Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He meiden, wat is dit nou? Iedereen met HCG in het lijf lijkt wel beroerd te zijn! Ik zou bijna medelijden met jullie krijgen...oke, ik heb ook wel een beetje medelijden met jullie. Snap dat jullie niet willen zeuren (want hé, jullie zijn WEL zwanger en hoe komt dat wel niet over op de meiden die dat nog niet zijn....) maar kan er wel begrip voor opbrengen hoor!!!!

Toen ik zwanger was van ons meisje had ik daar trouwens helemaal geen last van dus ik kan wat dat betreft niet echt meeleven omdat ik niet weet hoe het is. Weet natuurlijk wel wat misselijk zijn en spugen is maar toch. Knuf voor jullie!

Oeh, zo mijn steentje buiten leggen... t is volle maan!

Bellerose: Heb jij een Iphone?? Dan zou je misschien een app kunnen downloaden: Relax and sleep. Daar heb je bijvoorbeeld ook vogelgeluiden ed op. Vind ik zelf erg rustgevend. Of anders een CD bestellen met relaxing sounds... Bij de Tuinen hebben ze ook vaak van die cd's liggen. Of probeer je dat al? Wat nog meer... ehm, blokje om voor het slapen gaan? Van de frisse lucht kun je lekker rozig worden. Warme melk (met honing)? Heeeel veel aan mij denken en duimen draaien dat ik gauw zwanger raak? Sterkte meid!

Laaaaaaaaaaaaaaauri, hoe is het met jou?

Kus aan iedereen, Kweenie

Oeh en Iris, jij zit morgen op 10 DPO toch? Ga je al stiekem testen?

x

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ha Kweenie, thanks voor je lieve woorden! Ik weet het, ik wil ook niet klagen maar had me er een iets andere voorstelling van gemaakt. Dacht steeds dat ik Dan van die Fijne kriebeltjes in mijn buik zou hebben:)
    ik ga zo eens kijken naar die apps, thanks voor de tip.

Fijn, volle maan, eindelijk! Opstaan jij en die hanger afspoelen onder de stromende kraan. Meid, wat hoop ik dat hij je geluk mag brengen. Niet meer af doen hè! En oja, het best draag je hem ter hoogte van je baarmoeder. Heb jij mss ook al eens aan acupunctuur gedacht?

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Neeeee Kweenie ga niet testen ;). Ga pas testen als ik over mijn NOD ben (hoop ik haha). Van een lichte test wordt ik nl. helemaal niet zo blij.. Elke keer als ik dat had ging het later fout. Dusssss. Maar eergister had ik een klein beetje bruinig, dus dacht daar gaan we alweer. Maar het is alweer gestopt gelukkig :). Nou we zullen zien nog een weekje geduld :)
    En jij bent ong. net zover als ik toch? Ga jij wel testen??

Balen meiden die misselijk zijn, ik weet hoe lastig en vervelend dat is. Was bij Iris ook heel erg misselijk. Maar... het gaat over! Nog even volhouden dus!!! Sterkte allemaal

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Misselijke meiden, sterkte!

Hier gaat het goed, helaas komt de miskraam nog steeds niet op gang en sta ik dus volledig in de wachtstand.

Heb me wel ziekgemeld voor mijn werk, kan me nu echt niet concentreren. Beide vorige keren volledig doorgewerkt maar nu zag ik dat even niet zitten. Gelukkig was daar alle begrip voor.

Hoop wel dat het snel op gang komt, ik wel er nu ook echt vanaf....

5. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Tina, de boterham en kop thee helpen best goed smorgens, moet er idd alleen wel op letten dat ik niet te lang wacht met eten voor de rest van de dag. Fijn dat de okugest helpt bij jou. Wat werken betreft is het wel te doen bij mij. Ik werk alleen maar smiddags dus dat scheelt wel een heleboel. Alleen volgende week in de herfstvakantie is het hele dagen werken en daar zie ik wel tegen op, maar dan maar op tijd naar bed volgende week.

