Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jonie als ik test en het is negatief ben ik ook weer zo teleurgesteld.. ik wacht het nog even af die weekend.

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ok ik kan niet meer wachten, dus wilde vanmiddag gaan testen. Heb ik geen test meer in huis! Dus nu moet ik wel wachten... heb ik eindelijk de durf. Net nieuwe besteld dus ik hoop dat ik ze zaterdag in huis heb :).
    Kweenie hoe is het met jou? ?

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Even ego. Volgens verwachting vanmorgen ongi geworden. Cyclusduur wel weer heel netjes (29 dagen) met minder pijn. Plus coloscopie kan nu gewoon door gaan en dat is misschien ook wel beter.

Zal komende weken heeeeel zoet zijn, misschien brengt Sinterklaas mij dan wel wat ik t allerliefs wil krijgen :).

Iris: Succes!! Hoop op n mooie, vette strepen!

X

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ah jammer Kweenie, had zo gehoopt voor jou. Je had het zelf al wel een beetje verwacht maar het steekt toch even. Heel jammer.
    Wanneer is je onderzoek? Vind je het spannend?

Iris, geen kruidvat in de buurt? Ik zou niet meer kunnen wachten:)
    Duim duim!!

Poemi, volgende week donderdag al..gaaf! Wij hebben woensdag de 12 wkn echo..de nekplooimeting dus, ook best spannend. Succes meid!

Poemi, ik begrijp best dat je er doorheen zit. En wat zijn jullie al lang bezig voor een eerste wondertje. Ik voel met je mee! Ook voor jou hoop ik en blijf ik duimen dat jij snel een posi test mag hebben!!

Voelt er niemand iets voor acupunctuur?;)
    @all een dikke knuffel!

5. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    He shit man Kweenie, vind het echt balen voor jou.
    Ik hoop dat ik de testen al in huis heb anders wordt het morgen! Hier nog geen ongi dus...

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Eigenlijk vind ik het niet leuk om na deze mindere berichten, nl. dat een aantal zich niet aansluiten deze maand, mijn pos. bericht te plaatsen. Daarom ga ik hier gewoon maar even wat HCG verspreiden in de hoop dat het gaat werken lieve meiden!!....

Graag wil ik jullie even voorstellen aan 'Frummel.' Hij/zij laat zich nog niet ontdekken maar is op het moment ong. 5 weken oud en lokaliseert zich middenin de baarmoeder!:) Tsjonge, wat viel er een molensteen van m'n nek af toen ik dat hoorde! M'n HCG was goed hoog (6200) alleen was er nog geen embryo te zien. Waarschijnlijk was het daar nog iets te vroeg voor. Ik moet over 2 weken terugkomen voor hetzelfde riedeltje (bloedond. + echo). Ik begin steeds meer te beseffen dat het dan toch echt zo is...
    Veel liefs,
    Ona

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Testen binnen dus zojuist getest en het bericht was over en duidelijk NIET ZWANGER, helaas.... zucht. Is mijn lichaam dus toch weer eens in de war :(.
    Heb overigens de test opengemaakt en daar zaten twee testdingetjes 1, 1 met een hele dikke blauwo streep en 1 met een hele lichte, maar dat zegt niks zeker?
    Men ik baal ECHT.

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Iris Wat balen van die test. Maar heb je die CB zonder indicator gebruikt? Schijnen wel iets minder gevoelig te zijn. Heb je idd geen kruidvat in de buurt? Die CB geeft pas vanaf een HCG van 50 positief en kruidvat al vanaf 20 ofzo.

@Ona Fijn dat het op de goede plek zit. Is idd een hele opluchting! HCG is ook al mooi hoog. Die 2 weken zijn ook zo voorbij en dan zal je een mooi hartje zien!

@Bellerose Voor jou ook een spannende dag woensdag. Uitslag nekplooimeting krijg je wel gelijk ook? Er hoort toch ook bloedprikken bij? Is er een reden dat je deze test laat doen?

@Kweenie Wat balen zeg :( Ook al had je het wel een beetje verwacht, het is toch wel weer een teleurstelling. Maar je onderzoek kan wel doorgaan, dat is misschien ook wel zo prettig. Ben je er daarna weer 2 jaar vanaf.

