Yes! Heb een positieve ovutest !!! Dan is mijn cyclus echt helemaal weer op orde. Poemie heb altijd een cyclus van rond 34/35 dagen. 25 was nog van na de bbz. Hier vanavond aan de klus
Ik heb vanmorgen gyn gebeld om te vragen voor vroegere echo. Door de traag opbouwende testen en liespijn was ik ongerust. Mocht gelukkig direct komen. Eerst echo gehad. Daarop dacht hij een beginnend vruchtzakje te zien in het verdikte baarmoederslijm. Geen bbz dus! Maar....hij dacht niet dat ik al 5 weken kon zijn maar ergens tussen de 3 en 5. Goed, toen hadden we nog redelijk hoop op toch een goede zwangerschap. Daarna bloedprikken, rond de middag heb ik gebeld voor de waarde, deze bleek maar 113 te zijn Onze hoop op iets goed is dus redelijk vervlogen.Mijn testen zijn vanaf 23 september tot nu langzaam aan naar knal positief gegaan. Maar mijn HCG was dus nog maar 113, iets wat misschien pas bij net voor of op NOD maar voor daarna echt laag is. Woensdag weer bloedprikken en dan weten we meer (als het is verdubbeld hebben we nog een klein kansje). Maar voor ons eigen gevoel hebben we de hoop al opgegeven en is het wachten op een MK.
@Laurie Oh nee, toch geen slecht nieuws! 113 is idd vrij laag. Hopelijk is ie woensdag goed gestegen. Kan je ook niet gewoon korter zwanger zijn? Dat het door die bbz daarvoor toch allemaal iets langer heeft geduurd? Maar dat klopt dan misschien weer niet met je zwangerschapstesten Ik hoop zo voor je dat het toch nog goed blijkt te zitten. @Iris Succes en veel plezier vanavond Fijn dat je cyclus weer op orde is. @Ona En, heb je nog gebeld? Balen dat het eerst wel goed lijkt te gaan, en dan ineens zo lang weg blijft. Werken vandaag is goed gegaan. Het is onwijs druk, dus weinig tijd om na te denken. Morgen zou ik eigenlijk vrij zijn (geruild met vandaag) maar door de drukte moet ik toch werken. Ik begin wel later zodat ik de kleine man nog naar de crèche kan brengen. Eerste dagje bij de peuters, dus dat wordt spannend.
Ach jee Laurie, ik heb geen verstand van HCG waardes, maar ik hoop dat het toch goed komt!! Even afwachten tot woensdag dus. Misschien ben je idd iets minder lang zwanger... Poemie fijn dat het werk goed gegaan is, wel balen dan dat het gelijk weer druk was. Hield je het wel vol dan? Suc6 morgen met je zoontje op de cheche Ik heb echt last van mijn rechterzij vd naderende eisprong... betekent dit dan ook dat het eitje rechts springt? Weet iemand dat? VOlgens mij is mijn linker eileider verwijderd... maar weet het niet eens meer zeker stom he. Bij de meesten hier was het toch de rechter? Dan was het bij mij dacht ik de linker.. nou ja misschien ook maar beter om het niet te weten ben ik er ook niet zo mee bezig
@Laurie, heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. @Iris, ik heb geen idee of je eitje dan ook rechts spring als je rechts nu pijn voelt. Ik heb mn eisprong in die 2,5 jaar maar 1 of 2x gevoeld en verder nooit. @Ona, heb je de gyn al gebeld voor een afspraak. Hoop toch echt dat je ongi gauw komt. @Tina, hoe gaat het met je. Is de misselijkheid al wat minder aan het worden. @Kweenie, hopelijk komt na woensdag pas je eisprong. @Bellerose, hoe is het met je. Weet je al wanneer je voor de 1e echo mag. @hier, gaat het prima. Voel me nog steeds goed. Af en toe een vlaag van misselijkheid en voornamelijk 's-avonds moe. Mn borsten en tepels zijn nog steeds behoorlijk pijnlijk en ik heb last van haaruitval, snel vet haar, een vette huid en mn nagels breken snel af en als ik er nagellak op doe ligt het er dezelfde dag al af. Nog 3 dagen en dan eindelijk de echo. Kan aan de ene kant niet wachten, maar aan de andere kant ben ik ook best wel bang dat het niet goed is. Probeer positief te blijven denken. Zo nog ff wat doen en dan naar mn werk. Eerst een vergadering en daarna werken. Fijne dag
Kutzooi, knalposi ovutest en ik kom morgenavond pas thuis. Plus vriendlief is hartstikke ziek...... En jawel, eisprong aan de goede kant (althans heb geen pijn) Het is ons gewoon niet gegund, ben zo verdrietig......