@Bellerose, oef slapeloosheid is echt niet fijn. Bij mij gebeurt dat nu gelukkig nog maar af en toe. Zou ook niet weten wat je er tegen kan doen.

@Kweenie, wil helemaal niet klagen hoor, want ben erg blij dat ik swang ben. Hopelijk is het bij jou ook gewoon raak deze ronde. Wanneer is je nod?

@Iris, nog een paar dagen geduld en dan weet je hopelijk ook meer.

@Lauri, balen dat de miskraam niet op gang komt. Wanneer moet je weer terug naar het zkh? Groot gelijk dat je je heb ziek gemeld. Nu ff aan jezelf denken.

@hier, gister de intake gehad bij de vk van het ziekenhuis. Allerlei vragen en uiteindelijk vroeg ze of we nog een keer met de echo wilde kijken. Nou daar zeiden we geen nee tegen. Dus gister uk weer gezien. Hartje klopte goed en ukkie was sinds vrijdag gegroeid naar van 9,5 naar 13,2 mm. Volgens de vk zag het er allemaal prima uit. Volgende controle bij haar is 23 nov, omdat ik over 2 wkn de intake prenatale screening heb met echo.
    Verder gaat het hier op zich goed. Nu dan wel elke dag wat vlagen van misselijkheid en merk dat ik savonds behoorlijk moe ben. Maar verder heb ik tot nu toe geen klagen.

Ga zo nog ff gauw naar de markt en vanmiddag weer werken.

Fijne dag

6. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Leuk Majo, nog even een echo tussendoor .ik ben volgende week donderdag aan de beurt. Hoop zo op een mooi kloppend hartje! Fijn dat ie zo goed aan het groeien is bij jou!!

Kweenie, waar zit jij ergens in je cyclus? Ik duim voor jou he, dat weet je!

Laurie, groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld! Even alleen aan jezelf denken nu, het is al zwaar genoeg! Knuffie! Heb je met de gyn al afgesproken hoe lang je het gaat aankijken?

Ona en Iris, voelen jullie al iets? Ik duim ook voor jullie meiden!

Tina, thanx voor de gouden tip!Ik kom net terug van kruidvat! Heb ook even wat okugest ingeslagen en dormeasan om te slapen... Oh, ik kijk al uit naar vanavond. Die okugest lijkt al een beetje te werken, oh, ik hoop het zo. Voel me net een dweil.
    Ik begin maandag weer voor hele dagen maar hoe ik me nu voel gaat dat niet lukken. Wij werken 9 u per dag met reistijd erbij en pauze ben ik bijna 11 u onderweg. Morgen heb ik nog een gesprek met de leiding..

Oh, Majo en Tina, het lijkt opeens dat m&m's ook goed helpen tegen de misselijkheid??:)

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    He Laurie balen dat het nou niet op gang komt, daar kun je echt niks mee.. erg vervelend. Sterkte!

Majo wat leuk dat je nog een echo kreeg, heerlijk weer een bevestiging!!

Bellerose: en heeft de okugest gewerkt?? Nooit van gehoord trouwens, maar ga het wel onthouden voor de toekomst :)

Hier hoofdpijn en een mega ik word bijna ongi gevoel... zelfs al een beetje roze. Dit gaat niet de goede kant op! Heb echt een enorm warm hoofd. Waarom is dit toch altijd zooooo spannend.

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Fijn weekend meiden!!!

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Mijn weekend begint niet fijn. Ben net ongi geworden.... balen.
    Ga nu voor jou duimen Kweenie!!!

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He bah! Je NOD was toch madag pas? Jammer meis.:(

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dikke knuf Iris.

Laurie, hoe gaat ie meid??

Kweenie, heel veel succes met de maansteen, ik hoop dat ie gauw geluk brengt.