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ona: Whaaaaah, gefeliciteerd meis! Ben ik strontjaloers? Nou en of ik dat ben! Maar he, ik vind dat ik dat ook mag zijn van mezelf. MAAR ik gun het je / jullie echt van harte! Oh wat hoop ik dit graag ook eens met jullie te mogen delen, zo'n mooie echo.

Bellerose: Ik heb vrijdag a.s het onderzoek en vanaf de zondag er op weer aan de klus, dus dat is snel genoeg weer. Verwacht volgende ovulatie rond 3 decemver.

Dus Iris en Poemi en Laurie, gaan we voor een Sinterklaas cadeautje?

Wel enorm balen trouwens Iris. Op hoeveel dagen zit je nu? Enne....zou het nog kunnen, wanneer hebben jullie het voor t laatst gezellig gehad? Gebruik je geen ovutestjes trouwens? Kop op meis. Pak mijn hand, stap over de drempel op naar de volgende ronde! Knuf

Ik mis wat meiden trouwens. Zit nu te tikken op mijn foon maar waar zijn de meiden die net een bbz hebben gehad? Alles oke?

Kus

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ooeh, jonie....sorry, jij doet ook mee toch? Op naar decembermaand, de maand waarin wonderen bestaan!

11. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ona mooi echo!! Fijn dat het goed is.

Wij hebben het dik een week geleden iig nog gezellig gehad, dus zou kunnen. En ik heb ovutestjes gebruikt maar deze was niet helemaal super positief, maar ik ging ervan uit dat ik toen wel mijn eisprong had (2 nov). Ach ik weet het niet. ZIen wel , kan er toch niks aan doen.
    Oh en ik heb een cleurblue test gebruikt met indicator.

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    2 nov had je de bijna posi test Iris?
    Dan kan je ovulatie ook later zijn geweest dus?
    Zo rond 4 november? Dan zit je vandaag op 14 dpo?

Mmm, morgen anders toch kruidvat testjes halen?
    De indicator heeft volgens mij redelijk wat HCG nodig.

Je zou zo onderhand toch ongi moeten worden zou je zeggen.....
    Pffff, wat een spanning. Ik duim voor je verder!

Kus

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik heb wel het idee inmiddels dat mijn ongi er wel aankomt binnen een paar dagen. Ik heb nog 1 test een midstream van zwangerenkids, dus misschien doe ik die morgenvroeg nog wel ff voor de zekerheid. Ben nu toch bezig :p

14. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    Iris... wat spannend allemaal... misschien maandag nog een test voor de zekerheid?

Ona... helemaal geweldig! gefeliciteerd! en, wat een prachtige echo-foto.

Voor mij is het 11 dagen geleden dat ze het vruchtje dmv een spoedoperatie verwijderd hebben. Ik begin langzaam weer op te knappen maar ben nog wel steeds erg duizelig. Nu een soort van drankje gekregen voor extra ijzer. Waarschijnlijk komen die duizelingen toch van het bloedverlies (1,5 liter).

Vraagje, hadden jullie (de meiden die geopereerd zijn) ook een harde plek onder de plek waar de hechtingen zitten?
    En... nog een vraagje... ben ik gek of gaat alles om me heen ineens over babies, zwanger worden, bevallen? Zo maf, ik ben me er ineens zo bewust van. Reclamespotjes op tv, zwangere vrouwen, gezinnen met kleine gezonde babies...

Ik ben vorige week heel erg verdrietig geweest maar ik probeer nu positief te blijven en te hopen op een snelle nieuwe zwangerschap die wel goed gaat.

Liefs, Lobke

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Iris En? Heb je nog getest vanmorgen??

@Lobke Ik heb ook best wel lang zo'n harde plek gehad onder de hechtingen. Ze hebben toch behoorlijk zitten rommelen in je buik. Goed dat je toch positief probeert te blijven. Bij mij lukte dat eigenlijk nadat ik wist dat ik m'n eisprong had gehad, toen had ik pas het gevoel weer verder te kunnen.

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Vanmorgen weer getest, omowit..

17. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Iris...wat jammer. Maar je bent nog niet ongesteld toch? Dus wie weet...

Lobke, die harde plek komt omdat daar een onderhuidse hechting zit die gaat oplossen na een tijdje. Oplosbare hechtingen geven altijd meer reactie dan niet-oplosbare dus vandaar die reactie van je lichaam.

Brrrrrr...koud vandaag.....

Fijne zondag iedereen!

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Lobke:Die harde plek heb ik ook gehad, dus zal wel heel normaal zijn!

