Hai, Even een ego-berichtje tussendoor. Kon me vanmorgen niet meer inhouden en heb (op 12 DPO dus) een kruidvat-testje gedaan. Super negatief, omowit, nog niet eens met wat fantasie een tuurstreepje te bekennen..... Behoorlijk k.. dus. Als het loopt zoals het normaal een beetje loopt is de volgende eisprong straks aan de rechterkant dus denk dat ik moet wachten tot oktober tot we weer een goede kans maken. Al gaan we die in september natuurlijk ook benutten. Tenslotte kan het ook altijd nog zo zijn dat de linker eileider dan al de functie overneemt. Hopelijk hebben jullie deze maand meer geluk! Liefs, Kweenie
Jammer Kweenie, echt balen, ik had zo gehoopt dat 't raak zou zijn! En je weet het he, geen bloed... Er is nog een klein kansje dat je later wel positief test maar die kans is niet zo groot helaas. Ook is het niet zo dat er een vast patroon zit in het springen van de eitjes. Het is echt niet te voorspellen aan welke kant hij springt, dus wie weet is het volgende maand wel aan de goede kant! Ik leef iig met je mee.
Jammer Kweenie, maar je weet toch wel dat een ei van rechts kan overspringen naar links? In feite heb je dan elke maand kans hoor!
Hallo dames, Even een kort berichtje van mij, want we vertrekken zo op vakantie . Na de vakantie hoop ik meer roze te zien hier! Van mezelf zal het niet zijn denk ik, want vandaag alweer het eerste kleine beetje bruin gespot, dat begint meestal 7 dagen voor NOD, dus klopt precies met volgende week zaterdag mijn NOD. Ik neem voor de zekerheid wel een testje mee. Mijn man zit tijdens mij volgende ei in het buitenland. Alleen als mijn ei weer zo vroeg is als deze cyclus is er nog een kans. Dus nog een reden om heel hard te duimen voor roze deze ronde... @Kweenie, balen zeg, wit wil je echt niet zien . Maar ik blijf voor je duimen, er is nog een kans! @Tina, wauw wat een goed nieuws meis!!! Hopelijk doet dit eitje hetzelfde als de vorige maar dan wel op de goede plaats!!! @Roos, veel succes bij de gyn! Hopelijk kunnen ze jullie goed (en snel!) helpen. @Majo, misschien kun je je mannetje toch een keer verleiden. 1 keer is in ieder geval weer een kans he. @Minie, jee alweer aan het sporten. Klinkt goed, en als je over 2 weken weer ongi wordt is je cyclus ook alweer goed toch? @Ona, balen van je ongi meid. Maar wel lekker gerelaxed, heerlijk he op z'n tijd. @Iris en Jonie helaas ook welkom hier en veel sterkte de komende tijd! Hoop dat ik niemand vergeten ben, heb heel hard gewerkt de afgelopen week. En huizen zoeken kost ook veel tijd zeg, maar wel erg leuk om te doen. Tot over een week of 2!
Hai, Ondertussen ook bruin verlies, snif. Denk dat het morgen doorbreekt. Wel een mooie korte cyclus dan dus als dat zo blijft... Dat van dat rechter ei dan over springt naar links weet ik maar ze zeggen dat dat circa een jaar duurt toch? Dus daar geloof ik nog niet zo in. Plus rechterkant is wat dominanter dan links. Maar goed, ik moet niet al te negatief denken want dan kunnen we er net zo goed mee stoppen natuurlijk. En jullie hebben er ook niks aan. T is alleen dat lange wachten en de onzekerheid he? Bah! Fijne vakantie Mar en iedereen een fijn weekend. Kus
He Kweenie wat jammer van het bruinverlies, maar wel positief blijven hoor! Het lukt echt wel nog een keer! Mar, fijne vakantie! Ik hoop voor je dat je je testje kan gebruiken! Hier gisteren voor het eerst weer eens lief gedaan tegen elkaar, hihi! Vond het nog wel erg gevoelig eigenlijk, maar ja de operatie is ook nog maar ruim een week geleden dus lijkt me ook niet raar toch? Het bloedverlies is gelukkig gestopt. Hopelijk wordt ik snel echt ongi en kunnen we door!!
@ Kweenie, balen van het bruinverlies. Dat idee dat je ene kant de functie van de andere kant (eileider) overneemt is volgens mij dat het 'na een jaar in nagenoeg alle gevallen zo is', en niet dat het standaard een jaar dúúrt. Daarbij, je kunt niet altijd voelen waar je ei springt, soms houdt je lichaam je voor de gek, en je kunt al helemaal niet voelen of het wel of niet overspringt naar de goede kant volgens mij. Kop op Kweenie, je bent drie keer vlot zwanger geworden, je dochter wordt heus nog wel grote zus! (Ja, ik weet dat ik makkelijk praten heb. Sorry.) Hier gaat t wat minder trouwens, ik heb een liesbreuk en daar best wel last van. Na de bevalling moet ik eraan geopereerd worden, voorlopig mag ik niet zwaar tillen en moet ik inspanning beperken. Heel praktisch met een peuter en een man die binnen twee weken geopereerd moet worden en daarna drie maanden niets mag..
Hallo Meiden, Allereerst Danabelle: Thanks for the peptalk! Hij komt op het juiste moment want ben vanmorgen, zoals verwacht maar zolang je niet echt bloed houd je hoop, ongesteld geworden. En heb daar echt een paar tranen om gelaten. Ja stom, ik weet het. Tenslotte is het pas weer de 2e ronde (en 1e met vermoedelijk links een eisprong) dus niet al te veel getreurd. Maar goed, jullie zitten (of zaten) allemaal in het zelfde schuitje dus herkennen het vast wel. Trouwens, vraagje aan de meiden die al een kindje hebben. Wat is/was voor jullie het ideale leeftijdsverschil en hebben jullie ook een grens? Wij vinden de grens bij vier jaar liggen. Daarna zullen we heel erg twijfelen of we nog wel verder willen proberen. Dat houdt in dat we nog tot volgend jaar april de tijd hebben. Nu vraag ik me af of we er dan ook echt mee kappen hoor maar dat speelt nu in ons hoofd. Hebben jullie dat ook? Nou, ik ga mijn handtekening maar eens wijzigen. Ga geen nieuwe banner meer eronder zetten want ben een beetje te veel bezig met het zwanger worden naar mijn idee. Ovulatietestjes en noteren wanneer ongeveer mijn NOD is moet voldoende zijn. Oh ja en Danabelle: Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft die 'na een jaar neemt de overgebleven eileider de functie over van de verwijderde eileider'. Dat is vast ruim genomen omdat niet ieders lichaam gelijk is. Plus daarnaast heb je in het begin misschien wel dat het de ene ronde wel lukt en de andere nog niet. Dat de overgebleven eileider soms nog wat hapert zeg maar.... Ofwel, het kan misschien inderdaad wel dat het volgende maand wel lukt, ongeacht welke kant de sprong is. Weet jij vanaf welke kant jij je sprong hebt gehad trouwens? @ Tina: Hoe is het met jou gegaan de afgelopen dagen trouwens? Heb je je ei te grazen genomen? @ All: Ben zo blij met jullie allemaal! Hele dikke knuffel en ik hoop dat een van jullie de maand dan roze afsluit. Kom op met die knaltest(en). Als ik m zelf niet mag hebben....dan graag wel een fotootje van 1 van jullie zien!! Liefs, Kweenie
@ Kweenie, wij wilden graat 1,5 tot 2,5 jaar tussen twee kindjes. Nu komt er 2,5 jaar tussen dus halen we toch nog 'ons ideaal'. Maar als het niet gelukt zou zijn waren we gewoon doorgegaan, ik had daar geen grens aan gesteld. Ik ben net 30, als ik pas over 4 jaar weer zwanger was geworden was het leeftijdsverschil 6 jaar en 9 maanden geweest, hadden we ook niet erg gevonden.