Dames die ziek, zwak en misselijk zijn, ik schud jullie de hand, ik voel me ook een dweil, hoef gelukkig niet over te geven, maar voor de rest is het bagger, ik hou me vast aan de gedachte dat het na ongeveer 12 weken over gaat, was tenminste bij mn dochter ook zo.

Allemaal een fijn weekend!! x

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Iris: wat jammer.

Hier nog geen nieuws. Nog geen miskraam gehad. Ben wel super blij dat ik het al weet. Anders dacht ik nu 7 weken zwanger te zijn en had ik zeker hoop aangezien ik nog maar paar drupjes bloed ben verloren afgelopen zondag.

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Klopt Kweenie, maar heb zeg maar al bruin/rood verlies, zo begint mijn ongi altijd. Dus het is nog niet heftig maar dat begint maandag/dinsdag. Mijn eisprong is ook nog maar 11 dagen geleden.

14. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Jammer Iris, ik had het zo gehoopt. Wel een mooie korte cyclus heb jij. Kop op, vandaag is niet fijn maar vanaf vrijdag kun je weer aftellen naar je ei!

Kweenie, hoe gaat het bij jou? Wanneer heb jij je nod?
    Heb je lekker van het weekend genoten? Knuf!

Laurie, hoe is het daar? Begint het op gang te komen, oh wat zal dit slopend zijn voor jullie. Sterkte meid, ik denk aan je!

Ona, hoe is het bij jou?

@tina, Majo en minnie..is de misselijkheid te doen?

@ hier, vandaag weer aan het werk. Ben vorige week thuis geweest, ben zo ziek geweest. Vandaag gaat het redelijk. Ik ben begonnen met gemberthee, dat lijkt wat te doen. De seabands doen volgens mij niets...knuff @ all!!

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Even heel kort. Kon het niet laten en heb vandaag 2 (schaam) testjes gedaan. 1 van het Kruidvat (2v5) en 1 uiterst gevoelige van Z&K, allebei zo negatief als maar kan :(.
    Zit op 11 DPO trouwens, verwacht donderdag mijn NOD.

x Kweenie

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He trouwens, iemand de afgelopen tijd nog iets van Mar76 gehoord?
    Volgens mij is ze al een maand hier niet meer geweest...... ?????

x Kweenie

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kweenie: 11 DPO is natuurlijk nog erg vroeg. Bij mijn zwangerschap van december had ik op 11 DPO ook nog hagelwit en 2 dagen later wel een streep!

Hier vandaag cytotec meegekregen en om 13 en 17 uur ingebracht. Heb wel wat krampen en wat bloed bij afvegen maar echt op gang is het nog niet gekomen. Ik hoop straks alsnog.

18. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Laurie meid, dat word een lange nacht zo. Hoop echt dat je niet te veel kramp en pijn zal hebben. Ik denk aan je!!

Kweenie...jij bent te vroeg dame...jij maakt nog alle kans! Ik duim en hoop op 2 mooie streepjes aan het eind van de week!

Hier ook niets van Mar gehoord?
    Ik duik mijn bedje in, ben naar de kapper geweest, fijn!
    Morgen start ik weer therapie om te slapen, dat gaat nog steeds errug slecht. Trustuh dames!

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Balen Kweenie maar je bent nog vroeg, dus er is nog hoop :).

Sterkte Laurie, hoe gaat het nu met je???

En bellerose heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier giga ongi dus weinig te melden bleeeehhhh

20. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve dames, hoe is het allemaal?
    Laurie? Is het achter de rug? Heb je veel last gehad?
    Laat de tranen maar rollen meid, wat zullen jullie verdrietig zijn.
    Veel sterkte!

Kweenie, morgen 14dpo, ga je testen van te voren?

Iris, jij mag alweer aftellen naar je eitje, wie weet is deze ronde voor jou!

Succes iedereen!! X

Deel Deze Pagina