Dag was ik weer en ik lees weer mooi nieuws hier . Gefeliciteerd Ona!! Wat goed zeg. Fijn dat de echo goed was bellerose, wat een fijn gevoel zal dat zijn. Jonie heb je al getest?? Hier een rare cyclus, heb enorm last van slijm en denk steeds dat mn ei nog moet komen oid. Echt raaarrrr. misschien omdat mijn ei ad verkeerde kant (lees kan van geen eileider) is gesprongen?
Hey Iris, weer lekker thuis? Hebben jullie het leuk gehad? Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden... Zag het al aankomen door mijn temp daling, maar toch wel ff een baalmomentje weer. Dacht dat het deze maand echt raak was, maar niet dus...
he meiden! Ik heb niet bijgelezen, ga ik zo misschien nog even doen...maar moet me haasten want wil ook naar de Voice kijken Frummel doet het hier fantastisch! Afgelopen maandag nog echo gehad, en die was helemaal goed. Alleen mijn bloeddruk is te hoog. Nu hebben ze mij hier pillen voor voorgeschreven, maar die hebben de nare bijwerking dat ik hoofdpijn krijg en misselijk word. Nou, combineer dat met mijn wekenlange misselijkheid die ik al heb en je krijgt kotspartijen. Deze week dus actief boven de pot gehangen :x Zie het met momenten echt niet meer zitten. Oh Bellerose, ik las je pb over emasafene...neem ik al maar word er zo groggy van dat ik het overdag bijna niet durf te gebruiken... Ook al zit ik hele dagen thuis. Maar toch lief dat je zo met me inzit Tja, er is weinig aan te doen momenteel. Ik probeer me recht te houden met boterhammetjes met gelei en af en toe een kommetje soep of een kaakie. Maar vind de zwangerschap tot op dit moment dus echt niets! Manlief en ik hebben al unaniem besloten dat het bij dit ene monstertje blijft We moeten nu maar even doorbijten... Maar echt genieten...nee, dat zit er (buiten de echos) niet in voor mij. Hopelijk komt dat nog snel. Nou, ik ga ervan door. De voice begint over 5 minuutjes, dus ga op mn gemak naar onder strompelen. Lees een ander keertje wel bij. Doeidoei!
Ach jammer Jonie, balen zeg je had zo'n goed gevoel... Wij hebben het erg leuk gehad in Limburg, lekker even een midweekje eruit met z'n drietjes .
hallo meiden, wat een berichten hier zeg! ik ben zelf nog aan het herstellen van een bbz. afgelopen maandag een spoedoperatie gehad. ben nu vooral blij dat ik er zelf nog ben. het is echt heel spannend geweest. toch weet ik dat ik weer zwanger wil worden! ik weet dat er een risico is voor weer een eug maar toch... de kans is groter dat het goed gaat toch? liefs, lobke
Wat balen zeg Jonie2, het leek wel even de goede kant op te gaan. Ik hoop echt dat het nu niet lang meer duurt!! Ik ga heel erg hard voor je duimen volgende maand! Dankjewel Iris! Wat heerlijk zon midweekje met je gezin op stap. Hopelijk heeft het je goed gedaan. Ik had vorige maand ook veel slijm (en een hele lange cyclus). Ik denk dat mn ei toen aan de verkeerde kant sprong en mn lichaam er geen raad mee wist (mn cyclus was toen om onverklaarbare redenen 51 dagen). Hopelijk is het bij jou gauw weer helemaal genormaliseerd! Kweenie, hoe lang zit jij nog op het wachtbankje? Ik had ook voornamelijk steken links (en was daar wel blij mee). Ik weet dan ook vrijwel zeker dat mn ei van links is gekomen dit keer (de goede kant dus).... Die steken heb ik nu nog links en nu baart het me wel zorgen maar ik merk ook dat ik overal op let momenteel. Het enige wat ik nog kan doen is afwachten, de natuur zal het bepalen. Ik hoop iig dat je je komt aansluiten, zou heel gezellig zijn!!! Laurie, hoe gaat het met jou? Jij hebt veel meegemaakt in een korte tijd. Ik hoop dat alles goed met je gaat en je de tijd neemt om alles te verwerken meid, het is allemaal niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad. Hi Tina, leuk weer wat van je te horen maar wat ontzettend rot dat je je zo slecht voelt!! Wat balen dat die pillen er nog eens een schepje bovenop doen. Ik hoop dat het gauw over is en je de rest van je zwangerschap toch lekker kan genieten!! Lobke1409, van harte welkom hier! Helaas de plek waar je elkaar liever niet zou wilen treffen maar het is wel heel fijn alle steun die je hier krijgt! Bij jou is het allemaal nog vers hoor ik. Het klinkt alsof het bij jou ook heel heftig is geweest. Neem goed de tijd om te herstellen meid. Zowel geestelijk als lichamelijk en stort gerust je hart hier daarvoor is het hier een fijne plek heb ik ervaren. Ik ben ook weer zwanger en krijg vrijdag een echo om te kijken of het op de goede plek zit. Ik begrijp je opmerking dus heel goed want dat is precies mijn zorg. Inderdaad is er een kans dat het weer gebeurd. Er zijn hier al heel veel meiden weer succesvol zwanger geworden, dat kan dus echt. Ook is het bij de meerderheid goed gegaan (daar bedoel ik dat het op de goede plek zat). Hopelijk stelt je dat gerust. Daar houd ik me namelijk ook aan vast nu.
