Lieve allemaal, oh fulltime eitjes vangen na 1 jaar, mag ik dan nu op roze please? Het is nu een jaar geleden bij mij maar hier ook deze ronde geen klachten. Tina, dat van die hele zere tepels, dat had ik ook toen ik zwanger was. Spannend meid. Ik hoop het iedere x te voelen maar helaas. Wel heb ik na mijn ei steeds steekjes in mijn tepels maar ben al te vaak voor de gek gehouden. Hier as dinsdag mijn gesprek, spannend. Ben nu al zenuwachtig. Kweenie, een half jaar geleden, net voor mijn hsg was ik bij de gyn. Ze vroeg me wanneer ik mijn eisprong zou hebben, ik zei: vandaag of morgen en ik voel hem al 4 dagen vervelen op links ( de goede kant). Tijdens de echo zag ze een heel mooi ei, op rechts! Terwijl ik zeker dacht te weten en voelen dat hij links zat! Dus..wie weet! Na mijn operatie had ik ook steeds het idee dat ik de rechterkant voelde, gewoon heel gevoelig zeg maar. Mar, geniet lekker van je vakantie, hoop dat jullie heel mooi weer hebben. Iris, ik werd 9 dagen na mijn operatie weer ongi, het zou dus wel kunnen hoor. Mijn cyclus was meteen weer goed. Hopelijk bij jou ook. Majo, ik ben benieuwd. Je hoort ook wel vaak dat mensen die het maar 1 x net voor de eisprong hebben gedaan, zwanger zijn. Soms denk ik wel eens dat we het hier te vaak gezellig maken. Vanaf dag 8 om de dag, dus 8-10-12 en dan 13 nog extra op de dag zelf en dan dag 14 en 15 voor de zekerheid. Zou dat te veel zijn? Wat denken jullie dames? Succes weer iedereen!
@ Bellerose, ik had juist in de maand dat ik weer zwanger werd (ná de bbz) de ovulatietesten vaarwel gezegd en we hebben het toen vanaf dag 7 t/m dag 17 om de dag gezellig gemaakt in de slaapkamer. Het resultaat was er dus naar maar of je dat langdurig volhoudt en of het dan leuk blijft, tja.. gebruik jij al ovulatietestjes?
Bellerose: Ok fijn op te weten. Heb vandaag de gyn nog wel gesproken, hij dacht ook aan een ongi mn hormonen die wat in de war zijn. Ben echt flink ongi. Maar de operatie was goed gegaan en er is echt niks blijven zitten oid. DUs daar vertrouw ik nu op... Heb ook gelijk gevraagd naar mijn andere eileider en deze ziet er volgens hem prachtig uit haha, dus dat moet helemaal goed komen . Ik ben nu 3 x zwanger geworden en wij doen het altijd zo rond mijn ovu om de dag en evt eerder of later af en toe natuurlijk. En ik heb 1 hele goede tip en dat is randjefietsen!!! Heb al zeer veel meiden hier op het forum daardoor zwanger zien worden. Ff googlen als je niet weet wat het is
Whahaha randjefietsen??? Ik heb net een nieuwe fiets, hoera! Ik ga googelen!! Thanx. Mijn ongi's zijn ook veranderd. Veel langer en heftiger nu. Soms wel 7-8 dagen, ik hu echt lang bruinverlies. De eerste 2 dagen zijn verschrikkelijk zo heftig , heb al een paar keer een ongeluk gehad zeg maar, maar ja. Gek eigenlijk want de zwangerschap heeft nooit in mijn baarmoeder gezeten. @danabella, ik temp alleen rond mijn ei maar kan er de klok op gelijk zetten, het is altijd dag 13. Dag 14 stijgt mijn temp altijd mooi. Ik hou mijn cyclus al 3 jaar bij en die is ook bijna altijd 27 dagen. Het kan niet dat ik mijn ei mis, wel denk ik dat mijn ei gewoon niet wordt opgepikt door de linkerkant. Normaal heb je natuurlijk ook maar 20 procent kans per maand, dit is verminderd door het weghalen van de eileider. Ook mijn leeftijd begint mee te spelen (35) en ik ga mijn 2 e jaar in wat ook je kansen procentueel kan verminderen.
