Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's. Zal vanavond nog even op jullie reac. reageren.

Ga vanmiddag een kv test dan en dan laat ik het straks even weten.

Groetjessss

2. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie: Ah shit van je buik zeg. Heb je goede stoelgang? mis je darmnen
    @Laurie: wat spannend de 30e zeg.Duim met je mee!
    @ Minnie: is het al wat weer wat rustiger thuis? die ruzie('s) ik snap ze helaas.
    @ Marokaanse: Ben benieuwd naar je test vanmiddag!
    @ Poemi: fijn dat het goed met je gaat!
    @ Allen: iemand al wat van Lobke gehoord?

Hier nog steeds geen ongi :( misschien morgen toch stiekem een testje, om mijn spanningen weg te nemen.

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Kweenie, wat is het voor soort pijn, ongiepijn of pijn alsof je iets verkeerds hebt gegeten??? Sinds mijn curretage rommelt het ook steeds in mn buik maar dat zijn meer steekjes bij mn eierstokken (tenminste dat denk ik). Als het je zenuwachtig maakt gewoon ff de ha bellen, die kan je misschien meer vertellen.

@Marokaanse, spannend, ik duim voor je!!!

@Manon, ja de lucht is gelukkig weer opgeklaard, hier binnen dan haha want buiten is het snertweer.

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja Manon op welke dag zit je nu van je cyclus??

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Owwww sorry Marrokaanse. Nog helemaal niet op jou gereageerd! We willen een foto zien! :)

Buikpijn is heel vreemd. Vrijdag (1 dpo) echt pijnlijk! Bijna naar huis gegaan van de pijn (haal dan gelijk van alles in mn hoofd zoals n eug aan eierstok). Zaterdag pijnlijk, met pijnstilling redelijk. Zondag geen pijn. Gisteren begon het weer wat (maar spannende dag op t werk). Vandaag broeit t wat + trouwens ook onwijs veel afscheiding (rekbaar, witgeel). Kan t een blaasontsteking zijn? Buukpijn is laag op liesniveau. Alleen zaterdag rond navelniveau. Menstruatie-achtige buikpijn.

Ik kijk het nog even aan. Misschien stress?
    X

6. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    #946 manon88, 13 dec 2011
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
    @ Kweenie; Wat vervelend zeg,Heb je stukjes in je urine? dat KAN op een blaasontst wijzen, ga ff naar je huisarts joh dan weet je t zeker!

@ Minnie; Gelukkig want buiten wordt het er niet beter op ;)
    Geen idee wat mijn cyclus is, weet niet meer hoe ik moet tellen, hier werd er gezegd vanaf je ok tellen, een vriendin van mij zei, tel vanaf de bloeding die je gehad hebt na de ok en weer een ander zegt je moet een week verder tellen :-S daarom hoop ik ergens op die ongi, zodat ik er weer een beetje duidelijkheid in ga krijgen, en Weer verder kan!!

Heb trouwens ook nog steeds last van vlagen misselijkheid en onder in mijn buik (boven de schaamstreek) voel ik een verharding, dat had ik ook de vorige keer toen ik zwanger was:(:$:$

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik telde vanaf de dag van ok, ik werd na 43 dagen weer ongesteld, dus had ik een cyclus van 43. Ben benieuwd wat mn cyclus deze ronde doet, hopelijk wel wat korter, daarom wil ik nu met ovu-testen gaan beginnen, dan kan ik hopelijk mn ei spotten en dan weet je ook wanneer je moet testen.
    Hoelang is het nu geleden bij jou Manon, dat je bent geopereerd??

@Kweenie, wijst witgele afscheiding op een blaasontsteking??

Pfff had gehoopt mn ovu-testen vandaag binnen te krijgen maar de post is vandaag niet geweest, terwijl die normaal wel op dinsdag komt grrrr

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik ga net plassen, zit er weer bruin bloed in mn slip, terwijl mn ongie al vanaf donderdag weg is, wat is dit nu weer??
    Iemand ook weleens gehad??

9. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie, vervelend van je bloed, kan ik je niet mee helpen helaas.
    Ow dan kan het bij mij nog wel even duren zit nu dan op dag 31 :-S
    Maar waarom voelt het dan al een week zo Alsof ik ongi moet worden.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Misschien komt het bij jou sneller op gang, of misschien morgen toch een testje wagen, dan weet je hopelijk iets meer.

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He hoi,

Weet niet of meer afscheiding op een blaasontsteking kan wijzen.
    Vlokken? Nee geloof het niet (lekkere praatjes zo hihi).
    Denk dat ik het maar gewoon even aan kijk tot na NOD. Als het dan nog zo raar is dan bel ik wel ff.

Oh en Minnie. Heb ik ook wel eens last van. Denk je dat het voorbij is, krijg je nog een toegift!

x

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kweenie: whaahaa, een toegift! :D Is helemaal niet om mee te lachen, ik weet het, maar je omschrijft het zo leuk! :D
    Wat naar trouwens van je buikpijn...ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Maar een belletje naar de dokter lijkt me wel op z'n plaats. je loopt er al enkele dagen mee.

