Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, jij ook weer op het wachtbankje. Lastig he om niet te weten aan welke kant je eisprong is geweest en of je lichaam het inmiddels al helemaal doorheeft dat de linkereileider alles moet doen.

@iris, goed dat je weer lekker in je vel zit. Succes maandag in het ziekenhuis.

@Tina, nog 2 dagen geduld en dan eindelijk je echo. Ben heel erg benieuwd.

@hier, is de spanning weer helemaal terug. Had ik vrijdag een negatieve test en nog wat bruin van binnen. Sinds vrijdagmiddag is dat weg en zit er alleen nog maar wit van binnen. Borsten gaan langzaamaan toch weer gevoeliger worden. Dus langzaam komt ook de moed en hoop weer om de hoek en heb ik ws gewoon te vroeg getest. Nog ff 2 dagen geduld hebben, maar wat is dat moeilijk. Voel bij vlagen allerlei krampjes en steekjes in mn onderbuik. Lijkt af en toe ook of ik iets van onder eruit voel lopen, maar als ik dan naar de wc ga, is het alleen maar wit slijm en niks roods of roze of bruin. Zou het dan toch:(. Wil proberen te wachten met testen tot woensdag maar of dat gaat lukken?? Zie wel.

Fijne zondagavond.

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik hoop het voor je Majo!! Zal voor je duimen :). En als je NOD 13-9 pas is, heb je zeker te vroeg getest, dus dat zegt niks ;).

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wat spannend Majo, misschien dan toch een innesteling geweest? In elk geval veel te vroeg getest zo te lezen. Dus kom gezellig nog even bij me op het wachtbankje zitten, thee?

4. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    #344 Ona, 11 sep 2011
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
    @Mar76; wat een fantastisch nieuws dat het nu wel op de goede plek zit. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt meid. Ik hoop dat het onschuldig is. Ik hoop echt dat het gauw stopt en je lekker (zo zorgeloos mogelijk) kan genieten.

@Tina; wat heerlijk dat jullie lekker aan het genieten en plannen zijn. Ik herken het wel een beetje. Wij hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht wat pas over 2 jaar klaar is. Op dit moment is er nog niet eens grond waar het op gebouwd gaat worden (het wordt een waterwoning). Wat kan je dan heerlijk dagdromen, vooral met jullie mooie vooruitzicht!:)

Majo1976; spannend hoor. Ik hoop zo dat dat de voortekenen zijn en het bruinverlies idd een innesteling is geweest!! :)

@Majo, Kweenie en Minnie, allemaal op het wachtbankje wat spannend meiden. Ik kom er een heel klein beetje bij zitten maar het zou een godswonder zijn als het deze maand wel zou zijn gelukt. Is bij mij eigenlijk praktisch onmogelijk. Vorige maand was het wel mogelijk en toen voelde ik heel veel symptomen en dat bleek een voorbode van m'n menstruatie te zijn. Deze maand voel ik helemaal niks. Tsja het kan zo verschillen elke maand. Wat ik wel heb (niet zo'n lekker verhaal) is afscheiding en dat duidt bij mij altijd op een ongi die komen gaat. Nl. dat het baarmoederslijmvlies aan het loslaten is.
    Kweenie, ik kan me jouw links-rechts gedachten zeer goed voorstellen. Eigenlijk heb ik die gedachten ook elke maand. Er is toch 1 eileider verwijderd en hoe werkt dat dan van binnen. Ik moet stiekem zeggen dat ik die gedachte ook niet los kan laten.

@Iris; wat fijn dat je weer helemaal goed in je vel zit meid!:) Wat een lekker gevoel is dat he als je wat kilo's kwijt bent. Ik heb daar het afgelopen jaar ook ervaring mee. Opeens passen oude kleren weer.

@Laurie; ik kan me voorstellen dat je het lang vindt duren. Het is nu wel flink aan het afnemen las ik. Ik hoop ook dat jij snel weer helemaal goed in je vel mag zitten!

