Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Hallo dames, alles goed met jullie? Het is rustig hier.

Ik ben gisteren ongi geworden. Had het wel verwacht, maar was toch een beetje teleurgesteld :(. Maar mijn cyclus lijkt wel weer terug zijn op 29 dagen (had ik voor de bbz ook meestal), dus dat is positief! Op naar ronde 2.

@Majo en Roos, ik duim voor roze voor jullie deze ronde!!

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haaaai,

Ik ben er nog steeds hoor! Zo af en toe heb ik het alleen heel druk met andere dingen en sta ik even meer op de 'leesstand'.

Jij dus ongesteld geworden Mar. Wel een mooie cyclusduur. Ik zit nu op dag 21 en heb nog geen eisprong gehad vermoed ik. Maar van mij mag het dit keer ook wel een wat langere cyclus zijn. Zoals het er nu op lijkt word ik namelijk tijdens onze vakantie ongesteld en dat is wel balen!

Morgen eindcontrole bij de gyn en verder wacht ik nog steeds op de levering van mijn telefoontje grrrrrrrrr....

Hoe is het met de rest van de meiden??

Liefs, Kweenie

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden!

Danabelle, hoe voel je je? Op naar 6 juni!
    Mar, toch wel balen ja :(
    Kweenie, die telefoon moet maar snel arriveren, heb je weer een leuk speeltje ;)

Kort updeetje - uitgebreid verslag van hoe alles gegaan is (weer veel teleurstellingen :( ) in mijn blogje.
    Zit weer in de wachtweken. Zijn 2 zeer matige embryo's teruggeplaatst. Kleine kans... hele kleine. Als deze 3e IVF niet lukt, denken we over een overstap naar Gent. Of Dusseldorf. Wil gewoon alles geprobeerd hebben.
    Vooralsnog probeer ik positieve kracht naar deze emmy's te sturen, maar het gaat wel moeilijk kan ik jullie vertellen. Inmiddels zijn we al zo vaak teleurgesteld... Anyway, ben dus de komende tijd op mijn blogje te volgen. maar duim ondertussen ook voor jullie door hoor!!!

Dikke knuf voor allemaal!

xxx

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Mornings...tanken tanken tanken..that's all i need:)

mar, jammer zeg! Wel een mooie regelmatige cyclus die niet te lang is. Ben je nog lekker een hapje gaan eten? Met wijn enzo? Knuf

Kweenie,waar blijft ie nou? Is je telefoon er met je ei vandoor of andersom? Hoop dat ze beide snel voor je deur staan. Tja, ongi op je vak is minder leuk, is het bij jou ook veel heftiger dan voor je zwangerschap?

Majo in THE sunshine? Oké, vandaag nemen we een plutje mee maar de rest van de week 20 graden...heerlijk! Voel jij al iets?

Juulzon, we duimen zo hard voor jullie! Er moet een plakkerd tussen zitten! Mag ik vragen vanwaar de overstap?

Tina, hoe gaat het met jou? Is je ongi weer op de terugweg? Hope so! Gaat het goed met de shakes? Bij bij mij niet:)!

Hier zaterdag 3 dpo zeeeeer moe en slijmafscheiding?? Alle hoop is terug! Zondag en maandag is mijn hele ontl. Patroon veranderd, tepels jeuken en ik slaap heel slecht...af en toe licht ongigevoel en gisteren hele dag een weeig gevoel in mijn maag..zou het dan toch? Ronde 9 na de bbz?
    Ik durf haast niet te hopen. Fijne dag iedereen

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Juulzon: Kom op meid...een matige embryo kan ook uitgroeien tot een wonder. Ik duim heel hard voor! Probeer positief te blijven denken! Heb je niet iets wat je gedachten een beetje kan afleiden? Ik hoop zo hard dat het raak is voor je. *stuurt positieve vibes naar juulzon* En onthoud...Er hoeft er maar eentje te zijn die doorschiet! Dikke knuffel voor jouw.

