Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hadden ook een meisjesnaam en het klopte. Als het echt opgaat dan krijgen we als het weer lukt een jongen. Want die naam weet ik nu zeker (andere trouwens als die we hadden toen Laura is geboren).

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini: hoe is het met de testen? mogen we je feliciteren?

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Lief Kweenie, bedankt voor je mooie woorden. Ik lees af en toe wel, maar nog weinig zin om te reageren... maar hier moest ik natuurlijk wel even op reageren!
    Oh en ook bij ons klopt jou theorie, want wij hadden al heel snel de naam Iris en konden tot nu eigenlijk niet echt een jongensnaam bedenken die we ECHT super leuk vonden allebei.. grappig.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    And a boy it will be :)

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Dikke knuf! T komt goed, alleen duurt het allemaal wat langer helaas. We slepen elkaar er wel doorheen!

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    BELLEROSE hoe is t met je???

Minnie: En? Alweer getest. Je NOD is trouwens niet echt vrdag toch? Want heb je dan niet veels te vroeg getest? Ik hoop dat t raak is. Ook mooi voor de statistieken hihi.

Manon: Ik heb ook dag van operatie als dag 1 aangehouden. En 2 rondes rust maar nou had ik dan ook 2 eugs achter elkaar.

All: Gaan jullie nog wat doen op 5-12?

Xxx

7. Kim1987

Kim1987 Lid

15 jul 2010
    63
    0
    0
    Maastricht
    Hi meiden, ik breek ff in. Begin deze maand ben ik geopereerd aan een bbz waarbij mn linkereileider is verwijderd. Ik vroeg me af hoelang het bij jullie duurde voordat jullie weer ongesteld werden?

Het zal hier vast ergens staan maar ik heb geen zin om al deze pagina's door te lezen :) Bedankt alvast :)

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Kim,

Allereerst: Je breekt hier niet in hoor :). Feel free om je vragen hier te stellen en mee te schrijven (als je zin hebt uiteraard). Manon heeft begin deze maand ook een BBZ gehad en zo ook Lobke. Dus die zitten wat dat betreft midden in het proces waar jij ook in zit.

Voor mij is het wat langer geleden. De eerste ingreep was op 1 februari waarbij mijn rechter eileider werd bespaard. 40 dagen later was mijn NOD (deed ovutesten) maar die kwam niet. Ik was prompt al weer zwanger. Helaas weer een BBZ op exact dezelfde plaats. 7 april is vervolgens mijn rechter eileider verwijderd. Daarna duurde het 33 dagen voordat ik ongesteld werd. In mijn geval waren beide cyclussen (in die tijd) normaal. Nu zit ik rond de 29 dagen.

Jij ook een dochtertje zie ik. En helaas ook een verleden met miskramen. Veel sterkte met het verwerken!

Liefs, Kweenie

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve Ladies, Mijn zwangerschap gaat goed maar ben zoooooooo ziek.
    Misselijk misselijk misselijk, onvoorstelbaar. Ik wer 7 u pd en verder lig ik veelal op bed. Kan alleen maar eten, dan ben ik niet misselijk maar zo gauw de laatste hap weg is is het er weer...van de ochtend tot diep in de nacht. Ik heb nu Primperan gekregen maar ben me kapot geschrokken van de bijwerkingen wanneer ik op Google kijk. Het helpt, dat is zeker maar ik durf niet meer na alle verhalen over vreselijke spasmen in hals en nek.

Ik ben jullie niet vergeten hoor!!
    Lief van je Kweenie. Heb je al uitslag van je onderzoek?
    Meid, wat hoop ik dat jij zwanger het jaar mag afsluiten!

Majo, met jou gaat het weer wat beter? Fijn hoor, lekker genieten!

Ik heb mar nog gemaild maar ik zie haar nergens meer op zp. Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is.

Minni, jij al een positest? Ik duim!