Mijn vakantie in Lissabon was heerlijk. Ik merkte dat ik de afgelopen weken heel obsessief bezig was met wel of niet ongesteld worden. De vakantie heeft me ook in dat opzicht geholpen om weer even op andere gedachten te komen. Dat is ook de reden dat ik wat minder aanwezig was. Ik merkte op een gegeven moment dat ik bijna aan niks anders kon denken en voelde me daar niet zo prettig bij (heeft uiteraard niets met jullie te maken). Inmiddels is dit wat afgezwakt en voel ik me ook wat lekkerder in m'n vel zitten. Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat we deze maand geen echte poging hebben ondernomen. Misschien is dat wel een goede zelftherapie geweest.

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik mag ook op het wachtbankje!!!

Ben helemaal blij met mijn super positieve ovu test van gisteren. Dat betekent dat dus ook alles in mijn lijf weer normaal is.

Vind dat mijn eisprong er nog snel is. Vandaag 14 dagen geleden had ik nog een HCG van 17 en normaal heb ik rond dag 17 altijd mijn eisprong.

6. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, doe maar een kopje rooibosthee neem ik een koekje mee.

@laurie, super een positieve ovutest, kom er maar bij zitten op het wachtbankje

@Ona, super dat je zo'n heerlijke vakantie heb gehad en soms is het ff goed om wat afstand te nemen van het zwanger worden. Merk dat dit bij mij deze ronde ook goed heeft geholpen (al had ik deze ronde bij voorbaat al opgegeven doordat mn vriend amper thuis zou zijn rond mn eisprong en hij ook nog eens behoorlijk last van zn rug kreeg)

@hier, vanochtend een temp van 37,0. Was wel heel vroeg wakker en daarna alleen maar van die korte hazeslaapjes gehad. Gisateravond mn bh uitgedaan want die knelde enorm en had m al op de wijdste stand gezet, ook gisteravond opeens hartstikkke moe. Verder nog steeds geen roze, bruin of rood gespot. Zou het dan eindelijk zo zijn. Bedoeling is om woensdag pas te gaan testen maar weet niet of ik dat vol ga houden.
    Straks eerst werken en dan zien we vanavond wel. Heb nog 1 kv-test liggen.

Fijne dag

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Whaaah Majo, spannend!
    Laurie, wat goed weer een eisprong!! Fijn he?

Tina, voor t geval ik hier vandaag niet meer ben. Heel veel succes morgen!
    Kus

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ff echobericht.

Ik kon het niet meer houden en heb vanmorgen getest met kruidvat test, en hij sloeg gelijk positief uit en behoorlijk donker.
    Kan het niet zijn dat er nog hcg in mn bloed zit van de bbz?? Dat is woensdag 6 weken geleden.
    Heb ha al gebeld maar kreeg assistente en die laat de ha terugbellen maar ja dat duurt zooooo lang.
    Wat denken jullie, durf nog niet te juichen, zou wel een toevalstreffer zijn.

Zo ga nu even teruglezen.

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Minnie: Jeetje! Dat klinkt spannend! Ben je tussendoor al ongesteld geweest? Of toevallig je eisprong gevoelt?
    Ik begrijp je angst voor restjes hcg van de bbz...tja in het ergste geval is er weefsel achtergebleven dat hcg produceert...maar het kan natuurlijk ook dat je gewoon weer zwanger bent!
    Wat ik niet begrijp is dat je naar de ha belt...ik zou gelijk naar de gyn/zh bellen en vragen om met spoed langs te kunnen komen... Ik ben dan wel helemaal anti-huisarts, maar als je ongerust bent kan je naar mijn mening best langsgaan bij de gyn of het zh. De ha kan geen echo maken...en dan blijft het toch een beetje gissen...

Meid, ik hoop dat het gewoon helemaal goed is en je lekker bij ons op het roze bankje mag komen zitten :) Ik duim voor je!