Roos: oooooh, looking good! Voor jouw hopelijk geen ronde 10 :D Ben zo benieuwd! Pfew, wat duurt wachten toch lang hè... Maar het klinkt in ieder geval hoopgevend :)

Kweenie: Eindcontrole...spannend! Hoop dat alles ok is :)
    Wat stom trouwens van je telefoontje...soms denk ik dat ons leven alleen maar bestaat uit wachten...wachten op een ei, wachten op een posi test, wachten op een nieuwe telefoon :D (Who de hell heeft het woord wachten uitgevonden!? Vind er niks aan!)

Hier: Nog steeds in de afvalrace. Morgen hoop ik de -6kg aan te tikken :D Shakes gaan goed. De verleiding is soms erg groot, en de trek in lekkere dingen nog groter :D maar ik houd vol. Het enige wat ik "zondig" zijn kerstomaatjes. Als ik mezelf niet kan bedwingen, steek ik er 4 in mn mond :)D ja grote mond :D) en dan ga ik heel hard aan een klein wondertje denken. Daar doen we het voor! Donderdag is er een familiefeest en dan mag ik van mezelf gezond mee-eten, en komend weekend gaan manlief en ik misschien weekendje weg en dan wil ik ook een beetje zuunig zijn met shaken. :) Maar dan vanaf volgende week weer volle moed aan de slag.
    Trouwens nog steeds heftig ongesteld. Dacht paar dagen geleden dat het minder werd, maar dat was dus niet zo. Phoephoe! Wat een bloed! Het nog nooit zo lang zo hevig gebloed. Maarja, ben ook al 2 maanden niet ongi geweest. En dat bloed moet toch ergens naartoe... Maarja, niet zo prettig dus. Ik heb schrik om recht te staan...ben bang dat het bloed langs me benen loopt! :D Voorlopig loop ik niet teveel rond, en als ik naar het wc loop is het met de benen tegen elkaar :D.

En nu weer aan het werk!

Liefs

Tina

6. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Mar, balen van je ongi maar wel fijn dat je cyclus weer zo is als voor de bbz.

@Juulz, heb je blog gelezen en jeetje wat een teleurstellingen hebben jullie gekregen. Snap heel goed dat de hoop en het vertrouwen moeilijk zijn, maar probeer het toch en ik hoop en duim dat 1 van de 2 emmy's gewoon 8,5 maand blijft plakken. Dikke knuf voor jou.

@Kweenie, wat balen dat je telefoon nog niet binnen is. Hoe was de eindcontrole bij de gyn?

@Tina, jij bent goed bezig met de shakes, paar dagen wat smokkelen door gezond mee te eten is echt niet erg hoor en die tomaatjes die je af en toe neemt moet gewoon kunnen. Wel balen dat je nog steeds zo heftige ongi hebt. Andere kant wordt het wel goed schoongemaakt voor een nieuwe poging.

@Roos, klinkt allemaal veelbelovend bij jou. Nog een weekje samen op het wachtbankje.

@hier, druk op mn werk. Gelukkig alleen vandaag nog werken en dan heerlijk een heel lang weekend:).
    Vandaag op 6dpo. Hier sinds een dag of 2 beginnen de klachtjes te komen. Borsten worden gevoelig en pijnlijker, had gisteravond zelfs last van een knellende bh. Gister ook felle gemene steekjes in mn buik. Maar wat ik het vreemdste op dit moment vind is dat ik een eng rustig gevoel over me heb.
    Zal gewoon nog een week geduld moeten hebben, pffff soms haat ik wachten:)

Fijne dag allemaal

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Meisjes!
    Ik ben blij, heb vandaag een echo gehad (met 5 weken en 5 dagen) en het kindje zit op de juiste plaats, én het hartje klopt al!
    Zou eigenlijk volgende week een echo krijgen, maar ben weer aan het spugen en wilde overleggen over medicatie, maar dan moet de gyn me dus wel gezien hebben, vandaar dat ik vandaag al terecht kon!

8. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Danabelle, jippie wat een fijn nieuws dat je kleintje op de goede plek zit en het hartje al klopte. Probeer er nu van te gaan genieten, ook al ben je aan het spugen want dat is op zich natuurlijk minder fijn.

@hier, is mn weekend al begonnen. Vandaag behoorlijk druk gehad, maar dat helpt wel om niet te veel na te denken over wat ik voel. Bh begint wel weer te knellen en heb ook af en toe een ongi-gevoel en een gespannen buik. Nog een weekje geduld:)

Fijne avond

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

Sjee.....ik moet echt alles weer wat beter gaan volgen. Ik wist niet eens dat Tina eindelijk ongesteld was geworden!!!

