Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kweenie, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Minnie, om de dag is volgens mij ook het beste ja. Het schijnt dat bij een goede zaadkwaliteit iedere dag ook prima kan, maar daar hadden wij sowieso geen puf voor ;).

2. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    En ik zou voor de zekerheid tot twee a drie dagen nadat je testjes weer lichter worden door gaan met klussen, dan zou je zeker goed moeten zitten, aangezien zaadjes ook nog 48-72 uur (en soms zelfs langer) blijven leven.
    De maand dat ik zwanger werd is dit er bij ons niet eens van gekomen, dus ik had mijn eigen advies niet eens gevolgd ;), maar meestal deden we het wel zo.

3. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Kweenie, ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Geen vervelende buikpijn meer gehad hoop ik?

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ff ego. Hier gaat t goed. Geen klachten what so ever. Behalve dus meer wit (geel) verlies. Vandaag zelfs met n vleugje rozeverlies er tussen.....??? Ik weet echt niet meer wat ik moet verwachten.....

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Thanks Mar voor de tips, net weer een ovu testje gedaan en zowat hetzelfde als gisteren dus denk dat mn ei nog niet is gelegd haha, morgen weer aan de klus.

@Kweenie, jeetje het wordt nu wel spannend bij jou meid, het zou een eventuele innesteling kunnen zijn, maar ja dat weet je dus pas achteraf, wanneer is je NOD??

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik had nog een vraagje over afscheiding (sorry ladies).
    Heb je altijd doorzichtig rekbaar slijm bij een ei, of kan je ook een ei hebben zonder slijm??

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mini ik heb altijd slijm een dag of drie vier voor mijn positieve test

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Roze verlies wordy meer. Ik had uitgerekend dat vg week dodag mijn Nod.zou zijn (didag 6 december) maar zit er schijnbaar vet naast. :(

9. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dus over een week pas je nod? Dan kan dit tochbgeen menstruatie zijn ?

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Weet je wel wanneer je ei is geweest Kweenie, als dat pas een weekje is geleden kun je nu toch niet ongie worden???

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai,
    Ik had dinsdag 6 december een posi ovutest. Normaliter tel ik daar 16 dagen bij op en word ik ongesteld. Dus zou ik nu uitkomen op vg week donderdag. Maar deze ronde verloopt sowieso al raar. Echter heb ik nog nooit een kortere lf gehad dan 14 dagen. Dus stel eisprong is de 6e gelijk al geweest dan zou ik dinsdag ongesteld moeten worden. Dus gisteren zat ik ergens tussen dag 9 en 11 dpo vermoed ik.

Maar goed, lf kan natuurlijk ook veranderen.
    Het is in elk geval een kleine bloeding. Maar geen rood. Gisteravond wel veel roze slijmverlies met wat slierten rood. Lekte zelfs door mijn inlegkruisje heen. Maar nu was ik dan ook flink aan het springen en dansen....

Vanmorgen verwachtte ik echt een flinke plas bloed maar dat is dus niet zo. Ietswat lichtroze en een veeg bruinig iets.

Vind t echt doodeng. Iemand van jullie wel eens gehad? Heb t de 1e ronde na pil wel wat gehad maar toen volgens mij nog voor ovulatie plus dat was in augustus 2010.....

Voel verder ook echt niets behalve een licht wat ongi achtig gevoel in mijn bui k. En rechts toch iets gevoeliger. Pfffff....ik weet echt niet wat ik hier van moet vinden.

Xxxx

12. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Jeetje 100 pag. alweer!:D

Dat is inderdaad apart Kweenie. Zou het al een innesteling kunnen zijn? Dat worden spannende dagen tot aan NOD. Ik typ hier met gekruisde vingers!!

@Laurie: van harte gefeliciteerd dat klinkt hartstikke goed al zo vroeg pos. testen!!

@Mar76: wat fijn dat de pijn nu bijna weg is en je je alweer een stuk beter voelt.:)

Mijn echo van gisteren is verplaatst naar maandagochtend aangezien de echoscopiste ziek is. Ik knijp 'm wel een beetje maar dat heb ik elke keer voor een echo. Dit is ook gelijk de termijnecho en we zijn ontzettend nieuwsgierig hoe ver we zijn. Verder voel ik me eigenlijk goed. Ik mag mezelf tot nog toe onder de gelukkigen scharen die nog geen innige omhelzingen met de wc-pot heeft gehad. Hoewel je dat niet te hard moet zeggen natuurlijk.:);)

Fijn weekend allen!

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Kweenie apart ja! Ik hoop dat het een innesteling is idd, zou wel heeeeel leuk zijn :). Mijn vorige cyclus liep ook raar, met heel veel slijm en toen bleek achteraf dat ik toen pas mijn eisprong had (een dikke week later dan normaal). Maar het is en blijft nog even spannend voor je dus!!

Ona veel succes maandag met je echo! Ik snap dat het spannend blijft, dat is het ook gewoon.