@all een big Hugh!
    @ Kim, ik werd na 11 gagen weer ongi, sterkte meid

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden,

@Kweenie, denk jij dan niet dat mn NOD vrijdag is? Hoogwaarschijnlijk heb ik 18 nov mn ei gehad, ik tel daar dan 14 dagen bij op en dan kom ik op 2 december, doe ik het dan goed??
    De testen worden trouwens niet donkerder, heb ook die ultra gevoelige test van Zwanger en Kids geprobeerd maar die bleef vanmorgen omowit, pfff ik haat die onzekerheid, het is of een posi test of ongesteld maar ja zo werkt het dus niet grrr

Wij hebben op 5-12 pakjesavond (dochtertje is 3) en dan gaan we lekker gourmetten, hoop dan te weten waar ik aan toe ben om dan eventueel mn eigen te troosten met een wijntje, maar het liefst zit ik natuurlijk aan het water/sapje.

Iemand trouwens ervaring met die zwanger en kids testen??

@Bellerose, fijn dat de zwangerschap goed gaat meid, wel balen dat je ziek bent maar hopelijk duurt dat niet lang meer.

@Kim, helaas welkom hier, hopelijk kun je het snel een plaatsje geven, denken jullie er weer aan om er voor te gaan of willen jullie even rust??

Alle meiden een dikke knuf x

11. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    Meiden, ben een tijdje weg geweest maar ik heb jullie mening echt nodig!!!
    Ik ben dus op 6 november geopereerd.
    Daarna ben ik gaan bloeden (het baarmoederslijmvlies verliezen dus) voor ongeveer 6 dagen. Nou had ik 10 dagen geleden sterk het gevoel dat ik een eisprong had, wat geloof ik wel kon toch???
    Nu heb ik vorige week een test gedaan om te kijken of deze nog positief was, omowit, dus goed! Geen HCG!
    Heel maf maar ik kreeg gisteren het gevoel dat ik weer moest testen. Voelde me zwanger... ookal klinkt het onlogisch. En ja hoor, een licht streepje!!! Wat nu?
    Is er rest HCG dat weer meer wordt of ben ik gewoon weer zwanger?
    Heb net maar even gebeld met de gyn en ik ga morgen in ieder geval even bloedprikken. Op 16 december had ik al een afspraak staan dus waarschijnlijk moet ik dan daarop gaan wachten... Voelt zo vreemd allemaal. Wat denken jullie?

Liefs, Lobke
    Als ik uitga van mijn vermoedelijke eisprong is maandag of dinsdag mijn NOD.
    Vrees dat ik me niet in kan houden en toch iedere ochtend ga testen :).

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lobke, naar mijn mening zeg ik heel voorzichtig gefeliciteerd, vooral het feit dat je een omo-witte test eerder hebt gehad en nu weer een streepje, tja misschien mag ik het niet zeggen maar ik zou ook iedere dag testen ( doe ik nu ook), ook al maak je je eigen er alleen maar gek mee. Maar als er over 2 dagen een dikkere teststreep komt mag je denk ik wel blij zijn.
    Ik duim voor je meid!!!

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

BelleRose: Fijn om wat van je te horen meis!! Al vind ik het wel rot om te horen dat je zo beroerd bent. He....je bent ook al weer 13 weken zwanger!!!!! Aaaaaah, wat gaat dat snel!!!! Oh wat goed!!! Nou, hopen dat de misselijkheid dan gauw overgaat meis! Knuf!

Mar is sinds half oktober hier niet meer geweest. Heb haar ook een PB gestuurd maar weet verder niet hoe ik haar moet bereiken... :(

Heb een bijna posi ovutestje trouwens dus ik denk dat ie vandaag of morgen gaat knallen. Vriendlief er al op voorbereid haha. Komende 3 avonden doen wij een stel konijnen na!!!

@Minnie: Goed berekend dan je NOD. Alleen denk ik dat je dan echt te vroeg hebt getest. Wat ik dan alleen nog vaag vindt is dat je wel streepjes ziet.... Of wacht nee, die van vanmorgen was omowit he? Heel eerlijk? Dan denk ik niet dat je zwanger bent. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik slechte ervaringen heb met die van Z&K. Althans de gewone, die bleven heel licht bij mij. Maar op 13 DPO zag je wel een schaduwlijntje...

Pffff, balen he die onzekerheid? Iris laatst ook al.... Ik denk dat ik de testen maar links laat liggen tot de dag waarop ik zeker weet dat mijn NOD is straks (zegt ze nu)...