Tsja, krijg je als je het heel druk hebt. Op het werk een fikse onderbezetting en ik wil toch proberen om alles een beetje goed af te ronden voor mijn vakantie binnenkort. Onbegonnen werk maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd.

Telefoon duurt en duurt en duurt. Heb nu afgesproken dat als ze het deze week niet meer kunnen versturen ze het dan na mijn vakantie opsturen. Een dag van te voren is ook zo lullig....als ze het al zo vlot opsturen. Vraag is vele malen groter dan het aanbod momenteel.

Eindcontrole was eigenlijk niet zo heel boeiend. Geen echo gehad want valt niet echt iets op te zien. En eigenlijk zat ik er maar heel kort. Hij heeft nog foto's laten zien + verslag van de gyn die de operatie heeft gedaan. Overgebleven eileider zag er mooi uit, zo ook baarmoeder en eierstokken. Maar ja, is wel aan de buitenkant he? Voor het zelfde geld was het geen domme pech maar echt een afwijking... Maar dan denk ik eerder dat dit het geval was bij rechts en niet bij links. Tenslotte hebben we al een dochtertje...

Eisprong is geweest of gaande. Al een paar dagen last van vruchtbaar slijm + gisteravond om 22.30 uur nog een ovutestje gedaan die ik nog had liggen en die was zo goed als positief. Dus piek net geweest of misschien vandaag. Maakt voor nu ook niet zo veel uit, deze ronde wachten we ook nog even braaf. Maar ja, word dus echt ongesteld midden in onze vakantie...

We mogen er gewoon weer voor gaan trouwens, zodra we er weer aan toe zijn.

@Majo: Hier ook weekend :). Jij weer midden op het wachtbankje lees ik. Spannend hoor, ik hoop dat er gauw weer een paar zwanger mogen zijn. Hop achter Danabella aan!

@Danabella: GEFELICITEERD!!! Wat geweldig!!!! Was het erg spannend of wist je dit keer eigenlijk wel dat het goed zit? Konden ze het gelijk zien of moesten ze even zoeken? Heb je ook een fotootje meegekregen (vind ik interessant!) Oowww, jaloers!!!! Echt wel maar op een positieve manier hoor. Hé, wanneer ben je nou eigenlijk uitgerekend? Of had je dat al verteld?

@Tina: Jij dus flink ongesteld. Inderdaad ook niet zo raar na 65 dagen. Volgens mij heb je gewoon echt een ronde overgeslagen of niet? Ben je nog door gegaan met de ovulatietestjes? Ik bedoel kan het nu bijvoorbeeld zo zijn dat je op dag 51-52 nog een eisprong hebt gehad? En is clomid niet een middel om een eisprong op te wekken of is dat weer ergens anders voor?

@Juulzon, ik ga zo je eigen blog even lezen. En wat Tina al zei...ook een matig embryootje kan toch een prachtig kindje worden! Ik hoop met heel mijn hart dat dat nu het geval is!

@Roos, zo ook voor jou!!!! Een knaltest wil ik zien!!!! 3 x 3 is scheepsrecht niet waar? Hihi

Zijn jullie allemaal ook vrij trouwens? Nog plannen voor t weekend?

Liefs, Kweenie

10. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, mooi dat er wel in ieder geval een eisprong is geweest of gaande is. Wel balen dan weer dat de ongi midden in je vakantie valt.

@Roos, hou je het nog vol op het wachtbankje. Heb je m ook in het zonnetje gezet?

@hoe gaat het met de rest?

