Kweenie, ik had meer steekjes bij de littekentjes zelf. Trouwens ik heb geen keizersnede gehad, wel kwam de vacuumpomp eraan te pas, telt dat ook?
Hier ook geen eerdere keizersnede gehad (of geboortes uberhaupt). En ook nog geen menstruatie. Ik zit nu op dag 36. Ik verlies wel veel afscheiding (sorry voor details) maar het komt soms in een vloed en dan verwar ik het met menstruatie. Verder eigenlijk geen symptomen geen zere borsten. Ik heb trouwens ook een redelijk lage temperatuur dus ik denk dat het wat anders is dan zwangerschap. Ik ga aankomend weekend een lang weekend weg (trainingsweekend) en het lijkt altijd alsof mijn menstruatie daarop wacht. Dat overkomt me wel vaker als vakantie in zicht komt. Lekker handig is dat. Kweenie: ik heb trouwens ook bij elke menstruatie last gehad van m'n littekens. Ik heb dat nu trouwens ook zo nu en dan. Ik denk dat het genezingsproces best lang kan duren. Je mag al bijna testen, spannend!!
Ik heb trouwens wel eerder een abortus en curretage gehad. Ik heb me wel eens afgevraagd of dat ook niet voor verklevingen of iets dergelijks heeft gezorgd.
Dag 12 vandaag en kon het niet laten.... Vond die pijnlijke borsten zo apart. Nog nooit in die mate last van gehad. Vandaag deden ze niet meer pijn trouwens. Test (K2v5)was omowit . Maar goed, had ik ook wel kunnen weten. Ik heb gezegd dat ik voor de juni-mama's ging en anders was ik uitgerekend geweest op 31 mei.... Plus die steken rechts, ik vind het echt maar niks! Vorige ronde had ik ze niet dus hoop komende ronde ook niet. Wat wel weer jammer is is dat in de vruchtbare week weg ben. Hopelijk nog op tijd weer thuis maar dat is dus nog afwachten. Heb 1 pendel laten doen trouwens, just for the fun of it. Daar kwam februari 2012 uit, zwanger van een zoontje. Nou, daar kan ik best mee leven . En verder ga ik stiekem even balen....De ongikrampen komen ook spontaan opzetten trouwens. x Kweenie
Erg jammer Kweenie. Ik kom gezellig op het bankje zitten van juni mama's hoor. Hier beginnen de ongikrampen zich ook steeds meer te vormen.
Hoi ladies, hoe gaat het met jullie? Gezellig veel rose hier, dat werd ook wel heel erg tijd he?! Fijn om zo veel positieve verhalen te horen dus dat het goed kan komen. Kweenie..aaahhhh...misschien toch nog wat vroeg getest. Er is nog hoop hoor. Fingers zijn nog crossed voor jou! Majo, hoe gaat het? Heerlijk die klachtjes dat wordt vanzelf beter meid. Ben zo blij voor jou! Mar, hoe is het met je? Las wat over je echo en dat je het spannend vond, komt goed hè! Probeer lekker te genieten! Tina, bij jou ook alles goed? In de wolken? Heerlijk plannen voor de toekomst maken...jullie allemaal trouwens!! En minnie, wat heerlijk al zo snel, denk dat het heel veel scheelt in het verwerkingsproces van de bbz. Er is tenslotte maar 1 pleister hè? Een nieuwe zwangerschap! En de andere dames? Ona, laurie, Jona, Iris? Alles goed? Hier rusting in afwachting van mijn nod, 26 sept. Ik zoek de hele dag naar klachtjes. Ik heb superveel honger honger honger, licht zere borsten, af en toe steekjes in tepels en lies, ik slaap slecht en ben in de avonden heeeeel moe. Ik moet zeggen dat ik regelmatig veel klachtjes heb die lijken op een zwangerschap, spannend dus weer. Ik ben trouwens wel gestopt met testen voor mijn nod. 30 sept, een jaar geleden lag ik op de operatiekamer.. Wie weet de 27e een posi test? Ik