@ Ona: Wat fijn dat je reageert! Ik heb alle berichten gelezen en inderdaad... er is hoop. Eigenlijk heb ik er ook wel vertrouwen in dat het gewoon gaat lukken. Het was afgelopen maandag heel heftig. Ik ben in shock geraakt en mijn hartslag en bloeddruk zakten weg. Heb dit zelf allemaal niet echt meegekregen maar mijn man heeft het er nog erg moeilijk mee. Toch willen we wel graag weer zwanger worden en als ik alle verhalen hier lees kan dat ook een hele positieve afloop hebben . Liefs, Lobke
en... natuurlijk heel veel succes vrijdag! hoe voelt het? heb je er een goed gevoel over? ik weet wel dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap al heel sterk het vermoeden had dat er iets niet goed was. kon alleen niet zeggen waarom... iedereen zei dat ik me geen zorgen moest maken maar uiteindelijk denk ik dat je zelf wel voelt of het goed is of niet...
Hmm ok Ona dat klinkt niet erg hoopvol, ben bang dat mijn lichaam dan ook niet weet wat het moet, omdat het eitje aan de verkeerde kant is gesprongen. Nog meer mensen met ervaring op dit gebied? Succes vast voor vrijdag, op naar een goede echo!!!! Welkom hier Lobke, naar dat je ook een bbz hebt gehad. Veel sterkte komende tijd met verwerken ook voor je man!! Tina wat rot dat je nog niet kan genieten van het zwanger zijn, ik hoop dat dat nog komt. Ik was zelf tot 16 weken ook erg misselijk bij Iris en daarna voelde ik me beter dan ooit! Dus er is hoop Ik heb trouwens gister een brief gekregen van het ziekenhuis waar ik geopereerd ben, ik had een klacht gestuurd over hoe alles was gegaan en de fouten die zijn gemaakt. Ik heb echt een hele nette brief terug gekregen met uitleg van de arts op de SEH en de gyneacoloog. Ze waren beiden erg geschrokken van mijn verhaal. Ben erg blij dat ik dit gedaan heb, ik kan het nu beter begrijpen van hun kant en zij hebben hier weer van geleerd. Fijn weekend nog allemaal!!
Iris, dit is mijn ervaring omdat ik PCOS heb (die lange cyclus). Sorry ik hoop niet dat je dit interpreteert als 'the way it is' want dat weet ik echt niet hoor!!! Daarbij is een vrouwenlichaam zo onvoorspelbaar dat je geen vrouw en ervaring met elkaar kan vergelijken. Het kan heel goed dat het bij jou juist een goed teken is. Veel vruchtbaar slijm bijvoorbeeld. Nogmaals excuus ik voel me nu een beetje schuldig ik hoop echt dat je het niet vergelijkt met mijn situatie en je je zorgen maakt. Wel kan het zijn dat je lichaam nog even moet reguleren na de operatie. De echte reden weten artsen en medici natuurlijk alleen maar (of is onbekend omdat de vrouwelijke vruchtbaarheidscyclus nog een behoorlijk groot raadsel is)! Hoe dan ook dikke knuffel voor jou!
