Oooh, genieten doen we zeker. Maar ik ga ook niet zeggen dat het nog net zo is als 10 jaar geleden. Xxx
Klopt Laurie, hier ook hoor. Bijna alle keren op de automatische piloot. De keer dat ik zwanger ben geworden heb ik na lange tijd weer van genoten. So, go girls!! Ben happy, heb een heel lief berichtje van Mar76 gehad, ze gaat zometeen hier even wat posten. Nou, welkom Marmeid!!n We hebben je gemist en we zijn jou jou/jullie zeker niet vergeten!! Ik hoop zo dat het weer beter met je gaat. Nog niemand met een vlekkeloze zwangerschap hier geloof ik... Kus voor iedereen!!
Hallo dames, Allereerst sorry dat ik al zo lang niet meer hier ben geweest!! Ik heb hier tot nu toe inderdaad een verre van vlekkeloze zwangerschap (t/m een week of 12 regelmatig wat bloedverlies en die cyste) en samen met de moeizame zoektocht naar een huis (hoezo crisis...) en werk, had ik echt geen energie om thuis iets anders te doen dan slapen, slapen en nog eens slapen. Maar nu gaat het gelukkig een stuk beter. Ik ben nog wel aan het herstellen van mijn operatie, nu bijna twee weken geleden. Die viel helaas erg tegen en was behoorlijk zwaar, dus het herstel gaat langzaam maar vooruit. Met bijna 17 weken ben ik uiteindelijk geopereerd. Van te voren hadden ze gezegd dat het waarschijnlijk wel met een kijkoperatie kon, maar helaas bleek tijdens de operatie dat er toch een grote snee nodig was (van mijn navel tot helemaal beneden ). En erger nog, na de operatie kwamen ze helaas vertellen dat ze ook mijn eierstok hebben moeten verwijderen, aan mijn goede kant... de cyste was er helemaal mee vergroeid. Dus nu heb ik links nog een eileider en rechts nog een eierstok... als ik dus ooit weer zwanger wil worden moet ik het zeker hebben van het overspringen. Dit was dus weer een behoorlijke klap, en de dagen na de operatie waren we ook erg bezorgd om ons beebje. Maar gisteren een echo gehad bij de nacontrole, en alles ziet er nog goed uit!! Dat is het allerbelangrijkste natuurlijk, als we nu maar een gezond kindje mogen krijgen dan zien we in de toekomst wel verder. Nu ben ik nog erg zenuwachtig voor de 20-weken echo over 1,5 week. Als alles er dan ook goed uitziet kan ik hopelijk eindelijk beginnen met genieten. Tot zover mijn lange ego-update. Ik zal straks eens gaan bij lezen, want ik begrijp dat de andere zwangeren helaas ook niet altijd kunnen genieten. Hoop dat het met iedereen naar omstandigheden goed gaat, en dat er weer wat roze bij is gekomen! Ik ga nu even wat eten en rusten en daarna bijlezen! @Bellerose, bedankt voor je lieve woorden en ook hier nogmaals gefeliciteerd!!! Echt super nieuws! Maar waar is je banner gebleven?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaah Mar!!!!!! Daar ben je! En nog steeds zwanger! Oh meis, ik heb me zo ongerust over je gemaakt. Ik dacht echt dat het helemaal mis gelopen was met je en dat je het daarom niet kon opbrengen om te reageren. Please, please, please, wil je dat nooit meer doen? Niemand van jullie niet!!! Wat goed dat alles goed gaat met jullie kindje Mar! Wel erg rot dat je eierstok is verwijderd. Maar inderdaad, eerst dit kindje gezond op de wereld zetten meis en daarna zien jullie wel weer verder. Echt ben zo blij om wat van je te horen!! Hele dikke knuffel, smak en doe rustig aan. Zo te horen zit je niet bepaald op een roze wolk!! Dan hier: Vanochtend weer een nega testje. Dus we doen het vanavond nog gezellig een keer en dan weer op de wachtbank! Ik hoop zooooooooo dat ik zwanger het jaar uit mag gaan!!! Verder kreeg ik vandaag bericht over mijn coloscopie. Alles is goed!!!!! Er is een heel klein, miniscuul poliepje gevonden en onderzocht. Helemaal goed! Ze noemde het een hyperplastisch poliepje. Dus ik ben erg blij!! xxxx
Kweenie, fijn dat de uitslag goed was!! Mar, jeetje meid, wel heftig hoor zo´n operatie tijdens je zwangerschap, gelukkig is alles goed gegaan. Hopelijk kun je na de 20w echo eindelijk gaan genieten. Hier schijnen de duivels alweer te gaan vertrekken, heb af en toe nog een veegje bruin en that´s it. Heb gisteren nog wel ff de ha gebeld vanwwege het minimale bloedverlies en het was volgens haar niks abnormaals, ze zei omdat ik ben gecurreteerd ik ook weinig baarmoederslijm heb opgebouwd deze maand vandaar het weinige bloed. Klinkt wel aannemelijk toch?
