Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve ladies,
    Heerlijk rustig gehad vandaag op mijn werk, fijn! Vanmorgen even wat tranen weg geveegd maar verder ging het wel. Vrijdag mijn nod, heb net even getest, wat moet ik anders met zoveel mooie pendels voor april:)! helaas..witter dan wit. Ben ook altijd zwaarder, opgeblazen, warm en koud wanneer ik mijn ongi verwacht..
    Vrijdag vakantie, gaan we alle klusjes afmaken die er nog liggen en kunnen we in juni heerlijk genieten van 3 weken vrij!

Kweenie, alles weer als vanouds met je cyclus? Fijn om even rustig aan te doen. Goed dat je een nieuw topic open, weer een frisse wind er doorheen!

Majo, hoezo lopen wij met alles tegelijk?? Verjaardag, leeftijd, hsg, ongi's en mss ook evt iui? Wij vieren hopelijk heel snel samen roze!
    Lekker genoten van je vrije dag? Fijn na zo'n pittig dagje op je werk!

Hugh voor Danabella!!

Juul, ik wens je heel veel succes, zaterdag een echo, spannend iedere x zeg!

Mar, jij op het wachtbankje heerlijk in de zon, smeer je je optijd even in?

En Tina, waar blijft die ongi van jou? Fijn dat je er zo rustig mee omgaat! Wij zoeken mee hoor!

Liefs voor iedereen!

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

Blegh...wat een k-dag vandaag zeg. Ik ben echt sneller opgefokt dan anders. Stress-kip ten top. Hopelijk gaat dat gauw over. Toch een teken dat ik nog niet helemaal de oude ben.

@ Roos: Denk niet dat dit een normale cyclus is. Volgens mij te snel weer ongesteld geworden, althans wel om een eisprong te hebben gehad. Maar hierna wel weer verder met een frisse start.... Nou ja, even wachten dan nog ;)

Wij gaan in juni ook op vakantie, alleen dan 8 dagen op weg en we zijn dik anderhalve week vrij. Misschien eind van de zomer nog weer een week.

x Kweenie

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haaaaaaaaai allemaal!

Roos wat jammer van die test. Ik hoop dat je snel op roze mag :)

Majo, ik zat als baby al een stuk boven de gewichtscurve. Dus ik zal er nu ook niet onder komen :D maar elke kilo is er eentje minder he ;) dus we zien wel weer hoe ver we raken :)
    Maarre 16kg! Waaw! Petje af hoor!

Kweenie, ja dat zegt mij wel wat, zo een mooi bannertje voor het einde van dit jaar :) ik lees dat je de rode vlag hebt uithangen! Wat goed! Stuur maar door naar hier :D

Mar, volhouden he, dat gezonde patroon! Ik doe met je mee :) nu nog een ei in het weekend en dan komt het helemaal goed :)

Hier: vandaag een leuk hangertje en armbandje van maansteen besteld. Zou een positieve invloed hebben op de vruchtbaarheid...laat ik dat nu net nodig hebben...;):D dus wie weet. Baadt het niet, dan schaadt het niet, en staat het wel leuk :D dusssssss....
    Nog steeds geen ongi in het vooruitzicht. Denk dat ik morgen al bloed laat prikken. Ben ik er al vanaf en is de uitslag misschien sneller. Wie weet :)
    Nou ik ga nog effe crosstrainen. Goede patroon volhouden hè ;)

Liefs
    Tina

4. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Hoi!
    Wat goed van die maansteen! Online of in de winkel gekocht? Ik wil er ook zo graag een!

Hier temp weer laag, vandaag of morgen dus mijn ongi. Dag mooie pendels, ik kan de vlag ook tevoorschijn halen. Omdat ik steeds een paar dagen van tevoren test komt het iets minder hard bij me binnen:)!
    ik moet ook wat kilo's kwijt en ben van de week begonnen met fietsen naar mijn werk! Nu de chocola nog ontwijken deze dagen, Hihi!

Fijne dag lieve allemaal!

