Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik moet toevallig as woensdag op nacontrole bij de gyn.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Spannend Tina, veel succes morgen!!!!!!!!

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Wow Minnie, wat spannend! Zou echt super zijn zo snel weer!

Ik wil wel meesurfen mee op de roze golf Tina, maar ben bang dat het wel weer even duurt voor het zover is. Bovendien heb ik het gevoel dat ik vandaag of morgen ongi ga worden. Temp is alweer gedaald, dus einde verhaal denk ik...:(
    Succes morgen Tina!!

4. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ohwwwwww Minnie wat spannend!! Maar ik denk wel dat je weer opnieuw zwanger bent hoor, hcg na een verwijderde eileider lijkt me sterk... Ik zou idd ook gelijk het ziekenhuis bellen, de HA stuurt je daar ook heen bij een posi test. Maar even overleggen kan natuurljk nooit kwaad.

Ona fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, even lekker er tussen uit :).

Ik ben vandaag voor controle geweest bij de gyn. Het was zeer interessant, ze hadden nl. foto's gemaakt van de operatie, bij jullie ook? Ik wist dat helemaal niet, maar hij kon mijn zo heel mooi laten zien hoe alles eruit ziet en welke eileider is verwijderd en de eileider die nog goed is. Ook de endometriose was goed te zien, het zit gelukkig niet bij de overgebleven eileider (voor zover ze dat kunnen zien).
    We mogen dan ook gewoon weer proberen zwanger te worden! Als het niet lukt dan kunnen we altijd nog voor IVF gaan, maar liever niet natuurlijk. Heb ook mijn angst voor een nieuwe bbz besproken en alle ellende die we hebben gehad in het ziekenhuis ed. Als ik nu weer zwanger mag worden, moet ik direct het ziekenhuis bellen en dan krijg ik gelijk bij 5 weken een echo. Mocht het dan dus weer niet op de goede plek zitten kunnen ze het gelijk afbreken en zijn de risico's dus klein. Ook als ik buikpijn heb oid mag ik 24/7 het ziekenhuis bellen en gelijk hier heen. Dus dat is dan wel weer heel fijn. We gaan dan ook met het volste vertrouwen er weer voor!! Op naar een nieuwe goede zwangerschap :) :)

Oh en Tina heel veel suc6 morgen!!!!!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik surf ook graag mee op de roze golf!!!

6. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, ik denk niet dat ik kan wachten tot woensdag dus denk dat ik morgenochtend ga testen. En jij komt ook heel gauw op die roze golf terecht hoor?

@Minnie, whaaa dat zou gaaf zijn als je nu gelijk weer zwanger bent. Bij mij was 4 weken na mn operatie de hcg uit mn lichaam en nog geen 2 weken later werd ik ongi, dus het zou goed kunnen dat je nu gewoon zwanger bent. Heeft de ha nog teruggebeld?

@Tina, heel veel succes morgen bij de echo. Ik lees morgenavond wel hoe het gegaan is.

@Bellerose, hoe is het met je? Trek je het nog met al die positieve verhalen.
    Jullie moeten toch binnenkort voor de samenlevingstest? Meis een dikke knuf voor jou en ik hoop met heel mn hart dat het ook bij jullie gauw raak is.

@hier, zere borsten, lichte hoofdpijn en moe. Pfff wachten tot woensdag gaat me vrees ik echt niet lukken al ben ik ook bang om te gaan testen. Dalijk is ie spierwit. Geloof dat ik dan ff behoorlijk instort. Maar probeer het positief te blijven zien. Morgenochtend eerst maar tempen en dan beslis ik wat ik ga doen. Wordt in ieder geval vroeg testen want majoman gaat om 6 uur de deur uit en wil het wel doen als hij thuis is. Het blijft in ieder geval nog ff spannend en ben ook nog druk met broekloeren. Blijf naar de wc gaan. Tot nu toe geen spoortje roze/bruin of rood te zien ook niet inwendig dus we blijven duimen.

Fijne avond

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Succes morgen Majo!!!

8. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    #368 Huis van Puck, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Lieve meiden,
    hier alles zijn gangetje. Vandaag op weg naar een samenlevingsonderzoek maar helaas is mijn ei gister gesprongen en schuif ik een maand door. Omdat ik een cyclus v 27 dagen heb valt mijn volgende ei op zaterdag dus schuif ik weer een maand door.
    Alle onderzoeken moeten rond zijn voor de kansberekening van de gyn. Tot die tijd dus wachten en wachten...voel me soms zo'n pechvogel:( sorry

Wat lief Kweenie, ja het valt niet mee. Tuurlijk ben ik blij voor iedereen maar ik wil ook zoooooooooooooo graag!
    Deze maand is de operatie een jaar geleden...en dus ook mijn posi test. Jij op het wachtbankje? Ik heb een beker bij...is er nog wat thee? Zullen wij dan maar samen op roze?

Majo, hoe is het met jou? Spannend hoor! Meid, wat gun ik het jou!
    Ik duim voor een mooie test morgen voor jou, ik lees hier iedere dag dus let us know!!

Ik wil iedereen even laten weten dat ik hoop dat we allemaal snel opnieuw zwanger mogen zijn. Ik duim voor nog veel meer roze en hoop dat ik ook een heel klein beetje mag vangen.
    Ik lees iedere dag hier mee maar hou me even wat op de achtergrond omdat het me soms zo zwaar valt dat het hier zo lang duurt.

Heel veel liefs voor iedereen!!
    Kus, Roos

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Bellerose, jeetje wat balen dat je deze ronde en ook de volgende geen samenlevingstest kan doen omdat je ei in het weekend valt. Meis snap heel goed dat je wat op de achtergrond blijft. Zeker omdat de operatie voor jou deze maand een jaar geleden is. Ik hoop zo heel erg dat het jou ook heel snel gegund is. Nogmaals een hele dikke knuf voor jou.

10. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    @Majo, thanx meid, ik denk vaak aan je! Fingers crossed voor jou! X

11. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Bellerose, heb je een pb gestuurd

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Bellerose, vermoedde al zoiets. Dat het af en toe ook best moeilijk is om al die vreugde te lezen. Of moeilijk, tuurlijk ben je blij maar inderdaad: Ik wil oooohoook! Gun het je zo! Maar weet je? Het is gezegd dat zij die engelengedukd moeten hebben een engel van een kind krijgen! Jij krijgt vast een meisje met zachte krullen en grote vrolijke ogen.... En als het eenmaal zo ver is valt alle pijn van afgelopen tijd van je af! Knuf!

Tina en Majo, nog 1 keer heel veel succes morgen!
    Mar, laat gauw een berichtje achter hier wil je?
    Minnie, jij dus woensdag toevallig toch n nacontrole in het ziekenhuis? Hoe laat?
    Allen: Fijne avond en hopelijk heb ik morgen nog even tijd om te kunnen buurten! Kus

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Kweenie ik moet woe om 14.55u.
    Ha heeft nog teruggebeld ( OM 17.30u pas grr ). Ze sloot het niet helemaal uit dat het hcg nog van de vorige keer is, dus morgen gaan ze bloedprikken en dan woensdag overleggen met de gyn, dus weer 2 dagen in spanning.
    Is zo stom, was nog helemaal niet bezig met zwanger worden maar nu ik die positieve test heb wil ik het zoooo graag.

Bellerose dikke knuf meid!! En idd jouw engeltje wacht gewoon totdat ze wordt uitgekozen.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zoals beloofd mijn zwangerschapstest, jullie kunnen het zien in mijn album, kijk naar de datum want er staan ook testen bij van de bbz. Heb net ook nog getest, hoe gek kun je wezen haha

15. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Pssst....Majo, ben je wakker? Ik ben zo benieuwd! Is je temp nog hoog?Oh, wat duim ik voor jou!!

Dankjewel voor de superlieve reacties! En jij Kweenie, schrijft altijd zo mooi, positief en grappig!
    Oh, zo'n kleintje met mooie rode krullen...ik kan niet wachten!

