Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lieve meiden,

blijkbaar is het ons niet gegund, na een goede echo 3 weken geleden kregen we vandaag het nieuws dat het hartje gestopt is met kloppen, kindje werd gemeten op 9,2w zwangerschap dus is het de afgelopen dagen mis gegaan.

Ik wil zo snel mogelijk gecurreteerd worden, heb as vrijdag een afspraak in het zh om het te bespreken.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    NEE! Minnie, wat een vreselijk nieuws. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!

En jij ook Laurie!

Ik denk aan jullie!

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Aahh NEE Minnie wat vreselijk!! Heb er ook geen woorden voor, echt zo verdrietig. Bah. Heel heel erg veel sterkte voor jullie. Wat is het leven soms toch verdrietig...

4. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Lieve Laurie en Minnie ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!!! Ik leef heel erg met jullie mee. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn. :( Ik word echt verdrietig van dit nieuws. Dikke knuffels voor jullie!

Voor de andere meiden ook een dikke knuffel! Ik heb even een hele drukke en stressvolle tijd op m'n werk die gelukkig na maandag eindigd (dan moet ik nl. een presentatie geven waar ik erg tegenop zie). Ik hoop dan weer wat meer hier te zijn. Het gaat verder goed met me. Ik ben mijn temp. aan het bijhouden en wacht m'n onderzoeken af. Ik heb besloten dat ik er korte metten mee wil maken (met de PCOS) en ga kiezen voor behandeling (bv. Clomid of Pregnyl) mocht blijken dat ik geen eisprong heb. Anders worden m'n kansen om ooit zwanger te raken wel heel erg klein. Ook gezien het feit dat ik de 36 nader. Deze maand gaat weer lastig worden. Helaas is vriendlief ziek en zijn we daardoor nog niet aan het klussen. Net nu m'n ei dichtbij komt. ;) Nou ja we zien het wel.

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ongesteld geworden vanmorgen :(

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Minni, wat verschrikkelijk verdrietig!! Dit mag toch gewoon niet?
    Alsof je al niet genoeg verdriet hebt gehad. Echt,ik vind het zo erg voor je!! Heel veel sterkte meid!! Idd, woorden schieten tekort.

Lieve Laurie,moe is het met je? Gaat het weer een beetje? Knuf

Kweenie meid, wat balen.....maar.....tijd voor de maansteen nu!! Deze ronde ga jij pakken!! Je steen is nu opgeladen dus kan nu zijn krachten aan jou geven. Ook voor jou een dikke knuf!! En wens jou weer veel sterkte bij de volgende ronde!!

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Thanks BelleRose, ik hoop zo dat het steentje nog een keer haar werk doet!!!

@Minnie / Laurie: Hoe is het nu met jullie?

En waar blijft Mar nou toch?

x

8. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Shit balen Kweenie :(. Op naar de volgende ronde maar weer. Ik ben weer bij je :D

Ona jammer dat je nu niet optimaal kan klussen zeg. Hoop dat je mannetje zich snel wat beter voelt, zijn jullie misschien nog op tijd. Kun je deze maand tenministe wel benutten. Ik hoop het voor je.

Tja en ik weet ook niet hoe het met Mar is, heb even terug gelezen maar het is idd al een tijd geleden dat ze hier op zp gereageerd heeft ergens. Hoop maar dat er niks ernstigs is met haar...

9. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Halloo! Ben ik ook weer eens.
    Ik lees geen goede berichten hier helaas, Minnie en Laurie heel veel sterkte! Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn.

Ik zit alweer in mijn tweede ronde na de bbz. Gelukkig weer een wat kortere cyclus van 28 dagen. Heb wel een goed gevoel bij deze maand, we gaan ervoor!!

Knuffel

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ha Jonie, dat klinkt lekker positief! Houden zo!

Bellerose: ik heb de steen om! Heb van n ander kettinkje n hangertje gesloopt en nog n heel fijn kettinkje gevonden dus ze hangt nu om mn nek te pronken! Hopelijk heeft ze net zo'n goed effect op mij als ze op jou heeft gehad. Hoe lang heb jij haar gedragen? En de hele dag? Kus

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini: jeetje wat vreselijk, ik krijg erg echt rillingen van. Had het jullie zo vreselijk gegund.

Kweenie: wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. We gaan straks samen weer op het wachtbankje!

Hier woensdagavond het vruchtje verloren. Veel minder pijn gehad dan bij mijn miskraam in januari. Dus wat dat betreft is het me zeker meegevallen. Vandaag controle echo gehad en ik was helemaal schoon.

