. 3 x achter elkaar rechts. Althans die derde keer vermoed ik. Vorige ronde dacht ik rechts omdat het toen aan de rechterkant zeer deed. Nu vermoed ik links omdat ik, afgezien van een wat opgeblazen lichte 'ongi' buikpijn, geen klachten heb. Vandaar... Maar hé, het jaar is nog niet voorbij he! Oeh en jullie nog even gezellig maken vanavond hoor!!! Dan zit je zeker goed!!!! @Tina: -10 kilo al? He wacht eens even, heb je er stiekem 2 van mij gejat? Ik kom ineens aan! En ja, heb redelijk wat zitten snaaien afgelopen weekend maar ook hardgelopen en een bos wandeling gemaakt... Snif. Woensdag heb je de afspraak geloof ik he? Snel al joh! Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Vind je positieve instelling in elk geval al keigoed (en het motiveert mij ook als ik eens loop te miepen ) dus wat dat betreft ben je al een eind op weg. @Minnie: Ik heb ook een dochtertje van ruim 2,5 jaar . Net als jij vrij vlot zwanger geraakt. En toen we voor een 2e gingen ook weer vrij vlot. Dus wat dat betreft mag ik niet klagen. Jij zit zo te lezen dus nog midden in het verwerkingsproces. Doe je een beetje rustig aan? En wat voor sport doe je trouwens? Volgens mij is de algemene richtlijn dat je na 2-3 weken weer wat actiever mag zijn. Maar belangrijkste is dat je er aan toe bent. Als jij het idee hebt dat het kan, lekker gaan sporten. Begin je de eerste keer gewoon wat rustig. @Ona: Jij mag rond de 19e testen? Ik de 21ste. Maar misschien test ik de 19e wel stiekem met je mee . Maar je denkt dus niet dat het raak is? Ik ook niet helaas. Al twijfel is af en toe omdat ik toch licht buikpijn heb vaak in de avonden. Maar volgens mij heb ik dat altijd wel wat na ei. @Juulzon: Ik lees ook altijd goede verhalen over Gent!! Ik hoop dat het met hun hulp gaat lukken meis! T is je zo gegund! En jaaaaaaaah, het wordt ECHT tijd voor wat roze hier! We laten die arme Danabelle helemaal alleen misselijk zijn. Tijd om dat te veranderen! @Danabelle: Ben je erg misselijk? In de zin van boven de wc hangen? @Majo: Hoe is het nu met jou? @Bellerose: Moet nog steeds aan je nieuwe naam wennen. Las ik nou iets over een weekendje weg rond je vruchtbare periode? Maak er een sexy uitje van!! @Laurie: Hoe is het met jou? Volgens mij al weer een paar dagen geleden dat je hier bent geweest. Hopelijk geen tijd gehad maar gezien je er nog midden in zit misschien dan toch opgenomen? Dat kan tenslotte snel gaan. Ik heb bij de 2e BBZ ook een poos doorgelopen trouwens (bij de 1e ook maar toen wisten we niet dat het een BBZ was). HCG daalde en daalde en daalde...en toen ineens schoot het weer door het dak heen. Werd op een woensdagmiddag gebeld en op donderdagochtend lag ik weer op de OK. Hele vreemde gewaarwording. Dit keer met enig verschil dat mijn eileider er nu uitgehaald was (en ik een kamer voor mezelf had, zoooo fijn!!!). Hopelijk gaat alles goed met je! @All: Hopelijk niemand vergeten. Weet je, ook al is de reden waarom we hier met z'n allen zijn niet zo'n leuke. Ik ben toch blij dat we elkaar gevonden hebben! Ik hoop echt dat we allemaal goed zwanger het jaar mogen afsluiten! Liefs, Kweenie
Goedemorgen!! Kweenie, ik doe aan yoga en ik doe groepslessen mee op de sportschool zoals zumba en body balance en soms sport ik ook wel eens voor de tv als ik geen tijd heb om naar de sportschool te gaan, ik heb van die work-out dvd's van oa Tracy Anderson. Over 2 weken beginnen mn yogalessen weer dus denk wel dat het dan weer kan, voel me lichamelijk iedere dag beter. Over afvallen, had van de week een poging gedaan om weer punten te tellen (weight-watchers) maar het is helemaal mislukt, had er totaal geen zin in en heb alles gegeten waar je dik van wordt, zoals een bak Ben & Jerries ijs. Heb me gelukkig al wel aangemeld voor de weight-watchers cursus, dus ga maandag weer met frisse moed beginnen, nu laat ik me nog ff gaan haha. Over eisprong, klopt het dat je nog steeds een eisprong kan hebben aan de kant waar geen eileider meer zit?? Sorry meiden maar ik weet er dus niks van, ik dacht dat als er geen eileider meer zit je daar ook geen eisprong meer hebt. @Ona en Kweenie jullie mogen binnenkort gaan testen zie ik, mn duimen draaien hoor!!
Hai Minnie, Yoga kan over 2 weken vast wel. Wat betreft een eisprong. Dat kan nog aan beide kanten. Als het goed is neemt na verloop van tijd (circa 1 jaar) de overgebleven eileider de functie van de ander over. Tot die tijd verdwijnt het eigje in je buik. Ben vanmorgen wezen hardlopen. Zo trots op mezelf. Is pas de 3e weem hoor (2-3 x per week) maar toch. Fijne dag allemaal, Kweenie
hoi meiden, mijn hcg daalt gelukkig nog door ( 479-411-379-316). Dinsdag weer opnieuw voor controle. Het lijkt erop dat mijn lichaam het zelf aan het oplossen. Zou toch super zijn. Vloeien is ook bijna over nu We willen wel direct door voor een nieuwe poging. Wanneer komt mijn cyclus weer opgang? is dat pas als het HCG weer naar <5 is? of kan ik gaan tellen vanaf 1e dag vloeien zoals met mijn mk? @ Tina: 10 kilo er al af, wat super zeg! ik ben ook ook aan het lijnen, nu via een dietiste. Ze heeft vooral mijn eetpatroon aangepast en me dus eigenlijk niet op dieet gezet. Ondanks dat ik dus eigenlijk alles wel mag hebben ben ik toch al 6 kilo kwijt. @ Kweenie: ik duim voor je dat je eitje toch bevrucht is! @ Mar: fijne vakantie alvast en ook voor jou duimen dat er geen ongi komt. Fijn dat je een smiley hebt gevonden. Ik had mijn ei altijd tussen dag 15 en 17 met een LF tussen de 11 en 13 dagen.
@Laurie, fijn meid dat je lichaam het waarschijnlijk zelf aan het oplossen is!! Gelukkig dan geen operatie voor jou.
Hi lieve dames, even een kort (ego) berichtje. Ik ben 4 dagen op vak. en zit in 't hotel achter 't internet. Ik heb in feite een goed bericht en dat is tegelijkertijd ook weer een minder bericht. Ik ben hier zo aan 't ontspannen en heb vandaag een massage gehad in 't wellness oord waar ik verblijf dat ik prompt vandaag ongi werd (volgens mij, het begon nl. met een paar druppels). Dat is dus voor mij een heeele korte cyclus (dat is het goede nieuws). 32 dagen. Ik zat nog eens in m'n agenda te kijken volgens mij heb ik het fout berekend en is het zelfs 31 dagen!!! Nu heb ik wel online gelezen dat een massage een miskraam kan opwekken dus begin ik me daar nu weer zorgen over te maken. Maarja de vraag is of dat al in zo'n vroeg stadium kan en of het uberhaupt gelukt was. Ik had wel erg veel 'symptomen' de afg. week maar goed ook dat weet je natuurlijk nooit zeker. Ik heb daar normaal gesproken voor m'n ongi geen last van. Ik heb lichte pijnloze menstruaties. Volgens mij heeft dat ook met m'n PCOS te maken. Hoe dan ook ik ben toch wel erg blij met deze uitzonderlijk korte cyclus! Verder voor iedereen een virtuele hug vanaf hier! Ik hoop dat er gauw roze nieuws mag komen.
