Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ha Laurie wat spannend zeg!! Ik zie ook wel iets vaags hoor en omdat je nog maar op 10 dpo zit, lijkt me iets vaags heel erg hoopvol :). Ga voor je duimen hoor!

Ona apart dat je nog niet ongi bent, maar het kan zoveel oorzaken hebben. Hoop iig NIET dat je weer met een bbz te maken hebt. Maar dat zal toch wel niet, als ik je klusschema zo lees. Het komt vast wel binnenkort!! Stom is dat maar soms ben je gewoon blij he als je ongi wordt en weet dat je lichaam werkt...

Hier is de ongi weer voorbij, dus nu komende weken weer flink aan de klus en hopen op een eisprong :D :)

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Zo onderweg naar het werk maar nog even chearen voor Tina....whoot whoot!
    Of eigenlijk voor Mini Tina! Kom op Mini T, laat dat hartje knipperen!!
    Kus

3. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Nou m'n test was weer omowit. Op zich wel fijn. Ben ik wat minder ongerust en weet ik waar ik aan toe ben. Laten de duivels nu maar komen (sportweekend of geen sportweekend). Ik voeg me bij de juni-mama's bij deze!

Tina meid, heel veel succes en plezier voor straks, leuk joh!!!:D
    X

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    *Kus en knuffel* Je bent een schat! :D

Zat vanmorgen in de auto naar het werk, en toen kwam er een liedje op de radio met een refreintje "my heart still beats" (weet absoluut niet welk liedje het was...nog nooit gehoord) Maar dit voelde echt heel goed. Ik wil niet gaan zweven...maar hoop zo dat dit voor mij een teken is :) Maar het blijft spannend natuurlijk :D

Ona:Hier ook een (ex)PCOS'er...(mits ik op mijn gewicht let). Bij mij is 4 maanden na de BBZ PCOS vastgesteld. Mn cyclussen gingen ook alle kanten uit, behalve de goede. In eerste instantie legden de artsen mijn ontregelde cyclussen ook bij de bbz. Moest er een half jaar tot een jaar voor uittrekken vooraleer alles weer "normaal" zou werken...blablabla... Toen ze uiteindelijk een echo deden (nav mn tempkaartje en ovutesten) zagen ze duidelijk PCOS op mn eierstokken. Advies was toen, ga maar lekker afvallen en kom over 3 maanden nog maar eens terug. Dan bekijken we de situatie opnieuw. Heb in die 3 maanden alles op alles gezet om gewicht te verliezen (-11kg) en op de dag dat ik weer een afspraak had met de gyn, sloeg mn ovutest positief uit. Echo bevestigde dat er een eisprong in zicht was (PCOS-beeld was totaal verdwenen) en van die eisprong ben ik nu ook zwanger... Mijn advies voor jou: Probeer een periode de tempen en ovutesten te doen (heb ik 2 maanden gedaan), en ga met die resultaten naar de gyn. Als er duidelijk geen eisprong optreed, kunnen zij je verder helpen of advies geven. Mocht er toch een eisprong zichtbaar zijn op je schema, dan heeft je lichaam misschien iets langer tijd nodig om te herstellen van de bbz.
    Geloof me, ik weet wat je doormaakt, en die onzekerheid is superfrustrerend! Je wil namelijk gewoon antwoorden...zo is het, en niet anders...maar helaas werken onze lichamen niet zo :( Ik heb tussen januari en mei heel veel ups en downs gehad, gewoon omdat ik niet wist waar ik aan toe was. Wel, niet, wel, niet, misschien,...daar kan je helemaal gek van worden. Ik weet niet of je PCOS bij jou getriggerd wordt door overgewicht...zo ja, dan is afvallen momenteel het eerste wat je moet overwegen. Ik ben aan de modifast begonnen. Werkte voor mij super! Zie je dat niet zitten, schrap dan zoveel mogelijk de koolhydraten uit je voeding, en neem meer eiwitten. Koolhydraten zijn funest voor een PCOS'er! Heb je geen gewichtsprobleem...dan weet ik eigenlijk niet zo goed wat je zelf nog kan doen...bij mij was het echt mn gewicht wat tegenwerkte.

Lauri: had jij nu vanmorgen weer gestest? foto?

All: bedankt dat jullie zo aan me denken vandaag! Ik laat vanavond weten hoe de echo verlopen is, en hoop weer een mooie foto te kunnen spammen :)

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Meiden: ik ben zwanger!!!

Jeetje ben zo blij, had nooit verwacht dat het direct weer raak zou kunnen zijn.

Ik hoop zo vreselijk dat het voor jullie ook allemaal snel zo mag zijn.

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Even een kopie van mijn berichtje in het andere topic waar ik meeschrijf :)

Dames

Poets uw brillenglazen! Want hier is ie dan!
    Met grote trots presenteer ik.....*trommel geroffel*...
    onze frummel!

