Lieve allemaal, weer veel bij te lezen na een paar dagen. Laurie, fijn dat je niet veel pijn hebt gehad! Ik heb het idee dat je het erg goed oppakt allemaal. Neem wel je tijd om te verwerken hè meid! Dit is niet niks! Sterkte! Minni, morgen een curretage, wat jammer zeg. Had zO gehoopt voor je dat het goed zou gaan! Ik wens je veel sterkte. Kies je voor narcose? Ik hoop het, dan krijg je er weinig van mee, van de ingreep dan hè. Ook nog gecondoleerd, wat veel allemaal zeg! Ik snap ook niet waar Mar is? Oh, ik lees nu dit laatste bericht maar dat ziet er ook niet heel goed uit. Meid, ik duim voor je!! Kweenie, fijn weekendje aan het vieren? Lekker naar buiten met je dochter! Heerlijk!! Knuf! Majo, heb je nu een weekje vakantie nu je op school werkt? Was zomaar benieuwd! Voel je niet schuldig meid, ik doe ook bijna niets nu, lig het liefst op de bank, heerlijk. Dat komt wel weer, mss zo na de eerste 12 weken schijn je je vaak weer wat fitter te voelen. Sterkte met je migraineaanvallen, want dat is niet fijn! Hier donderdag een goede echo gehad. In de wachtkamer las ik het bericht van minni. Ik was eigenlijk niet zenuwachtig. Ik heb zoveel zwangerschapsklachtjes dat ik het gevoel heb dat het goed zit. Toen ik het bericht had gelezen sloeg bij mij ook de angst toe. Ik ben 35 en zit dus ook in de risicogroep. Over 3 weken krijg ik weer een echo. Verder ben ik heel erg misselijk, de hele dag door en dit belemmert mij in mijn funcioneren, mn op mijn werk. Ik heb emesafene gekregen maar daar gaat het gewoon doorheen. Verder wil ik niet klagen hier! Alleen maar duimen en hopen en bidden dat het voor jullie ook heel snel raak mag zijn! Knuffel voor iedereen!
STERKTE VANDAAG MINNI!!! En hoe is het met jou Laurie, Als 2011 toch niet ons jaar gaat worden lieve meiden dan maken we van 2012 een knaljaar oké? Samen met de meiden die al zwanger zijn. Want misselijk of niet, die zwaaien de pompoenen op onze NOD-dagen, of niet pregnant chickies? Go, go, mom-wannabe(again)es!!! Denk aan jullie allen!!! Kweenie
Minnie, heel veel sterkte vandaag!! Jaaaah! 2012 wordt ons jaar, woehoe!!! We gaan ervoor he? Mijn eitje is er bijna weer denk ik en als ik het goed voel ook nog eens aan mijn goede kant. We zullen zien deze maand...
Kweenie je positiviteit bewonder ik! Maar ik wil zeker heel graag mee doen in het 2012 ons jaar maken. Vandaag weer gewerkt, viel me wel tegen. Merk dat ik erg boos ben en me daardoor niet goed voel. Heb van mijn collega's niets gehoord de afgelopen 2 weken en dat doet best pijn. Je denkt toch iets opgebouwd te hebben in de jaren dat je ergens werkt, het besef dat het toch niet meer is dan werk is best pijnlijk.
