Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Lobke: het zou best kunnen, als je test donkerder wordt dan is het een nieuwe zwangerschap. Spannend!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Heb de test net uit elkaar gesloopt en nog steeds een vaag streepje, heb vanmiddag ook digitaal getest (zonder indicator) en die gaf niet zwanger aan, wel had die test 2 streepjes als ik m uit elkaar haalde maar ik weet dat dat niet geldig is. Jeetje ik word helemaal gek van mezelf en jullie nu onderhand ook wel denk ik, sorry meiden!!

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Spannend Minnie, hoop op een goede afloop voor jou!!!
    Fijn weekend allemaal.

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks Iris, en jou wens ik al het geluk in de volgende ronde x

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier gedacht afgelopen weekend een ei gehad te hebben, echter heb sinds 2 dagen wat meer afscheiding. Maar dat is dan wel ruim 2,5 week na de ok. Is dat mogelijk of zou het eerder een aankomende menstruatie zijn?Mijn buik is ook wat gevoeliger, wat steekjes. Wie herkent dit?

@ minnie; Jij houdt het spannend zeg, op de foto zie ik ook een licht streepje. Maar als je dan weer een nega hebt en als je m sloopt posi :S Vervelend dat het niet zo duidelijk is nu.

@ Lobke; hebben ze bij jouw het hcg niet geprikt dan? Als die dan op 0 is geweest weet je zeker dat het om een nieuwe Zwangerschap zou gaan!!
    Ben benieuwd hoor!

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik ben mn ei kwijt boehoe....
    Vandaag dag 16. Dag op dag 14 dat ie er aan kwam (1 testje wat donkerder) maar toen ik s'middags voor de zekerheid nog eentje deed was deze weer lichter. Gisteren nega, vanmorgen nega.... Dus we klussen maar trouw om de dag verder. Misschien ovuleer ik wel op 5 december hahahaha. En dan hopelijk zwanger. Heb ik nog echt een Sinterklaas cadeautje ook :).

Lobke en Minnie, al meer zekerheid?

Iris, hoe gaat het met jou? December maand waarin miracles do happen.......
    Doe je mee?

@de rest: Fijn weekend meiden!
    Xxx

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ik doe graag mee Kweenie :). Het gaat wel aardig, maar heb erg veel last van de edometriose, veel pijn dat is niet zo fijn (ben in de sint stemming denk ik haha). Daarna maar hopen dat ik komende cyclus weer een beetje een normale cyclus heb.. Ik hoop dat je je ei snel vindt Kweenie!! En succes met klussen.

Minnie heb je nog weer getest vandaag?

Manon geen idee volgens mij had ik niet direct een ovulatie na de operatie, maar dat is bij iedereen verschillend.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden

ff snel want ben niet thuis, heb vanmiddag cb plus test gedaan, in eerste instantie zag ik niks, maar voordat de 10 min om waren een heel vaag plusje, ja en dan bedoel ik ook echt heeel vaag, vriendlief zei dat ie niks zag, vervolgens de test uit elkaar gehaald en toen kwam de plus wel wat duidelijker naar voren, telt dat dan?

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Aaaaarggggh Minnie, wat blijft het vaag bij jou. Ik zou volgende week nog eens testen en als t zo blijft toch eens een afspraak maken met je huisarts....
    X

10. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    @Minnie, wat een onzekerheid geeft dat zeg. Vooral als je ongesteldheid wegblijft. Misschien kan je inderdaad het beste even morgen naar de huisarts voor een bloedtest? Ik heb goede ervaringen met 2v5 van het Kruidvat. Ik heb nog nooit vals-positief gehad en testte (dit keer) vrij snel positief.

@Kweenie: als het niet zo vervelend was was het bijna grappig 'je ei kwijt zijn'. Ik had deze ronde hetzelfde. Ik had dit trouwens ook heel vaak vanwege m'n PCOS en was altijd heel frustrerend. Ik hoop dat jullie toch wel op tijd zijn geweest deze ronde!

@Manon: dat is al redelijk snel maar het kan heel goed hoor! Bij mij duurde het iets langer maar ik heb van mezelf ook een lange cyclus. Geen idee of het daarmee te maken heeft overigens want je hoort ook dat cycli korter worden na de ok maar het verschilt echt per vrouw hoor.

@Iris: wat lijkt me dat vervelend endometriose. Dat heeft mijn collega ook. Zij gebruikt er medicijnen voor zodat ze minder pijn heeft.

Allen: hebben jullie een leuke Sinterklaas gehad of gaan jullie het pas morgen vieren?

Hier gaat het eigenlijk best goed hoor. Ik heb alleen last van een hele weeige ochtendmaag maar het is nog best te doen. Melba toastjes en Liga's blijken echte lifesavers. Het trekt zo tegen de middag weer weg (maar dit kan ook nog wel eens 15.00 zijn). In het weekend heb ik minder last omdat ik dan uitslaap. Ik hoop maar dat het zo blijft want dit is best draaglijk. Al met al schaar ik mezelf nog niet onder de misselijken.

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nog steeds mn ei kwijt....hoop dat ie wel springt voor ak weekend want dan kunnen we niet jeweetwellen.... :(. Maar Ona, jij had m deze ronde ook niet gevonden maar wel zwanger?

xxx

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini: de digitale heeft uitelkaar gesloopt altijd een 2e streep ook als je het niet uit elkaar haalt.