@Kweenie Bij een positieve ovu-test springt je ei toch pas binnen 24-48 uur over het algemeen? En je ei leeft ook nog zo'n 12 uur, dus morgenavond hoeft toch niet te laat te zijn? Als je vriend zich morgenavond in ieder geval ergens toe in staat acht Of weet je zeker dat je ei gelijk springt als je ovu-test positief is? Als het kan gewoon proberen morgen, wie weet is het wel op tijd. @MaJo Nog 3 daagjes in spanning dus. Maar je bent al een stuk verder dan de vorige keer, dus het zal wel goed zitten toch? @Iris Je was de enige hier die anders was, dus dan moet het links zijn geweest En als je rechts pijn voelt zou ik ervan uitgaan dat het ook rechts springt, maar heb er verder geen verstand van. @Laurie Morgen weer bloed prikken. Krijg je snel de uitslag? Duim voor je dat het mooi gestegen is! Vanmorgen toen ik wakker werd had ik best wel wat kramp en dacht echt dat ik ongi zou worden, maar heel de dag nog niets gezien. Zit wel een beetje onder de puistjes dus lijkt er wel op dat er iets aan zit te komen. M'n temp is ook goed gezakt dus nu maar afwachten.
Het zal niet stijgen, mijn testen worden ook niet meer donkerder. We hebben ons zelf er ook al bij neergelegd dat het een mk gaat worden. Kweenie: wat zonde dat je je eisprong niet kunt benutten
@Laurie Ach nee toch. Had zo voor je gehoopt dat het goed zo gaan Ech k*t zeg. Kwam net bij een ander topic het nummer 'Zo mooi, zo mooi' tegen van Blof. Jezus zeg, wat zit ik te janken nu...
@Kweenie, ga het nog niet opgeven deze ronde. Wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? En idd wat poemi zegt, toch morgen ook nog proberen te klussen. Deze ronde hebben wij bij elkaar maar een keer of 3 geklust (vrijdag en zaterdagochtend en maandagavond) en ik vermoed dat mn ei op maandag of dinsdag is gesprongen. Dus echt nog niet opgeven. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch nog gaat lukken deze ronde. Dikke knuf voor jou.
HCG in 44 uur gestegen van 113 naar 169. Niet genoeg. Maar ook nog niet genoeg om zeker te weten dat het een mk gaat worden. Gyn stelde voor om over 14 dagen echo te doen, heb aangegeven dat ik echt geen 14 dagen kan wachten in onzekerheid. Kan nu maandag nog x terug voor bloedonderzoek.
Hai Lieve Meiden, Ik ben weer thuis en vanavond wagen we toch nog een poging. Al vrees ik dat het echt gewoon net te laat is. Waarom niet 1 dagje later een knaltest..... Probeer me nu maar te troosten met het feit dat ik wel mooie korte cyclussen krijg, al verwonderd me dat wel. Nog nooit onder de 30 dagen gekomen...en nu kom ik langzaamaan uit op een normale cyclus van 28 dagen. Net alsof mijn lijf me meer kansen wil geven of zo.. Helaas had ik nu net wat later een eisprong gehad. Maar goed, vanavond dus toch maar een poging. Kan ik de komende 2 weken nog een beetje me afvragen of het misschien zo is.... Dus meiden, zwaai flink met de pompoenen!!! Maar baal wel flink, elke keer als we een goede kans hebben..... Laurie, wat een onzekerheid meis! Zo te horen is de kans zeer groot dat het mis is of gaat. Maar er is nog steeds hoop, zo slopend! Ik hoop dat je maandag een torenhoge HCG meting hebt of op zn minst duidelijkheid. Ik leef met je mee meis!!! Veel sterkte. Bellerose, hoe voel jij je.... All, behoorlijk uit mn hum dus hoop niet dat ik belangrijk nieuws over het hoofd heb gezien! Liefs, Kweenie
Kweenie: kan me voorstellen dat je baalt. Heb je nog weer getest? is die al weer licht? (ik heb namelijk wel eens drie dagen achter elkaar een knal ovu test gehad, dan bleef het eitje blijkbaar hangen ofzo)