Oh, en ik weet niet vanaf welke kant mijn ei sprong in de ronde dat ik weer zwanger raakte. Ik voelde mijn eisprong helemaal nooit, laat staan aan welke kant!
aaaah kweenie, wat jammer van je ongi... Kop op meid, nieuwe ronde nieuwe kansen... dikke knuffel voor jou! Hier: drukke dagen gehad...trouwerij, bezoekje aan mijn ouders, verjaardagsfeestje...en dan ook nog eens klussen Ga zo mn bed in. Komende week wordt een hel op het werk! Gaat zooooo druk worden! Maar dan gaat de tijd wel snel voorbij En dat kan ik wel gebruiken nu ik ook nog eens op het wachtbankje zit... 1ste keer in 8 maanden tijd Whoop Whoop! Maar ben ervandoor. Ga nog een serietje kijken op bed en dan slaapies doen Truste allemaal! PS: ik wil mezelf niet gekmaken (zit nog maar 2-3dpo), maar heb al sinds gisteravond gigapijnlijke tepels...ben eens benieuwd...dit heb ik nog nooit gehad
He hoi, Jep, volgende ronde nieuwe kansen. En weet ook wel dat eisprong nooit netjes om en om is. Ik voelde het ook nooit trouwens maar sinds de 2 operaties voel ik de ene ronde pijn aan de rechterkant en de andere ronde weer niet. Tina: Die pijn in je tepels noem ik zelf 'tepelradar' haha. Als ik dat voel is mijn eisprong vaak geweest, 14 dagen later word ik dan ongesteld. Het kan dus ook met je ovulatie te maken hebben. Bij mij verdwijnt die pijn na een paar dagen ook weer. Eergisteren toevallig nog gezellig gehad in bed? Liefs, K
Kweenie: nee niet meer gezellig gehad... kan manlief de tanden uit zn bek slaan als ie aan mn tepels komt dus voor zn eigen veiligheid maar rustig gaan slapen ik heb net in mn agenda zitten terugbladeren naar mn bbz, daar had ik 2-3 dagen na ei ook gevoelige tepels. Dus wie weet? Ik weet in ieder geval dat ze aardig pijn doen. Dit heb ik nog nooit gehad. Lijkt wel of ze tussen de deur hebben gezeten... Ow en dat ei spring inderdaad niet afwisselend links en rechts. Van wat ik gehoord heb heeft je overblijvende eileider na ongeveer 3 maanden door dat die andere weg is...En na een jaar zou die echt "fulltime" moeten werken.
Aaaaah, zulke pijnlijke tepels heb ik dan nou ook weer niet.....haha, ik zie je al dreigend kijken hahaha...Wat spannend. En, echt waar? Na circa 3 maanden kan je al weer een kans maken? Waarom wordt dat er vaak dan niet gewoon bij verteld? Krijg je toch veel meer hoop van? Wat ik ook niet snap, het schijnt van binnen heel dicht op elkaar te zitten dus hoe zit het dan met de meiden die hun ei voelen? Plus je hoort wel eens dat men dan bijv links pijn heeft, en er dus van overtuigd is dat de sprong links is, maar bij een echo blijkt dan dat er rechts een eitje klaar staat...... Nou ja, vol goede moed verder aan de klus dus! X Kweenie
Tja, ik denk dat niet bij iedereen gelijk na 3mnd die ene eileider aan het werk schiet ofzo...pfff weet het ook niet...zal bij iedereen ook wel anders zijn. En ja, hoe dat met de eisprong voelen zit...ik ben er bijna 100% zeker van dat bij mn bbz mn ei links gesprongen is, en toch is het in de rechtereileider terecht gekomen...Deze keer weet ik zeker dat het eitje links zat vanwege de echo, maar heb ik de eisprong niet gevoeld. Van wat ik begrijp zijn de tekeningen die ze van de baarmoeder hebben (je weet wel, in het midden de baarmoeder en dan opzij de eierstokken en eileiders) in werkelijkheid niet zo. De eierstokken liggen meer achter de baarmoeder. Bij mij was mn rechtereierstok vorige week bijna niet zichtbaar op de echo. Daar heeft de gyn aardig voor moeten wrikken Links zag ze vrij snel en daar zat nu ook het eitje in. Ze zei ook iets van dat de rechter eierstok op dat moment een beetje "slapende" was Daar was dus weinig activiteit te zien... Vervelend hè, altijd dat gissen...en toch blijven we hoop houden...