Minne, mijn test na mijn bbz was direct omowit, ik heb ook goede hoop voor jou! Succes vandaag.
    Ik ga brood smeren voor Roosman en dan duik ik nog even terug met een 'bakske koffie' en een boterham en een stukje kaas..heerlijk!

16. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    O, minnie, ik keek in je album maar dat moet gewoon een nieuwe zwangerschap zijn hoor! Dat kan haast niet anders. Ook voor jou zijn mijn fingers crossed...mmm dat wordt lastig broodsmeren zo:)
    Succes meid!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ha ha straks zit je helemaal onder de boter. Eet smakelijk!!

Ja ik heb ook het gevoel dat ik gewoon zwanger ben, boobs doen zeer, maar ja je kunt je ook vanalles in je hoofd halen maar ja de test liegt er toch niet om, is wel erg donker als het nog rest hcg is van de vorige keer.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Minnie:Hier bestaat volgens mij ook geen twijfel over! Die test is knalpositief! Lijkt me onmogelijk van een restje bbz te zijn...

Bellerose: Meid ik begrijp het helemaal! Ik weet hoe pijnlijk het is om overal maar te horen en te lezen dat iedereen zwanger word, en jij zit maar te wachten en te wachten...En dan schuift die samenlevingstest ook weer door. Wat een pech allemaal. Maar probeer het een beetje positief te zien. Die samenlevingstest schuift dan wel op, maar je kan die eieren wel benutten! En hopelijk is die samenlevingstest dan niet meer nodig :) Meid, ik hoop en duim voor je dat je ook snel die positieve test vast mag hebben. Je verdient het zo! (Rest ook hoor!;)) Maar als je al zo lang wacht...Ik gun het je van harte!
    Oh, en het klinkt misschien stom, maar je hoeft niet altijd blij te zijn voor de zwangeren onder ons hoor! Ik bedoel maar...je mag best boos zijn dat het bij ons wel lukt en bij jou zo lang duurt! Sommigen zullen dit jaloezie noemen, maar dat vind ik zo een lelijk woord! En totaaaaaal niet gepast in deze situatie. Je gunt het iedereen, maar je hoeft er daarom niet altijd blij om te zijn... Dikke knuf voor jou.

Majo: Enne? Al getest???

Hier: pfew, ben toch een beetje zenuwachtig voor straks... kon gisteren niet in slaap geraken, en heb nu ook vlindertjes in mn buik. We gaan na de echo naar mn schoonouders, dus ik kan vanavond pas hier reageren hoe het geweest is. (Heb geen mobiel internet:() dus jullie zullen nog even moeten wachten...

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik sluit me bij Tina aan Bellerose, ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet altijd leuk vindt om te horen dat het bij een ander wel allemaal vlot gaat met zwanger worden, eerlijk gezegd zou ik er ook van balen, maar je moet maar zo denken iedereen heeft zn portie ellende te verwerken in zn leven en het gras is altijd groener bij de buren. Ik word welliswaar snel zwanger maar heb ook een kloteperiode gehad en eigelijk nog steeds.
    Vorig jaar juni is plotseling mijn vader overleden aan een hartinfarct, oktober vorig jaar reden ze onze hond dood wat een kindje voor ons was, toen kregen we te horen dat mn opa longkanker had, toen bbz en nu is opa met zn laatste weken bezig. Dus tja ook geen rozengeur en manenschijn.

Sorry meiden voor het klaaggezang!

20. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ook wij hebben veel ellende gehad afgelopen jaren, ben nog nooit zo vaak in het ziekenhuis geweest als de afgelopen 2 jaar en zo zijn er nog wat dingen gebeurd... Maar ik denk ook van nu heb ik de ellende vast gehad en gaan we de goede weer op!!

En ik ben wel oprecht blij voor de meiden die zwanger worden, want een kindje krijgen is gewoon heel erg bijzonder. En het feit dat iemand anders zwanger wordt betekent niet dat ik niet zwanger wordt. Ik snap wel dat mensen het moeilijk vinden als de wens zo groot is dat het dan niet lukt... maar niet blij zijn voor een ander nee dat heb ik niet.

Majo heb je al getest?!

Deel Deze Pagina