Wat balen dat ze nog niet echt donkerder worden, wanneer was je NOD?

Kweenie: heb je je ei al gespot?

13. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ja, klopt mijn tests bleven vrij licht positief rond m'n ovulatie. Nu gebruikte ik de ovu testjes van het Kruidvat die vind ik in tegenstelling tot de 2v5 zwangerschapstest niet zo duidelijk. Ik had zelf berekend wanneer ongeveer m'n ovulatie moest zijn en heb dat aangehouden als ijkpunt. We hebben eigenlijk de afgelopen maand niet om de dag geklust en maar heel weinig (2 x, 1 x net voor en wrs 1 x op de dag van ovu). Eigenlijk dus best veel geluk gehad. Ook vertelde de gyn/echoscopiste dat m'n ei van links is gekomen, dus m'n goede kant. Maar ik heb al 2 verhalen gehoord hier dat het ook van de andere kant kan. Alles is dus mogelijk. Nou ik blijf hopen op een mooi kerstwonder voor jullie! En ook voor de anderen natuurlijk!

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    He balen Kweenie ik hoop dat je ei snel komt!
    Ona ik kan geen medicijnen slikken voor de endometriose, omdat ik graag zwanger wil worden. Deze med. zorgen er nl. voor dat je cyclus stil ligt. Dt is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Maar ik heb wel zware pijnstillers vd dokter en die helpen wel maar het duurt ong 2 uur voordat ze gaan werken en ik wil ook niet te veel van die rommel innemen. Het is zeker erg vervelend.
    Nou zo maar weer eens aan het werk!

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini: al nieuws?

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ja Minnie al nieuws? En Lobke??

Hier nog steeds geen posi testje.
    Zonet wel eentje die er misschien tegen aan hangt... Maar die had ik op dag 14 ook. Toch nog maar even eentje doen vanavond (morgen kan ik pas weer rond 18 hr testen) en dan hopen dat die nog donkerder is of zelfs knalt!!

Maf dat mijn cyclus ineens weer langer wordt. Maar goed, kan ook te maken hebben met stress (darmonderzoek, werk) natuurlijk. En hé, een langere cyclus is geen ramp als het nu een keertje raak mag zijn natuurlijk :). Gisteravond nog even gedaan dus er ligt een voorraadje klaar :).

Laurie: Jouw NOD is over een week al weer he?
    Iris: En hoe zit het met jouw ei? Op welke dag zit je nu?

@All: Fijne avond!!!! Zeker als jullie pakjesavond nog gaan vieren!

xxxx

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie, vervelend dat je ei nog steeds zoek is, hoop dat je een deze dagen toch nog posi test!
    @ minnie, we wachten in spanning met je af!

Toch nog een vraagje dames, mijn steekjes in mijn buik (links) worden wat erger soms ook last met lopen, is dit normaal of moet ik toch maar even gaan bellen? maak me een klein beetje zorgen.

Liefs Manon

Fijne Sint avond!

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai,

Vanavond een iets donkerder testje weer. Dus ik hoop op een knaller morgen! Vanavond dan ook een lazy avond en morgen er weer als een beest tegen aan hihi... Oh hoop echt dat ik morgen eindelijk een posi testje heb!

@Manon: Links heb je de operatie gehad he? Had jij nou een besparende operatie gehad trouwens (even tussendoor)? Bij mij is rechts nog steeds gevoelig. Is langzaamaan aan het afzakken tot een niveau waarin ik niet meer zeker ben of eisprong rechts of links is maar in het begin wist ik bijna zeker of de sprong wel of niet rechts had plaatsgevonden. Steken, zelfs last van uitstralende pijn in mijn rechterbeen...

Dus wat dat betreft komt je pijn mij niet vreemd voor. Bij mij ging het over omstreeks NOD.

xxx Kweenie

19. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie, wat fijn dat je test weer wat donkerder is!!
    Ik heb idd links de besparende ok gehad. Blij om te horen dat dat niet onbekend is!

Zou nou maar weer eens werken :(

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden, allemaal een leuke sinterklaas gehad?

Gisteren nog een digitale clear blue test gedaan en die gaf niet zwanger aan, en s'middags begon ik een beetje bruin bloed te verliezen, dus was eigenlijk wel opgelucht dat ik nu eindelijk wist waar ik aan toe was. Maar het zet niet echt door, alleen met afvegen een klein beetje bloed, heb wel flinke ongiekrampen.
    Eerst was ik een beetje bang, omdat ik eerst van die vage positieve testen had en nu beetje bruin/rose bloedverlies, had ik namelijk bij mn bbz ook, dus ik hoop dat het vandaag flink doorzet zodat ik net meer hoef te twijfelen.

@Kweenie, gelukkig worden de ovu testjes weer wat donkerder, nu lekker aan de bak haha.

Wat denken jullie, wanneer mijn volgende NOD ongeveer is?
    Het was gisteren precies 6 weken geleden dat ik gecurreteerd was en dus 6 weken erna ongie geworden, is mijn NOD nu ook weer pas over 6 weken,iemand een idee??
    Zit ook een beetje te twijfelen om met ovu-testen te gaan beginnen. Heb altijd gezegd dat het niks voor mij zou zijn, maar wil zoooo graag weer zwanger worden, ben wel bang dat het een obsessie gaat worden met testen en zo.

Deel Deze Pagina