@Kweenie, vriendje en ik hadden ook maar 2x sex gehad en zie het resultaat, en ik wist dus niet wanneer mn ei was, dus n pure toevalstreffer. Houd de moed erin meid!!
@Kweenie Ik denk dat jullie echt nog wel op tijd zijn geweest hoor! En zoals Minnie zegt, gewoon moed houden! @MaJo Morgen de eerste echo, wat spannend zeg!
Lieve ladies, hoe is het met jullie? Ah, Laurie, wat is het weer spannend voor jullie zeg, slopend gewoon. Ik hoop dat het toch nog meevalt, maar je hcg is niet erg hoog. Ik duim voor je Laurie, knuf! Kweenie, jij gaat gewoon dat ei pakken!! Jij bent aan de beurt nu! Ik stuur je wat hcg..allemaal voor jou!! Draag je je maansteen? Knuffie ook voor jou Poemi, fijn dat je test wit is, wacht je op je ei of je eerste ongi? Go girl Iris, jij ook op het wachtbankje? Ik duim ook voor jou! Het moet gewoon! Majo, hoe is het met jou? Voel je je goed? Ohhhhhh...spannend! Ik duim dat het goed zit maar daar ga ik gewoon vanuit hoor! Fijn! Laat je morgen even iets weten?knuf Tina, misselijk...das nie fijn. Ik voel me wat weeïg en dat is al niet fijn, laat staan misselijk. Hou vol meis, wie weet wordt het minder het een week 10. Sterkte Minni, hoe gaat het met jou? @hier, ik voel me prima...alleen...ik ben volledig slapeloos. Nu alweer bijna 3 weken en ben gewoon radeloos. Van mijn huisarts en gyn mag ik niets hebben, ook geen homeopathische middeltjes. Acupunctuur wordt afgeraden ivm kans op een mk....hopeloos maar ik weet dat het door de hormonen komt, misschien dat het ook bij mij na een Week of 10 beter gaat Verder heb ik gisteren een echo gehad en de gyn dacht dat ze nog niets zou kunnen zien...maar...er zat een mooi vruchtzakje met een dooierzak! In mijn baarmoeder, fijn hoor! Ik ben dus heel blij! Voor iedereen een knuffel. Ik duim keihard voor nog meer roze....we zitten nu in de flow hè! Liefs Roos
Wat goed Bellerose dat je een goede echo hebt gehad!! Heel erg fijn . En wel knap vervelend zeg dat je niet goed slaapt.... geen idee wat je moet doen, misschien een warm bad voor het slapen gaan? Of lekker film kijken op bed (slaap ik altijd binnen 5 minuten nl haha). Suc6 ermee iig!!!
@Bellerose Wat fijn dat het op de goede plek zit, en dat ze al meer hebben gezien dan verwacht! Wel minder dat je zo slecht slaapt. Hopelijk nog een week of 5 tot het weer beter gaat. We willen er wel gelijk voor gaan weer, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten. Ik temperatuur wel, hopelijk krijg ik daar meer duidelijkheid mee.
Jaaaah Roos, wat goed! Jij bent echt mijn voorbeeld hoor. Zeker omdat je ei ook nog aan de 'verkeerde' kant is gesprongen. Hoe cool is dat? Ben zo blij voor je. Je maansteentje ligt bij mijn bed. Ga haar opladen bij volle maan en dan dragen. Wat rot dat je zo slecht slaapt. Misschien heb je hier ook een steen voor? Baad t niet....... En anders misschien een uur van te voren een warmr doyche nemen, warme melk drinken, tv uit zetten, echt complete rust en geen orikkelingen van buitenaf, of heb je dat al geprobeerd? Anders toch weer aan de bel trekken hoor, slaapgebrek lijkt me ook niet goed. Iris: Voel je al wat? Hihi Laurie: Hoe gaat het met jou? Majo: En? En? Duim voor je! Mar, Minnie: Alles lekker? Weet iemand hoe t nu met Ona gaat trouwens? Poemie: Fijn. Nog iemand die met me mee doet. Gezellig weer wat meiden op de wachtbanken. Succes! Tina: knuf! Liefs, Kweenie
Bellerose: wat super van je echo! en wat kloten dat je zo slecht slaapt. Hopelijk is je lijf straks wat beter aan de hormonen gewend en kun je ook weer beter slapen. Hier gaat het best goed, testen blijven langzaam donkerder worden. Dus er groeit nog wel iets. Ik test nu door met de testen van zwanger en kids want die zijn veel lichter dan kv testen. Die laatste is al zo knal dat ik geen verschil meer kan zien. Maandag weer bloedonderzoek en dan weten we hopelijk meer.
