Ik hoop het Jonie . Lijkt me een lastige keuze Kweenie. Misschien deze maand wat minder goed je best doen, het is tenslotte maar 1 mnd wachten. Hopen er dan niks uit het onderzoek komt zeg! Succes met beslissen. Hier nog geen ei. Als mijn cyclus net zo is als de vorige komt mijn ei zo rond woensdag. Maar ik heb op dit moment nog nergens last van, dus zien t wel.
Lieve kweenie, wat een naar verhaal. Persoonlijk denk ik dat jij geen keuze hebt! Je moet wachten tot na het onderzoek!!! Wanneer jij anaal bloedverlies hebt, darmkanker in de familie zit zul je eerst moeten uitzoeken waar dat bloedverlies vandaan komt. Ook zul je dus moeten wachten op de colonscopie. Mocht er iets zijn... Wat natuurlijk niet zo is hè meid .. Maar stel.... En jij bent op dat moment zwanger, dan zal als gevolg van de hormonen-datgene wat er mogelijk zou zitten- gaan groeien als een dolle. Lieverd, hoe moeilijk ook maar stel het aub een maand uit voor je eigen geruststelling maar vooral veiligheid!!! Knuffel voor jou en laat die steen nog maar een maandje extra stralen!!
Kweenie, jeetje wat naar. Kun je niet bellen en vragen of je eerder een onderzoek mag ivm het bloedverlies? Ik heb al weer vruchtbaarslijm, dus hopelijk over dag of 3 a 4 mijn ei (dat is meestal zo). Dus dan moeten we ons best maar even weer gaan doen
Hai, Veel eerder gaat niet lukken. In elk geval niet op een vrijdag. En een vrijdag is wel zo lekker omdat je t weekend er achteraan hebt. Maar t was maar 2 dagen hoor. He bah, ik weet het ook niet. De vrouw die ik sprak zei dat ik het even in de gaten moest houden en dat, als t weer zou gebeuren, ik even met de arts moest bellen. Zij maakt alleen de afspraken. Maar heb t verder ook niet gehad over dat ik zwanger wil worden of zo. Daarnaast is de kans dat het nu lukt natuurlijk niet heel groot.... Maar inderdaad, als het wel lukt...wel eng. Mmmm, eisprong is vrijdag ongeveer..... X
Kweenie, het kan natuurlijk ook een aambei zijn (inwendig) of een inimini fissuurtje (scheurtje) aan de kringspier. Dat kun je krijgen wanneer je een paar keer wat harde ontlasting hebt gehad. Dan brandt het een beetje na de ontlasting en heb je wat bloed bij het afvegen.
He hoi, ja dat denk ik dus zelf ook. Heb daarvoor wel wat hardere ontlasting gehad en wat meer druk uitgeoefend. Nooit aambeien gehad behalve na de bevalling. Toen had ik er 1tje en ik vermoed dat deze er weer heeft gezeten. Maar ik ben of zou wat alerter moeten zijn gezien de kans op kanker wat groter is /kan zijn (heb geen gen-onderzoek laten doen, krijg standaard elke 2 jaar een. Coloscopie). Nou ja, ik denk dat ik het bij een aambeitje of scheurtje houd en dan zien we het straks wel eind deze maand. Kus
Kweenie, ik hoop dat het niks te betekenen heeft, maar als je elke 2 jaar wordt gecontroleerd zal het wel goed zitten meid!! De hele situatie is wel K*t. Hier alles aan het voorbereiden voor de reis naar China morgen. Hopelijk zijn er weer wat zwangere bij als ik terugkom! Groetjes allemaal en misschien meld ik me wel ff als ik in China ben.
Veel plezier Minnie!! Denk dat ik mijn ei weer heb gehad, maar weet het niet zeker. Tekenen waren niet zo duidelijk als de vorige keer. Heb wel testjes gedaan en gister was deze aardig positief en nu niet meer. Morgen nog maar een x testen voor de zekerheid. We hebben goed geklust dus daaaaaaaar kan het niet aan liggen
Ik heb vandaag een posi testje.....twijfel nog of we aan de klus gaan vanavond. Maar denk t wel. Wel zo gezellig he Iris?
Mini: veel plezier! Kweenie: ik had gisteren ook een positieve ovu test. Al denk ik dat ie vandaag nog donkerder zal zijn en dus pas vanavond laat of morgen zal springen. Wel weer fijn dat ik 14 dagen na het loskomen van het vruchtje alweer een ei heb.
Zet m op ladies!!!!! Allemaal op roze deze maand!!! Jij ook Kweenie! Ik begrijp dat je alle vertrouwen hebt en dat is fijn en goed!! Ik ga zÓ hard duimen voor jullie!!!!!
Wouw Laurie, dat is inderdaad snel!!! Ben je stiekem vast n beetje trots op? Wagen jullie een poging? Wij hebben t gisteravond inderdaad toch gedaan Bellerose. Bedacht me dat de kans dat ik iets ernstigs onder de leden heb nog kleiner is dan de kans,om zwanger te raken. Hopelijk vanavond nog een keer maar vriend is erg moe.... Hoe is het met de rest? Slaap je al weer wat beter Belle? Kus
Wij wagen zeker een poging, al zou het natuurlijk wel heel uitzonderlijk zijn om 3x achter elkaar zwanger te raken. Dus schat onze kansen niet hoog in.
2x een bbz gelijk achter elkaar is ook heel uitzonderlijk dus wat dat betreft..... 3 x is scheepsrecht? Hier gisteravond niet helemaal gelukt. Halve voorraad soldaten gesneuveld op het matras hahahaha.... X
Fijn Laurie dat je ei er al weer is! Geeft wel een goed gevoel denk ik? Haha Kweenie, beetje jammer!! Hopelijk zat er nog 1 goeie bij die wel raak was!! Fijne avond allemaal!
Ik ga een weekje op vakantie!!! Dus jullie zien mij hier even niet. Ik hoop op zwangeren als ik weer terug ben !!