Hallo, ik zou hier ook mee willen schrijven. Ik heb namelijk afgelopen donderdag een operatie ivm een bbz gehad en mijn re. eileider is verwijderd. We zijn al ruim 1,5 jaar bezig voor een 2e kindje. We hebben vorig jaar juli een miskraam gehad en na een jaar proberen hebben we dit weer. Ik voel me zo verdrietig. We hebben er zo lang op moeten wachten, pff. Merk dat ik er nu wel wat beter over kan praten zonder gelijk in huilen uit te barsten. Maar het zal voorlopig wel moeilijk blijven... Ik was wel benieuwd hoe lang het normaal is om bloedverlies te hebben na de operatie en hoe heftig dit is.
Hai Jonie, ik tik nu even vanaf mijn mobiel dus later uitgebreider maar wilde je hier even verwelkomen, hoe naar ook. Neem de tijd om alles een plek te geven. Kom later verder kletsen. Knuf, Kweenie
Hallo, ook ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Zelf (en in het ziekenhuis) dacht ik 4 weken geleden een miskraam gehad te hebben (2e miskraam inmiddels). Afgelopen maandag werd ik op mijn werk niet goed, had vreselijk veel pijn onder in de buik en rug en heel erg duizelig. Ze hebben me toen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar leek alles prima, voelde me al weer wat beter. Ze dachten dat ik door de flinke diarree zulke krampen had en dat het nu geirriteerd was oid. Bloed was prima, heb wel paar keer aangegeven dat ik 3 weken daarvoor een miskraam had gehad en nog steeds bloede, maar na overleg met gyneacologie moest ik als ik na een week nog bloede maar weer komen. ok, ik weer naar huis. Maar ik bleef me maar slecht voelen, pijn id schouders en rug, hoofdpijn, moe. Dus ik dacht donderdag laat ik toch maar een een zwangerschapstest doen...die was hardstikke positief!! Dus ik weer ziekenhuis bellen, en moest direct komen. Daar echo gehad, niks te zien, dus bloed geprikt, nu wel naar hcg waarde gekeken en deze was zo hoog dat ik wel zwanger moest zijn (10/11 weken), maar dus niet id baarmoeder. Het was inmiddels al 18 uur, had net wat gegeten dus opereren kon pas de volgende morgen. Werd wel direct opgenomen. Kreeg savond echt verschrikkelijk veel pijn id buik, ribben, rug, kon echt niks meer (dacht werkelijk dat ik dood ging). Artst was er snel en zag dat het niet goed was, dus kon met spoed naar de ok. Ze hebben een eileider moeten verwijderen, omdat het vruchtje daar ingenesteld zat, omdat het doorgroeide was deze geknapt en kreeg ik dus bloed in mijn buik wat de pijn veroorzaakt heeft. Ben blij dat de operatie goed gegaan is,ik nu weer thuis ben bij mn lieve dochter. Maar ik heb het er heel erg moeilijk mee. Het zal tijd nodig hebben. Ben ook nog niet bezig met opnieuw zwanger worden, maar vroeg me af wat jullie verteld is over de kansen met 1 eileider?? En heb ik uberhaupt nog kans, als door verklevingen (reden van bbz) het nooit gaat lukken... daar ben ik wel bang voor.
Even kort @ Iris2009, met één eileider zijn je kansen op een zwangerschap niet meteen gehalveerd hoor! Ik heb in februari een bbz gehad, werd ontdekt met de termijnecho, zat ook in de eileider (die was nog niet geknapt, was 8 weken) en de eileider moest ook verwijderd worden. Ik ben na de operatie twee keer ongesteld geweest en bleek daarna alweer zwanger - en dat terwijl we voor onze dochter (nu 2 jaar) en de bbz ruim een half jaar bezig geweest zijn. Dus het kan wel! Maar je schrijft over verklevingen, had je die nog niet toen je zwanger raakt van Iris dan? Zaten ze misschien aan één kant, de kant van de bbz?