Ik doe niet aan randjesfietsen, wel aan hardlopen telt dat ook? Nee, grapje ik weetweet wat het is maar niks voor mij. Circa twee weken na de operatie weer gaan bloeden is heel normaal. Ze hebben me in het zkhuis daar zelfs van op de hoogte gebracht. Is dan vaak nog baarmoederslijm wat los laat. Heb zelf geen tussentijdse bloeding gehad trouwens. @bellerose: Ah, jij was het dus toch met het links voelen, rechts springen verhaal. gaat de gyn dinsdag wat mogelijkheden met jullie bespreken? Kus
Bellerose het is zo te zien al een tijd geleden dat je een bbz hebt gehad?? Ik las ergens dat je andere eileider pas na een jaar de functie overneemt van de missende eileider, dus dat vergroot je kansen weer wat . En randjesfietsen vergroot je kansen zeker haha. Dacht eerst ook dat hoeft niet zo nodig, maar uiteindelijk na een half jaar toch maar es geprobeerd en meteen raak!! Dus ik ga vrolijk verder hoor . Mijn ongi is gelukkig al aardig minder geworden, paar dagen toch heftig bloedverlies gehad! Ben benieuwd of mijn cyclus nu ook weer aardig snel op de rit is... maar dat zal wel niet heb hier slechte ervaring mee. Hoe is het met de rest??
Hoi allemaal, Heb sinds vandaag een beetje last van buik en rug, zo'n zeurderig, drukkend gevoel. Herkenbaar?? Heb deze week wel veel gedaan, 5x gesport namelijk, Zou het daar aan kunnen liggen of misschien een naderende ongie, buik is ook opgezet. Iemand nog leuke plannen voor het weekend??
Hai Allemaal, Thank God dat het weekend is! Parttime werken valt niet altijd mee. Je werkt je uit de naad maar ondertussen tel je nooit volledig mee. Zucht. @Minnie: Zoals je het omschrijft zou ik zeggen dat je ongesteld gaat worden! Liefs, Kweenie
@Minnie: Als ik te veel, doe wat haast niet anders kan met een kleine van 2, heb ik gelijk last vd rug en steken in mijn buik. Niet zeurderig, dat klinkt idd meer als een naderende ongi. Bloed gelukkig niet meer... Heb wel enorm last van mn hormonen! Hebben jullie dat ook? Ben vet snel boos en vandaag echt depri... Bah hoop dat het snel weer over is. Komende week maar weer wat op dieet, moeten weer wat kilootjes af
Hallo ben ik ook weer eens! Hoe gaat het nu Minnie? Waar zit je in je cyclus eigenlijk? Rond mijn ei heb ik dat ook wel eens namelijk. Iris, wat vervelend dat je zo last hebt van je hormonen. Heb er op het moment helemaal geen last van. Voel me zelfs heel rustig over alles. Heb vandaag lekker een weekendje weg geboekt voor volgend weekend en het weekend erna gaan we ook lekker weg. Misschien een idee: je lekker bezighouden met leuke dingen en genieten van het nu. Soms lukt dat misschien niet, maar heb me het afgelopen jaar zo druk gemaakt om het zwanger worden dat het me anders gewoon te veel wordt. En het stomme is ook nog dat toen ik er veel minder mee bezig was en rustiger werd ik spontaan zwanger was. Misschien toeval, maar toch... Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt. Ik zag trouwens dat we op dezelfde dag geopereerd zijn. Heb jij nog last van de wondjes? Bij mij is het onderste wondje nog niet zo mooi genezen, gevoelig en bloed af en toe. De andere zien er gelukkig wel mooi uit. En hoe doe jij het met werken?