maak me wel een beetje druk om het volgende. Ik werd een jaar geleden zwanger door mijn rechter eileider die nu weg is. Ik heb in dat jaar erna nog 4 echo's gehad waarbij mijn ei steeds op rechter eierstok zat. Ik heb het gevoel dat dat mijn dominante kant is, zou dat kunnen? Er zijn ziekenhuizen die iui die maand afblazen omdat het ei aan de verkeerde kant zit. Er zijn ook ziekenhuizen die zeggen dat het niets uitmaakt maar ik begin hier serieuze twijfels over te krijgen..Ik bedoel, neemt die andere eileider het echt over? Echt, ik wil het graag geloven hoor, maar ik twijfel zo onderhand een beetje ( veel). Eerste ronde zwanger en daarna niet meer?? Gek toch? Volgende maand opnieuw een poging voor een samenlevingstest, dan zie ik weer welke kant mijn ei is. Ik kan er maar weinig over vinden op internet, maar bij IVF rijpen er vaak veel eitjes aan 1 dominante eierstok, vandaar. Wat ik wel vond Kweenie..er zijn schrikbarend veel mensen met 2x een bbz! Echt heel erg veel! Dat wist ik niet. Schijnt dat je 10 % meer kans hebt om het ook aan de andere kant te krijgen.Nou, daar gaan we maar niet van uit hè dames. Vor iedereen een knuf! Niemand vergeten toch? X
@Bellerose, ik heb geen idee hoe het nu werkelijk zit. Heb wel op meerdere sites gelezen dat je andere eileider het uiteindelijk overneemt. Ik weet niet aan welke kant ik nu mn eisprong heb gehad. Wil het 7 okt wel vragen of ze het dan nog kan zien aan welke kant mn ei gesprongen is. Verder duim ik heel hard dat je volgende week dinsdag gewoon super positief test. want het is ook jou zo enorm gegund. @Kweenie, ik heb op 11 dpo ook nog negatief getest en 4 dagen later was mn test toch echt positief. Dus wie weet heb je toch nog te vroeg getest. Zolang er nog geen bloed is hou ik nog moed voor je. @Ona, ik hoop dat bij jou de ongi gauw doorzet zodat jullie verder kunnen. Bij mij kwam mn 1e ongi 40 dagen na mn operatie. dus hoop voor jou dat het ook gauw komt. @hier, voel ik me nog steeds prima. Nog steeds wel last van krampjes en steekjes in mn buik. Maar ze zijn niet vervelend of pijnlijk. Verder nog steeds een paar pijnlijke borsten, al zijn ze de ene dag pijnlijker dan de andere dag. Vanmorgen stootte een kind op mn werk per ongeluk tegen mn borsten en dat deed wel ff zeer. Misselijkheid valt nog steeds mee al is het wel wat duidelijker dan de 1e dagen aanwezig. Slapen gaat gelukkig wel goed al moet ik er snachts toch wel een keer uit voor de wc. En ik ben aan het einde van de middag en vooral savonds behoorlijk moe. Tegen een uur of 9 moet ik echt moeite gaan doen om mn ogen open te houden. Vanmiddag en morgen lekker vrij en heb niet veel gepland. Lekker rustig aan doen. Tot gauw
Kweenie: hè wat jammer van die test joh... Misschien te vroeg geprobeerd? Hoop het voor je Het blijft een raadsel hè, of onze overblijvende eileiders het werk overnemen...en of we dan nog evenveel kans maken als een "normale" vrouw. Maar meiden...