Afgesproken dat zodra ik weer positief test ik mag bellen. Dan krijgen we medicatie ter ondersteuning (utrogestan). Daarnaast bood hij aan om gezien mijn leeftijd ons te helpen met zwanger worden mocht dit binnen een half jaar niet lukken. Dit aanbod kwam spontaan want zelf hadden we hier helemaal nog niet over nagedacht omdat het zwanger worden tot nu toe wel lukt (3x in 1 jaar is denk ik best goed voor iemand van 40).

Moraal: we kunnen weer vooruit kijken, ben blij dat het weer achter de rug is. Heb mijn tijd genomen voor de verwerking en heb het gevoel dat we er weer tegen aan kunnen.

12. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Minnie, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie deze week. Hoe is het gesprek vandaag gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verdriet.

@Laurie, ook jij veel sterkte en fijn dat je dit keer niet zo veel pijn heb gehad bij het verliezen van het vruchtje. Fijn ook dat je weer vooruit kunt gaan kijken.

@Kweenie, balen dat je ongi bent geworden. Maar deze ronde moet het gaan lukken met de maansteen van Bellerose.

@Iris, ook balen voor jou dat de ongi is gekomen.

@Bellerose, hoe is het verder met je? Heb je gister de echo nog gehad?

@Tina en Mar76, hoest met jullie?

@hier, eindelijk weer de puf om te schrijven. Afgelopen week een hele drukke week op mn werk gehad. Door de vakantie hele dagen werken en daarbij ook nog eens de verhuizing van mn groep. Ben dus 2 dagen aan het inpakken geweest, dag verhuizen en daarna nog een dag uitpakken. alles bij elkaar heel vermoeiend. Vooral aan het einde van de dag last van mn buik (trekkerig gevoel) en heel erg moe. Viel dinsdagavond tijdens het avondeten bijna in slaap. Verder valt de misselijkheid gelukkig mee. Heb alleen wel veel last van hoofdpijn en migraine aanvallen. Vorige week in 3 dagen tijd 2 aanvallen. Verder nog steeds de klachtjes die ik al vanaf het begin heb, dus valt allemaal erg mee.
    Vandaag mn vrije dag en merk dat ik ff in een dipje zit. Voel me moe en schuldig naar mn vriend omdat hij best wel veel in het huishouden doet omdat het mij niet lukt door de moeheid.
    Volgende week vrijdag weer een echo, vind het wel erg spannend worden. Zou het allemaal nog goed zijn met ukkie? Klopt het hartje nog?
    Pfff nog een weekje geduld.

Ga proberen komende week wat meer te schrijven, maar ben 's-avonds zo moe dat ik geen energie heb om achter de compu te gaan zitten.

Fijn weekend

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai Meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Weet iemand trouwens of we Mar ook op een andere manier kunnen bereiken. Ik dacht dat ik haar op mijn Hyves of Facebook had maar ik weet het niet zeker meer. Mar had toch bloedingen in het begin? Vind het echt helemaal niets dat ze niet reageert....

En ik raak soms in de war met Majo haha. Jij hebt nu op je hyves een opmerking staan over dat je het druk op je werk hebt toch?

Trouwens, zat laatst te denken dat we nu ook met een grote club meiden zijn die al een dochter rond dezelfde leeftijd hebben.

Minnie: juni 2008 / Laurie oktober 2008 / Iris 2009 / Kweenie januari 2009

Meer meiden die ook een zoon/dochter hebben?

Vond het eigenlijk wel apart. Allemaal dochters en allemaal rond dezelfde periode geboren. Dat kunnen we nog een keer!!! En het jaar is nog niet voorbij dus ik hoop zo dat we het met z'n allen (iedereen hier natuurlijk!!!!) goed kunnen afsluiten.

Ik mis wel meer meiden hier de laatste tijd trouwens. Gaat het wel goed met iedereen?

@Majo: Ik duim met je mee voor een super echo volgende week! En voel je niet schuldig dat je nu wat minder in huis doet. Je lijf veranderd met de dag en dat voel je!

Liefs, fijn weekend en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!

Kweenie

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Meiden,

Gisteren bij de gyn geweest en wererom bevestigd dat het hartje niet meer klopt ( je hebt ergens toch nog een beetje hoop).
    Maandag word ik gecurreteerd dus dan hopen we dit hoofdstuk snel te sluiten. De afgelopen dagen waren heel moeilijk en ik voelde me zwaar klote, nu nog, maar ben op het punt dat ik me erbij heb neergelegd, 3 nov vertrekken we naar China dus een mooie afleiding, daarna hopen we met een frisse start opnieuw te beginnen. Gelukkig hebben we al een mooie gezonde dochter dus het kan wel.