Nog steeds geen ongi te bekennen hier en ik voel me niet echt lekker. Hoop maar niet dat er weer wat anders aan de hand is en dat ik gewoon zsm ongi wordt, ik vind dit helemaal niks zo.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden,

Vrijdagavond zijn we weer terug gekomen uit China.
    Hebben ondanks dat het een werkreisje was een leuke tijd gehad, weer lekker tot rust gekomen.

Wauw weer een zwangere erbij gefeliciteerd!!

@Bellerose gefeliciteerd met de goede echo!!

Heb tevens vrijdagavond een kruidvattest gedaan en nog steeds positief, ik neem aan dat het nog steeds hcg van de vorige keer is, heb wel steeds het gevoel dat ik ongie moet worden, had gisteren ook een beetje bruinverlies 1x, vandaag niks meer. Had mn eigen voorgenomen om er niet meer zoveel mee bezig te zijn maar ik denk er telkens aan pfff het zou toch haast onmogelijk zijn om weer zwanger te zijn?? Ben 24 oktober pas gecurreteerd.

Fijne zondag nog allemaal!!!

Dikke x

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Minniiiieee: Welcome back!!! :). En je komt gelijk spannend binnen vallen. Tuurlijk kan je zwanger zijn als je 24 oktober gecuretteerd bent. Mijn voorlaatste ongesteldheid begin op 20 oktober. eisprong was rond 4 november en 18 november (afgelopen vrijdag) ben ik ongesteld geworden op dag 30 in mijn cyclus. Totale lengte dus 29 dagen. Jij zit vandaag op 28 dagen??

Weet niet wanneer jullie voor het laatst gevreeƫn hebben en of het bewust is gedaan om weer zwanger te raken? Anders duim ik nog even voor je!!! Hoe voel je je verder? En hoe positief is je laatste test eigenlijk????

@Lobke: Sorry dat ik het vraag maar, is je eileider nou verwijderd of je eierstok? Normaliter gaat het vaak om je eileider. Waarom is jou eierstok verwijderd? Een harde plek onder je hechting is, zoals hier al bevestigd, normaal. Moet over een aantal weken wel wegtrekken.

En ja, erg he? Al die zwangeren om ons heen! De hele wereld is volgens mij zwanger op het moment!! Heel irritant!

@Bellerose: Heb jij het afgelopen jaar, voordat je zwanger werd, wel eens serieus gedacht dat het niet meer zou lukken? Die gedachte speelt bij vaak door het hoofd de laatste tijd. Ik moet dan ook vaak aan jou denken, dat het een jaar heeft geduurd eer je zwanger werd. Vind het af en toe wel erg zwaar, elke keer weer ongesteld worden.... Hoe gaat het slapen nu eigenlijk? Al wat beter of nog steeds bal?

@Iris: Vind het ook wel apart dat je nog niet ongesteld bent geworden, zou zo langzamerhand wel eens moeten beginnen. Misschien kun je het nog een weekje aankijken, weer testen en als deze weer negatief is een bloedtestje laten doen? Tenzij je ondertussen ongesteld wordt uiteraard.

@Poemie: Ben stiekem een beetje jaloers op je. Jij hebt toch ook een besparende operatie gehad? En bij jou gaat het in 1 keer goed. Waarom het bij mij dan wel fout heeft moeten lopen... Heb je nu meer last van de 'bespaarde kant' om het zo maar even te noemen trouwens?? Donderdag weer een echo he? Ben heel benieuwd!!! Met (bijna) 8 weken kun je al aardig wat zien.

Tina: Hoe gaat het met jou? En weet jij misschien hoe het met Marj76 gaat? Die heeft hier in tijden al niet meer gereageerd!

@All: Hopelijk alles goed met iedereen?

@Hier: Gaat het zn gangetje. Begin onderhand wel een beetje de lol van het zwanger worden te verliezen... Hopelijk mag het bij mij ook gauw eens raak zijn en dan ook goed gaan! We geven het nog een aantal rondes de kans...

Maar me nu eerst maar even richten op het onderzoek van a.s. vrijdag (coloscopie). Brrrrr, zo geen zin in! Maar ik probeer het maar positief te bekijken. Gelijk een goede darmreiniging dus dat scheelt weer een kilootje op de weegschaal :).

Fijne avond nog! Kweenie

Deel Deze Pagina