@Kweenie, o sorry het spijt me zo ! Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Tussen week 7 en week 12 was ik ook heel bang dat het mis zou gaan met dat bloedverlies steeds, en in het begin maakte ik me helemaal gek met kijken op internet. Dus toen heb ik mezelf even een internet verbod gegeven. En daarna was ik steeds helemaal kapot. Heb er helemaal niet bij stil gestaan dat jullie je ongerust zouden maken, zal het nooit meer doen . Roze wolk nog niet bepaald nee, ik kan nog bijna niets, maar sinds een paar dagen gaat het gelukkig een stuk beter qua pijn enzo. En jij nog steeds niet zwanger, had het zo voor je gehoopt! Maar het kan nog he, roze dit jaar uit! Dat was de afspraak, dus kom op Kweenie-ei, je kunt het! *zwaait voorzichtig met pommetjes vanaf de bank* @Minnie, jee na je bzz ook alweer een miskraam gehad. Pff, wat ontzettend balen voor je meis. Verhaal van de ha klinkt logisch, misschien moet het allemaal nog een beetje opgang komen. Hoe lang was je curettage geleden? Nou, bijlezen is er nog niet echt van gekomen. Heb alleen even de laatste pagina's gescand om een idee te krijgen hoe het met iedereen gaat. Morgen doe ik een nieuwe poging (tijd genoeg ). @Bellerose, wat vervelend dat je zo ziek bent zeg, ben je eindelijk zwanger en dan voel je je zo slecht . Hopelijk gaat het vanaf week 16 beter met je, en kun je echt gaan genieten! @Tina, jij ook zo ziek geweest begrijp ik. Fijn dat het nu een stuk beter gaat, lekker op die roze wolk jij! @Majo, hoe gaat het met jou? Je hebt het zwaar op je werk las ik, hopelijk helpen de afspraken een beetje. En als het echt niet gaat, dan gaat het niet he, groot gelijk dat je jouw baby en jezelf op 1 zet! @Ona, jij ook zwanger en al een kloppend hartje gezien! Super, gefeliciteerd!!! @Laurie, jij ook alweer een miskraam gehad na je bbz. Wat is dat toch met ons hier. Hopelijk de derde keer dan eindelijk en op de goede plek en een goede zwangerschap. @Iris, succes met ei-zoeken, ook voor jou kan het dus nog dit jaar, ik duim voor je! @Lobke en Manon, helaas welkom hier. Jullie hebben het helaas pas geleden nog meegemaakt. Heel veel sterkte met herstellen en verwerken. Ik ben vast nog iemand vergeten, morgen ga ik meer bijlezen. Voor nu een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hey Mar76 wat goed om eindelijk weer wat van je te horen!! We hebben ons idd zorgen om je gemaakt. Maar zo te lezen is je zwangerschap tot nu toe ook niet echt een pretje geweest. Vervelend, zo hoop je natuurlijk niet dat het gaat... En wat ontzettend naar dat je eierstok verwijderd is! Ik ben wel blij te lezen dat het met de kleine goed gaat... Op naar een mooie 20 weken echo!! Kweenie gelukkig is alles goed!! Hoef je je daar iig niet druk over te maken, nu zwanger het jaar uit!!
He Mar, wat fijn om wat van je te horen! Ik heb ook veel aan je gedacht en hoopte dat een operatie niet nodig was voor de cyste. Wat heb jij veel meegemaakt in een korte tijd zeg. Ik had je zo graag een zorgeloze zwangerschap gegunt en nu ook nog een operatie erbij. Ik hoop dat je vanaf nu zorgeloos kan genieten want dat verdien je echt!!! Vreselijk ook dat ze je eierstok niet hebben kunnen sparen maar je weet dat overspringen mogelijk is he!! Ik hoop dat je snel opknapt meid! Ik snap trouwens goed dat je een tijdje weg bent geweest het is natuurlijk niet niks allemaal. Denk vooral aan jezelf (en je beebje natuurlijk)! Dikke knuffel!!! Kweenie, wat fijn dat de uitslag van de test goed was! Nu kun je het weer even achter je laten en goed proberen je ei te benutten. Zo te horen gaat dat wel goed. Hier nog steeds weinig noemenswaardige klachten. Enkel 's ochtends een wat weeige maag maar niets wat een Liga niet weg kan eten. Ik heb volgende week vrijdag m'n termijnecho en de week erna (vermoedelijk) m'n combinatietest. Gek genoeg blijven die echo's spannend elke keer. Ik hoop zo dat beebje het goed blijft doen. Alvast een fijn weekend voor allen!
