Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Lieve meiden,
    Ik heb getest en IK BEN ZWANGER:)
    Kan het bijna nog niet geloven en ben aan de ene kant zo blij, maar ook bang.
    Denk dat jullie wel begrijpen waarom.
    Vannacht erg slecht geslapen en vanmorgen om kwart voor 6 getest omdat majoman toen ook nog thuis was. Na 1,5 minuut stond de 2e streep er. Is lichter dan de controlestreep, maar je kan m niet missen.
    Net ook de poli gebeld en mag 7 okt voor een echo. Ben dan 7w4d. Kon evt ook 1,5 week eerder maar dan kunnen ze nog niet garanderen dat je een hartactiviteit ziet en daarbij heb ik die dag cursus waar ik niet weg kan. Dus nu maar wachten tot 7 oktober.

Ik duim heel hard dat de meiden die nog niet zwanger zijn, dit ook heel gauw weer mogen zijn. Dikke knuf voor jullie

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Juich!!!! Weer een roze dame erbij!!! :D
    Gefeliciteerd Majo! Geniet ervan meid!

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja wat goed Majo gefeliciteerd!!!!!!!! Probeer er lekker van te genieten :). Op naar een goede echo!

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Gaaaaaaaaaaffffff! Oh, meid wat fijn! Wat zullen jij en Majoman gelukkig zijn!! Van harte gefeliciteerd! En ja, ik ben heeeeeeeeel blij voor jou en ook voor alle andere dames die hier schrijven en opnieuw weer zwanger zijn.
    Meid, schreeuw het uit van blijdschap! Naar buiten, de zon schijnt en strooien maar met dat hcg!!!
    Echt super!!!!!!!

5. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Meiden dank jullie wel voor de lieve reacties.
    Ga zo eerst nog ff bij het KV nieuwe testen halen, gewoon voor de bevestiging.

@Tina, succes vanmiddag bij de echo

6. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Superfijn Majo! Nu hopen dat het bij de rest van ons ook weer snel raak mag zijn! GENIET!

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Helemaal super Majo, er wordt hier flink met hcg gestrooid op het moment. Gefeliciteerd meid!!!
    Als ik zwanger ben ben ik volgens mij ook in mei uitgerekend.

Vanmiddag rond 16u kon ik de ha terugbellen voor uitslag van hcg test, dus als die positief is ga ik ook een leuke banner uitzoeken.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb net de ha teruggebeld en ik heb een hcg van 1420, ze denkt wel aan een nieuwe zwangerschap maar weet het niet zeker, morgen overleggen met de gyn, pfff nog een dag w88

Iemand verstand van hcg waardes??

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Majooooooo....Ik wist het wel, wat gaaaaaaffff! Gefeliciteerd meid. En ja, tuurlijk ben je n beetje angstig! Maar wouwie.....dikke knuf.

Minnie: klinkt goed meis. Ik denk echt dat je weer zwanger bent! Morgen weet je meer.

Tina: Hoe is t gegaan meis?

Mar: Waar ben je?

All: Ben n beetje bang. Zit nog maar op dag 6 ofzo maar heb af en toe echt van die zw symptomen. Meer afscheiding, warm bruisend gevoel in buik. Maar ook steken rechts bij het litteken en lies en bovenbeen. Weet dus vrij zeker dat ei rechts is geweest. Het stoere loslaten is dus weer helemaal van de baan. Ben gelijk weer bang dat het mis is. Zeker na al het goede nieuws hier.....Pffff, wie schopt me even onder mn reet en verteld me dat ik me pas druk moet maken als er ook wat is om me druk te maken..... Kut zeg, aan de ene kant wil ik heel graag wat hcg van jullie vangen maar aan de andere kant.....

Zo, das eruit, fijn dat ik even mn ei, ehm angst kwijt kon hier.

Dikke kus, K

10. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Majo wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid! Wat super.
    En je angst, die kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk gaan de komende weken een beetje snel voorbij voor je.

En Minnie misschien ook weer, spannend hoor. Geen verstand van hcg-waarden, maar ik denk ook dat het niet meer van de bbz kan zijn. Duim voor je!

Kweenie, bij jou klinkt het ook erg spannend zeg! Helpt het als ik zeg dat ik ook regelmatig steken voel bij mijn littekens? Dat schijnt door litteken weefsel te komen. En jouw laatste operatie is nog korter geleden dan die van mij. Houd moed meis, het komt goed! En het zou heel gaaf zijn als jij nu ook zwanger bent!