Nope, opgehouden met testen. Wil het nu een beetje in het midden laten. We gaan er gewoon voor vanavond en dan zien we over 2 weken wel weer verder. Kus
Kweenie balen, maar het kan nog best! Ik heb altijd 2 dagen een posi test.. dus je mag daarna lekker bij mij op het wachtbankje . Laurie het is dus wel gestegen, dan is je lichaam niks aan het afstoten nog blijkbaar... En wat goed dat je gelijk gezegd hebt dat je geen 2 weken wil wachten! Hoe komen ze dr bij zeg.. 2 weken zijn echt lang in zulke onzekerheid. En verder moet je toch ook gewoon goed gecontroleerd worden? Ik heb ook een echo gehad nadat ik dacht een miskraam gehad te hebben, toen hebben ze niet eens gezien dat ik een bbz had (er zat zelfs restweefsel in mijn baarmoeder !). En toen ik bij 11 weken met spoed weer naar het ziekenhuis ging met veel pijn zagen ze zelfs niet eens op de echo dat het buitenbaarmoederlijk was... Wil je niet ongerust magen uiteraard, maar het lijkt me wel belangrijk dat je met jou geschiedenis goed in de gaten gehouden wordt! Dus goed dat je voor jezelf bent opgekomen!!! En ik hoop en duim voor jou dat het een mooi einde heeft
Jeetje Laurie, het idee alleen al om je 2 weken te laten w88, goed dat je je mond hebt opengedaan meid, zouden ze prinses Maxima ook zolang in spanning laten zitten als haar dit zou overkomen??? Sorry voor het sarcasme meiden maar het moest er even uit!!
@Laurie Nog geen duidelijkheid dus Maar hij is wel gestegen. Misschien stijgt het wel heel langzaam. Wat slecht dat ze je nog 2 weken wilden laten doorlopen. Goed dat je er wat van gezegd hebt. @Kweenie Er is echt nog wel een kans hoor! Ik duim voor je! @Iris Gezellig met Kweenie op het wachtbankje dus Net nog een kruidvat test gedaan en helemaal wit! Vanmorgen nog bloed wezen prikken, krijg ik morgen de uitslag pas van, maar het zal wel goed zitten. Nu maar afwachten wat m'n cyclus gaat doen.
Hai Meiden, Nou, ik ben weer van mijn baalplekje af hoor. Of nou ja, het is nog steeds niet leuk natuurlijk maar toe maar.... het zal een reden hebben denk ik dan maar. Gisteravond wel nog een poging gewaagd, erg vroeg op de avond haha (vlak voordat de film van 20.30 uur begon). De superposi test hield ik 4 oktober om 16.00 uur in handen. Vanmorgen licht gevoelige tepels dus wie weet nog net op tijd bezig geweest.... We maken in elk geval nog een klein kansje denk ik. @Laurie: Hoe is het nu met je? Maandag weer bloedprikken he? Heb voor je zitten googlen maar helaas valt daar niet echt iets te vinden. Al ben ik wel een bericht tegen gekomen van iemand die met 4 weken op 95 hcg zat en met 5 weken op 152 hcg en dat is goed gegaan (!!!!). Wil je geen hoop geven natuurlijk maar toch... misschien?? Pffff, leef echt met je mee meis. @Iris: Hebben jullie goed kunnen mikken? @Poemi: Hopelijk ben je snel ongesteld, kun je weer met goede moed verder!! @Ona: En? Al nieuws? @Majo: Gisteren is de enige keer geweest deze ronde dat we sex hebben gehad, erg he? Druk met van alles en vlak voordat ik weg ging werd vriendlief ziek en kwam het er ook niet van. Morgen je echo he? Veel succes/plezier/hoop op goed nieuws/ ben flink met de pompoenen aan het zwaaien hier!! @ Tina: Jij bent denk ik nog steeds hondsberoerd dus een voorzichtig knuffeltje voor jou. @Bellorose, Minnie en de rest van de zwangeren. Beetje aan het genieten? @ben ik nog iemand vergeten??? Hoop het niet, niet mijn bedoeling... Ik ga maar naast Iris op het wachtbankje zitten (met Laurie tussen ons in om haar een beetje moed in te spreken) en hoop zoooooooo dat we niet te laat zijn geweest en dat het gewoon vet raak is! Ik wil een juni 2012 mama worden!!!!!!!! Liefs, Kweenie