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Roos, ik heb ze online besteld. Ze zeggen wel dat je 'em zelf moet uitkiezen in de winkel, maar ik weet niet waar ik ze hier in de buurt kan halen. En ik ga er niet voor naar de stad rijden. Dan betaal ik meer parkeergeld dan zo'n ding kost :D
    En dat vind ik een beetje te gek ;)

Zo nu even aankleden en opfrissen en dan op naar het med. Centrum om bloed te prikken. Pfff wat ben ik daar toch weer een held in...euhm...not! Ik knijp em nu al :D

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Steen en armband zijn al binnen :D whoehoe! Heb ze gelijk omgedaan!

Bloed prikken ging goed. Ben flinke meid geweest :) volgende week afspraak bij de dokter. Ben benieuwd :)

Nu lekker op de bank hangen. :)

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haai,

Moe, moe, moe, hoofdpijn, last van mijn nek en zwaar, ZWAAR chagrijnig.. Jep, ik ben echt weer ongesteld hahahhaha.

Bloedprikken is ook niet mijn hobby Tina. Hoe vaak ik het ook moet doen, het went nooit helemaal.... Wordt er getest op HCG?

Nog 1 dagje meiden....en dan weer weekend!!!!

x Kweenie

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hcg niet geloof ik...wel hormonen, suiker, cholesterol, schildklier,...
    3 buisjes bloed in ieder geval :$ *trekt wit weg* :D

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, de rode duivel is dus echt gearriveerd bij je. Ik werd 40 dagen na de operatie ongesteld, dus jouw 33 dagen zijn ook netjes.
    Idd nog 1 dagje en dan weer heerlijk weekend. Week is voorbij gevlogen voor mn gevoel.

@Roos, balen dat je test negatief was en je temp ook alweer daalde en de rode duivel dus onderweg is. Wel nu vakantie. rust lekker uit.
    We gaan idd met veel dingen gelijk op, alleen ga ik nog niet voor de iui als het in september nog niet is gelukt. Daar hebben ze het in ieder geval nog niet over gehad. Ik wacht het wel af. Blijf duimen dat het gewoon spontaan gaat lukken bij ons allemaal.

@Tina, bloed laten prikken is ook niet echt mijn hobby. tis dat het soms moet maar liever niet. Ik hoop dat er iets uitkomt waardoor het duidelijk wordt waarom je nog steeds niet ongi bent.

@hier, vanaf volgende week weer volledig beter gemeld. Deze week is goed gegaan, dus aangegeven dat ze me volledig beter kunnen melden.
    Verder zijn we ook weer begonnen om het gezellig te maken in de slaapkamer. Mn ei is er nog niet, daar moet ik in principe nog een dag of 9 of 10 op wachten. Al blijft er ook de stille hoop dat mn cyclussen nog wat korter gaan worden.

Heb trouwens een vraagje: hebben jullie ook dat het na de bbz allemaal wat gevoeliger is geworden daaronder. Normaal was het vlak voor mn ei behoorlijk gevoelig van binnen met vrijen maar sinds mn operatie is het de hele cyclus door behoorlijk gevoelig:).

Fijne dag

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Lekker weekend aan het vieren? Ik in elk geval wel, had t ook wel even nodig. Ben in tijden niet zo chagrijnig geweest zeg... Pfff. Hopelijk is mijn menstruatie gauw weer voorbij. Dinsdag begonnen en bloed nog steeds wat, al is het al wel al wat minder. Gekke is wel dat ik gelijk weer wat meer kriebels krijg :). Maar we doen het nog steeds even rustig aan hoor. Eerst nog op controle naar t ziekenhuis + over 4 weken op vakantie. En daarna zien we wel weer verder. Al baal ik er wel enorm van dat ik waarschijnlijk net tijdens de vakantie ongesteld ga worden, grrrrr

@Tina: Nog geen menstruatie? Maandag weer een afspraak geloof ik he? Waar heb je je maanstenen vandaan trouwens? Ik heb nog een hanger van de vorige keer (van ons meisje dus) maar die heb ik na de 1e BBZ af gedaan. Die wil ik ook niet meer dragen.

@ Majo: Ik heb niet echt het idee dat t gevoeliger is geworden daar beneden. Maar moet er wel bij zeggen dat we na de operatie slechts 1 x sex hebben gehad dus ben ook niet echt een ervaringsdeskundige te noemen. Zal het binnenkort weer eens uitproberen :).

Hoe is het met de rest? Zitten er al weer een paar tegen spannende dagen aan? :)

Liefs, K

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    He meiden!

Snel even online :) ga zo eten en dan naar de verjaardag van mn schoonvader en morgen familiefeest aan mijn kant. Dus druk druk druk! :D
    Hier nog steeds geen ongi dus nog geen nieuws...
    Kweenie, ik heb komende donderdag een afspraak met de dokter over mn bloedresultaten. Ben benieuwd!
    Afvallen gaat goed. Vanmorgen geen 3 cijfers meer voor de komma maar 2! Whoehoe! 3,5 kg kwijt :D ben superblij! Heb mezelf gelijk getrakteerd op een nieuw truitje :) volgende doel is 95kg. Ik doe het in kleine stapjes,anders hou ik het niet vol.

Maar ik moet gaan! Sorry van het egobericht!
    Fijn weekend allemaal!

Liefs
    tina

12. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Oh gut ja, zo'n maansteen heb ik ook nog liggen van toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden.. had er een hanger van aan een ketting. En dochterlief is inmiddels groot genoeg om van mijn kettingen af te blijven, dus misschien toch weer eens om doen ;).
    Ik heb een menstruatiegevoel, bah. Mijn NOD is donderdag, maar ik verwacht dat het eerder komt.

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haaaaai,

Nou...na lang wikken en wegen. Is het niet te duur, wil ik het echt wel.....heb ik toch een nieuw 'kindje' aangeschaft... De Samsung Galaxy S2.... Aaaah!! Moet t contract nog opsturen etc maar hoop m binnen 2 weken te krijgen.

Ben bijna zenuwachtig haha. Houd he-le-maal niet van abonnementen (nu een prepaid uit het jaar kruik en ongeveer een tientje per maand kwijt, straks 30 euries) maar toe maar... vond dat ik wel een keer iets geks had verdiend :).

Dus zo zing ik de 'time-out' wel uit hoor! Misschien hebben ze ook wel een 'zwanger worden' app... Hahahahhaa

Hier nog steeds een klein beetje ongesteld trouwens. Mag nu wel weer ophouden. Zal ik dr naar jou doorsturen Tina?

Weltrusten meiden (Danabella, leuk om je ook even voor mij te zien schieten :) ) en tot morgen of zo!

Kweenie

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ja hoor kweenie, stuur maar op :D hier nog steeds niets, noppes, nada, rien....
    Heb wel lekker druk weekend gehad dus er weinig aan gedacht.
    Komende week de bloeduitslagen...ben zo benieuwd. :D nieuwsgierig aagje! :D
    Zat vanavond in de auto op weg naar huis te denken...stel je voor dat de dokter zegt dat ik zwanger ben... (kans is nul komma nul naar mijn mening....maar stel je voor):D dans schrik ik me helemaal kapot! Haha.. *droomt verder*
    Maar ben benieuwd naar de uitslag. Nog even wachten tot donderdag :)

Zo, en nu ga ik slapen...ben doodop.
    zie jullie morgen wel weer :) op naar cd57! (Of kweenies rooie pakketje bij de post :p)

Trusten!
    Tina

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goedemorgen!

Zow, ik voel me beroerd vandaag! Blèèèèèh. Een keertje goed over mn nek gaan zou zo opluchten...maar dat kan ik dus niet hè, mn vinger in mn keel steken :D Heb waarschijnlijk iets verkeerd gegeten gisteren.
    Ben doodmoe. Mannetje had veel last van rug en been vannacht, dus die maakte me regelmatig wakker. Pffew dat gaat me een lange dag worden!
    Vandaag maar vroeg mn nestje in!