Bekijk bijlage 185182

Foto valt misschien een beetje klein uit, maar in mn album staat ie nog wat groter :)
    Vandaag precies 7w1d volgens de echo...en dat klopt helemaal met mijn eigen berekening :D En! Het hartje klopte! :D:D:D We zijn zo gelukkig en trots!
    14 oktober mogen we terug voor een termijnecho, bloedonderzoek en intakegesprek... Oh dames...wat zit ik lekker op mijn roze wolk! *zucht*

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeeeaaaaahhh Laurie, gefeliciteerd meid!!!!

Hoe lang is het bij jou geleden van de bbz??

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tina, helemaal geweldig meid!!!! Lekker genieten nu.

Ik moet as woensdag, hoop dan ook op zo'n mooie echo

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Tina, yeaaahhhhhhhh wat super. Gefeliciteerd en nu echt genieten.

@Laurie, ook jij gefeliciteerd.

@Kweenie, ik heb geen pompoenen in de kast liggen, maar ik ga er wel ff een paar ritselen. Sta dan samen met Tian klaar voor de yell:p en om je er door heen te :phelpen. Iedereen die nog niet opnieuw zwanger zijn gaan gewoon voor de maand juni.

@hier, net ff paar gemene steekjes in mn onderbuik. Buik was juist ff een paar dagen rustig. Dus eigenlijk wel een goed teken want houdt toch wel in dat mn baarmoeder weer bezig is. Verder een paar borsten die overduidelijk laten merken dat ze er zijn. Man o man wat doen ze zeer en ook mn tepels beginnen gevoelig te worden. Verder voel ik me prima.
    Nog 2 weekjes geduld en dan ook hier eindelijk de echo. Ben voor nu al een week verder dan in januari dus das al winst op zich.

Fijn weekend

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Jaaaaaaaaaaaaaaah Tina, wat een prachtige echo!!!!
    Geniet er lekker van meis!!

@Laurie: Wat is dit nou? Geen foto van je test? Kom op hé... showen dat testje!!!! En voorzichtig gefeliciteerd alvast!!! Voel je je goed?

@ Ona: Gezellig, ook bij de junimama's :D

@Minnie: Jij bent de volgende die voor een echo gaat? Woensdag!! Ik hoop dat ik het onthoud, zo niet..alvast heel veel succes/plezier

@Majo: Ben je al een week verder? Goed joh!!!! Dan zit het vast goed!!

@ All: Hier op klusgebied dus even niets spannend. Ben wel blij dat mijn cyclussen wat korter zijn geworden want volgend weekend wordt het weer spannend. Alleen ben ik dan dus net weg. Maar met wat geluk net op tijd weer terug.

Heb nog wel steeds wat last rechts trouwens (operatiegebied). Vraag me soms toch af of er iets niet helemaal goed is. Maar het zit meer bij het uiteinde van mijn keizersnede dan waar de eileider heeft gezeten. Denk dat ik het nog even aankijk maar als er geen verandering optreedt toch misschien eens navragen of dat normaal is?

Fijn weekend meiden!!! x Kweenie

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Tina: wat super, nu lekker gaan genieten!

Minnie: we waren samen bij de maart 2012 mama's, mijn bbz werd op 4 augustus geconstateerd, op 28 augustus had ik laatste controle en was mijn HCG nog 17. Exact twee weken later had ik al een eisprong en nu 11 dagen later een mooie test

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh yeah! Die is positief :).
    Licht nog maar duidelijk...
    Nu eigenlijk nog een digi he? Gewoon omdat het leuk is!!
    x Kweenie

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja Laurie gefelciteerd!!! Goed zeg zo snel ook al :). Jullie geven mij goede moed!

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jaaaaa gefeliciteerd Laurie!!! En wat snel ook al, dat geeft me moed :) :).
    Tina wat fijn dat het hartje klopt meid!! Super!!!! Lekker genieten nu.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    o ja Laurie nou weet ik het weer, jouw lichaam heeft het toch zelf opgelost?? Wat fijn meid dat het bij jou ook weer zo snel raak is!!! Ben je nu een juni-mama??

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mijn lichaam heeft het inderdaad zelf opgelost. Ik denk dat ik 4 juni uitgerekend ben.

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    u roept wij leveren! :D

bovenste van gisteren, onderste twee van net.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    2e test is al wat donkerder meid!! En dat maar een dag verschil. Goed hoor!!

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Jullie zijn zo te lezen al een tijdje aan het kletsen, heb dan ook niet alles na zitten lezen :) maar vroeg me af of ik me nog bij jullie mag melden? Ik ben zelf gisteren geopereerd (kijkoperatie) aan een bbz in m'n eileider en zit toch wel met wat vragen waar meiden die (helaas) ervaring hebben mij misschien mee kunnen helpen. Ook zou ik het wel prettig vinden om met meiden te kunnen kletsen over zwanger worden e.d. na een bbz.

Liefs, Poemi

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Poemi, welkom! natuurlijk mag je mee komen kletsen.

Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina