Hi ladies, Minnie: ik schrok erg van je berichtje en ook dat je bent flauwgevallen. Gelukkig gaat het alweer beter met je! Laurie: wat fijn dat je je eisprong alweer hebt ontdekt. Ik zou er gewoon weer voor gaan. Je weet het per slot van rekening nooit. En wat hoop ik op een blijvertje, je verdient het zo! Kweenie: jeetje wat kan ik me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt en van schrikt. Maar zoals eerder gezegd het is waarschijnlijker dat het een scheurtje of aambei is. Ik heb in dit (koelere) weer last van een droge huid en heb er dan ook wel eens last van maar ik begrijp het goed als je een fam. geschiedenis hebt dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat het niets is en het je verder ook niet te erg in de weg zit (zowel mentaal als lichamelijk) in het zwanger worden deze maand. Iris, als je dit nog leest heel erg veel plezier in China. Heerlijk genieten van deze bijzondere reis! Ik hoop dat je goed tot rust komt en door de afleiding zaken een plaats kunt geven. En inderdaad waar is Mar76? Haar laatste bericht was niet zo pos. Jonie2: hoe is het met jou? Nou hier is wel wat nieuws te melden. Dinsdag moet ik naar de gyn voor uitslagen. Het viel me gisteren echter op dat ik best wel veel trek heb gedurende de hele dag door. Ik had dit gewijt aan het koudere weer. Ik zat ook erg dicht op mn NOD en heb dan altijd een opgezette buik. Gisterenavond liet ik mijn vriend voor de grap mn opgezette buik zien (dit heb ik echter altijd voor mn menstruatie). Toen grapte hij terug jeetje moet jij niet eens testje gaan doen. Dit bracht mij op het idee om dit vanochtend even te doen aangezien ik vanochtend naar de sauna zou gaan en bang was mn menstruatie te krijgen in de sauna. Al na enkele min. verscheen er een tweede streepje die al redelijk donker is! Ik had dit totaal niet verwacht. We hebben niet veel geklust. Ook heb ik de sauna afgezegd. Nu moet ik bekennen dat ik helemaal geen blijdschap ervaar maar eerder angst. Ik ben zo bang dat het weer niet goed zit of dat er iets aan de hand is. Ik heb veel steken aan de linkerkant (bij mijn goede eileider). Ook gezien mijn toch iets oudere leeftijd durf ik niet optimistisch te zijn. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en daarna de gyn bellen dat mn (hormoon)onderzoeken naar PCOS en een verminderde vruchtbaarheid even een andere wending krijgen. Namelijk om te kijken of ik echt zwanger ben en hoe ver ik ben. Ik hoop dins. dus meer zekerheid te krijgen. Verder wil ik iedereen heel veel sterkte wensen! Voor de zwangere misselijke dames ook een dikke knuffel.
Whaaaaa Ona, wat spannend!!!! Heb je een fotootje van de test? En hoe ver zit je voor NOD? En waarom zou het niet goed zitten? Maar ik begrijp je angst hoor meis! Ga gewoon keihard voor je duimen dat het goed zit/is! Kus!
Dankjewel Kweenie! Gek genoeg durf ik nog niet blij te zijn. Dat zal wel een soort zelfbescherming zijn. Bij mij betekent (voor) m'n NOD 33 t/m 35 dagen. Eergister was het 32 dagen. Dit is het enige positieve. De vorige keer testte ik pas na 42 dagen positief en dat eindigde in een bbz. Nu is het voor mijn doen dus vroeg. Ik heb echter geen innesteling gevoeld of gemerkt maar dat schijnt niet iedere vrouw te hebben. Ik zou morgen dus een soortement vruchtbaarheidsonderzoek krijgen met een inwendige echo. Die laatste heb ik maar even afgezegd en laat ik verplaatsen naar over 3 à 4 weken. Tot die tijd zit ik nog behoorlijk in spanning. Ik zal vanmiddag even proberen een fotootje te plaatsen.
Ona, gefeliciteerd en probeer te genieten! Ik denk dat ik hetzelfde als jou zou hebben hoor! Eerst zien, dan geloven he? Succes de komende tijd! Hier nog een paar daagjes tot mijn NOD. Zit nu op dag 26 en mijn temp is nog steeds 37,1. Meestal is hij al wel gedaald en zit ik op 36,9 of lager dus ik ben positief. Mijn vorige cyclus duurde 28 dagen, dus ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ik dan een testje ga doen. Ik had een paar dagen terug wel wat steekjes aan de goede (linker)kant en aangezien ik volgens mij daar ook mijn ei heb gehad ben ik best benieuwd... Hoe gaat het op het wachtbankje?
Jonie: dat klinkt veelbelovend, spannend! Op het wachtbankje zit het prima. We hebben deze ronde niet zo goed benut als normaal dus ik schat onze kansen erg laag in. Zit nu op 4 dpo dus nog even een weekje wachten. Heb een korte LF fase van 11/12 dagen dus ik kan meestal vanaf 9 of 10 DPO al wel testen.
Ona, wat super!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Je hebt natuurlijk recht op een vroege echo. Bij mij was op 5 wkn al een mooie dooierzak te zien. Tuurlijk zit het goed meid! Ik had ook steeds steekjes bij mijn goede eileider maar achteraf denk ik dat het psychisch was..idd soort van zelfbescherming. Wat fijn meid! Snel bellen voor een vroege echo hoor, kun je daarna lekker genieten! X
Oh meiden, ik zit in de stress...ik krijg vanmiddag een echo want ben vandaag 10 weken. Het is zo spannend opeens. Ik wil me geen zorgen maken maar toch...duimen jullie voor mij? X
Oh wat wordt het dan spannend. Natuurlijk gaan we voor je duimen!!! Laat je het ons wel weten? Je mag het dan al bijna vertellen aan je omgeving, dat lijkt me zo'n mooi moment. Heel veel liefs en de vingers staan al gekruist.
Zal voor je duimen Bellerose!! Succes! Wow, mooie testjes! Die wil ik ooooook! Ik heb vandaag (dag 27) nog steeds een hoge temp. Kreeg helemaal de kriebels vanmorgen. Nog een paar daagjes geduld...
Spannend Jonie2!!! Dan kan je al bijna testen. Morgen, toch? Of ga je later testen, na je NOD? Ik ga iig ook heel hard voor jou duimen! Dan gaan we gewoon gezellig voor de juli-mama's. Ik hoop dat meer zich aansluiten!!!
Ona, zo dat zijn mooie testen. Van harte gefeliciteerd! Joni: spannend wat wat knap dat je het geduld kunt opbrengen om pas op NOD te testen. Ik test altijd mega vroeg, heb echt totaaaal geen geduld. Belrose: natuurlijk duimen we voor je, veel plezier vanavond!
Tja Laurie dat deed ik eerst ook, maar als ze steeds negatief zijn stop je daar ook wel weer mee, haha! Dan is de lol er wel vanaf. En mijn ervaring is ook dat ze voor mijn NOD toch niet positief zijn... Dus gewoon nog even wachten. Ik denk wel dat ik er vanmiddag vast een paar ga halen, dan heb ik ze vast in huis.
Jonie dat is spannend zeg...die hoge temp. Heb je al wat klachtjes? Dat hoeft natuurlijk niet want ik voelde ook helemaal niets dus wie weet. Fingers crossed! Kweenie, jullie hebben je kans gepakt, groot gelijk. Zeker omdat je ook schrijft dat de kans dat er iets is gewoon zó klein is. Succes meid op het wachtbankje, heb je een lekkere warme jas aan? Het weer is aan het veranderen, kleed je goed aan Laurie, hoe is het nu met jou? Gaat het beter? Ik hoop het zo. Tina, hoe gaat het? Is je misselijkheid al minder aan het worden? Knuf voor jou! Minni, geniet je van China, wat een indrukken hè! Leuk! Ona, heb je al gebeld voor een vroege echo? Dat mag hoor! Hier helemaal gelukkig met onze echo. Een wakkere baby die onwijs lag te spartelen en te zwaaien, heb even wat tranen weggepinkt hoor, zo blij. Ik loop zelfs 4 dagen voor op schema Voor de niet-zwangeren..meiden ik duim, hoop bid en geloof in een nieuwe zwangerschap voor jullie. Dikke kus allemaal! Enne..het kan hè, met een ei van de overkant!! Ik ben het bewijs! Eisprong rechts en ei gevangen door linker eileider!!
Bellerose wat fijn dat het er zo goed uit zag, ik ben echt heel blij voor jullie! Nu lekker genieten meid!!! Bij de gyn ging het bij mij ook goed. De uitslagen van de (hormoon)onderzoeken waren normaal (dat had ik al wel een beetje verwacht aangezien ik wat ben afgevallen). Verder heb ik m'n vragen kunnen stellen en ik ging met een geruster hart naar huis. De gyn schat de zwangerschap nu op ongeveer 3,5 a 4 weken en over anderhalve week (18 nov) krijg ik m'n eerste echo. Spannend!!!
Even heel snel. Ona: Meis, wat een mooie testen! Superduidelijk!! Wat dat betreft feliciteer ik je alvast voorzichtig. Je bent weer zwanger meis! Jonie: Spannend!!! Ik hoop op een mooie posi test morgen. Bellerose: Jaaaaaaaah, you're my hero! Gefeliciteerd, op naar de termijnecho. Hier alles goed. Afgezien van wat steken rechts en soms links dit keer geen pijn rechts. Dus of eisprong is links geweest of ik ben hopelijk eindelijk af van de pijn bij een eisprong rechts. Beide gevallen goed nieuws! Trusten!