@Majo En??? Hoe was de echo?? @Kweenie Je bent idd niet de enige niet-zwangere hier. Net zo gezellig toch? Hopelijk is het bij ons ook allemaal snel raak @Laurie Dat ze toch donkerder blijven worden is positief toch? Hopelijk maandag meer duidelijkheid, want dat wachten zorgt toch wel voor een beetje spanning denk ik. Duim voor veel HCG maandag! Mijn HCG is juist helemaal weg, 0, voor mij dus positief. Ik hoef niet meer terug te komen voor het bloedprikken dus ik ben er nu echt helemaal klaar mee. De arts had gezegd dat ze in principe aanraden om één menstruatie af te wachten zodat je baarmoeder echt helemaal schoon is, maar we gaan er gelijk weer voor en zien wel waar het schip strand. Het mocht in ieder geval wel.
Zelfde vraag Majo hoe was je echo??? Tja voel al sinds mijn eisprong van alles, duss dat zullen nog wel hormonen zijn van mijn bbz. Heb echt last van mijn borsten en mijn gezicht voelt droog (beide had ik ook tijdens zwangerschap). Maar dit kan dus niet van een nieuwe zw.schap zijn aangezien ik het al heb sinds de eisprong... Ach ja we zullen het wel weer zien . En jij Kweenie voel je al wat???
Hopelijk ben je goed nieuws aan het brengen bij familie Majo!! En morgen hier, ik denk aan je! Iris: Nee, voel niets bijzonders nog, zou ook wel vlot zijn natuurlijk . Plus wel heeeeeel onwaarschijnlijk hoor dat het raak is. Maar gelukkig toch nog n beetje spannend deze ronde. En Bellerose heeft me n positieve boost gegeven door te bewijzen dat het kan, zwanger worden door n eisprong aan de kant zonder eileider. Dus is het nu niet.....dan volgende ronde misschien wek! Majo, kom snel reageren hier!!
Majoooooooooooo, moeten we ons zorgen gaan maken of zit je hoog op je roze wolk zonder wifi of mobiel internet? Kus
Lieve dames, ik heb niet echt goed bijgelezen. Sorry daarvoor maar wil jullie nog wel even op de hoogte brengen. Mijn ongi is (gelukkig) na 51 dagen doorgebroken. Ik was er 2 dagen redelijk beroerd van. Vandaar mijn afwezigheid. Ook was ik erg opgelucht om te weten dat m'n lichaam toch nog redelijk goed functioneert. Ik heb voor deze maandag een afspraak gemaakt met de gyn die bij mij de operatie heeft uitgevoerd dus daar ben ik heel erg blij mee. Het is nogal een druk bezette arts. Ik hoop dat hij de vragen die ik nog heb kan beantwoorden. Onduidelijk is bijv. welke eileider is verwijderd! In het ziekenhuis (tijdens m'n opname) hadden ze het de hele tijd over de linker en in de status blijkt de rechter te staan. Ik neem aan dat de operateur het wel weet. Een beetje vreemd is het wel. Als ik naar m'n operatiewonden kijk dan zou ik zeggen de linkerkant. Hoe dan ook gaat het natuurlijk om de klachten die ik nu heb. Ik ga bv. vragen of ik Clomid mag gebruiken. Meiden met echo's heel veel succes en er natuurlijk zoveel mogelijk van genieten. Het lijkt me zo spannend om voor het eerst voor een echo te moeten. Helemaal na wat wij hebben meegemaakt. Meiden die op het wachtbankje zitten/zich daar voor klaarmaken; ook heel veel succes en ik hoop jullie gauw te joinen!