@Danabelle; Ik heb endometriose en Iris is geboren via een keizersnede. Van beide kan het zijn dat ik verklevingen heb, waarschijnlijk de oorzaak van de bbz. Ik weet nog niet precies hoe erg of welke kant ed., dat hoop ik te horen als ik weer moet komen over 4 weken. Volgens mij zijn onze dochters trouwens bijna even oud. En gefeliciteerd met je zwangerschap, goed om te lezen dat het gewoon kan!!
Hallo Meiden, Jeetje joh. Er komen steeds meer meiden bij met een BBZ. Ik schrik er bijna van hoe rap achter elkaar we hier meiden mogen verwelkomen (klinkt nog steeds raar, welkom maar jullie snappen het wel). @Iris: Wat Danabelle al zegt, je kansen zijn na een BBZ niet gelijk gehalveerd. Hoe het zit als je verklevingen hebt weet ik echter niet. Krijg je nog een nacontrole bij de gyn? Want dan kun je die vraag misschien nog stellen. Voor nu eerst maar eens deze miskraam verwerken. Neem hier goed de tijd voor! En schrijf hier lekker van je af! @Jonie: Wij zijn zo onderhand zo'n 10 maanden bezig denk ik. November 2010 zo uit mijn hoofd zijn we gestart, december/januari werd ik zwanger. Dit werd helaas een BBZ. Na de operatie gelijk weer zwanger geworden (zonder tussendoor ongesteld te zijn geweest) en gelijk weer een BBZ (1e keer besparende operatie, 2e keer rechter eileider verwijderd). 7 april ben ik voor het laatst onder het mes geweest en daarna hebben we 2 rondes afgewacht. Momenteel zit ik een week voor NOD, 2e ronde. Wat bloeden betreft. Beide keren heeft het niet langer dan een week geduurd, zo ver ik nog weet. 2e keer minder lang dan de 1e keer. Maar mijn eileider was ook niet geknapt dus had geen bloed in mijn buik dat er nog uit moest. Hoe is het met jou gegaan? Of kun/wil je daar nog niet over praten? Misschien sterkt het je dat de meiden die een aantal geleden al een BBZ hebben meegemaakt al weer (redelijk) positief bezig zijn met zwanger worden én dat er al weer iemand zwanger is. Zoals ik het ervaar proberen we elkaar hier zo veel mogelijk op te beuren, blik op de toekomst gericht maar is er ook genoeg ruimte om nog over de miskramen te praten. Tenslotte is het niet niks wat we allemaal hebben moeten meemaken! Krop het dus vooral niet op en probeer alles een plekje te geven. Schreeuwen mag hier ook . @All: Hier weinig symptomen. Zijkant van mijn borsten zijn wat gevoelig en heb een licht ongi-gevoel in mijn buik. Zondag is mijn NOD, mag ik nu al testen? Hahhahahaa, ooowwww.....de dagen kruipen voort! Iedereen een beetje van de zon kunnen genieten trouwens? Liefs, Kweenie
He meiden! Jammergenoeg weer 2 nieuwelingen... niet dat jullie niet welkom zijn hoor! maar de omstandigheden zijn natuurlijk niet fijn. Heel veel sterkte toegewenst. Ik zie dat jullie vragen al min of meer beantwoord zijn door danabella en kweenie Als je nog ergens mee zit, gewoon vragen hoor! We zijn er om elkaar te helpen en te steunen. Valt me trouwens op dat het vaak de rechtereileider is die voor "problemen" zorgt...of zou dit gewoon toeval zijn Kweenie: goh spannend he dat wachtbankje Hier trouwens niet genoten van het weer. Heb een buikgriepje gehad maar voel me sinds vandaag gelukkig weer beter. euhm euhm euhm...wat heb ik nu nog meer gelezen??? pfff ik weet het niet meer jeetje wat erg! Mn geheugen is een beetje zeefachtig Zit zo met mn afspraak van komende woensdag in mn hoofd...ik hoop zo dat ik clomid krijg! Maar wil ook niet teveel gaan hopen. Stel dat de gyn niet wil meewerken...dan ga ik echt blérend het zh uit...pfoe, moet er even niet aan denken! Ach ja, ik ga morgen weer lekker werken. Even andere dingen aan mn hoofd (Als je ziek bent heb je veels te veel tijd om na te denken...) Woensdag ga ik eerst nog wat shoppen en om 12u moet ik dan in het zh zijn. Rest van de dag vrij...om te janken van onmacht, of om lekker mn eigen dingetjes te doen en te dromen als ik mn clomid ophaal...het kan twee kanten op Nou meiden, ik duikel mn bedje in. Heb vandaag ondanks mn buikgriepje het hele huis aan kant gemaakt. Hebben morgen weer bezichtigers Dus ben weer eens benieuwd Truste!