@hier, zo weer lekker buiten zitten. Vriendlief is de goot aan het schilderen (nadeel als je alles hebt geregeld zoals steiger, dan moet je aan de gang ook al is het zulk mooi weer). Heb net eindelijk de laatste plantjes gepoot in de nieuwe plantenbakken en zometeen dus weer lekker in het zonnetje zitten. Verder nog steeds redelijk rustig op het wachtbankje. Wel al 3 avonden op rij last gehad van een knellende bh en mn borsten zijn ook nog steeds gevoelig. Verder af en toe wat steekjes in mn buik, soms een ongi-gevoel en af en toe een meer gespannen buik. Tja weet niet wat ik ervan moet denken. Ik ben nog wel steeds enorm eng rustig. Heb sinds zaterdag niet meer getempt en merk dat ik er ook totaal geen behoefte aan heb. Nog een paar dagen geduld hebben. Gelukkig de komende dagen genoeg te doen (kapper, scooter wegbrengen, verjaardag neefje) en gaat de tijd dan snel voorbij.

Dikke knuf van mij

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Kweenie, fijn dat je weer een eisprong hebt gespot! Je lichaam doet het in elk geval nog toch!
    Ik had geen idee of het nu wel goed zat trouwens. Ik had van de bbz niets noemenswaardigs gemerkt, dus had geen vergelijkingsmateriaal qua pijn zeg maar. Want ik heb nu wel wat steekjes gehad in mijn buik - nog steeds wel, vooral als ik me uitrek. Maar dat zal wel normaal zijn. De gyn hoefde trouwens niet te zoeken. Het was een inwendige echo en we zagen meteen dat er iets in de bm zat. De hartactie zagen we wel pas toen de gyn inzoomde hoor - het is ook nog zo klein nu, nog geen halve centimeter! Ik heb wel een foto meegekregen, maar hem niet gescand.. kan wel proberen een foto ervan te maken met mijn telefoon, maar dat duurt wel even eerdat ik die dan plaats want ik ben daar niet zo handig mee!
    Majo, is de goot mooi geschilderd door je vriend? Wat goed dat hij dat zelf doet! Mijn man gaat echt geen ladder op.. dat doe ik nog eerder.
    Tina, fijn dat afvallen zo goed gaat!
    Juulzon, matig embryo..? waarom vinden ze het matig als ik vragen mag, sorry als ik domme vragen stel hoor, maar ik heb geen verstand van IVF..

12. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Dag lieve meiden, ik ga snel even teruglezen, het weekend was een tikkeltje druk:)!
    Mijn klachtjes zijn weer verdwenen en ik verwacht dus wel weer gewoon mijn ongi.
    Ik geef jullie allemaal een hele lieve knuffel en kom na het weekend even uitgebreid bijkletsen hier!

Liefs Roos

13. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Danabelle, goot ziet er weer peikfijn uit. Mn vriend werkt bij een bouwbedrijf dus vindt klussen helemaal niet erg.

@Roos, balen dat je klachtjes weg zijn. Ik blijf nog wel voor je duimen.

@hier, is het broekloeren begonnen. Sinds een dag of 3 meer klachtjes. Bij vlagen misselijk, mn borsten doen behoorlijk zeer, paar keer per nacht wakker, moe en af en toe ook behoorlijke moodswings. Gister tot 2x toe om niks tranen. Pffff ben nu niet zo rustig meer als de afgelopen week. Moet toch echt nog een dag of 2 geduld hebben, maar das best moeilijk. Heb aan de ene kant best wel goeie hoop, maar aan de andere kant enorm bang dat mn lichaam me weer in de maling neemt.

Fijne dag

14. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Hallo dames!

Ben er even een weekje tussen uit geweest, gewoon in Ned. maar was heerlijk!

@Danabelle, wat heerlijk nieuws om te lezen!!! Zelfs al een kloppend hartje! Wel vervelend dat je zo misselijk bent. Had je dat de vorige keren ook?

@Juul, wat ontzettend rot zeg, zoveel eitjes en dan maar 2 matige emmys :(. Mijn duimen draaien drie slagen in de rondte voor je, dat er iig 1 mooi plakkertje en vechtertje bijzit!

@Roos, balen dat je klachtjes verdwijnen, maar dat zegt nog niets he. Blijf voor je duimen! Wanneer is je NOD (die dag zal ik extra hard duimen;))?

@Majo, voor jou ook weer spannend. Klinkt iig veelbelovend. Ik duim heel hard dat je lichaam je dit keer niet voor de gek houdt!