(en dan heb ik nu wel weer makkelijk l*llen...) positief blijven denken hoor! Voor sommigen klinkt het misschien heel zweverig...maar herhaal voor jezelf een paar keer dat die ene overblijvende eileider zijn job gaat doen voor beide kanten. En geloof er ook in. Ik ga niet zeggen dat het altijd helpt, maar ik heb het zowel bij mijn PCOS als mn overblijvende eileider altijd herhaald voor mezelf. Ik ga dit overwinnen...en ik ga zwanger worden. Et voilà! Het is gelukt! Heb er verder ook hard voor gewerkt...maar ben buiten een paar dipjes altijd positief blijven geloven in mezelf en mn lichaam. Jullie kunnen het dames! En die overblijvende eileiders van jullie ook! Ik denk alvast positief voor jullie! Kom op! Met z'n allen lekker een positieve vibe door ons topic en kan komt er weer een roze vloed! Ik voel het! Hier gaat het vandaag GELUKKIG weer wat beter dan gisteren. Voelde me gisteren echt de hele dag blèèèèèh! Heb heerlijk geslapen, en ben nog wel moe, maar ik tel dit toch als één van mn betere dagen. (Hoor mij...ben net zwanger ) Maar die moeheid en misselijkheid valt me soms toch zwaarder dan ik had gedacht. Ik wil zeggen, had het nooit op deze manier verwacht. Het is ook wel een geruststelling. En mn mannetje is echt superlief voor me. Hoewel ik hem gisteren echt even het huis uit heb gestuurd "Ga jij maar effe wandelen met de hond!" Pfff, hij liep me zo voor de voeten Maar hij heeft er wel begrip voor. Ga binnekort kijken of ik geen kleinigheidje voor hem kan kopen...'voor onze lieve lieve lieve papa, kus hormonster en frummel' Verdient ie wel vind ik. Oh majo: hier ook sommige dagen boobie-alert hoor! De ene dag gaat het beter dan de andere inderdaad. Heb jij trouwens ook al een meegroeibh gekocht? Of draag je je normale bh's nog? Ben trouwens jaloers op je...lekker vrije dagen! Pfoe, wat kijk ik uit naar mijn vrije week...over twee weken ben ik aan de beurt
@Tina, ben het helemaal met je eens wat je zegt over positief over die overgebleven eileider denken. Ik hoop ook dat de roze vibe hier door blijft gaan. Ik draag nog mn eigen beha's en heb nog geen meegroeibeha gekocht. Al merk ik dat de ene beha beter zit dan de ander. Moet zeggen dat ik ook blij ben dat ik begin dit jaar heb besloten om een dag minder te gaan werken waardoor ik elke week op woensdag vrij ben. Dat ik vanmiddag ook vrij was kwam omdat het prinsjesdag was en de scholen hier dan dicht zijn en ik dan de in principe de hele dag moet werken. Alleen vandaag heb ik mn normale 4 uur gedraaid maar dan de ochtend ipv de middag. Bij deze nog wat hcg voor de andere meiden ************************************************* ************************************************* liefs Majo
Meiden maak ik mezelf gek of zien jullie ook wat op de onderste test is van eind van de middag? (ik zit nog maar op 9 dpo)
Ik zeg: voorzichtig GEFELICITEERD!!! Ik zou over 2 dagen nog een keer testen om het zeker te weten. Wat goed zeg, ik hoop echt dat het raak is!!! Ik ben zo blij dat zoveel mensen in het roze vallen hier. Misschien is er wel 'the streak of good luck' gaande in dit topic. I hope so!
Hai, Ik ben ongesteld geworden vandaag. Moet mezelf even weer oplappen en de spirit zien te vinden om er gewoon dit keer in te geloven dat ik zwanger ga raken. Ik heb geroepen dat ik een juni 2012 mama ga worden dus dat ga ik verdorie ook gewoon worden ook!!! @Laurie: Zijn die zw-testjes? Ik zie alleen vage vlekken rechts (wat is dat) ??? En ik denk op de onderste links naast de controlestreep een pennenstreepje te zien, bedoel je dat? x Kweenie P.S. Heb wel wat cheerleaders nodig komende ronde hoor! Zeker omdat ik rond de vruchtbare tijd ook nog eens weg ben (oh jaaa, heb ik weer). MAAR... hopelijk nog op tijd terug om een juni 2011 mama te gaan worden!!!!