@Minnie heel veel sterkte vandaag en gecondoleerd met je opa. @hier net wel ff bijgelezen maar niet veel onthouden. Ik heb van zaterdagavond tot vanmiddag in het ziekenhuis gelegen. Met ukkie is gelukkig alles goed alleen met mij ging het niet goed. Kreeg zaterdagavond vanuit het niets opeens heel veel pijn vanuit mn rug naar mn buik toe. Dus opgebeld naar het zkh en ik mocht gelijk komen. Daar me helemaal leeggespuugd en kreeg toen gelijk een echo om te kijken of met uk alles goed was. Op de echo zagen we een mooie uk van 28mm met al armpjes en beentjes en een mooi kloppend hartje. Uiteindelijk na verder onderzoek bleek er een steentje in mn linker urineweg te zitten. Ben toen gelijk opgenomen omdat ik enorme koliekachtige pijnaanvallen had. Dit is doorgegaan tot gisterochtend. Toen werd de pijn gelukkig minder alleen hield ik toen niks meer binnen. Heb de hele dag tot het gal aan toe gespuugd. Gister ook nog een echo van mn nieren gehad en daar konden ze op zien dat mn linkernier en urineweg wat verwijd waren. Vanochtend was de pijn weg en mocht het infuus met medicijnen gestopt worden en hield ik ook weer eten binnen, dus mocht ik vanmiddag alweer naar huis. Deze week verder nog niet werken, want moet echt ff bijkomen en aansterken. Ga zo ook mn bed opzoeken want ben doodop. Tot gauw ps: ik ben 35 jaar en nu zwanger van de 1e
He bah Majo, wat schrikken zeg! Maar gelukkig is alles goed met jullie kleine spruit. Valt me wel op dat niemand van de pregnant chickies een leuke zwangerschap heeft. Jullie zijn volgens mij allemaal misselijk, Bellerose kan daarnaast niet slapen, Majo opgenomen in het ziekenhuis... Tina gaat het volgens mij ook niet al te lekker mee gezien die al een poos niet heeft gereageerd. Met Mar gaat het volgens mij helemaal niet goed. Hoop dat het in het in elk geval na de 12 weken wat beter met jullie mag gaan. @Lauri: Thanks . Ik probeer inderdaad positief te blijven maar het gaat moeilijk hoor. Heb best veel verdriet. Maar goed, daar schiet ik gewoon niets mee op he? Kan me goed voorstellen trouwens dat je nog niet lekker aan het werk kunt. Tuurlijk ben je boos! Kom op zeg, er had op z'n minst een kaartje/smsje of wat dan ook van af gekund. Al is het alleen maar de tekst: "Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe te reageren maar wilde je wel graag sterkte wensen..." Zo moeilijk is dat niet he? Gelukkig begrijpen we elkaar hier (meestal) goed! @Minni: Hoe is het nu met jou? @ Jonie: Go girl!!!! @All: Knuf!
Jeetje Majo das schrikken zeg! Gelukkig ben je nu weer thuis en is de ellende voorbij. Ben blij dat het goed gaat met de kleine! Minnie hoe gaat het met je? Jonie leuk dat je ei in zicht is . Bij mij duurt het nog een week oid. Succes Hier niks te melden het wachten is weer op een ei!
Jeetje Majo, dat is schrikken of niet? Gelukkig gaat het nu weer beter! Hier ook niet zoveel te melden, alleen dat ik aan het werk ben en geen zin heb...
Lieve dames, bijna weekend weer, fijn! Majomeis, oh oh wat balen! Ik weet dat dat heel erg veel pijn doet! Hopelijk gaat het nu beter en kun je weer rustig genieten! Kweenie, ik voel gewoon jouw verdriet! Klote, en iedere keer raap je jezelf weer bij elkaar, dat moet en dat is goed! En dat kun jij, dat weet ik zeker!!ook hier hebben maanden lang tranen gevloeid.. Geeft nix. Het lucht iedere x weer op! Knuffel voor jou! @ hier, misselijk en ik slaap al 6 wkn niet.. Was gister helemaal radeloos. Ik begin nu met slaaptherapie bij de ggz. Door de vermoeidheid is de misselijkheid ook steeds aanwezig.. Heel vermoeiend. Ik doe mijn best.. Al valt ' genieten' niet mee Misschien komt dat nog.. X @ all!!