@Kweenie, jipie een ei gespot! Fijn om te weten dat het weer goed werkt. Wel balen dat je dan op vakantie ongesteld wordt. En ook van je telefoon trouwens :(. Hopelijk krijg je hem nog voor je vakantie. Heb die van mij afgelopen weekend gekregen, ben er erg blij mee, echt heerlijk zo'n touchscreen! Alleen de accu gaat wel snel leeg...

@Tina, is je ongi inmiddels al over of iig een stuk minder? Hoop het wel voor je, want leeglopen is ontzettend niet fijn :(. En een lekker weekendje weg geweest?

@Hier, dus een heel extra lang weekend (bijna hele week dus :D:D:D) weg geweest. Had ik ook echt even nodig. Ondertussen zit mijn ei er al weer aan te komen, dus gisteren weer begonnen met gericht gezellig maken :D. Ik ga deze maand nog tot mijn ongi tempen voor een goed beeld, daarna alleen nog rond mijn ei, net als Majo. Merk nl dat ik er door het tempen extra veel (ik vind zelf te veel) mee bezig ben.

Dames veel succes met wachten allemaal (volgens mij wacht iedereen momenteel wel ergens op)! Konden we het wachten maar overslaan...

15. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Mar, lekker he ff zo'n lang weekend weg. Heeft een mens zo af en toe gewoon ff nodig. Succes met klussen deze week.

@hier, is de moed me in de schoenen gezakt:(. Vanmorgen een temp van 36,4. Die is dus behoorlijk gezakt en dat gebeurd de laatste rondes iedere keer de dag voor ik ongi ga worden. Borsten zijn nog wel steeds pijnlijk, maar had gisteravond ook al een klein beetje roze/wittig slijm bij het afvegen. Dus ben bang dat het hier wederom niet is gelukt en we door gaan met de volgende ronde. Probeer me nog vast te houden aan geen bloed geeft moed, maar veel moed is het niet meer:(.

16. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ach lieve Majo,das balen zeg! Lastig die klachtjes,ze zetten je steeds op een verkeerd been!
    In de eerste rondes na mijn bbz was ik er steeds van overtuigd dat ik zwanger was,niet dus. Ook steeds misselijk zere borsten moe huilen etc. Nu de afgelopen 4 rondes bijna geen klachten. Deze ronde had ik vorige week goede hoop maar nu zijn mijn klachtjes alweer een week verdwenen,jammer want oh wat zou ik graag misselijk boven de pot hangen met een positest!!
    Ik temp alleen rond de eisprong en voor mijn nod.hier vanmorgen hoog?? 37.2 maar weet dat hij morgen zomaar weer 36.8 kan zijn en donderdag mijn regels..
    Meid,ik hoop ook keihard voor jou,voor iedereen trouwens hier!! Dikke knuf vanaf hier en wie weet zet het niet door en blijft het bij roze:)!

Ik reageer vnvnd even op de rest!
    Fijne dag!!

17. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Roos, heb deze ronde ook alleen rond mn eisprong getempt en nu sinds eergister weer getempt. Mn duimen draaien voor jou en ik hoop heel erg dat die mooie temp een goed teken is en je gewoon morgen of donderdag op roze gaat.

Ben gewoon weer zwaar in de maling genomen door mn eigen lichaam. Vanmiddag is de ongi begonnen:x. Wel weer netjes 33 dagen, alleen nu een lf van 12 dagen. Mn lf wisselt bij mij echt tussen de 12 en 14 dagen. Merk dat ik wel baal maar dat ik de ergste teleurstelling vanmorgen al heb gehad.
    Merk ook dat er vanmorgen echt een knop is omgegaan en dat ik er weer keihard tegen aan ga om die laatste kilo's eraf te krijgen. Ben gelijk vandaag weer op de fiets naar mn werk gegaan.

Ga vanavond lekker onderuit op de bank.

Fijne avond allemaal

18. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    O, balen meid, ik had het zo gehoopt! Weet je, je blijft toch stiekem hoop houden tot het tegendeel bewezen is. 24 per dag/7 dagen per week is het zoeken naar klachtjes die bij een mogelijke zwangerschap horen. De teleurstelling is na al je hoop heel groot om vervolgens 5 dagen later met alle moed weer bij elkaar geraapt, verder te gaan. Hoop, Hormonen, stemmingswisselingen en verdriet en teleurstelling, vertrouwen op dat alles ooit goed komt, alles door elkaar. Moeilijk hoor.
    Ook hier voel ik de tranen branden omdat ik weet dat het weer niet raak is. ik voel weer niks! Maar we mogen de moed niet opgeven, hopen tegen beter weten ik, echt om moedeloos van te worden.

