Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    haha Tina, dat is precies wat ik dacht :D. Ik wilde het alleen niet zo zeggen, omdat ik dacht dat iemand hier misschien ook wel zo'n hondje (nou ja, meer een rat idd) heeft. Maar als je het zelf zegt...

Fijn dat je je weer beter voelt, maar nog steeds die voortdurend onzekerheid pfff. Hopelijk komt het pakketje van Kweenie snel aan!

Hier was mijn temp vanmorgen verder gestegen, dus mijn ei is iig geweest. Ergens eind volgende week mijn NOD dus. Hopelijk kan ik het dit keer wat beter van me af zetten. Ik weet nu wel dat ik na de bbz na de eisprong sowieso last heb van een opgeblazen gevoel en maagzuur, ook als ik niet zwanger ben (de vorige ronde dacht ik dat het misschien wel kwaaltjes waren). Sinds zondag heb ik dat nu ook weer, maar dat zegt dus helemaal niets. Gewoon 1,5 week afwachten dus...

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Meiden, ik ben zwanger! Met 3 weken en 3 dagen had ik een positieve test. Wij zijn heel blij, maar ik ben ook erg onzeker en denk bij elk steekje/pijntje 'ohjee het zal toch niet..?', mogelijk wordt dat ook gevoed doordat ik van de bbz juist geen klachten had.

3. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Jaaaaa, er is weer iemand zwanger! Gefeliciteerd meid!!! Dat van die pijntjes kan ik me zo goed voorstellen. We gaan keihard voor je duimen dat het nu wel goed zit. Op naar de 1e goede echo!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Aaaah, meis... ik schrik er gewoon van! Zo hoppa...in eens het bericht dat je zwanger bent. Pfffff....

Allereerst: GEFELICITEERD!!!!!
    En ja, tuurlijk ben je onzeker. Been there... helaas in mijn geval niet zulk leuk nieuws maar hé daar gaan we bij jou echt niet van uit hoor!!!
    Spannend joh, hoe lang ben je nu zwanger? Wanneer heb je getest? Wanneer heb je je echo? Kom op, nu wil ik wel wat meer details he! :)

@Tina: Vooruit.... komt ie aan hoor...een rood pakketje! En ik hoop ook gauw wat meer duidelijkheid! Heb je nog andere klachten?

@Mar: Ik heb juist nu, nu mijn menstruatie weer voorbij is, een opgeblazen gevoel. Maar tijdens meer last van steken in de liezen, had ik eerst ook niet zo heel erg. Vervelend wel he? Dat je je lichaam nu niet zo goed meer kunt lezen! Wat voor telefoon heb jij nu? :D

@Roos: Meis, jij hebt wel pech zeg. Hierbij doop ik je dan ook tot pechvogel van de maand en de prijs is.... een positieve zwangerschapstest!!!! Moet alleen moeder natuur even lief aankijken nog, hopelijk werkt het! Heb je nog veel pijn in je arm?

@All: Doe ook maar een beetje mee met het 'paar kilo's kwijt', alleen meer bewegen (lees: weer naar de sportschool) lukt niet....echt zooooooooooo geen zin. Dus dan maar minder snoepen (btw ben 1.60 en 66 kilo. 58 kilo is super bij mij, 60 kilo is mooi, 63 kilo is op het randje, 66 kilo net iets te dik (de 3b's))

Goed, ik surf even verder...dooei!

Liefs, Kweenie

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    P.S. Er heeft zich een nieuw lid in ons oude topic gemeld.

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Danabella gefeliciteerd! Eindelijk nog eens goed nieuws! Whoop whoop! Ik ben superblij voor je!

Dames ik reageer morgen weer. Mn ipad doet beetje gek :x
    en manlief wil filmpje kijken...

Zie jullie morgen!

Liefs
    tina

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goodmorning girls!

Danabella: nogmaals gefeliciteerd! Ik duim dat het deze keer goed zit!

Kweenie: *staat op de uitkijk voor pakketje...* Ik ben wel al twee dagen absurd moe. Op zich slaap ik best goed, maar ik doe overdag niets anders dan gapen en geeuwen. Ik kan zo in slaap vallen. :)
    Zal wel vitaminentekort zijn...
    Doe lekker mee met onze afvalpoging. Je hoeft gelukkig niet zoveel kwijt. Maar elke kilo is er eentje, zeg ik maar. Succes!

Heb vanmorgen gebeld met de doktersassistent, en mijn bloedresultaten waren binnen. Maar ze zei er niets over...Tja is dat dan goed of slecht nieuws? Ach ja, morgenvoormiddag heb ik een afspraak met de huisarts... *to be continued...*
    Hier verder nog geen ongi of wat dan ook in zicht... verrassend ;) Pff, morgen nog maar eens vragen of de ha primolut wil voorschrijven. Morgen CD60... heb dan toch wel lang genoeg gewacht...niet? Ik wil het eigenlijk niet, maar anders ga ik toch mijn teunisbloemolie opduikelen...

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ha meiden!
    Dankjulliewel voor de felicitaties! Nu alleen even een ego-berichtje, sorry daarvoor, heb weinig tijd.
    Ik heb zondag getest, was toen 3 weken en 3 dagen. De test gaf een licht, maar duidelijk streepje. Daarna een digitale test gedaan en die zei 1-2 weken zwanger. Ik voelde het al, anders had ik niet toen al getest ;). Had opeens zo'n zin in Mac en mijn buik deed raar!
    Ik ben nu dus 3 weken en 6 dagen zwanger. De eerste echo heb ik 6 juni, dan ben ik 6 weken en 4 dagen. Heel spannend! Vooral omdat ik van de bbz niets gemerkt heb, en ik dus nog maar één eileider heb. Een volgende bbz in de enige eileider die ik nog heb, en het is ws. einde verhaal natuurlijk. Maar daar gaan we even niet vanuit! Oppepper voor jullie: het kan dus, zwanger met één eileider - en dan nog sneller dan bij mijn eerste twee zwangerschappen! Ik hoop dat het voor jullie ook snel weer raak is.

9. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Hey Danabelle, grappig dat je het al dacht door de Mac :D. Maar echt super dat je zo snel alweer zwanger bent. Het is voor ons nog geen 3 maanden geleden, dat geeft hoop! En met een eileider ook nog. Heb je enig idee van welke kant je ei kwam?
    Wat jij zegt, wat als het nu in de andere eileider zit, dat is waar ik bij vlagen ook behoorlijk bang voor ben. Maar bij jou zag je overgebleven eileider er ook goed uit toch? Dus de kans dat het goed gaat is veel en veel groter dan dat het weer een bbz is. Dat zeg ik steeds tegen mezelf op zulke momenten. Zo vroeg al positief testen lijkt mij iig een goed teken.

Op naar een goede echo *duim, duim* over ruim 2,5 week!! Is er met 6 weken en 4 dagen al hartactie te verwachten? *vraagt een Mar die eigenlijk nog maar heel weinig van zwanger worden en zwangerschappen weet...*

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Oh, Danabella, hoe gaaf!! Van harte gefeliciteerd, en wat snel al weer! Fijn, eindelijk weer roze hier! En nu strooien maar!

Hier vakantie aan het vieren met verf en kwasten, we slapen al een paar nachten in de huiskamer maar de slaapkamer wordt Nu errug mooi!
    Morgen gaan we iets leuks doen, lekker shoppen, bootje varen of een hapje eten..even alleen klussen onder de dekens en niet met verf enzo:)

Majomeis, hoe gaat het deze week? Weer vol aan de bak dus zal best heftig zijn. Nog 2 daagjes en dan lekker bijkomen in het weekend.
    Tina, ik ben benieuwd morgen, cd 60 echt lang..pff. Succes morgen!
    Kweenie, lekker aan het appen? Ik heb sinds een jaar een ipone, ook echt super!
    Mar, wanneer is je nod? Spannend. Ik heb de ene maand veel klachtjes en de andere maand weer helemaal niets..afwachten maar, spannend!
    Liefs

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haaaaaaaaaaaaai,

Geeft niets hoor Danabella, een ego-berichtje. Het komt vast goed hoor, al zou ik ook bang zijn weer de volgende keer. Helaas is dat nu eenmaal even zo. MAAR als op de echo blijkt dat t kindje op de goede plek zit en er is hartactie....dan kun je denk ik wel weer meer genieten.

@Mar: Met 6.4 weken zie je al hartactie. In een heel uitzonderlijk geval misschien nog net niet maar over het algemeen moet je vanaf 6 weken hartactie kunnen zien. Voor die tijd is weinig te zien in de baarmoeder.

@ Tina: Pakketje is al opgestuurd hoor! Morgen hoor je meer he? Ga voor je duimen!!!

@ Roos: Nog niet aan het appen. De Samsung is populair dus er is een wachttijd van 1-2 weken nu. Geeft niet, ik heb geduld.

@ Majo: Hoe bevalt het op je werk?

@ All: Ik heb sinds vandaag wat buikpijn en ook ineens roodbruinachtig verlies. Wat slijm er bij. Best ranzig eigenlijk. Heel donkerrood/bruin. Mijn ongestelheid is zondag/maandag weer vertrokken. Herkenbaar?

x Kweenie

12. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Kweenie, herkenbaar! Na mijn bbz is mijn ongi helemaal anders geworden.
    2 dagen zeer heftig en dan 1 dag niets..vervolgens heel veel bruin..vandaag dag 6 en nog steeds 'chocolat', terwijl ik er voorheen met 4 dagen vanaf was..
    Geduld, dat heb jij zeker, en je straalt van positiviteit! Echt fijn meid!

Buufie kwam net een hele mooie bos bloemen brengen:) lief! Namens de hond dan hè.

13. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Danabelle, Whowww GEFELICITEERD. Wat super gaaf zeg. Snap heel goed dat het spannend is. we gaan er gewoon voor dat het nu goed zit.
    Het geeft zeker hoop om te horen dat het met 1 eileider ook kan.

@Roos, hoe gaat het met je kuit. Wel aardig dat de buuf een bos bloemen kwam brengen. Leuke vakantie is dat met verf en kwasten, maar niet zo erg als het tresultaat idd super mooi wordt. Groot gelijk om morgen een dagje wat leuks te gaan doen en alleen maar te klussen onder de dekens.

@Kweenie, mijn ongi is na de bbz ook wat anders geworden. Normaal begon het een dag of 2 van te voren al met bruin en nu heb ik de avond ervoor een beetje roodbruin met afvegen en de volgende ochtend is het er gelijk. Heb 2 dagen veel last en loop dan leeg en daarna nog een dag of 3 a 4 nog heel weinig rood en bruin verlies. je klinkt idd heel erg positief en super dat het toch al weer gaat kriebelen. Hoe lang nog wachten tot je vakantie?

@Tina, ik hoop dat er morgen bij de huisarts het een en ander duidelijk wordt en je ook een primolut kuur krijgt. Dag 60 pfffff:(, ik weet wat je meemaakt.

@Mar, hoe is het verder met je?

@hier, werken gaat goed, maar het is wel behoorlijk druk. Dit komt ook door de situatie op mn werk. Is tijdens mn afwezigheid veel gebeurd en daardoor gaan er nu veel grote veranderingen plaatsvinden. Afgelopen maandag ook weer een vergadering van 2,5 uur gehad. Was 's-avonds na het werk helemaal kapot. Gister een rustigere dag geweest en vandaag mn vrije dag. Nog 2 daagjes en dan is het alweer weekend.
    Vandaag ook met de verfroller in mn hand gestaan. Heb mn vader geholpen met de hal te verven.
    Verder is mn lichaam al weer bezig met een groeiend eitje. Gisterochtend bij het afvegen opeens een dikke klodder taai slijm. Afgelopen 2 rondes heb ik precies hetzelfde gehad ongeveer een week voor mn eisprong en ook nu is het weer een goeie week voor mn ei. Die verwacht ik namelijk tussen zondag en dinsdag. Dus dat gaat weer de goeie kant op. Vanavond weer beginnen met regelmatig klussen en dan gaan we weer afwachten.
    Ga nog ff verder surfen.

Tot gauw, dikke knuf MaJo

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Even een kopie van mijn post in een ander topic...

Ik ben terug van de ha. Bloedresultaten waren goed. Cholesterol licht verhoogd. Verder alles in orde. Geen verklaring voor mijn lange en onregelmatige cyclus. Heb gevraagd voor primolut en dit wou de ha nog steeds niet voorschrijven. Is volgens hem geen oplossing en geeft geen garantie voor een eisprong in de volgende cyclus. Heb verwijsbrief gekregen voor gyn. Maandagmorgen kan ik in het ziekenhuis langsgaan.

Pfff ik zou me eigenlijk blij moeten voelen omdat er niets ergs gevonden is in mn bloed. Maar voel me helemaal niet blij of opgelucht... Wat als de gyn mij niet wil helpen??? Ben ik eigenlijk heel bang voor...:(

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Blegh...moe, dus ik houd het kort en reageer alleen even op Tina.
    Maak je geen zorgen meis, je wordt vast wel geholpen!! Je hebt ook al een verleden met je BBZ dus daardoor al een handicap (om het zo maar even te noemen) dus denk niet dat ze je naar huis gaan sturen met de mededeling dat je het maar een half jaar aan moet kijken. Toch?

Ga straks lekker weekend vieren, probeer te relaxen en maandag zie je wel weer verder!! Kus

16. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!

Het is weekend en heerlijk weer!!! Manlief is vandaag de hele dag weg, dus ik ga lekker op m'n gemakje sporten, van het mooie weer genieten en dan nog even naar de stad. Heb zin in wat nieuwe zomerkleren:D. Ik ben in de afgelopen 1,5 weer zo'n 6 kilo aangekomen (was er 11 afgevallen met Sonja Bakker en sporten), waardoor nog maar weinig kleding past... Heb (een tijdje terug al) besloten dat ik geen dieet meer ga doen, maar gezonder ga eten en meer bewegen en vooral proberen meer tevreden te zijn met mezelf. Dat gaat de laatste maand al best goed, waardoor ik merk dat ik minder zin heb in snoepen. Soms nog wel een snoepaanval hoor, zoals gisterenavond:).
    Maar goed, ben het een beetje zat om voor de kast te staan en te constateren dat bijna niets past, dus wil graag een leuk rokje en zomerbroek kopen vandaag.

Mijn NOD is trouwens vrijdag denk ik, misschien zaterdag. Ik verwacht dit weekend dus alweer het eerste bruin. Na de bbz is dat veel langer geworden dan ervoor. Mijn ongi zelf was tot nu toe niet heel anders. Maar in totaal duurt het wel ruim 1,5 week nu :x. Ik voel af en toe wat pijntjes m.n. links waar de cyste is weggehaald en mijn enige goede eileider nog zit. Dus daar schrik ik soms wel van...
    Maar het kan bijna niet raak zijn deze ronde, want mijn ei was vroeger dan ik dacht, dus ik weet niet of we nog op tijd waren met klussen.

Meer dan genoeg ego, hoe is het met jullie?

@Kweenie, jammer dat nog moet wachten op je nieuwe samsung. Ziet er goed uit trouwens, heb hem even gegoogled. Ik heb nu nog een nokia, maar ga een HTC desire bestellen. Ik geloof een desire S, maar weet ik niet zeker (manlief heeft hem aangeraden, haha). Wil hem wel in het wit.
    Hoe is het verder met je, is je ongi nu wel echt weg? Ik vind het soms ook erg lastig dat ik even niet meer op mijn lichaam kan vertrouwen nu. Hopelijk wordt dat snel weer beter.

@Tina, succes maandag bij de gyn. Als er echt iets aan de hand is zullen ze je toch wel eerder helpen? En al 3,5 kilo eraf, goed zeg! Dat vooral benadrukken bij de gyn, en ook dat je denkt dat je lang niet altijd een eisprong hebt.

@Majo, pff dat klinkt als een zware werkweek. Merk jij er soms nog wat van als je te veel hebt gedaan? Nu in ieder geval lekker genieten van het mooie weer en op ei-jacht;). En dan ook alweer op het wachtbankje.

@Roos, lief van je buuf! Hoe is het met je arm en been? Hebben jullie alles af kunnen krijgen wat jullie wilden? Vandaag iig genieten van het mooie weer! Is er bij jou ook alweer een ei in zicht?

@Danabelle, en hoe voel je je, last van kwaaltjes of nog helemaal niet? Alweer bij de Mac geweest ;). Heb je genoeg afleiding de komende twee weken?

Nou, ik ga maar eens sporten, anders komt het er niet meer van. Fijn weekend allemaal!!

17. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Even handtekening testen (en dan echt sporten:D).

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames!
    Mar, nog wezen sporten? :p
    Kweenie, kriebelt het alweer?
    Tina, fijn dat je cholesterol goed was! Maar idd, het zou wel heel jammer zijn als de gyn je niet wil helpen. Hoe gaat het met afvallen?
    Hier: geen kwaaltjes, nouja, wat meer pukkels. Nog geen vervolgbezoek gebrach aan de Mac. Eerlijk gezegd voel ik me niet echt zwanger, maarja, ik ben ook pas 4 weken en 2 dagen ver natuurlijk! Dus wat niet is, kan nog komen. Vandaag nog wel een extra test gedaan en die was meteen knalroze :)

19. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Hai dames,

Lekker van het weekend genoten? Ik heb wel gesport, maar iets korter dan ik van plan was ;). Met shoppen deels geslaagd: leuke broek + leuk shirtje gevonden, leuk rokje is mislukt.

@Danabelle, fijn zo'n knaltest!

@Tina, morgenochtend naar de gyn. Succes en ik hoop op een lieve, begrijpende gyn die je niet zomaar naar huis gaat sturen.

@Kweenie, jij gaat in juni lekker op vakantie toch? Begint al in de buurt te komen!

@Majo en Roos hoe is het met jullie?

@hier was het vannacht/vanmorgen even spannend. Werd wakker van een soort ongi-buikpijn die de hele ochtend duurde... dat is alleen nog te vroeg, zit nu pas op 10 dpo, terwijl ik normaal pas op 14/15/16 dpo ongi wordt. Tot nu toe echter nog niets te zien, zelfs geen bruin :(. Buikpijn is nu weer grotendeels weg. Betrouwbaar tempen kon vanochtend helaas niet, dus weet morgenochtend pas of die nog hoog is. pff spannend hoor. Als ik zaterdag nog geen ongi voel aankomen ga ik testen.

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou dames, ik ben terug van de gyn...
    Diagnose was meteen duidelijk. Gyn deed vaginale echo en moest het geeneens uitspreken, ik zag het zelf al meteen... PCOS :( Op de echo was duidelijk te zien dat mn beide eierstokken een kralenkrans van eiblaasjes hadden. Voor de dames die niet bekend zijn met PCOS... een normale vrouw heeft 12-13 eisprongen per jaar, een vrouw met PCOS heeft er 3-4, wat dus resulteert in lange en onregelmatige cyclussen. Ik heb dus niet maandelijks een kans om zwanger te worden :( Ik heb bloed laten prikken om te checken of mn hcg nul is (om even alles uit te sluiten, over 10 dagen de uitslag) en dan moet ik nog drie maanden afwachten en afvallen. Eventueel mbv een diëtiste. Na die drie maanden wil de gyn me terug zien. Als ik dan niet zwanger ben bekijken we de volgende mogelijkheden.

Pfff...ik weet even niet wat ik ermee moet. Ik vreesde hier alvoor... Ben best teleurgesteld in mijn lichaam. BBZ komt nu ook weer naarboven. Dit was dus mn eerste eisprong sinds het stoppen van de pil...en die zwangerschap mocht dus niet zijn... wanneer krijg ik nog een ei? Volgende week of misschien pas over zes maanden? Gyn wil dat ik stop met temperaturen. Diagnose is gesteld dus temperaturen is niet meer nodig. Ik zie momenteel even mn droom heel erg donker in. Ik kan heus nog wel zwanger worden, maar wanneer??? Mn kansen zijn in ieder geval fel gereduceerd.(ook door 1 eileider) Maar het kan nog. *Zucht* Ik moet even alles weer op een rijtje krijgen dames...
    Ik ga zometeen mn banner en handtekening maar even aanpassen, en dit allemaal laten bezinken... :(

Deel Deze Pagina