Hier druk.... Oh vanaf gisteravond (dag 7) weer buikpijn en vandaag weer wat oud bloedverlies. Af en toe vraag ik me echt af of alles nog wel een beetje netjes is daar binnen. Hoe is het met iedereen? x
Hoi lieve meiden, Wat lief dart jullie aan mij gedacht hebben!!! Afgelopen maandag ben ik dan gecurreteerd, de ingreep viel me reuze mee, had narcose, en heb helemaal geen pijn gehad, op wat ongiekrampjes na maar dat was nog geen paracetamol waard. Voelde me ook redelijk goed totdat ik s'nachts ging plaasen, ik zat op de wc en werd helemaal draaierig daarna weet ik niks meer, ik werd wakker op de badkamervloer met een flinke snee in mijn hoofd, waarschijnlijk ben ik flauw gevallen op het toilet en met mijn hoofd tegen het bad aangevallen. Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden het leek erger dan het was door het bloed maar had wel wat hoofdpijn de dag erna. Had meer last van de val dan van de curretage. Vandaag was de uitvaart van mijn opa dus hebben we alle ellende zo'n beetje wel gehad deze week. Volgende week rond deze tijd zitten we in het vliegtuig lekker even weg van alles en als we terug komen lekker opnieuw beginnen. Hoe is het met jullie meiden, las dat jullie je zorgen om majo maken. Vraag me ook af waarom ze niet meer reageerd.
Hoi meiden! Even een teken van leven Mijn excuses voor de verwaarlozing! Maar kan mezelf nauwelijks tot iets zetten... ben zoooooooo ziek Heb hier ook niet meer bijgelezen, dus weet niet wat er op dit moment allemaal speelt Maar zodra ik me wat beter voel, kom ik weer even piepen De termijnecho (2weken geleden) was helemaal goed. Frummeltje doet het goed! Vandaag hebben we een nekplooimeting. Maak me er verder niet ongerust over. We willen gewoon alle onderzoeken gedaan hebben, zodat we ons achteraf niet gek kunnen maken met de vraag: wat als we dit of dat nog hadden gedaan/onderzocht... Dus ik hecht er nu ook niet zoveel belang aan als jullie begrijpen wat ik bedoel. Stel dat de uitkomst slechter is, dan weet ik dat we alle opties en onderzoeken doorlopen zodat we achteraf nergens spijt van hebben. (klinkt beetje cru, maar is niet zo bedoeld...kom niet zo goed uit mn woorden) Ik ga nu ook weer even liggen. Misselijkheid gaat weer opzetten. En moet nog wat rekeningen betalen. Maar meiden, ik hoop jullie snel weer te kunnen volgen!
@Tina, wat vervelend dat je je nog steeds zo ziek voelt. Doe het rustig aan en we zien je hier vanzelf weer verschijnen. Hoe is de nekplooimeting gegaan vandaag. Wij hebben besloten om m niet te doen. @Minnie, fijn dat de curetage is meegevallen alleen minder dat je snachts ben flauwgevallen. Doe het rustig aan en volgende week idd even lekker weg en alles vergeten. Denk trouwens dat je Mar76 bedoelt die al een tijdje niks heeft laten horen, want ik probeer elke week wel ff te reageren. @Bellerose, succes met de slaaptherapie, ik hoop dat het gaat helpen. @Kweenie, snap heel goed dat het af en ttoe best heel moeilijk allemaal is en je je verdrietig voelt. Probeer echt moed en hoop te houden, want ook bij jou gaat het echt weer lukken dat weet ik zeker. @hier, vanmorgen weer een echo gehad en uitleg over de prenatale screening. Wij hebben besloten om geen combinatietest te laten doen. Het blijft een kansberekening en ik denk dat ik me bij een verhoogde kans meer druk ga maken dan dat ik niks weet. Verder was de echo hartstikke goed. Ukkie was sinds zaterdagavond gegroeid van 28mm naar 39,1mm en heeft afgelopen weekend goed doorstaan. Ukkie lag lekker te spartelen in mn baarmoeder en het hartje klopte heel sterk. Ben 3 dagen vooruitgezet (3 wkn geleden bij de echo 3 dagen teruggezet) en ben nu dus 10w4d en 21 mei uitgerekend. Voel me verder op zich prima, al ben ik deze week wel onwijs moe en heel veel misselijk. Schijnt dat in deze week je hcg op zn hoogst is en je dan meer last heb van de kwaaltjes. Nou dat klopt dus wel. Blij toe dat ik deze week ziek thuis zat. Ga maandag wel weer werken want van mn nier heb ikk geen last meer. Nog 1 weekje en dan kunnen we het eindelijk van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Al gaan we het zondag al wel aan mn oma vertelllen. Denk dat die helemaal blij zal zijn. Allemaal een fijn weekend.