@nieuwe meiden, welkom hier al is de reden niet leuk. Wij waren al 18 maanden bezig met zwanger worden toen ik eindelijk zwanger raakte. Die zwangerschap eindigde een week later met een bbz. Na de operatie heb ik nog een dag of 4 gebloed en daarna was het over. @Kweenie, nog een kleine week op de wachtbank. De duimen draaien voor je. @Tina, alvast heel veel succes woensdag in het ziekenhuis. @alle andere meiden een dikke knuf @hier, de ongi bijna over en kunnen we weer aan de klus. Geen idee wat het deze ronde gaat worden. Als mn ei net als in de vorige ronde op dag 17 springt wordt het niks deze ronde, want mn vriend is vanaf volgende week woensdag tot maandag heel weinig thuis (komt alleen thuis om te slapen). Dus heb deze ronde voor een groot deel eigenlijk al afgeschreven. Geeft ergens ook wel rust dat we niet moeten deze ronde. Zie wel hoe het loopt. Ben op het moment ook niet veel op het forum, merk dat ik het ff nodig heb om afstand te nemen, ff rust in mn koppie. Dikke knuf van mij
Bedankt voor jullie welkom. Hier nog even mijn verhaal: Op vakantie positief getest. Superblij natuurlijk want we zijn na de mk alweer een jaar bezig. Een week supergelukkig geweest en toen begon de ellende. Na een week kreeg ik buikpijn, dacht dat dit door de bbq kwam de dag ervoor, maar helaas: de volgende dag bloedverlies. De buikpijn heeft een aantal dagen aangehouden, maar was volgens de ha en vk niet erg genoeg voor een bbz (heb het gewoon nog gevraagd ook). Een paar dagen erna zit ik op mijn werk en wordt ik ineens heel naar. Ik viel bijna flauw, zweten, bleek, rillen, hijgen. Lekker naar huis gegaan en 's avonds ging het wel weer. De volgende dag gaan werken, niks aan de hand. De dag erna weer werken en toen kreeg ik in de middag weer bloedverlies en menstruatiekrampen en toen dacht ik dat ik "gewoon" een mk zou krijgen. De pijn in mijn buik werd echter steeds erger. Ik lag te kronkelen in de bank, misselijk, duizelig, pijn in mijn schouder enz. Uiteindelijk naar het zkh gegaan en daar de hele nacht gezeten en uiteindelijk de volgende ochtend geopereerd en re. eileider verwijderd. Had een halve liter bloed in mijn buik, vandaag de verschrikkelijke pijn. Dit was het wel, een heel verhaal zo. Maar een weekje bloedverlies is wel normaal? Of toch langer? En mag je tampons gebruiken?
Ik heb nog een aantal vraagjes. Weten jullie trouwens hoe lang je een hoge temperatuur houdt na de operatie? Is dat tot het hcg uit je bloed is en wat staat daar een beetje qua tijd voor? Ik wil gewoon zo graag door naar de volgende ronde en weer gaan proberen. Het gevoel van zwanger te zijn mis ik zo!