Meid, lekker even je tranen laten gaan! Ik denk aan je en oja, ik fiets morgenvroeg met je mee, goed? 7.10 u! Oké? X

Hoe is het bij de rest van de dames? Kweenie, jij hebt je ei gehad? Hebben Jullie hetp nog even rustig aan gedaan?
    Tina, lig jij alweer op het droge:)
    Mar, jij mag weer aftellen tot je ei. Inderdaad, dat tempen maakt dat je er veel mee bezig bent maar aan het eind van de maand wil je toch weten hoe het zit, spannend!
    Juul, hoe is het met je? Voel je al iets?

Oja, gekke vraag mss maar wanneer mijn temp omhoog gaat na mijn ei stop ik met klussen, hoe doen jullie dat? Is het na je tempstijging te laat of moet je nog even doorklussen?

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoi lieve meiden,

Mijn verhaal staat op mijn IVF blogje. Nog geen positieve test, ik vrees dat het niet gelukt is....

Enne, als je temp stijgt, is je ei al geweest! Misschien ovu-testen proberen? Bij de kliniek adviseren ze clearblue digital.

En een LF van 12-14 dagen is heel normaal hoor! Mag je blij mee zijn. Mijne is van nature maar 10 dagen MAX.

Enne, al die emoties die zwanger worden komen kijken, herken ik meer dan... Duim voor allemaal!

Dikke knuf

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    hellowa ladies!

Juulzon: Spannend! Ik hoop dat het gelukt is, ookal vrees je er zelf voor. Zolang je niet ongi word kan het nog steeds he. Maar dat wachten kan erg slopend zijn.. toi-toi-toi meid! Mijn duimen draaien voor je :)

Roos: de moed niet laten zakken he! Kom op! Het zonnetje gaat ook voor jou nog schijnen. Dikke knuffel

Majo: he wat jammer van je ongi...:( Ook dikke knuffel voor jou meid. Maar kom op, focus je even op het afvallen! Goed van je dat je op de fiets naar het werk gaat! Ik ben trots op je! En ben zoooo jaloers op je 33-dagen cyclus! Nou, op naar de volgende ronde!

Mar: lekker hoor, er even tussenuit! Ik heb afgelopen weekend ook erg genoten met mn mannetje. Jammer van mn ongi, maar ondanks dat toch even gezellie een weekendje weg. Dit konden we na het afgelopen half jaar extra gebruiken... eerst mijn bbz, daarna zijn hernia-operatie, mijn pcos...pfew soms leek er geen einde aan te komen.

Kweenie: waar bent gij??? Of was ze nu al vertrokken op vakantie :( haha, ik weet het even niet meer!:):D

Hier: nog steeds ongi! dag 15 alweer... maar!!! het is aan het afnemen :D geloekkig! Hopelijk kan ik nu weer met een schone lei (lees baarmoeder) beginnen :) En heb der helemaal zin in!
    Afvallen gaat nog steeds goed. Was afgelopen weekend 1kg aangekomen, maar ben sinds gisteren weer begonnen met shaken. En de afvalrace continues! :D Morgen heb ik mijn eerste skate-les! Ik wil stilletjes weer wat gaan sporten :) Vroeger heb ik wel eens geskate, maar momenteel durf ik er niet mee de straat op. Dus wil door de lesjes het weer onder de knie krijgen. Ben benieuwd.
    Verders ook goed nieuws gehad van de makelaar :D We zijn ingeloot voor een nieuwbouwwoning. Ooh, ben ik zo blij mee! Morgen hebben we een afspraak met de bank. De lening krijgen we wel rond, maar we hebben nog wat extra vraagjes over dubbele lasten enzo...
    Maar heb nu eindelijk het gevoel dat voor ons het het tij weer begint te keren. Klaar met alle tegenslag! Ik kijk uit naar positief nieuws! Who's with me?!:D

Trusten
    Tina

Deel Deze Pagina