Ja klopt Majo ik vergis me in Marjo, pfff lijkt ook zo op elkaar hihi Fijn meid dat de echo weer goed was, wordt het toch allemaal wat echter he. Veel plezier met het iedereen vertellen. Wat denken jullie, zal ik eerst mn ongie afwachten of er weer gewoon voor gaan??
Mini: als je er geestelijk ook klaar voor bent gewoon weer voor gaan. ER zijn geen medische redenen om dat niet te doen. Zag in een anders topic dat Poemi die hier even heeft meegeschreven weer in verwachting is (ook direct de cyclus na de bbz)
Minni, ik zou een ronde afwachten. Heb ik bij de 2e eug ook gedaan. Even rust, even geen angst. Daarnaast zal het wel toeval zijn hoor maar ik ken zelf 3 meiden die gelijk weer zwanger werden (jij, Lauri en ik) en bij alledrie ging het mis.... Hoop dat Poemi ons van het tegendeel bewijst, gefeliciteerd Poem, de roze golf zet zich toch voort! Met Marjo gaat het denk ik niet goed, anders had ze toch al gereageerd? Tina: En? Hoe ging de nekplooi meting? Fijn dat je af en toe wat van je laat horen trouwens!! Dan maar even een kort berichtje niet waar? Majo, duren de dagen dan weer lang he? Waarin je iedereen het al zo graag wilt vertellen maar toch nog even wacht. Iris, al bijna weer je eisprong? Joni en de rest, ook alles goed? Hier beetje in dubio. Heb 2 dagen anaal bloedverlies gehad (sorry, smakelijk). Na 2 dagen was het over, was helderrood, en daarna (op dag 8 en 9) vaginaal bruinig slijmverlies en sindsdien ook buikpijn (maar dat heb ik altijd wel wat). Eind november staat er al een coloscopie (darmonderzoek) gepland (moet elke 2 jaar want darmkanker komt in de familie voor). Denk dat t verder niets bijzonders is hoor maar twijfel een beetje of we niet beter eerst even het onderzoek moeten afwachten. Treft het toeval namelijk wel zo dat ik nu zwanger raak dan moet de coloscopie een jaartje verzet worden..... Heb sowieso al meer last van buikpijn sinds de operaties trouwens.... Kus
Minnie, ik zou denk ik even rust nemen. Net als wat Kweenie zegt. Maar je moet boven alles naar je eigen gevoel luisteren. Als jij er weer voor wil gaan zou ik dat gewoon doen! Majo, fijn dat alles er goed uit ziet. Veel plezier alvast met vertellen! Kweenie, wat een naar bericht. Ik zou het onderzoek afwachten. Het zou wel erg toevallig zijn, maar als je nu zwanger raakt zit je een jaar in spanning en dat lijkt me ook niet fijn. Hier is mij ei weer geweest. Ik heb trouwens deze ronde ineens veel meer vruchtbaar slijm. Wel langer dan een week... Ben ik wel superblij mee, want ik had voor de bbz al heel wat maanden tijdens mijn ei last van mijn zuurgraad. Dus geen vruchtbaar slijm gezien toen. De ronde dat ik zwanger werd had ik ook weer slijm. Ik ben dus wel positief over deze ronde! Zou mijn gevoel dan toch uitkomen??? Duimen jullie voor mij?