@Jonie: ik heb geen last vd wondjes, maar de draden zitten er nog wel steeds aan. Had gedacht dat deze nu wel opgelost zouden zijn... verder heelt het mooi dacht ik. In het begin bloede de onderste bij mij steeds, maar alleen de eerste dag. Ze hebben er toen met wat druk een verbandje op gedaan en toen was het snel over. Verder is het nu ook niet meer zo erg blauw, in het begin was mn hele onderbuik echt paars/blauw/geel. Anders moet je misschien even bellen met de dokter? ALs het gevoelig is is het misschien wat ontstoken.. Ik ben afgelopen week weer begonnen met werken, maar maar 2 dagen. Heb een kantoorbaan, dus dat kon wel, maar het viel me wel tegen met vermoeidheid. Heb veel bloed verloren, dus ben nog steeds wel snel moe. Ik wil me ook wel verheugen op leuke dingen, maar komende 2 weken is het saai.... misschien daarom wat depri. Daarna weer leuke dingen in het vooruitzicht.
Dames Heel even een ego-berichtje van mij... Heb nog niets bijgelezen Maar wou jullie onderstaande even showen... Wat denken jullie? Ik zit 4a5 dagen voor nod...(ik weet het suuuuupervroeg getest) Ik ben ook nog voorzichtig met juichen! Maar hoop dat het goed blijft gaan... Streepje was er trouwens binnen de 5 minuten
Ff snel ego vanuit zonnig italië: vanochtend op 17 dpo, 1 a 3 dagen na nod een super posi test!! Foto volgt over een week. Tina, ik duim voor je! Knuffel voor allen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (adem in adem uit) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah OH MY GOD!!!! Allereerst Mar, echt waar? Wat ontzettend aaaaaaaaaaaaaaaah! Haha Dan Tina: Ik denk een schaduwlijntje te zien en dat is bij mij altijd + !!!! En denk dat de test in het echt duidelijker is dan op de foto? Ooooh, ik hoopte het al zo! Eindelijk weer een posi ovutest, duidelijk een eisprong...dat moest gewoon! Maar mán, ben wel ff vet jaloers zeg! Wat gaaf zeg. Na ronde achter ronde geen zwangeren zo ineens twee tegelijk! Meiden, ik ga heel hard voor jullie duimen dat het allemaal supergoed mag blijven gaan en ga er daarna uiteraard van uit dat jullie flink wat HCG gaan strooien hier. Pfff, ik ga even bijkomen van het nieuws hihi.....doei! x Kweenie
P.S: Wouw.... geeft echt wel goeie hoop zeg! Jullie zijn binnen 4-5 rondes gericht proberen weer zwanger! Krijg er naast de 'ik wil ook!!!!' kriebels ook een enorm positieve boost van! Whihoooe!
Wwhaaaa mar! Gefeliciteerd! ik hoop dat ik over een paar dagen ook een knallertje kan showen Geniet ervan meid!
@Iris, nee het is niet ontstoken. De huisarts heeft er al naar gekeken. Gewoon wat gevoelig nog denk ik. Ik ga morgen weer werken. Eerst een weekje (3 dagen eigenlijk) halve dagen en dan weer gewoon 3 hele dagen denk ik. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Voor de andere meiden; gefeliciteerd!! Geniet ervan!
Mar en Tina, hoe gaaf!!!!! Oh wat fijn! Eindelijk roze hier! En nu strooien dames met al dat roze!! Wat is dat genieten. Heerlijk! Gefeliciteerd hoor! Hele dikke proficiat! X
@hier.. Ik schuif door naar ronde 15! Helaas is mijn temp vanmorgen weer gezakt. Voel me bedroefd,waarom duurt het toch zo lang. Morgen om half 9 zit ik bij de Gyn. Fijne dag iedereen! @Tina,hoe is je test deze morgen? Hoop zo dat ie donkerder is,fijn meid!
Bellerose: nou ik had geen kruidvattestjes meer dus moest eentje van DA doen. Op het doosje stond dat je 'em pas op je NOD kon doen... natuurlijk toch geprobeerd En wederom een suuuuperlicht streepje Maarja, ik zit ook nog 3-4dagen voor mn nod momenteel... Hij staat in mn album. Edit: Balen trouwens van je ongi! Hoop dat de gyn je morgen duidelijkheid kan geven.