Kweenie, leuk hoor een nieuwe telefoon! Ik hoop dat ie bevalt :)
    Danabella, omdoen die steen! Wie niet waagt, niet wint! Ik heb de mijne trouw om :) Trouwens, morgen is het volle maan...tijd om dat steentje op te laden! :D
    Majo, bij mij is het niet gevoeliger geworden daaronder.

Nou, nog maar een bak koffie en dan maar weer aan het werk :)

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen,

Hier zijn ze vandaag onze zonnescherm aan het ophangen....in de regen! Arme mannen, ben blij dat ik daar niet sta. Vanavond contract voor mn teloontje mailen (vriendlief print m vandaag op zn werk) .... Heb er vannacht echt wakker van gelegen hahahaha, muts! Ja, je hebt van die types die in de schuldsanering zitten en dan op TV komen in 'dubbeltje op z'n kant' waar blijkt dat ze o.a. 3 abonnementen hebben lopen. En je hebt types, zoals ik, die echt tig keer er over na moeten denken of ze het die 30 euro in de maand wel waard vinden.... Plus ik ben dan weer bang dat de telefoon gejat wordt, of dat mijn dochter er mee vandoor gaat of.... Mijn god, ik word gewoon moe van mezelf hahahahaha.

Hier nog een beetje bruin verlies en ik twijfel of ik t rode pakketje nou wel of niet jouw kant op moet sturen Tina. Blijf het raar vinden dat je niet ongesteld bent. Maar ja, die negatieve testen liegen er ook niet om. Aan de andere kant ken ik hier iemand op het forum die ook pas heel laat positief testte bij haar eerste terwijl ze zeker wist wanneer haar eisprong was geweest.

Niet dat ik je hoop wil geven hoor. We gaan er maar vanuit dat het gewoon nog niet raak is maar toch....it aint over till it's over.... Dat had ik zelfs nog iedere keer als er weer een controle-echo werd gedaan om te kijken of ze al wat in mijn eileider konden zien (je weet dat het niet kan....maar toch...)

Bij mij beginnen de kriebels wel weer wat te komen trouwens. Denk dat we sowieso nog even een ronde afwachten (ben liever ongesteld op vakantie dan zwanger) en dan daarna misschien toch..... Dat zal dan eind juni/begin juli worden vermoed ik. Als vriendlief het er mee eens is dan maar goed, eerst maar eens op vakantie...dan hebben we tijd zat om er even relaxed over na te denken.

Ben allang blij dat ik er weer zin in krijg, lijkt mij toch wel een heel positief teken!!!!

Liefs, Kweenie

17. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve allemaal,
    hier lekker vakantie aan het vieren in de regen, ahum.. Maar vanaf morgen is er zon! We zijn de slaapkamer aan het stuccen, opruimen, schilderen etc, genoeg te doen in en rondom een heel oud huis.

Mijn ongi is weer bijna voorbij en we gaan weer met goede moed van start.
    Majo,jij deze week weer vol aan de bak, heel veel succes!
    ik kan niet wachten tot ik iui krijg, liever nog gister dan vandaag. Ik heb zo het gevoel dat de tijd dringt, alsof ik het bijna niet haal voor mijn 40e..volgende maand een samenlevingsonderzoek. Ben benieuwd. En ga nog een maansteen kopen.
    Tina, 3,5 kilo, super joh! Ik wil 5 kg kwijt..kun jij mij helpen? Wat doe je zoal om af te vallen, een speciaal dieet?
    Kweenie, ook je ongi weer voorbij en lekker binnenkort vakantie, fijn!
    Juul, hoe gaat het met jou?
    Danabella, donderdag je nod, voel je verder niets?
    Mar, hoe is het met je, gaat het goed?