Bellarose, o wat balen dat je samenlevingstest vertraging op loopt. Ik hoop heel hard dat het niet meer nodig blijkt te zijn, ik gun het jou zo!!!

Tina, hoe was je echo???

Hier gaat het inmiddels weer goed. Ben gisteren nog een keer in het ziekenhuis geweest, omdat ik me zondagnacht helemaal niet goed voelde en rood bloedverlies had. Ik dacht echt dat het over was:( en was bang ivm dat vocht. Maar het hartje klopte gisteren nog gewoon, en het rood was achteraf ook niet zo veel. Dus hoop heel erg dat het goed blijft gaan! En gisteren heeft een andere gyn me onderzocht en die was er zeker van dat het een cyste is en geen vocht in mijn eileider of iets anders engs. Dus dat was wel een geruststelling. De cyste is zo groot dat hij na 12 weken wel verwijderd moet worden (helaas weer een operatie dus, maar als het goed blijft gaan heb ik dat er heel graag voor over). En er is een kleine kans dat de cyste voor die tijd om mijn eierstok gaat draaien (links, mijn goede kant :(), dan moet ik meteen geopereerd worden. Ik hoop dus dat dat de komende 5,5 week niet gebeurt en dat het bloedverlies vanaf nu gewoon weg blijft en alles goed blijft gaan.
    Bedankt voor alle lieve reacties meiden, dat helpt me moed houden!

Ik reageer later op de rest, moet nu eten.

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Heeee Mar, daar ben je! Ik was er al 'bang' voor dat je niet helemaal lekker in je vel zat. Dat klopte dus ook. Bah meis, heb je het hartje zien kloppen kun je nog niet helemaal achterover hangen en genieten. MAAR....het klopt dus nog steeds!!!!! Op naar de volgende echo. En hopelijk blijft de cyste rustig!

En jaaaaah, ik hoor HEEL graag dat het bij jou ook nog wel eens steekt. Nu dus ook? Na je eisprong ook? Vertel, vertel....ik wil elk lullig klein pijntje rondom operatiegebied weten!!! Dus ja, thanks!!! Vind ik echt heel fijn om te horen!!!

Ik heb verder trouwens ook eerder last van wat pukkeltjes lijkt het wel. Plus al een dag of twee lichte (spannings-) hoofdpijn. Maar al met al zijn het klachten die ik elke maand wel in (meer of mindere) mate heb. Alleen dat 'warme, bruisende' gevoel zo af en toe geeft wel een beetje een 'mmmm, zou het?'.

Maar denk het niet hoor. Krijg het namelijk niet uit mijn hoofd dat eisprong recht is geweest en na 5 maanden zuigt links dat eitje vast nog niet op... Oh maar wacht even... Positief blijven!!!

Goed zennnnn.....
    Hé en Bellerose en ik gaan samen zwangeren dus ....of had jij ook net je ei weer had gehad Roos? Hoe voel je je?

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Hoe is het gegaan meis? Vind het maar niks dat je nog niet hebt gereageerd!!!

Minnie: SUCCES MORGEN, had ik dat al gezegd?

En de rest... ik hoop dat deze roze golf voortduurt, who's next?

x Kweenie

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Kweenie, ik heb ook steekjes bij de littekens... dus wie weet meid!!!

Mar positief blijven meid, ik weet dat het moeilijk is in deze situatie maar je hebt het grote geluk dat het hartje klopt dus zet m op he.

Vraag me nu toch ook af waar Tina is, ze moest geloof ik naar haar schoonouders dus komt ze vast morgen het goede nieuws vertellen.

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Iedereen vandaag weer succes met testen, echos, klussen wachten etc.
    Kus!

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Meiden, mijn excuses... maar in het andere topic waar ik meeschrijf is gisteren iemand zn kindje verloren bij 16-17 weken... Uit respect voor haar heb ik mijn verhaal dus niet meer gepost...