Kweenie: Thanx girl! Ben zooooo nieuwsgierig hoe het er morgen uitziet :D

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Minie: ik teste vorige week (dus 6 weken nadien) nog positief. Maar bij mij is het natuurlijk niet weg gehaald.

Hopelijk is het een heerlijke nieuwe goede zwangerschap!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tina, wij hebben een hele fijne ha, wil eerst weten of ik met een zw.schap rekening moet houden of dat het toch nog wat hcg van de vorige keer is. Ze hebben wel alles weggehaald, de vrucht incl de eileider dus dan lijkt het me raar dat er nog restweefsel is, ook hebben ze mn bm en ander eileider gecheckt tijdens de operatie. Pfff waarom belt die ha nou niet...

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ben trouwens nog niet ongesteld geweest na de operatie.

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Aaaaah Minnie , aaaaah! Gauw het zkhuis bellen meid. Het KAN namelijk welz was zelf ook iets van 7 weken na operatie weer zwanger. Helaas besparende operatie gehad en weer een BBZ maar het kan echt.! Ik gaan van het positieve uit!

Majo, jij bent de volgende! Owwwww, wat leuk voor jullie, en gezellig! Me is jaloersssss

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ps. Sorry voor de schrijffouten hihi

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh en ik ben toen tussendoor ook niet ongi geweest.....

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks meiden voor de reacties!!

Ben zo benieuwd wat de ha straks zegt, ik hou jullie op de hoogte

Mar, lees net dat je al een knipperlichtje hebt gezien op de goede plaats!!! Nu alleen die vochtbel nog wat je onzeker maakt, ik duim voor je meid, maar je moet positief blijven hoor!!!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Kweenie had jij bij de beide bbz de vrucht aan dezelfde kant??

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ja, eerste keer op 1-2 besparende operatie gehad. Paar weken erna groen licht gekregen van de gyn. Niet ongesteld geworden en volgens mij testte ik op 10-3 weer positief. Helaas bleek het een paar weken later weer op exact dezelfde plek in de eileider te zitten. Toen is de eileider verwijderd. Hoeveel prch kun je hebben niet? Maar heb goede hoop weer zwanger te worden.

Ik geloof bij jou ook niet dat het restweefsel is. Kan natuurlijk wel maar jouw eileider is toch verwijderd? He, zet trouwens even een fotootje van je test hier neer, leuk om te zien!

Tina, hoe laat is je afspraak morgen ook weer? Ben morgen laat thuis dus weet niet of ik dan nog reageer maar ik denk zeker aan je!!

Mar, hoe is het met jou?

En Bellerose. Kun je al het goede nieuws wat behappen allemaal? Ik bedoel, we weten natuurlijk dat je het iedereen met alle liefde van de wereld gunt maar zelfs ik heb al zoiets van ' En ik dan? ' En ik denk dat dat ook niet meer dan een normale gedachte is.....toch?

Ben ook wel benieuwd hoe het met Juulzon gaat.....
    Oh en Majo, houd je het vol tot woensdag??
    Kus

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja Kweenie mijn rechtereileider is verwijderd, zal vandaag of morgen ff n fotootje plaatsen, ziet nu op kantoor.

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Minnie...ow, ik haal je door de war met laurie! :) tja, als die eileider en het vruchtje weg is...dan is de kans op restweefsel nihil...
    Dan wil ik je voorzichtig feliciteren met je zwangerschap :D
    Ben benieuwd wat je ha gaat zeggen...maar ik blijf erbij...neem contact op met de gyn.

Ooh meiden spannend hè! Ziet ernaar uit dat hier toch wel een roze wave bezig is! :D Wie surft er nog mee???

Kweenie: ik ben morgen rond 15.30u aan de beurt :D Ooooeeeeh! Morgen rond deze tijd weten we al meer! :D Ik kan niet wachten!

Deel Deze Pagina