Jeetje Lobke dat klinkt heel heftig! Wat zullen jij en je man geschrokken zijn! Wat mooi om te lezen dat je toch de kracht vindt om zo positief te zijn. Dat kon ik niet gelijk. Zoals je hier leest zijn er heel veel succesverhalen. Gelukkig is het dus nog heel goed mogelijk! Ik had er voordat ik de 1e keer zwanger raakte zelfs een jaar over gedaan en nu 4 maanden. Zo zie je maar dat het kansberekening blijft en de kans gewoon aanwezig is! Wat jij beschrijft herken ik helemaal. Ook ik had bij mijn vorige zwangerschap aldoor een slecht gevoel. Dit keer heb ik - denk ik - uit een soort zelbeschermingsmechanisme 'geen gevoel erover.' Ik sta er neutraal in en besef eens te meer dat het een wonder der natuur is en de natuur het in feite voor het zeggen heeft. Ik hoop wel dat er na vrijdag heel wat onzekerheid wegvalt. Tot die tijd blijf ik toch nog wel redelijk in spanning.
Dat geeft niet hoor Ona, het zegt me alleen dat ik er rekening mee moet houden dat mijn lichaam ook in de war is..
Jeetje, wat een schok! Haal eerst maar even flink adem en voel je welkom hier!! @Ona: Mijn NOD is a.s. Donderdag of vrijdag maar vermoed van rechts (verkeerde kant) een eisprong te hebben gehad. Aan die kant steekt het af en toe. Wat wel positief is is dat het deze ronde minder pijnlijk/ gevoelig is aan die kant! Goed teken. Na 2x een Eug achter elkaar heeft mijn lijf misschien wat meer tijd nodig. Jij dus vrijdag een echo? Duim voor je! Joni: Jammer meis! Hopelijk lukt het volgende maand. Iris, had je al ongi moeten zijn? Kus
Ik moet deze week denk ik ongi worden, maar alleen als ik mijn eisprong gehad heb 2 november en dat weet ik niet zeker.. Volgens mij is mijn lichaam in de war ofzo. Baal er wel van, als dit altijd zo gaat als mn ei aan de verkeerde kant springt.
Dat hoeft niet hoor Iris. Mijn cyclussen zijn niet langer als t aan die kant springt. Sterker nog. Voor de bbzs zat ik rond de 36-40 dagen. Nu 29 dagen.... Ik voel wel meer pijn aan die kant. Al valt t nu mee dus hoop dat dat nu ook verleden tijd is. X
Mijn afgelopen cyclus was idd ook korter dan eerder. zat altijd rond de 35 dagen en nu 30 dagen. Hoop maar dat het bij mij ook meevalt dan. In elk geval wordt ik nog niet ongesteld, want ik heb normaal gesproken altijd bruinverlies nu.
Welkom Lobke, dat klinkt inderdaad heel heftig. Spoedig herstel gewenst. Hier is het deze maand denk ik niet gelukt. Zit nu 10 dpo en omo witte ultra vroege test. Die gaven de vorige keren vanaf 9 dpo al vaag streepje. Was gisteren erg misselijk dus had wel hoop, zal wel griepje worden.
Jammer Lauri. Vind je het heel erg of in het kader van ' een ronde rust is ook niet slecht' ook wel oke?
Jee Lobke, dat klinkt wel heel heftig allemaal! Heel veel sterkte met je herstel gewenst. Doe echt rustig aan hoor! Iris, fijn dat je een begripvolle reactie van het zkh hebt gehad. Je hebt er niets meer aan, maar voor je gevoel mss wel fijn. Laurie, hopelijk te vroeg getest en over een paar dagen een knaller! Geduld, geduld, geduld.... Kweenie, fijn dat je nu minder pijn hebt tijdens je ei. Misschien wel een goed teken deze ronde?! Hier: nog "fijn" ongesteld. Bah, voel me zo naar! Hopelijk is het snel weer over. Merk aan mezelf dat ik best in een dip zit. Hopelijk ben ik er snel weer uit, want het ging de laatste tijd eigenlijk best goed met me...
je hoopt toch altijd dat het raak is, maar ik kan me ook wel voorstellen dat 3x achter elkaar raak wel heel veel mazzel was geweest. Ronde rust okay is volgens onze gyn lichamelijk gezien onzin, hij geeft aan dat wanneer je lijf er niet klaar voor is het geen cyclus gaat krijgen. Dus daar geloof ik hem maar in, geestelijk gezien wil ik alleen maar zo snel mogelijk weer zwanger worden. Hoe voel jij je? wanneer ga je testen?