Dus dat doe ik nu even. Is wel een kopie uit mn andere topic...bespaart me weer heel wat tikwerk ;) Ga nu douchen en dan naar het werk. Lees ze! :D

Ow, vind het trouwens wel erg lief dat jullie zo meelevend zijn :)

Maar hier komt ie dan :D

Hier: Nou, in mijn album kunnen jullie frummel spotten :D Er was nog geen hartactiviteit (wat ik wel verwachtte;)) maar frummel zit dus diep in de baarmoeder (whoehoe! juiste plekje dit keer!:D) ingenesteld. Volgens de gyn was ik +/- 5 weken. Dus mn banner klopt niet helemaal. Maar laat het nog even staan zo. Gyn kon geen exacte duur geven omdat ie nog zo klein was.
    Nou, eerste mijlpaal gehaald. HET zit goed :)
    Volgende week vrijdag mag ik weer terug voor check up. Gyn was superlief! (blijkbaar was zij ook bij mijn bbz-operatie...maar ik was toen KO :) maar manlief herkende haar:)) Ze vroeg hoe ik er nu tegenover stond. En toen ik zei dat ik het superspannend vond stelde ze gelijk voor om volgende week of de week erna weer langs te komen. Manlief had 2 weken kunnen wachten zei hij...ik natuurlijk niet :):D Dus volgende week vrijdag zit ik weer in de stoel :D
    Gisteravond wel een beetje geschrokken. Mn afscheiding werd een beetje rozig...maar is vandaag weer voorbij. Waarschijnlijk van de inwendige echo. Ik was zo zenuwachtig dat ik helemaal ben vergeten te vragen voor een uitwendige echo :D Mn broek hing al op mn enkels voordat de gyn het woord echo had uitgesproken:D:D:D Whaahaaa! Bij wijze van spreken dan ;) Dus ben vrij gerustgesteld nu. Op naar de volgende mijlpaal...een kloppend hartje :)

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tina fijn meid dat frummeltje nu op de juiste plaats zit, dat knipperlichtje komt de volgende keer meid.

Ik moet vanmiddag naar de gyn, wat denken jullie dat ze gaan doen om te kijken of ik echt zwanger ben?? Zou ik ook al een echo krijgen?? Pfff spannend

16. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Tina, fijn dat jullie frummeltje in ieder geval op de goede plek zit. Is idd de 1e mijlpaal die behaald. Nu gewoon voor een mooi knipperlichtje gaan volgende week.

@Kweenie, gooi je ei of angst er gewoon maar uit hoor. Hoop dat het volgende week bij jou ook een mooie test gaat worden.

@Mar, fijn dat het hartje nog steeds goed klopte. Hoop dat vanaf nu het bloedverlies wegblijft en ook de cyste zich rustig houdt.

@Minnie, ik heb geen idee wat ze vanmiddag kunnen doen bij de gyn voor je. Wordt denk ik toch echt afwachten. In ieder geval veel succes.

@hier, komt langzamerhand steeds meer het besef dat het echt raak is. Gister na het eten nog een kv test gedaan en de CBdigi. Kv-test was al donkerder dan 's-ochtend en de CBdigi gaf zwanger 2-3 aan. Dat was een heerlijke bevestiging om zo te lezen.
    Gisteravond ook bij mn ouders langs geweest om het aan hun te vertellen. Waren hartstikke blij voor ons. We gaan het ook eerdaags aan mn broertje en aan de broer en zus van Majoman vertellen en verder houden we het stil tot in ieder geval de 12 weken.
    Klachtjes zijn nog niet mega aanwezig. Borsten doen wel gedurende de gehele dag zeer, verder af en toe een vlaag van misselijkheid, wat lichte hoofdpijn en ongi-achtige krampjes in mn buik, vaak wakker snachts en 's-avonds moe. Voor mn gevoel voelt het wel echt heel anders dan in januari. Dus zie dat gewoon als positief.
    Zelfs mn konijn gromt niet naar me, terwijl ze dat in januari wel deed.

Nou ga nu gauw ff wat eten. Tot gauw

17. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Minnie, hoe was het bij de gyn? Of moet je nog gaan? Spannend hoor!

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Kom net bij de gyn vandaan en ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!

In eerste instantie zei ze dat het haast nog niet mogelijk kon zijn, maar aangezien mijn hcg toch wel wat hoog was ging ze een uitwendige echo doen en toen zag ze een vruchtzakje zitten op de goede plek, over 2 weken krijg ik nog een echo en dan hoop ik op een mooi knipperlichtje.

Jeetje meiden ik ben echt een beetje overdonderd, dit had ik dus niet verwacht zo snel al, nu maar hopen op een plakbeeb.

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Minnie! Gefeliciteerd! Het is inderdaad snel... maar niet onmogelijk zoals je ziet! Weet je hoe ver je ongeveer bent?
    Geniet ervan meid!:D

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    De gyn dacht 4 a 4,5 week, dus volgens mij ben ik dan een meimama toch??

Even een vraagje vorige week heeft de tandarts foto's gemaakt, is dat erg??

Deel Deze Pagina