Hey, ja hier ook heel benieuwd naar Majo!! Is alles goed meid? Please, let us know! Ende rest van de dames, hoe is het op het wachtbankje? Kweenie? Iris? De eerste week is goed te doen hè maar dan...ik duim voor jullie! Jullie moeten deze maand op roze! Laurie, wanneer je testen donker worden is dat toch een goed teken, maandag uitsluitsel? Oh, ik hoop dat het goed is girl! Ona, hoe is het met jou dan? Zit je weer een beetje beter in je vel. Het valt niet mee hè! Blijf positief meid,het komt goed! Heb je al een afspraak bijnde gyn staan? Tina? Hoe was center parcs? genoten of nog altijd ziek? Hoop dat de medicatie je wat helpt meid! Annekeloes,hoe gaat het met jou? Lees je hier nog wel eens? Is niet niks wat jullie moeten meemaken, dikke knuffel voor jullie! Hier alles goed. Voel me niet zo heel erg lekker, steeds zo weeïg en grieperig. Ik doe heerlijk een dutje vanmiddag want heb vnvnd een feestje, gezellig. Gaan jullie nog iets leuks doen?X
Hier precies hetzelfde gevoel Bellerose, weeig en grieperig en ontzettend moe, maar dat hebben we er allemaal voor over toch?? Hier ondanks het lamlendige gevoel vanavond toch uit eten met 2 vriendinnen, meestal als ik iets aan het doen ben valt het wel mee, want dan denk je er niet aan hihi @Majo, waar ben je meis?? Ik zie je ook niet bij de mei-mama's
Sorry, sorry, maar na de echo gister alleen maar op pad geweest. Bij mn ouders langs, naar nederland-moldavie, vanochtend naar de kapper en daarna ook nog een afspraak en helaas heb ik geen mobiel internet. maar de echo gister was helemaal goed. Ukkie zat op de goeie plek. Was 9,5 mm en het hartje klopte. De gyn heeft het zelfs ff snel laten horen. De tranen liepen over mn wangen en er viel een enorme last van mn schouders af. Heb 2 echofoto's meegekregen al zie je het daar nog niet echt duidelijk op. Ben wel 3 dagen teruggezet, dus ben nu 7w2d. Blijf verder ook bij de gyn onder behandeling. Zit namelijk met mn bmi op de grens en heb zelf aangegeven liever in het ziekenhuis te blijven en de gyn vond dat geen probleem. Ze zouden wel wat redenen bij elkaar sprokkelen voor de medische indicatie als de bmi niet voldoende is. Mag nu as woensdag voor de intake en over 2,5 week krijgen we een intake over de prenatale screening en dan ook gelijk een echo. Na de intake kunnen we dan beslissen of we de prenatale screening willen of niet. Verder voel ik me nog steeds prima, al heb ik het gevoel dat de misselijkheid wel wat meer begint te worden. @Bellerose, fijn dat jouw uk ook op de goede plek zit. Wanneer heb je nu de volgende echo? Hoop dat je gauw weer een beetje kunt slapen. @Kweenie, super dat je toch weer een beetje goede moed hebt gevonden. Gaat bij jou ook echt weer lukken, dat weet ik zeker. @Poemi, super dat je hcg weer 0 is en jullie weer groen licht hebben gekregen. @Ona, fijn dat je ongi bent geworden en wat vervelend die onduidelijkheid over welke eileider is verwijderd. Erg slordig van het ziekenhuis. Succes in ieder geval maandag bij de gyn. @Laurie ook jij maandag succes met bloedprikken. Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. @Tina, voel je je alweer wat beter? @Iris, ook jij succes op het wachtbankje. Wanneer is je nod? @minnie, hoe gaat het met jou. Al veel klachtjes of valt het mee? Volgens mij ben ik niemand vergeten. Ga zo ff omkleden en dan weer de deur uit. Vanavond met mn ouders een hapje eten om de goede echo te vieren. Nogmaals sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen Fijn weekend