@Kweenie, wij wilde graag een leeftijdsverschil van ongeveer 4 jaar, onze dochter is in juni 3 geworden dus het zou nu nog kunnen. Heb altijd gezegd als mn dochter naar school gaat ben ik klaar voor nog een baby ( liefst dan al geboren ). Maar echt een grens hebben we niet, wel qua leeftijd van ons, ik ben nu bijna 32, na mn 35e vind ik het welletjes, dus nog 3 jaar te gaan, moet toch te doen zijn hoop ik.
Dag was ik ook weer . Heb een druk weekend gehad, was feest hier in het dorp. Heb dus ook niet erg rustig aan gedaan... maar ja wel heel veel lol gehad en dat had ik wel even nodig na alle ellende... Ik voel mn eisprong meestal ook wel en dan idd rechts of links, maar dat zegt dus niet zoveel.. Hoop maar dat mn overgebleven eileider de eitjes vanaf nu oppikt dan. Hoor ook vaak dat de kans op een meerling nu groter is? Weet iemand van jullie dat? Verder ben ik vandaag ineens weer ongesteld geworden! Nu al, dat kan toch nooit zo snel? Heb pas 1,5 week terug mijn bbz gehad... of het komt nog van de operatie. Weet het niet, maar vind het wel vaag..
Hallo, Krijg toch wel weer wat meer hoop door jullie berichten. Wat apart trouwens Tina, weet je echt zeker ZEKER dat je toen met je BBZ links een eisprong had? En uiteindelijk rechts genesteld? Weet je, ik ga gewoon lekker elke maand alles uit de kast halen en het rechts/links verhaal wat laten schieten. 2011 is nog steeds niet voorbij.... @Minnie: Grappig dat je aangeeft na je 35ste niet meer zwanger wilt worden. Ik heb dat ook altijd geroepen. Wordt zelf volgend jaar oktober 35 dus heb wat dat betreft nog dik een jaar. Hopelijk lukt het voor die tijd want ons dochtertje zal dan ook richting de 4,5 jaar gaan...Maar mijn stellige 'na mijn 35ste hoeft het niet meer' is wel wat aan het verzwakken. Dus ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen. Tijd zal het leren, hopelijk is het ruim voor de tijd gewoon al lekker raak. x Kweenie
hey meiden ben er weer ff, @Tina, super dat je een posi ovutest had en dat ook de pcos kenmerken weg waren bij je bezoek aan de gyn. Mn duimen draaien hier voor je. @Kweenie, balen dat je ongi bent geworden. en sorry heb bijgelezen maar weet het niet meer. @hier, vandaag cd 12 en nog geen ei in aantocht, maar dat kan zomaar veranderen. Al mag mn ei dit keer wel later komen. Naast het feit dat vriendlief deze week niet veel thuis zou zijn is het vorige week ook nog eens in zn rug geschoten en zit hij sinds donderdag ziek thuis. Vandaag is hij weer bij de fysio geweest en vind die het nog niet goed dat hij gaat werken. Gister hebben we wel kunnen klussen, maar ik boven want een ander standje lukt nog niet echt.. Nou ja we zien wel hoe het loopt deze week. Moet wel zeggen dat het feit dat ik deze ronde grotendeels al had afgeschreven nu wel rust geeft. Als het nu wel lukt rond mn eisprong is dat alleen maar mooi meegenomen. Verder ben ik op het moment ook minder op het forum. Merk dat ik echt ff behoefte heb om er minder mee bezig te zijn en dat werkt het beste op deze manier. Tot gauw liefs MaJo