Ha, gezellig! Leesvoer! Laurie/Jonie. Mijn Nod is as wodag. Mocht ik niet ongi worden dan test ik donderdag. Wanneer kun jij testen Laurie? En kop op Jonie, we gaan voor junimama's Verwacht er niet veel van, volgens mij rechts eisprong gehad. Al heb ik af toe wel wat symtomen. Maar dat heb ik vaker. Pregnant chikies: Beseffen jullie al n beetje dat jullie mama gaan worden? Ona: Toch jammer van die omotest. Bellerose: Wanneer heb jij je Nod? Iris: Deal, wij worden juni mama's Kus
Kweenie, ik vind het nog steeds een groot wonder dat ik zo snel weer zwanger ben, dus is soms nog niet te bevatten, ik denk als ik het hartje heb zien kloppen dat het allemaal wat echter wordt, maar ja de kwaaltjes liegen er niet om..
Haha inderdaad weer leesvoer. Komt misschien omdat het weekend is? Ik was de afgelopen tijd wat minder responsief (oa door vakantie, drukte op werk en ziekte) maar merk dat ik ook soms wat afstand moet nemen ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Majo en Iris, ik had mijn eerste menstruatie pas na 37 dagen en was toen ook heel blij om te merken dat alles het weer naar behoren deed. Ik had er niet echt meer last van dan normaal maar ik heb er sowieso niet echt veel last van. Ik hoop jullie ook niet al te veel! Minnie, het is ook echt een wonder. Dit kindje heeft een sterke wil. Laurie, Jonie & kweenie, jullie namen rijmen prachtig. Ik hoop veel roze te lezen de komende dagen! Jonie, de vorige keer had ik ook eerst negatief getest en pas een week daarna postief. Ik was toen al zwaar over tijd en toen werd het een BBZ. Ik heb dus nu juist zoiets van laten die rode duivels maar komen. Liever dan dat ik me zorgen maak dat het weer niet goed zit met de HCG. Raar eigenlijk he. Daarbij als ik goed redeneer dan zou het bijna niet raak kunnen zijn geweest. Ik ben dus nu wel bang dat m'n PCOS beeld weer opspeelt.
Iris, was me ook opgevallen ja. Wel heel toevallig! Hopelijk dan ook gelijk weer zwanger, dat zou helemaal leuk zijn!! Ona, dat snap ik helemaal. Nu maar hopen dat de ongi snel komt dan. En niet te hopen dat de PCOS weer opspeelt. Had je er al lang geen last meer van? Donderdag al testen Kweenie, spannend hoor! We gaan gewoon voor de juni mama's!! Zal m'n mannetje deze maand goed vaak verleiden, dan moet het wel lukken toch?! Heb niet zo veel last van de ongi gelukkig. Het is wel behoorlijk veel, maar dat zie ik maar als een goed teken dat mijn lichaam grote schoonmaak houdt. Even alles goed opruimen voor de nieuwe baby!! Fijn weekend allemaal!!
Even heel kort...ja hoor! Vandaag lekker beroerd! Mannetje is helemaal blij...ik ook wel beetje...maar het voelt zo rot... Ga weer even op de bank liggen Bleeeeeeeeeeeh
He Minnie, jij hebt ook last van je been? Aan de kant waar je geopereerd bent? Ik had deze kwaaltjes namelijk ook bij de 2e bbz dus vind het best eng. Kus kweenie
Kweenie, probeer je niet teveel zorgen te maken meid! Lijkt me natuurlijk wel heel moeilijk vooral als je het al twee keer hebt meegemaakt. Had zelf nog even een intiem vraagje. Ik ben nu bijna 6 weken terug geopereerd, maar als mijn man tijdens het vrijen wat dieper of harder gaat doet het best veel pijn van binnen. Ik ben een beetje bang voor een ontsteking oid. Ik ben deze week ook voor het eerst ongesteld geworden en nu doet mijn baarmoedermond ook best pijn. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen als je dit tenminste wil delen...
@Jonie, kan je helaas niet helpen met je vraag. Heb daar zelf geen last van gehad. @Kweenie, nog een paar daagjes geduld op de wachtbank en dan weet je meer. @Tina, jij ook al wat beroerder, hier begint het langzaamaan ook. @Bellerose, hoe is het met je? Wanneer is je nod? en toen wist ik het niet meer. sorry meiden die ik ben vergeten Afgelopen dagen ook niet op het forum geweest, ben savonds als ik thuis kom uit mn werk zo moe dat ik niet meer de energie heb om achter mn lappie te gaan zitten. Rond een uur of 9 begin ik te geeuwen en vallen mn ogen dicht. Sinds gister wel wat meer last van de misselijkheid en ik heb ook weinig trek. Als we gaan eten heb ik nog wel trek maar zodra de helft van mn bord leeg is ben ik er klaar mee. Verder nog steeds ongi-achtige krampjes in mn onderbuik, zere borsten en als ik voorover buk wat duizelig. Gelukkig nu wel weer 2 nachten goed geslapen en dat scheelt al wel. Nog 2 weken en 5 dagen tot de echo. Was het maar al zover. Tot gauw
Jonie ik heb daar nu helemaal geen last van, maar ik herken het wel van na mijn zwangerschap. Ben toen nl bevallen met een keizersnede en ik had daar echt nog maanden lang last van tijdens het vrijen. Deed echt best veel pijn, maar het is overgegaan. Komt denk ik van de wond..