Minnie: Heb ik ook gehad hoor! Echt wel weken aan een stuk. En niet gelijk na mn bbz-operatie, toen was ik helemaal schoon zeg maar. Maar een lange tijd erna. Waarschijnlijk was mn lichaam van slag of kwam het door mn pcos. Ik weet het antwoord nog steeds niet. Kijk het even aan, misschien is het helemaal niet zo erg...een klein wondje ofzo.

Manon: ik zou ook een testje doen. Dan kan je een zwangerschap uitsluiten...of net niet ;):) en anders...afwachten...:(

Hier verder alles prima! Ik voel me goed en mn buikje begint te groeien :) Volgende week 20-weken echo. Maar we zitten nog te dubben of we het geslacht willen weten of niet.
    Iemand voor- of nadelen?

Zit er verder ook over te verzinnen om wasbare luiers te gebruiken. Iemand ervaring mee? Of voor- en nadelen? :D Ik hoor het graag! :p

*doet wederom de pomponnendans* Bij laurie heb het geholpen geloof ik ;) Who's next ladies? :D Nog 2.5 week om zwanger het jaar uit te gaan! Kom op! *laat hijgend de pomponnen zakken...
    ...en gaat weer verder met de pomponnendans!* :D:D:D

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Manon heb je al een testje gedaan??
    Kweenie vervelend zeg van je buikpijn... heb ook geen idee wat het kan zijn... even afwachten maar en anders even naar de dokter.. Misschien ben je wel zwanger :).
    Hier nog geen ei , ik test nu wel elke dag maar nog geen positieve test gehad. Afwachten dus! Wel lekker aan de klus :)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Tina, wij wisten bij onze dochter ook het geslacht al bij de 20w echo en hebben daar bewust voor gekozen.
    Voordelen zijn dat je gericht kunt shoppen, je hoeft niet meer naar een jongens en meisjesnaam te zoeken.
    Nadeel is dat de verassing eraf is, maar ja het is nu al 20 weken een verassing dus tja... Denk er nog maar lekker over na het is tenslotte jullie beslissing.

@Manon ga je vandaag testen???

15. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb getest: niet zwanger. :( Ergens wel teleurgesteld maar hoop dat ik t nu allemaal een beetje kan loslaten. Nooit gedacht dit dit mij zo bezig zou houden in mijn hoofd. Wordt er langzaam een beetje maf van.
    @ Tina, totaal geen ervaring met wasbare luiers, voor thuis misschien wel oke( werl erg veel werk) maar denk eraan dat de maatschap er totaal niet meer op in is gesteld, bv als je op visite gaat of je kindje met de tijd naar opvang: denk niet dat die meiden zo'n luier nog kunnen verschonen ;)

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Tina hier ook geen ervaring, maar ik heb eens gelezen dat wasbare luiers niet meer goedkoper zijn, omdat je dan ook was kosten hebt en natuurlijk veel werk ervan. Suc6 met beslissen iig!
    He balen Manon!! Nu maar snel ongi worden dan kun je weer verder...

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Manon, hopelijk ben je gauw ongesteld meid!! Ik weet wat je nu voelt, ergens weet je dat het niet zo is maar als de test het ook daadwerkelijk bevestigd is het toch een domper, ik had de vorige keer ook nog eens van die vage testen, werd er helemaal gek van, was waarschijnlijk hcg van de vorige keer, dat schijnt nog wel eens te schommelen, en op een gegeven moment ga je streepjes op de test zien die er niet zijn, echt zo frustrerend!!

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Manon: Jammer... :( Ik weet helemaal wat het is om er 'toch meer mee bezig te zijn dan gedacht'. Heb je de kerstboom al gezet? Is misschien wel leuk om je gedachten te verzetten. En je komt helemaal in de gezellige 'kerst-klus-sferen';)

De wasbare luiers van tegenwoordig zien er uit als de wegwerpluiers. Je moet er alleen zo een doekje voor de ontlasting op te vangen inleggen. En ze zien er zo schattig uit! Met leuke printjes enzo.

Had ook gelezen dat kinderen met wasbare luiers sneller zindelijk zijn. Plus het financiële plaatje is ook wel aantrekkelijk. Oké, aanschaf is éénmalig duur (wil een all-in-one en meegroeiluier) Maar uiteindelijk bespaar je toch een hoop geld. Wassen is inderdaad wel extra werk. Ach ja...die dingen in de wasmachine gooien (op nachttarief natuurlijk ;)) en ophangen om te drogen. Denk dat dat extra werk wel te overzien is...
    Maar dacht: 'even vragen of iemand ervaring heeft'. Misschien dat ik zo'n probeerverpakking bestel, of eens langs ga bij zo een consulente. Vragen kan geen kwaad hè ;)

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Manon wat jammer.

Hier gaat het denk ik weer niet goed, mijn testen worden niet meer donkerder. Ik zag in die van gisteren al niet veel verschil. Maar die van vandaag lijkt zelf klein beetje lichter....

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Misschien schommelt je hcg wel op het moment Laurie, dat gebeurd vaker in het begin, maar ik snap je ongerustheid!!
    Als ik jou was zou ik ff bij de ha langsgaan voor bloedtest

Deel Deze Pagina