Wij vieren pakjesavond ook maandag trouwens. Lekker met z'n 3tjes. Overdag wil ik misschien pepernoten maken met ons meisje (met nadruk op misschien haha), s'avonds eten we pannenkoeken en daarna....afwachten of de Sint ons huisje ook weet te vinden :).

@ Lobke: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Ook al zo spannend. FOTO!!!! Oh meis, dat kan natuurlijk heel goed (wel apart trouwens, bijna iedereen wordt heel vlot weer zwanger na de BBZ)!! Sjeetje, spanning op en top hier. Heb je bewust gemikt rond je eisprong? Ik bedoel, natuurlijk is het welkom maar kan me ook voorstellen dat je er toch even van schrikt.

En ja duh.... morgen weer testen haha! Ik ga duimen meid!!

Owwww, ik hoop hier ook gauw te kunnen schrijven dat ik 2 streepjes op een zwangerschapstest zie!!!! Maar eerst de komende dagen hard aan de slag :)

xxx

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    haha Kweenie, ik riep ook altijd da ik nooit meer voor NOD ging testen, en zie hier, ik lijk wel een testjunk, heb vandaag al getest en moet me echt bedwingen om niet nog eens te testen, hoe gek kan je wezen. Heb nog 2 midstream Z&K testen liggen die ga ik morgen en zaterdag gebruiken en dan zondag gooi ik er een digi van clearblue ertegenaan (als de duivels tenminste nog niet aankomen zijn ). Heb trouwens met k 2v5 nog niet omowit getest, alleen die van z&k, het is dat ik me zwanger voel anders had ik me eigen er allang bij neergelegd dat het deze maand niks wordt, maar tja hoop doet leven...

15. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoe net de uitslag van mijn bloed: Helemaal 0 :)
    wat ben ik blij dat ik eerder ben gaan prikken zeg. We kunnen weer verder gaan kijken!

@ Lobke en Minnie; Dames wat ontzettend spannend!
    @ Kim; helaas ook welkom hier, hoe gaat het met je? Over je ongi kan ik je nog niks vertellen, heb deze ook nog niet gehad.
    @ Bellrose: ik ken je nog niet, maar wat vervelend dat je zo ziek bent zeg! Ik hoop dat het snel afneemt.

Liefs Manon

16. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier even een snel berichtje. Ik lig namelijk behoorlijk voor pampus vanavond. De moeheid is flink ingetreden. Vanochtend hebben we de echo gehad en gelukkig een kloppend hartje gezien! Dat was even een tranenmomentje zeg. Alles zag er goed uit en hij/zij ligt goed op schema. Alleen begin ik nu wel steeds meer klachten te krijgen. Ik eet me suf aan liga's en crackers om de misselijkheid voor te blijven. Ik ga nu ook weer even plat op de bank ook dat helpt. Het is nog wel vol te houden moet ik zeggen.

Voor iedereen een dikke knuffel!!!! Het volgende bericht wordt responsiever.

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh ja Ona, je echo....mmm, ergens dacht ik dat je die morgen had. Goed nieuws meis! Lekker genieten nu.

Wel opvallend dat alle zwangeren zo misselijk zijn.....

Xxx

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Manon, fijn meid dat je hcg op 0 staat nu, veel succes de komende ronde!!

@Ona, gefeliciteerd met de goede echo, kun je toch gaan genieten nu ondanks je misselijkheid!

Hier vanmorgen weer getest met de midstream van Z&K, in eerste instantie helemaal niks, schermpje bleef ook rose ( er staat dat je de uitslag pas af kunt lezen nadat het rose is weggetrokken naar wit) na ongeveer 7 of 8 minuten trok het rose weg en kwam er een heel vaag 2e lijntje. pfff weet nu nog niks, dacht stellig dat ik ongie zou worden vanmorgen, echt van die krampen en nu weer weg.

Zal wel even een foto plaatsen

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
  20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Even snel

Mini: beste sloop je deze test uitelkaar en kijkt dan weer want volgens mij zie je nu de schaduw van de uitloop en niet een echt streepje. Maar om het zeker te weten moet je even de omhulsel verwijderen.

Ik gebruik zelf ook de zwanger en kids testen en heb op de ultra als ik zwanger ben altijd al vroeg een streep. Vind het dus prima testen.

Deel Deze Pagina