Kweenie: wat jammer, kop op! Bij mijn zijn het inderdaad zwangerschapstestjes, het ziet er een beetje vreemd uit doordat ik het omhulsel eraf heb gesloopt
Aaaah, oke... ziet er inderdaad een beetje vreemd uit hihi. Maar spannend!!!!! Overmorgen weer testen? En ben je al ongesteld geweest ondertussen trouwens? x
Ik test morgen weer, vandaag hele dag congres. Ik ben niet ongesteld geweest maar weet wel zeker dat ik op 12 september mijn eisprong heb gehad omdat ik de twee weken daarvoor regelmatig ovu testen heb gedaan (en ook zwangerschapstesten om zeker te weten dat ze wit waren)
@laurie, ik vind het heel lastig om iets te zien. Maar zou morgen of overmorgen nog een keer testen. @Kweenie, balen van de ongi, maar deze ronde gaat m gewoon worden. @hoe is het met de rest? @hier, gaat het best goed. Gister de laatste cb-digi gedaan en die gaf 3+ aan. Verder nog steeds weinig klachtjes. Af en toe en vlaag van misselijkheid, wel zere borsten, soms lichte hoofdpijn en vooral savonds moe. Slapen gaat gelukkig weer helemaal prima al moet ik er wel snachts een keer uit voor de wc. Morgen over 2 weken eindelijk de echo, wou dat het al zover was. Fijne dag allemaal
*duikt in de kast...nee, nee, nee, dat is het ook niet...a-ha! Hebbes! komt fier met haar pomponnnen uit de kast lopen* Kijk eens kweenie! Speciaal voor jou! Ze liggen klaar hoor! Als jij het startsein geeft staat ik de chearen met mn pomponnekes Balen dat je ongi bent geworden hoor! Maar! Je hebt nog steeds kans om een juni-mama te worden! En daar gaan we dan ook alles aan doen! Gaat helemaal goed komen meid! Lauri: jaaaaaaaaaaaaa... ... ... ik denk toch ook wat te zien... Oe spannend hoor meid! Ik ben benieuwd naar je testje van morgen enne...ik wil een niet gesloopte versie zien! Vind die vlekken dus niet kunnen hè Dus doe voor mij maar een 'before' en 'after' fotootje Hier vandaag beetje langer in bed gelegen. Hadden een afspraak bij de badkamerboer dus had de voormiddag vrij. Wat werd ik lekker wakker zeg! En voelde me ook lekker! Is ondertussen ook alweer even geleden Maar ik ga niet lopen klagen... Moeheid begint nu weer toe te slaan. Nog twee uur te gaan en dan zit mn dagje er hier weer op. Hebben vanavond nog een verjaardagsfeestje van een nichtje. Maar daar ga ik het dus niet te laat maken. Weer op tijd mn nestje in Morgen wederom een echo...vind het zo spannend! Morgen zouden we het hartje moeten zien kloppen... pfffff... vind het nog spannender dan de vorige keer... Als echo goed is, kom ik hier zeker en vast wat hcg verstrooien...speciaal voor de toekomstige juni mama's Maar ik ga nu weer aan het werk. Heb al de hele tijd lopen zeveren met mn collega over de nieuwe badkamer en nog geen werk verzet. Moet nu echt dringend wat gaan doen! See you girls!