Mar: wat fijn dat je er weer bent, we zijn dol op succesverhalen! Hier een spannende tijd, ik zit nu op 9 dpo met een normale LF van 12 dagen. Ik denk op de test ergens heel vaag in de verte als ik het draai een streepje te zien, mijn man ziet het helaas niet. Heb tussen januari en augustus wel vaker streepjes geplast dus ik maak me nog geen illusie maar een beetje leuk is wel
Auwauwauw ik heb vreselijke buikpijn! Met n asperine (oke, n boel asperines) mog wat te onderdrukken maar pfff..wat dit nou weer is? Zit hooguit op 2dpo.... Ik ga weer ff verder met me zielig voelen....
Misschien was dit je eisprong? Ik heb ook al wel eens echt veel pijn erbij gehad. Heb vanmorgen weer getest, mijn streepje is nog vaag maar hij staat er echt Voel me ook echt zwanger, na 4x herken je wel het een en ander. Dus ik denk dat we weer een spannende tijd tegemoet gaan.
@Laurie, o spannend meis, klinkt goed! Ik ga heel hard duimen voor een plakbeeb voor jou dit keer! Klopt het dat jij medicijnen krijgt als je weer zwanger bent? Dat meen ik me te herinneren uit alles wat ik heb teruggelezen tot nu toe. @Kweenie, hoe is het nu met je buik? En wat voor pijn was het eigenlijk? Misschien idd een verlate eisprong? Hoop dat je je weer beter voelt. En nog gefeliciteerd met de goede uitslag van je onderzoek, dat was ook wel even spannend las ik. Gelukkig was alles goed! O trouwens, de gyn zei na de operatie dat mijn linker eierstok er zo slecht uit zag, dat de kans groot is dat ik zwanger ben geraakt van een eitje op rechts. Als dat zo is bij mij na vier maanden al overgesprongen dus! Ik vroeg nog of dat niet heel snel was, maar ze zei dat er steeds meer bewijzen zijn dat het geen jaar hoeft te duren, maar ook al eerder kan. Dames, bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed om hier weer te zijn! Voel me elke dag weer wat beter, zal alleen wel erg blij zijn als ik weer op mijn zij kan slapen. pff, al 2,5 week alleen maar op mijn rug.... Maar als we dit beebje straks gezond in onze armen mogen houden is het alle ellende meer dan waard geweest!!
@Ona, ik vind elke echo ook nog steeds spannend hoor, dat is ook niet zo gek met wat wij hebben meegemaakt. Maar het vertrouwen groeit wel met elke goede echo. Ik zal volgende week duimen voor weer een goede echo voor jullie! En heerlijk dat je je goed voelt, hopelijk blijft dat zo en kun je na volgende week vrijdag (nog) meer gaan genieten!
@Laurie spannend meid!!!! Ik duim voor een knaltest over een paar dagen. Weet iemand wanneer ik het beste met ovu-testen kan beginnen, mn ongie is sinds gisteren weg.
Ik ga maandag de gyn bellen, we hebben inderdaad afgesproken dat ik mag bellen zodra ik positief test en krijg dan medicatie die zorgt voor een betere innesteling. Mini: beetje afhankelijke van je cyclus. Ik begin meestal op dag 10 en heb dan rond dag 14 of 15 mijn knaltest.
HIerbij mijn test van vanmorgen op 10 dpo (heb normaal een LF van 12) Dus minder veel te vroeg getest dan het lijkt.
@ Mar; wat een elende zeg! Hoop dat je nu een beetj evan de zwangerschap kan gaan genieten!! @ Laurie: Gefeliciteerd met je posi test! Spannend de komende tijd. @ minnnie: je kan ook de calculator hier op de site gebruiken krijg een redelijk vooruitzicht in je ei. natuurlijk is een calculator niet 100% maar t geeft je iig een indicatie. @ Lobke: Hoe gaat het met je? @ Kweenie: Hoe gaat het met je, zeker schrikken? Buikpijn wel minder? Hier voel ik me rot, enorm veel last van mijn hormonen :S Nog niet ongi geworden gevoel is er nog maar met vlagen, Ook al een dag of 4 erg misselijk ;( Maar ik ben ook veel te ongeduldig hoor Fijn Weekend!
Spannend Laurie, ik zie ook een streep, ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. @Manon, ik weet hoe je je voelt, ik heb me de afgelopen week ook zwaar klote gevoeld, en nu nog wel een beetje, maar de grootste bui is overgewaaid. Ook omdat de ongie niet door wou zetten en dan de hoop dat je zwanger bent vanwege de vage zwangerschapskwaaltjes, en dan na honderd keer testen en van die vage uitslagen dan uiteindelijk toch ongesteld worden wat vervolgens dan ook niet echt door wil zetten grrrr . Hopelijk blijft jouw ongie gewoon weg en is je misselijkheid een teken van zwangerschap!!! DUIM DUIM