Jonie: Ik weet het, niet druk maken totdat bewezen is dat er echt iets is om je druk over te maken. Maar ik vrees dat die angst er in blijft zitten totdat ik een keer een pracht van een echo a la Tina in mijn handen mag houden. Plus het helpt om het hier af en toe van me af te schrijven. Die pijn die je omschrijft herken ik niet, ook niet van na mijn keizersnede. Echter wel van de onderzoeken bij mijn 1e BBZ. Nooit ergens last van gehad maar toen ik op dag 10 van de, wat we dachten, gewone miskraam nog bloedde kreeg ik weer een inwendige echo bij de VK en dat deed toen zeer. Doorverwezen naar het ziekenhuis en elke keer als ik daar een inwendig echo kreeg deed het ook pijn! Heb zelfs 1 x zitten vloeken van de pijn! Maar dat schijnt wel normaal te zijn en 1 van de symptomen van een miskraam. Heb je nog een nacontrole in het ziekenhuis of net gehad? Anders zou ik gewoon even bellen en het voorleggen. Een infectie zou best kunnen natuurlijk. Oh en ik vind het geen rare vraag hoor! Bij zwanger (willen) worden hoort sex niet waar? @Majo: Wat heb jij laat een echo! Kun je rond 6 weken niet al terecht? Dan ben je al 7 weken en 4 dagen... Of vind je dat zelf prettiger? @Iris: Dus ook een keizersnede gehad? Vraag me af... Danabelle had jij ook niet een keizersnede gehad? En Minnie? @Bellerose: Alles goed met je? x Kweenie
Kweenie wat vraag je je af? Of het door de keizersnede komt dat je een bbz hebt gehad (2 keer zelfs)? Dat hebben ze mij nl. wel verteld, dat het door het littekenweefsel van de keizersnede kan komen... helaas. Bij mij kan het ook door de endometriose komen, maar denk zelf door de keizersnede, omdat de endo niet bij mijn eileiders zit....
Ja precies Iris!!! Tegen mij is gezegd dat dat niet kon! Echter weet ik nog dat ik de nacht na de keizersnede (dus dat je je amper nog kan bewegen etc) het gevoel had alsof er rechts wat knapte. Precies die plek is vanaf de 1e BBZ weer extra gevoelig.....de BBZ zat ook rechts. Vandaar dat ik me ineens afvroeg of de rest van de meiden ook een keizersnede hebben gehad..... x
Ok wat raar dat ze bij jou hebben gezegd dat dat niet kon, want mij is wel degelijk verteld dat wanneer je een keizersnede hebt gehad je een grotere kans hebt op een bbz... Dus het hoeft niet te beteken dat het gebeurt, maar de kans is wel ietsje groter. En dat komt door het littekenweefsel. Toen ik geopereerd werd lag er naast mij een vrouw (ook met bbz) en zij had ook een keizersnede gehad. In precies dezelfde periode als ik...
Ik heb ook een keizersnee gehad, mij is er ook niets over verteld. Heb zelfs nog gevraagd of er aanleidingen voor geweest zijn, maar de gyn gaf aan dat dat bij mij niet het geval was en er sprake was van "pure pech"
Mmmm, toch wel heel apart dat bijna iedereen die voor de bbz al een kind heeft gekregen een keizersnede heeft gehad......
@Kweenie, ik kon volgende week dinsdag al voor een echo bij 6w1d, maar ik kan dan zelf niet. Zit dan de hele dag in een cursus die ik niet kan afzeggen omdat dit voorlopig de laatste cursus is. Dus vandaar dat ie 1,5 week later is. En ach die 2w4d zijn zo om, druk genoeg de komende 2 weken dus het vliegt om. @hier voel ik me verder prima. Tis dat mn borsten zeer doen en ik last van krampen in mn buik heb anders zou ik echt denken dat er niks is. Vanmorgen de laatste kv-test gedaan en de teststreep was nu donkerder dan de controlestreep. Dus mn hcg stijgt netjes door. Woensdag nog de laatste cbdigi en dan ben ik echt klaar met testen. Vanmiddag een lange middag op mn werk en daarna ook nog door naar een bijeenkomst van mn werk, dus zal blij zijn als ik vanavond weer thuis ben.