Thanks Tina!!! Die pomponnekes moest ik alvast even zien hahaha. Zit momenteel een beetje tussen 'YEAH, let's do this! Juni 2012 mama's here I come!!!!' en een 'My middle name is Zwelgje, van Zwelgt in Zelfmedelij'. Dus kom maar vast op met een chearing-showtje.... WHOOP WHOOP! Oeh en morgen dus de echo? Ben waarschijnlijk laat thuis maar ik ga weer hard aan je denken!!! Wel weer een fotootje plaatsen he? Zo leuk om de verschillen te zien. Hoop dat je over 2 weken weer mag hihi. @Majo: Ja he? Volgende ronde gaat m gewoon worden!!!! Dus check even of jij ook nog ergens wat pompoenen hebt liggen, of een kittig pakje . En anders wil Tina misschien wel met je samen doen!! Jij dus een beetje misselijk en moe? Weet je, ik had bij ons dochtertje de eerste weken amper ergens last van. Alleen wat ongikrampen in het begin. Vond dat dus juist heel eng! Dacht echt: "Straks krijg ik een echo en dan sta ik zwaar voor lul omdat er niets is!" Ja stom natuurlijk, ik bedoel je test natuurlijk niet voor niets positief + menstruatie blijft uit... Maar was echt bang dat er niets te zien was... Wat dat betreft meiden, denken jullie dat jullie nu toffe echo's hebben (krijgen)? Wacht maar tot de termijnecho die is helemaal leuk!!!! @Laurie: Vind het heel spannend hoor!! Ben jij de eerste juni 2012 mama? Ik heb in elk geval alvast weer wat ovutestjes besteld en gelijk maar een paar zwangerschapstestjes.... want die heb ik gewoon echt nodig straks!! Zo lekker, niet blijven treuren, blik vooruit. Ik ben 3 x zwanger geweest....dat kan ik vast nog wel een keer! En dat wordt vast een top zwangerschap!!! x Kweenie
Laurie, toen ik er eerst zonder bril naar keek zag ik het niet zo goed maar met bril zag ik wel degelijk iets vaags. Misschien een idee om de 2v5 van de Kruidvat testen eens te gebruiken? Die kan je al heel vroeg gebruiken en zijn heel duidelijk. Spannend hoor!! Kweenie, jammer meid!! Ik hoop zo dat volgende maand jouw maand gaat worden. Hopelijk wel met al die HCG die hier rondwaart. Hoe dan ook, het gaat gewoon weer lukken! Majo, jouw verhaal (van afgelopen maand) lijkt een beetje op mijn verhaal nu. Ik was ook eerst ziek en testte daarna negatief. Ik put daarom een beetje hoop uit jouw verhaal.Wat fijn dat alles goed gaat met je en je nu ook weer beter slaapt! Tina, haha boobie alert, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik word altijd erg blij van jouw berichten! Nou hier nog steeds geen ongi in zicht en ook geen tekenen dat het er aan zit te komen! Ik zit nu op dag 39 en begin me lichtelijk zorgen te maken. Zo begon bij mij namelijk mn bbz ook. Toen testte ik ook eerst negatief en op dag 42 pas positief. Ik heb nu op dag 33 negatief getest. Ik ga morgenochtend weer testen maar ik vermoed dat het negatief is. Ik heb namelijk een sportweekend en wil even kijken of ik me flink kan uitsloven (en alcohol mag drinken), ik zal jullie op de hoogte houden. Als ik terugredeneer kan ik bijna niet zwanger zijn. We hebben namelijk 2 keer te vroeg geklust (hoewel dag 11 nog net mogelijk zou kunnen zijn) en 1 keer waren we aardig op tijd maar euhh hoe zeg je dat netjes, toen is het bij ons beiden niet gelukt omdat we erg gestresd waren en zou het van voorvocht moeten zijn (ik weet niet of dat kan maar de kans is klein). Hahah, ik merk dat we in dit topic niet zoveel geheimen meer voor elkaar hebben. Nu heb ik natuurlijk PCOS dus het zou ook kunnen dat ik geen ovulatie heb gehad deze maand (heb ik niet bijgehouden) en dat mn ongi daarom uitvalt. Een andere optie is dat mn lichaam nog wat uit balans is na de operatie. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoewel het inmiddels al ruim 3 maanden geleden is. Ik ben in de tussentijd al 2 keer ongesteld geweest. Ik heb me voorgenomen dat als het zich volgende week nog niet heeft aangediend dat ik dan even de huisarts ga bellen. Xx
Meiden ik had alleen nog een normale zwanger en kids cassette liggen, daarmee had ik de vorige keren pas een streepje nadat de kv2v5 al positief was. Op deze test zien we ook echt een vaag streepje. Zit nog maar op 10 DPO dus het is nog heel erg vroeg, maar we zijn hoopvol!