@Kweenie, balen van je ongie meid, maar zoals Bellerose al zei, de maansteen gaat zn werk doen, go for it!!

@Tina jou hebben we ook al een tijdje net gezien.

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    China? Wat gaaf! En jullie dochtertje gaat mee? Wat een fijne afleiding trouwebs, hoe lang gaan jullie? Kus

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja dochtertje gaat ook mee, we gaan 2 weken naar Shanghai, het is eigenlijk voor het werk, we hebben een eigen (familie)bedrijf en nu gaan we inkopen doen. Ondanks dat het voor werk is heb ik er veel zin in even lekker weg van alles, mn opa is vannacht ook overleden ( na ziekbed) dus kan wel wat afleiding gebruiken

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Eigen bedrijf? Wat cool!! Wat voor inkopen gaan jullie doen? Of vraag ik dan te veel openbaar (PBe-en mag ook hihi). Wij hebben ook een poosje spullen besteld uit Shanghai (webwinkeltje) maar hebben er nooit 200% in kunnen steken. Anders waren we daar misschien ook wel eens terecht gekomen om persoonlijk contact te leggen.

Leuk joh!

x

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Trouwens meiden, ik maak me echt zorgen om Mar76! Ik kan wel zien dat ze op 6 oktober nog online is geweest maar ze heeft nergens gereageerd en onderstaand is de laatste reactie van haar hier geweest (op 13 september!)

Hier gaat het inmiddels weer goed. Ben gisteren nog een keer in het ziekenhuis geweest, omdat ik me zondagnacht helemaal niet goed voelde en rood bloedverlies had. Ik dacht echt dat het over was:( en was bang ivm dat vocht. Maar het hartje klopte gisteren nog gewoon, en het rood was achteraf ook niet zo veel. Dus hoop heel erg dat het goed blijft gaan! En gisteren heeft een andere gyn me onderzocht en die was er zeker van dat het een cyste is en geen vocht in mijn eileider of iets anders engs. Dus dat was wel een geruststelling. De cyste is zo groot dat hij na 12 weken wel verwijderd moet worden (helaas weer een operatie dus, maar als het goed blijft gaan heb ik dat er heel graag voor over). En er is een kleine kans dat de cyste voor die tijd om mijn eierstok gaat draaien (links, mijn goede kant :(), dan moet ik meteen geopereerd worden. Ik hoop dus dat dat de komende 5,5 week niet gebeurt en dat het bloedverlies vanaf nu gewoon weg blijft en alles goed blijft gaan.
    Bedankt voor alle lieve reacties meiden, dat helpt me moed houden!

Ik reageer later op de rest, moet nu eten.

Nu reageren we allemaal met fases wel wat minder (Tina is inderdaad ook niet veel actief hier maar daarvan is bekend dat die ook echt kots beroerd is dus die heeft weinig puf) maar bovenstaande reactie is het laatste wat Mar heeft laten weten...

Goed, nu maak ik me al gauw zorgen en zit al nagels te bijten als iemand niet gelijk dezelfde dag dat ze een echo heeft gehad reageert hier maar over Mar begin ik me nu echt, ECHT zorgen te maken!!!

Niemand die weet hoe haar te bereiken? Heb haar hier al een PB gestuurd maar als ze niet meer online komt voorlopig schiet dat natuurlijk ook niet op...

Mar: Als je dit leest, please reageer even!!!

x Kweenie

19. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Minnie, gecondoleerd met het verlies van je opa. Het is wel heel veel tegelijk zo he? Heel veel sterkte in ieder geval. En China, wow! Dat lijkt me wel heel erg te gek!

Kweenie, ik heb ook een zoontje uit 2009. Zwanger het jaar uit, wij gaan ervoor!! Het is al eens gelukt, dus gaat gewoon nog een keer gebeuren hoor! Eitje is alweer in zicht, dus weet wat ons te doen staat! Hihi! Ik vroeg me trouwens af hoe oud jullie allemaal zijn.... Ik ben zelf 27.

Fijn weekend nog!
    Liefs

20. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik had het ook al gelezen Kweenie van Mar, raar. Hoop dat iemand weet hoe het met haar is. Of liever nog dat ze zelf reageert natuurlijk.
    Ik ben 32 jaar. En idd toevallig dat een aantal van ons al een kindje uit dezelfde periode hebben. Mijn dochter is van juli 2009.
    Reageer vanmiddag even verder, moet nu weg!

Deel Deze Pagina