Hier gister mijn eisprong gehad, ik had gistermorgen echt een knal posi test en savonds kreeg ik een heel warm en ik voelde het gewoon, toen hebben we ook nog geklust dus daaaaaaaaar kan het niet aan liggen :p. Verder had ik wat steken links in de buik, betekent dat dat mijn eisprong ook links was?? Soms voelde ik ook wel wat rechts maar dat was meer onderin bij de heup. Ach we zien t wel weer... Als het links was heb ik sowieso geen kans, want daar heb ik geen eileider meer...

14. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    @Kweenie, volgens mij zou het best van een innesteling kunnen zijn, iets positiefs dus. Daar ga ik heel hard voor duimen! Kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt hoor, ik vind ook alles dat anders is eng (pijntjes en/of bloedverlies).
    Ik zelf had altijd vanaf ca. 10 dpo t/m nod wat bruin/roze verlies. De ronde dat ik zwanger was begon dat ook weer, maar hield het na een paar dagen weer op.

@Ona, nog een weekend in spanning zitten dus. Dan ga ik maandagochtend nog een keer voor je duimen ;).

@Minnie, ik heb nooit dat doorzichtige eiwitachtige slijm kunnen ontdekken bij mezelf. Wel merkte ik meestal meer 'nattigheid' en na mijn ei was dat dan weer over.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ona, balen dat de echo is verschoven, maar het w88 zal vast worden beloond.

@Iris, ik heb ook iedere keer steekjes links, en gisteren bij het sporten steken in mn linkerlies. Ik weet niet of je ei ook dan aan die kant springt maar het klinkt wel aannemelijk. Alhoewel de kansen wel wat kleiner zijn kun je wel gewoon zwanger raken hoor als je ei van de verkeerde kant komt, Bellerose is daar het bewijs van en ook mijn gyn zei dat het kon.
    Hier trouwens nog geen knal ovu test gehad, wel al 2 dagen een dikke streep maar net iets lichter dan de controlestreep, over n half uurtje ga ik weer testen, ben benieuwd. Heb ook nog niet echt slijm kunnen spotten, maar het is wel iets "natter" zoals Mar al zei. Tjonge jonge wat een gesprek weer hihi

@Kweenie, hoe staat het met het rose-verlies??

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Heb ondertussen helderrood bloedverlies :(. Echt, mijn cyclussen worden steeds raarder. Ik begin onderhand echt zwaar te twijfelen of we hier wel mee door moeten gaan. Mijn gevoel is niet zo positief meer ....

Xxx

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie; meid wat ontzettend vervelend zeg, wat zul je je rot voelen. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn lichaam niet meer helemaal ken, zou voor jou nu niet veel anders zijn!!

@ Minnie; Gewoon lekker blijven klussen ;)
    Hier behoorlijk last van mijn buik, zelfs aan mijn rechterkant terwijl ik links de bbz heb gehad. Wordt er een beetje naar van. Ben alweer een tijdje aan het werk maar afgelopen week wat meer uurtjes en zwaarder dat gaat dus nog niet goed. Hoelang heeft het bij julli ena de ok geduurd dat je nog steekjes in je buik voelt en na zwaar werk pijn hebt?
    Hier trouwens nog steeds geen ongi, vandaag precies 5 weken geleden.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Knuf Kweenie, weet even niks anders te zeggen.

@Manon, je lichaam is nog steeds aan het herstelen van de operatie, hoe lang bij mij de steekjes ed duurden kan ik moeilijk zeggen eigenlijk, ik had wel veel last net onder mn ribben, het blijkt dat ze volop gas in je buik spuiten, wat best lang kan duren voordat het er weer uit is ( heeft ha gezegd).

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    He Kweenie balen zeg!!! Is het echt veel bloed verlies dan?? Ik begrijp je heel goed, je lichaam laat je totaal in de steek. Waarom kan het ook niet gewoon gaan he... Echt knap balen als je ongi bent geworden, voel je je ook ongi dan? En op hoeveel dagen zou deze cyclus uitkomen als je nu wel ongi bent geworden?

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik zou nu op 29 dagen uit komen als ik vandaag als dag 1 reken.
    Maar had vorige week dinsdag 6 december pas posi ovulatietest dus zou (zoals het normaliter gaat) pas donderdag ongesteld moeten worden. Het gaat gewoon heel raar allemaal. Die gemene buikpijn van afgelopen vrijdag nu dit weer. Hopelijk is er niet weer wat mis van binnen.

Maar ja, ik baal verschrikkelijk. Ik heb echt het idee dat het sinds de laatste operatie gewoon naar de piep piep is van binnen. Eigenlijk moet ik het niet hardop zeggen maar ik denk al langer dat een 2e ons gewoon niet gegund is (vermoedelijk omdat ons meisje een leukheidsgehalte van wel 3 kids heeft :)....

Heb het nu wel even moeilijk! Een jaar na dato en ik sta met lege handen....

x Kweenie

Deel Deze Pagina