Nog even wat grappigs..nou ja..
    Loop gister naar de buuf om iets te vragen, loop ik de tuin in, word ik flink in mijn kuit gebeten door een chiwawa??!!
    Ben dus nog even naar de hap geweest voor een tetanusinjectie en nu is mijn arm ontstoken van die prik..dit geloof je toch niet?
    Anyways..de rest van de dag lekker Chill

Liefs voor iedereen

18. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Roos, gebeten door een chiwawa :$, wat een gemeen rotbeestje zeg. Deed het pijn? En had je niet de neiging hem over de schutting te gooien ofzo? Balen van je ongi weer, maar voor mei heb je ook nog 3 mooie pendels, dus wie weet! Hopelijk is dat samenlevingsonderzoek niet meer nodig! Of krijg je die sowieso? Succes met klussen, aan het einde v/d week wordt het weer 25 graden :D, dus je vakantie eindigt lekker.

@Tina, al 3,5 kilo kwijt, goed meid! Ga zo door! Jezelf belonen en je doelen in kleine stapjes klinkt goed, ga ik ook proberen ;). Alleen balen dat je cyclus al zo lang is :(. Voel je je inmiddels alweer beter?

@Majo, en hoe gaat het werken deze week, hou je het een beetje vol? Leuk om te lezen dat de kinderen zo blij waren je weer te zien!

@Kweenie, idd een goed teken dat je weer de kriebels krijgt! En wat betreft je telefoon, dat herken ik heel erg, haha. ’t Is dat manlief hier mij af en toe overhaalt om een nieuwe te nemen...
    Is je ongi inmiddels over? Bij mij duurde het de afgelopen keer ook erg lang, niet fijn.

@Danabelle, balen van je ongi gevoel. Hopelijk zet het niet door!

@Juul, mocht je hier nog lezen, ik hoop dat die twee kleintjes (heb ik in je eigen topic gelezen) ook meedoen en je straks 8 mooie follikels hebt!!

@Hier, mijn ei was 3 dagen eerder dan ik had verwacht... althans volgens mijn temp. Als ik naar mijn eipijn kijk, dan misschien wel 4 dagen eerder (achteraf gezien dan, want het was veel minder dan de vorige twee keer, dus op het moment zelf herkende ik het niet als eipijn). Als het goed is, is mijn cyclus dit keer dus ook korter. Volgende maand misschien toch maar ovu-testjes gaan gebruiken. Weet niet zeker of we nu op tijd geklust hebben :(, afwachten maar weer :D.
    Ik zal binnenkort eens een onderschrift maken als ik tijd heb. Dit is iig ronde 5 als je naar serieuze pogingen kijkt, waarvan ronde 3 de bbz werd (Kweenie, volgens mij vroeg jij daarnaar). Heel lang zijn we dus nog niet bezig.

Fijne avond allemaal!

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Fijne avond meiden...kom later weer even buurten!

Dikke smak!! K

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jeetje Roos! Je hebt die uit de kluiten gegroeide rat toch wel even een rotschop verkocht hoop ik! :D Ik heb hier ook zo een kleine dondersteen rondlopen (geen chiwawa, maar ook een kleiner exemplaar) dus ik weet hoe hevig ze uit de hoek kunnen komen. Gelukkig heeft de onze nog nooit iemand gebeten. Het worden niet voor niets kuitenbijters genoemd... Maar rot dat ze jou weer net moeten hebben...en dan ook nog een ontstoken arm... meid wat een pech!
    Ik ben trouwens bezig met weight watchers online. Is goed vol te houden. Ik mag eigenlijk alles eten, maar in kleine hoeveelheden. (mag zelf vla! jammie jammie! ideaal voor mij! :D)

Kweenie, nou stuur dat rooie pakketje toch maar op hoor! Gisteren toch nog maar een testje gedaan (vanwege de beroerdheid) maar die was ook negatief. Vandaag is de temp weer gedaald dus misschien is die ongi toch op komst :( Ik weet het niet meer...

Mar, ik voel me vandaag weer beter. Was gisteren echt niet lekker, en ook doodmoe. Heb vannacht heerlijk geslapen, maar ben nog steeds moe. Misschien toch maar extra vitamientjes nemen...

Deel Deze Pagina